scalman

Ride

Rekomenduojami pranešimai

Kūrėjas:
Leidėjas:
Žaidimo variklis:
Žanras:
Režimai:
Išleidimo data:
Reitingas:
Metacritic įvertinimas:
Puslapis:




masinu racingu pilna o va su mocais sunkiau, be keliu ziediniu mocu lenktyniu kaip ir nera daugiau nieko. apie paprastus miesto mocus aplamai nieko negirdet dar nuo senu geru GT kureju laiku kai jie mums dave Thourist Thropy.
15 vietoviu, 114 mocu modeliu nuo 14 gamintoju. gaila kad tai ne simas bus.

  Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

youtube buvau aptikes dar kitu video, kur matosi, jog padirbejo chebra prie paciu motociklu modeliu, atrodo tikrai gerai, bet pats gameplay tai kolkas boredom.. jei trasos bus uzdaros ir vazinesi tik su oponentais tai nieko ypatingo. vat jei tektu lenktyniauti vengiant viesojo transporto ir pan. tada jau butu so so. siaip galetu chebra pasimokyt is TDU pirmos dalies ir kaip ten buvo perteiktas vaziavimas motociklais. siaip isvis jei padaytu hibrida tarp TDU ir Moto Racer 3 3 ir Forza, va tada butu super. aisku anksti apie tai kalbeti, nes dar tik work in progress rodo, bet as asmeniskai tikiuosi daug is sio geimo ir labai supportinu visa ideja.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ride will feature 31 tracks based in 15 locations in a mixture of real racetracks and fictional circuits inspired by real world locations that are synonymous with motorcycle riding.

 

Here's the full list of locations:

 

  • National Park of Stelvio - Italy
  • Sierra Nevada - USA
  • North Wales - UK
  • Kanto Temples - Japan
  • French Riviera - France
  • Salt Flats Speedway - USA
  • Milano - Italy
  • Miami - USA
  • Autodromo Enzo e Dino Ferrari Imola - Italy
  • Sportsland SUGO - Japan
  • Donington Park Circuit - UK
  • Road America - USA
  • Circuit de Nevers Magny-Cours - France
  • Circuito de Almeria - Spain
  • Potrero de los Funes Circuit - Argentina

 

 

Get ready to Ride on March 20th when the game wheelies onto PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 and PC.  

 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išmėginau demo, tai įspūdžio gero nepaliko. Žaidimas arkadinio stiliaus, garsai prastoki, grafika poros metų senumo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal ir arkadinis bet sunku vistiek valdyt. maco detalumas tai grazus bet bendrai vizualai tai nelabai jau auksto lygio. na bet nera is ko rinktis daugiau is tikro. 


AI ant very easy ir na su visais dar pavaziuoji pirmus kelis posukius ir po to atia jau ..kad ir kaip stengiesi atsargiau vaziuot... kazkaip reikia jau gerai isivaziuot i toki valdyma, nes pasidarius cockpita ar helmet kamera tai isvis ten kaip linksmieji kalneliai... kai pasupa tai .. :god:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai tai, jog bus nemažas pasirinkimas motociklų.

 

Ride four different bikes classes and up to 100+ available models. Even the electric bikes will be available! In Ride you will find:

  • NAKED BIKES
  • SUPERSPORTS BIKES
  • SUPERBIKES BIKES
  • HISTORICAL BIKES

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ps3 pilna versija vakar ismeginau . prie pc demo aisku grafika nesilygina, bet visai pakenciama. lost galima. bet karjera tai sudomino . na niekas nedaro tokiu mocu zaidimu kaip senais laikais tourist trophy, bet bendrai tai idomu visai kad gali tunint mocus kaip kad kokiam GT6 masinas. :grt:

visai smagu buvo vaziuot su pirmu isigytu mocu ir atvaziuot 3 zinant kad pvz stabdzius pagerines galesi veliau stabdyt uz kitus, o su variklio gerinimu igysi didesni greiti tiesiojoj. ir tokiu dalyku manau uztektu laimeti. :sir:

 

RIDE Dev: PlayStation 4 Favors Raw GPU Bandwidth, and Xbox One Relies More on Clever Use of eSRAM

“Without going in too much detail or touching aspects covered by NDA, I can tell that the two architectures are vastly similar, with the PS4 favoring raw bandwidth with the GPU and Xbox One relying more on the clever use of the eSRAM.”

Nevertheless, despite the similarities, it is not that easy to optimize a game using same technique for both the consoles. Basilio believes that for improving the performance, the real trick is to recognize the differences and use them to work out a solution that would lead towards an overall optimized content. At one stage, RIDE was running at 1080p on the PlayStation 4, but only at 900p on the Xbox One, however, a little help from Microsoft and the development team’s efforts have resulted in the game’s native 1080p resolution on both consoles. Basilio said:

 


“But this is all hardware gossip, let me say, real world games may or not encounter bottlenecks on both machines in different areas. The real trick is knowing the differences and not basing the whole result on a strong point that might be missing on other platforms. Our PS4 and Xbox One versions are almost identical at a healthy frame rate, that’s quite a result in a world of upscaled or letterboxed games.”

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.