GEx2

Nuomones apie automobilius

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

siuo metu ziurineju pirktis Subaru Outback nuo 2004 metu 3.0R at. Ir nusprendziau pakurti tema neautraliam forume. Manau ir kitiem kurie ateity rinksis masina butu neblogai pamatyti tokia tema neautralioj aplinkoj :)
Taigi, kas galetu pateikti kokius nors atsiliepimus butent apie si modeli?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, tokias temas reiktu kurti tinklapiuose apie auto. Nes cia tikrai daug atsakymu nesulauksi. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vietos gale asmeniškai mažoka. Eksplotavimo kaštai nėra pigūs, bet ir nebyra, kad pastoviai tvarkyti kažką, apart guolius, tie labiausiai byra. Kuro sąnaudos irgi nemažos. Pravažumas geras, smagu važinėti žiemą, dažnai specialiai norisi padurniuot po pusnis ar nuvažiuoti kažkur po miškus pasiganyt. Smagus garsas po kapotu kai paspaudi.

Redagavo Rolazz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, tokias temas reiktu kurti tinklapiuose apie auto. Nes cia tikrai daug atsakymu nesulauksi. :)

Kaip ir sakiau, auto tinklalapiuose yra daug ir kartais net perdaug atsiliepimu. Plius labai saliski. O as norejau neautralioj aplinkoj paklausinet :)

Vietos gale asmeniškai mažoka. Eksplotavimo kaštai nėra pigūs, bet ir nebyra, kad pastoviai tvarkyti kažką, apart guolius, tie labiausiai byra. Kuro sąnaudos irgi nemažos. Pravažumas geras, smagu važinėti žiemą, dažnai specialiai norisi padurniuot po pusnis ar nuvažiuoti kažkur po miškus pasiganyt. Smagus garsas po kapotu kai paspaudi.

Na kuro sanaudos baisiai negasdina, nes dideliu atstumu nevazineju. O del vietos, tai manau, po dabartinio 206 gale vietos bus per akis :D

O kaip pvz ju automatai? ar kiti varikliai. Kiek zinau su 2.5 ejo tik 4 pavaru AT.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@GEx2 Kad dėl dėžių atrodo visi trečios kartos variantai buvo 4 bėgių AT, arba 5 mech.

 

Mano krikšto tėtis turėjo tą "Baja", pick up. 2.5l mech., atmosferikas. Tobula mašina, opozicinio garsas pasakiškas, geriau būtų nebent turbo variantas.

Gal kiek kietoka pakaba, bet tokiai daržinei atleidžiama. Sąnaudos pakankamai didelės, bet jeigu sakai, kad tau didelių atsumų nevažinėsi, neatmesk ir automato. Gal rasi kokį su neblogom dujom.

 

Per metus, kol turėjo mechaninių bėdų nebuvo, tik buvo sugedęs galinių "vartų" mechanizmas, kaip jį sutaisė - nežinau, bet pardavė ir nusipirko Citroen Berlingo, nes sakė dviračius prie jūros patogiau vežt.

Redagavo Martynas007

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2.5 atmosferinis trauka labai skiriasi nuo 3.0l, jeigu nori galingos ir mėgsti paspaust pedalą, tai tik 3.0l arba 2.5XT turbininį. Bet jei niekur nelakstysi, o tik iš taško A į tašką B, tai pilnai užteks 2.5L motoro, nes šiaip nėra, kad jie labai būtų nepatvarūs. Aplamai šis modelis gerai laiko, jeigu nusipirksi nedaužtą ir neužvaikytą. Ir galiu paminėt, kad vožtuvų reguliavimas ypač brangus 3.0L varikliams. 2.0l variklius tai net nesidairyk. 2.5 T automatas yra ir 5 pavarų tik dar negarantuosiu ar nuo 2004. Šiaip su tuo automatu viskas gerai, kartais būna, kad atsilieka permetant bėgius, bet čia jau priklauso kaip prižiūrima, ar tepalai dėžei laiku keista, ar netrūksta. Aišku mechaninė geriau, jei mėgsti palakstyt, pavažinėt po pelkes ir pan. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, jei jau ziuri i subaru marke tai reiskia zinai ko nori ir ko is jo tiketis nujauti.. Gera masina, patvari, geras pravazumas, dideles kuro sanaudos, prasta garso izoliacija. Apie konkreciai outback kazko ipatingo negaliu pasakyt, isskyrus tai kad bendradarbis turi virs metu ir nieko isklerusio neremontavo, tik duju iranga isidejo brangia i fsio.. (kad keite skirstymo dirza, visus filtrus ir tepalus neverta minet, nes naujai isigytai masinai be istorijos jeigu yra ta daryti butina). Jei imsi amerikona ziurek kad nebutu buvus ziauriai dauzta, skendusi, pries pirkdamas nuvaryk kur nors kad nusimanantis zmogus apziuretu pries pirkima, visi servisai teikia ta paslauga..

 

Pats irgi pasirinkau subaru, tiesa impreza, jau biski virs metu turiu, man tik amortikai parejo vienos puses du, variklis opozicinis biski megejas tepalo paryt, kebulas rudyja.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik nekurk temos kad daug bendzo ryja;,kad dalys brangios,+draudimas,jei sugebesi(apsimokes) islaikyti  ir esi subaru fanas imk kiek dievas duos nenujota  varianta

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@GEx2 Kad dėl dėžių atrodo visi trečios kartos variantai buvo 4 bėgių AT, arba 5 mech.

 

Mano krikšto tėtis turėjo tą "Baja", pick up. 2.5l mech., atmosferikas. Tobula mašina, opozicinio garsas pasakiškas, geriau būtų nebent turbo variantas.

Gal kiek kietoka pakaba, bet tokiai daržinei atleidžiama. Sąnaudos pakankamai didelės, bet jeigu sakai, kad tau didelių atsumų nevažinėsi, neatmesk ir automato. Gal rasi kokį su neblogom dujom.

 

Per metus, kol turėjo mechaninių bėdų nebuvo, tik buvo sugedęs galinių "vartų" mechanizmas, kaip jį sutaisė - nežinau, bet pardavė ir nusipirko Citroen Berlingo, nes sakė dviračius prie jūros patogiau vežt.

3.0 varikliai buvo TIK su 5 begiu AT. Vat nesu garantuotas, del 2.5

Sau ziuriu tik automatus, didzioji dalis vazinejimo mieste, tai jau pabodo malti rankena.

+ dideli atstumai nevisiem vienodi. Ir kuro sanaudu nebijau, nes ir dabartinis peugeot 206 GTI mieste man ~12 valgo. ir tikrai nesiskundziu. ne ekomobili ruosiuos pirkti :) ir jei dujos bus tai bus, jei rasiu gera be duju, tai tikrai nedesiu pats.

2.5 atmosferinis trauka labai skiriasi nuo 3.0l, jeigu nori galingos ir mėgsti paspaust pedalą, tai tik 3.0l arba 2.5XT turbininį. Bet jei niekur nelakstysi, o tik iš taško A į tašką B, tai pilnai užteks 2.5L motoro, nes šiaip nėra, kad jie labai būtų nepatvarūs. Aplamai šis modelis gerai laiko, jeigu nusipirksi nedaužtą ir neužvaikytą. Ir galiu paminėt, kad vožtuvų reguliavimas ypač brangus 3.0L varikliams. 2.0l variklius tai net nesidairyk. 2.5 T automatas yra ir 5 pavarų tik dar negarantuosiu ar nuo 2004. Šiaip su tuo automatu viskas gerai, kartais būna, kad atsilieka permetant bėgius, bet čia jau priklauso kaip prižiūrima, ar tepalai dėžei laiku keista, ar netrūksta. Aišku mechaninė geriau, jei mėgsti palakstyt, pavažinėt po pelkes ir pan. :D

turbiniu varikliu neziuriu. jau geriau atmosferiniai :)

beje 3.0 nedaug daugiau vartoja kuro, o ir eina su 5 pavaru AT. tai kur uzmiesto isvaziavus tai dar ir maziau valgo nei 2.5 su 4 pavarom.

outback'ai neturejo 2.0 variklio. jie tik paprastuose legacy buvo. buvo ir 2.0 turbo ;)

o del dezes jau rasiau, kad ieskau tik automato

Na, jei jau ziuri i subaru marke tai reiskia zinai ko nori ir ko is jo tiketis nujauti.. Gera masina, patvari, geras pravazumas, dideles kuro sanaudos, prasta garso izoliacija. Apie konkreciai outback kazko ipatingo negaliu pasakyt, isskyrus tai kad bendradarbis turi virs metu ir nieko isklerusio neremontavo, tik duju iranga isidejo brangia i fsio.. (kad keite skirstymo dirza, visus filtrus ir tepalus neverta minet, nes naujai isigytai masinai be istorijos jeigu yra ta daryti butina). Jei imsi amerikona ziurek kad nebutu buvus ziauriai dauzta, skendusi, pries pirkdamas nuvaryk kur nors kad nusimanantis zmogus apziuretu pries pirkima, visi servisai teikia ta paslauga..

 

Pats irgi pasirinkau subaru, tiesa impreza, jau biski virs metu turiu, man tik amortikai parejo vienos puses du, variklis opozicinis biski megejas tepalo paryt, kebulas rudyja.

rudziu maciau tik ant dauztu outback'u. nezinau kaip imprezos, bet jei outback'as parudyjes tai tikrai turejo bent menka ivyki.

tik nekurk temos kad daug bendzo ryja;,kad dalys brangios,+draudimas,jei sugebesi(apsimokes) islaikyti  ir esi subaru fanas imk kiek dievas duos nenujota  varianta

labai naudingas komentaras :) masina perku ne is paskutiniu pinigu, tad benzas ar dalys irgi nera baisu. Plius manai kitose panasios klases masinose dalys pigiau kainuoja?.

subaru fanas nesu ir niekad neturejau subaru.

Dirbu, ir uzdirbu, tad ir masina ziuriu pagal galimybes, netaip kai pacaniukai issilaike teises nusiperka auto kuo krutesne masina kuo pigiau (a.k.a. lavona) ir po to verkia, kad daug ryja ir dalys daug kainuoja.

Redagavo GEx2

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sumaišiau, 2.0l eina jau nuo 2006 metų, ir jei atmintis neapgauna, tai turbininis.

Šiaip pats vairuoju automatą ir nei kiek nesigailiu. Mieste vienas malonumas, nereikia minkyt sankabos ir bėgiais malt, aišku, sąnaudos kuro didesnės, bet prieš pirkdamas tai žinojau, tai neatbaidė. O kas dėl dujų, tai pats asmeniškai nežinau, bet iš pažįstamų kalbų, tai outback ir legacy labai neblogai bendrauja su dujom, varikliai nekaprizingi dujoms ir ypač mažai dujų rija.

Redagavo Rolazz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sumaišiau, 2.0l eina jau nuo 2006 metų, ir jei atmintis neapgauna, tai turbininis.

Šiaip pats vairuoju automatą ir nei kiek nesigailiu. Mieste vienas malonumas, nereikia minkyt sankabos ir bėgiais malt, aišku, sąnaudos kuro didesnės, bet prieš pirkdamas tai žinojau, tai neatbaidė. O kas dėl dujų, tai pats asmeniškai nežinau, bet iš pažįstamų kalbų, tai outback ir legacy labai neblogai bendrauja su dujom, varikliai nekaprizingi dujoms ir ypač mažai dujų rija.

Kad su dujom draugauja tai ir as zinau :)

O del 2.0 varikliu tai i Outback tos kartos jie visai nejo, buvo galimi tik legacyje :) Siaip zinau, kad 2.0 buvo turbininiu, bet iki 2006 metu jei neklystu buvo ir atmosferiku

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau nusipirkęs tikrai nepasigailėsi, nes dar patikimą mašiną, tai sunku nusipirkt, vien tik komfortiški ir išvaizda graži, o kad laikytų, tai nei velnio, kad ir audi, į kurią aliumininę pakaba dėjo dar iki 2007 metų audi a6, grynai komercinis reikalas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nežinau kaip su naujesniais modeliais bet su senesniu legacy būdavo bėdų dėl ilgo persijungimo iš benzino į dujas. O šiaip visi subarai yra patvarūs. Kaip sako tėvas: nupirksi golfui valytuvus sumokėsi 20 lt keisi kas 6mėn. Pirksi subarui suplosi 100lt bet 5 metus ramiai važinėsi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas ilgas persijungimas padarytas, tam, kad šalto variklio temperatūra pakiltų iki tam tikros ir tik tada dujos galėtų įsijungt. O jeigu ir šiltas variklis ilgai jungiasi ant dujų, tai gali būti temperatūros daviklio kaltė. Arba pažeisti ir suoksidavę kontaktai iš bako iki dujų kompo. Taip, kad čia ne mašinos kaltė. Na valytus gali ir subarikui nupirkt už 6 eurus valytuvus ir keisi kas 6 mėnesiusm, o tam pačiam golfui nupirkt už 30 - 40 eur ir taip pat laikis ilgai. Bet kažkaip neteko matyti valytuvų, kad laikytų 5 metus, bent jau gumytės tikrai nusidėvi, ypač žiemos laikotarpiu, čia nebent gamykliniai uždėti ant naujos mašinos tiek laikytų ir tai nemanau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš turėjau omenyje perkeltinę prasmę. ;) Realiai to nebūna. Bet detalių kokybė tikrai gera.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.