scalman

XBox One naujienos

Rekomenduojami pranešimai

galetu ir pigesni koki varianta padaryt su mazesniu hdd pvz 250gb .talpa siais laikais bet kas pasididins. svarbiausia pati konsole. ypac jei ja perka pvz tik del keliu zaidimu . nes siai dienai dar beveik visi zaidimai tampa multiplatforminiai. tu exclusivu lieka jau tik keli keli

koks only digital be bluray galetu iseit papigiam. toki imciau kokiai forza 6 pvz palost kai iseis. kam man to draivo jei as ten losiu kelis zaidimus o visa kita ant pc. nei kameros nei kitu stuff nereikia. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanau kad labai kaina keistu hdd sumazinimas iki 250gb. Be to paciai sistemai rezervuota gamykliskai kazkur 120gb tai tiek nubraukus nuo 250 butu tikrai mazoka. Diskasukio isemimas tai vel problemu keltu,koki 20% mulkiu per neapsiziurejima nusipirktu ir nestu grazinti :)

Anyway tikras geimeris ar serijos fanas ir del vieno zaidimo konsole perka o tokie kurie neiperka nes per brangu tai ir zaidimu nelabai pirks,kuris ir yra pagrindinis gamintojo saltinis.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

https://www.youtube.com/watch?v=7xbVqZhY_yg

swap.0.gif

IMG_20150610_150253-640x475.jpg

IMG_20150610_150236-640x475.jpg

IMG_20150610_150228-640x475.jpg

Xbox-One-backward-compatible-xbox-360-sc

Q: How do I play an Xbox 360 game on my Xbox One?

A:  You must own a supported Xbox 360 title. (For a list of supported titles, see below)  If you have a supported digital version of the game, you can install the game from the “Ready to Install” section of My games & apps.  If you have a disk version of the game, you can simply insert the disk into your Xbox One console.

Q: Where is Borderlands? You showed it, but I don’t see it in Preview.

A: We are continuing to finalize all the necessary packaging and validation work with our partners to bring your favorite games to the program as soon as possible. While not part of the Preview launch, stay tuned to find out when Borderlands will be available through Xbox One Backward Compatibility.

Q: What about my other Xbox 360 games?

A: We are continuing to add more titles.  Not all titles will be supported but check back and see if your titles have been added to the list. Or go to Xbox Feedback to suggest your favorites.

Q: Do I need to also own an Xbox 360 Console to play these games?

A: No, you do not need to own an Xbox 360 console.

Q: Can I buy these games from the Xbox One store?

A: If you want to purchase these games, you can buy them digitally from the store on your Xbox 360 console, on xbox.com (search for titles in Xbox 360 games) or from your local retailer.

Q: How do I get to the Xbox 360 Guide on my Xbox One?

A: While playing your Xbox 360 game on Xbox One, you can access the Xbox 360 Guide by pressing the Menu and View buttons on your Xbox One controller at the same time. (Note: some games have additional functionality when pressing either the Menu or the View button individually. Be mindful there may be unexpected behavior if you press one button prior to the other. Check the Game Specific Issues in the Known Issues for workarounds in specific titles.)

Q: Can I continue a game that I started on my Xbox 360?

A: If you have saved your games to the cloud from an Xbox 360, you will be able to continue that game on the Xbox One.  Some titles do not support cloud storage. In those cases, game saves will not be recovered on the Xbox One. Please refer to the list below to see which titles do not support cloud storage. For help on saving your games to the cloud from your Xbox 360 console, check the following articles:

Q: I saved my game on Xbox One but don’t see the saved game on my Xbox 360. What happened to my game?

A:  Xbox 360 game saves are uploaded after you quit the game on Xbox One.  You must quit it from Home or launch another non-backward compatible game in order for the save to be uploaded.  If you turn off your console, it will be uploaded when you turn it back on.

Q: Can I play multiplayer with friends who are playing the game on Xbox 360 or Xbox One?

A:  Yes!  For games that have multiplayer, you will be able to play with others who own the title on Xbox 360.  For Xbox One users, only members of the Public Preview audience who own the game will be able to play with you during this beta.

Q: Will I need to earn my game achievements again on the Xbox One?

A: No, if you originally earned the game achievement on the Xbox 360 you will not get duplicate achievements nor lose your previous achievements.

More good news for Xbox community now, Microsoft has just published the full list of Xbox One/Xbox 360 Backwards Compatible Games. You can check out the full list below, in total there are 18 games.

Banjo Kazooie: N n B

Banjo-Kazooie

Banjo-Tooie

BattleBlock Theater

Defense Grid

Geometry Wars Evolved

Hexic HD

Jetpac Refuelled

Kameo

Mass Effect

Perfect Dark

Perfect Dark Zero

Small Arms

Super Meat Boy

Toy Soldiers

Toy Soldiers: Cold War

Viva Pinata

Viva Pinata: TIP

Hide

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Santurus mes žmonės. Šiom dienom tiek daug visko vyksta. Tiek įspūdingų naujienų. O mes tokie tylūs suakmenėjusiais veidais. Pasidalinsiu bent jau aš savo teigiama emocija ir džiaugiuosi būdamas XB1 stovykloje.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

tiek norejai pasidalint kad tik kelius zodzius parasei. tikrai labai teigiama emocija . siaip jei nori parasyt kas patinka kodel esi sitoj konsolej tai butu idomu suzinot nuomone. apie viska nuo a iki z. va tada butu pasisakymas. 

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

X1 startas nebuvo toks įspūdingai geras kaip konkurentų. Įpatingai  tai buvo matyti E3 2013 metu. E3 2014 truputi atsitiese bet vistiek jautėsi didelė kupra. Prieš 2015 renginį buvo toks negeras jausmas. X1 komanda klysti nebeturėjo teisės. Jiems to niekas nebeatleistų. Būtent dėl to buvo šiek tiek nedrąsu kaip microsoftui seksis. Ir mano galva X1 nieko nenuvylė. Renginys buvo labai vykęs, beprotišku tempu pristatyta tiek daug naujienų, nebuvo laiko kada net kito butelio alaus nueiti. Kai baigėsi transliacija, jauteisi kaip po sprinto bandydamas atgauti kvapą. Ir svarbiausiai dingo tas negeras jausmas. 

• Iš labiausiai man patikusių naujienų buvo microsoft ir Oculus draugystė plius pademonstruotas įspūdingas Hololens.  Manau tai žaidmų ateitis. Belieka tikėtis kad galėsiu sau tai leisti. 
  • Antra svarbi naujiena 360 ant XB1. Niekada neturėjau 360 ir yra daug žaidimų kuriuos norėčiau išmėginti. Įdomu ar bus galima žaisti Goldo nemokamus 360 žaidimus ant savo X1. Jai taip, tai stipriai pakeltų Goldo vertę, kadangi dažniausiai 360 nemokami žaidimai geresni negu X1. Gailiuosi tik kad jau ankciau per xbox.com nepasimdavau man patikusių GOLDO žaidimų. Nuo šiol reikės kaupti ir 360 kolekciją. Jau turiu Thief :D
  • EA taip pat pateikė neblogų naujienų. Tikrai pasinaudosiu proga vos už kelis eurus sužaisti Dragon Age: Inquisition.
  • Naujienos apie numatomus NEMOKAMUS supper žaidimus World of Tanks ir Fable. Nors dėl Fable dar turiu abejonių, bet šansą jam tikrai duosiu. O va WOT tai suvalgys kelesdešimt, jai ne daugiau, mano gyvenimo valandų.
  • Na ir žinoma žaidimai. Hallo 5, Rise of the Tomb Raider, Fallout 4, Forza 6 ir t.t...............

Parašiau keliais žodžiais daugiau :D 

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

geras bet ..150 pinigu

pc geimingui cia butu idealu. nors ir paprastas x1 pultelis butu jega. 

pats xbox one skytech dabar pigiausias kiek ziurejau 355 euro. naujas 1tb modelis su nauju pultelis turbut tai laukiamas tenai , kaina 509. nemazas skirtumas.

aisku jei pats pultelis bus toks brangus tai aisku is kur tokia kaina. bet pilnai programuojamas pultelis plius papildomi budai kontroles ko nera kituose pulteliuose. dar pridejo metalo tai pasunkejo tuo paciu. turetu but geras dalykas.

naujas update

x360 emulation

..noreciau x360 emulation on win 10  :gusta:

jie turi x360 emule. tai jei kadanors nulauztu xbox one, tai automatiskai jis paleistu ir x360 image  :grt:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

nemanau,jog preview memberiam naujas user interface jau prieinamas.dazniausiai preview memberiai gauna updeitus menesiu anksciau o video minejo, jog sis updeitas bus tik 2015 holiday,kas reiskia lapkriti ar gruodi kartu su nauju dx12 updeitu.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Nu bet pvz Xbox 360 emuliatoriaus updat'as atejo preview vartotojams jau preitoje savaiteje nors ant metu pabaigos visiems bus tik galima isbandyti.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Windows 10 UI bei klavos su pele  Xbox one palaikymas gali but pristatytas neuzilgo

https://twitter.com/XboxP3/status/623516307137269760

https://twitter.com/XboxP3/status/623518544391581696

tai gal su tuo gausim ne tik xbox stream i pc , bet ir atvirksciai. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

oficialus 2tb isorinis hdd

297292-XX2.jpg

The Xbox One's onboard 500GB limit is woeful. After Wolfenstein hit, games reached the critcal mass of 40GB for the average AAA title, which cleaned out my space in seconds. Publishers are now expanding upon their planned obsolescence strategy (buy the new™ Xbox with more space later!) with external drives.

The PS4 and Wii U already handle this magnificently by allowing you to use a number of drives. Microsoft however, has historically kept HDD tinkering close to the chest. This week, they've announced that they have partnered with Seagate, bringing a 2TB USB 3.0 external HDD to the Xbox One (and technically 360), priced at $110 (available later this month). For all of you nervous people out there, this is an officially licensed product and endorsed by Microsoft.

http://www.destructoid.com/microsoft...medium=twitter

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.