Magnitas

Death Stranding

Rekomenduojami pranešimai

geras treileris , suprast kazka velgi sunku bet idomu bus suzinot kas per daikts cia yr

 

$200

1-F7-C1-D67-7346-41-DB-B8-C6-67-EB40-B58

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

death-stranding-ps4-playstation-4-screen

 

Death-Stranding-Screenshot-2.jpg

 

death-stranding-ps4-playstation-4-screen

 

death-stranding-ps4-playstation-4-screen

 

su modeliais tai jau pasistenge kaip turi but 

Death-Stranding-Screenshot-1.jpg

 

Death-Stranding-Screenshot-5.jpg

 

engine galimybes irgi stebina vizualais

Death-Stranding-Screenshot-6.jpg

 

Death-Stranding-Screenshot-4.jpg

 

galetum pasakyt kad kadrai is next gen zaidimo bet niekaip ne PS4 

Death-Stranding-Screenshot-7.jpg

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

grozis grozis

 


YlRYw65.gif

 

ylE0KTF.gif


tumblr_ps9xaythGl1sok5c9o1_540.gif


tumblr_ps9zjeUnoq1xe7bu7o1_500.gif


tai kazkoks kosmosas isvis.... tiek visko pilna , vietoves visada kitokios ... vizualai... dabar betruksta TLOU 2 treilerio ir ka rodys E3 jau nebe taip ir svarbu  :yao:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

5JLblMV.gif

 

:trl:


jis tai tikrai padare. 


MGS 5 buvo nedabaigtas todel kazkoks keistas , bet cia jis parodys ka tikrai nori, jeigu kas nors ka nors supras aisku  :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmos mintys - apie viską ir apie nieką. Bet pabaigus žiūrėti žiauriai suintrigavo. Nerealaus gražumo, neįtikėtino detalumo traileris. Ko gero toks arthouse bus. Teisingai scalman sako, Kojima turėjo laisvę padaryti ką nori ir kada nori, tikiu, kad bus išskirtinis, originalus žaidimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sunku kazka ir pasakyti po trailerio. Labai daug minciu ir jausmu po jo. Lyg ir nuvyle pamacius gameplay. Pamacius neaiskia istorija lyg ir pakele dar auksciau kartele. Cia aisku nereikia abejoti, kad zaidimas bus topas. Filmo scenarijaus vertas, bet pats kaip zaidimas nera stebuklas ar is naujo israstas dviratis. As kazkaip tikejausi, kad gameplay bus vos ne ka mes matome per intarpus. Kad nelabai kas nuo ju skirsis. Na, bet intarpai ir realus gameplay vis dar islieka.

 

42943594.jpg



Japoniska trailerio versija siek tiek skiriasi nuo musu matytos. JP versijoje 6:05 galima matyti scena kurioje vyksta kova su bosu.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasirode gandai kad iseis ant PC irgi. cia tik time exclusive.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasirodo ir PS1 versija pasirodys. :D Kai pagalvoji tai laikas duoda visai kitaip isreiksti isivaizdavima. yra apie ka pagalvoji kai ziuri traileri.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kojima Reveals Death Stranding Box Art, Says He Picked Mads Mikkelsen over Keanu Reeves

 

 

Hideo Kojima attended a ‘Master Storyteller’ panel at San Diego Comic-Con 2019, where he talked a bit about Death Stranding and related topics. To begin with, he unveiled the game’s final box art for the Standard Edition as well as the Steelbook that will be included with the Special Edition (priced $69.99) and the Collector’s Edition (priced $199.99, now out of stock pretty much everywhere).

 

 

death_stranding_cover_art.jpg

death_stranding_steelbook.jpg

 

During the panel, Kojima revealed (via Kalai Chik) he picked Mads Mikkelsen over Keanu Reeves (now featured as a major character in Cyberpunk 2077, as revealed at E3 2019). 

 

 

 

I originally was recommended Keanu Reeves but I wanted Mads.

 

 

Later, Kojima pointed out why Death Stranding is so different from other games.

 

There’s no reason to create something that’s already there. I want to create something that gives more inspiration to the world. Like Hollywood movies where some don’t live with you, people just digest and consume. What I do is make something that’s difficult to chow down when you digest my work. What happens when I release my game or when Nicolas releases a movie, we get criticism or praise. But you think about it ten years later, same as Bladerunner or 2001: Space Odyssey.

 

Redagavo SoulReaver

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Qq2h_nmx_normal.jpg

Keighley - “Many fans want to know about the game. What is a strand game?”

Kojima - “You’re alone playing as Sam, you’re trying to connect city to city. I can’t speak much but everyone will be playing around the world and we’ll have an indirect connections

 

Kojima - “I’m an Otaku and I felt like my teachers and family didn’t understand me. I came to SDCC 10 years ago and met a lot of people like me, so I think that’s what you’ll get from this game.”

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir vis dar neaisku apie ka cia sitas zaidimas.. Kojimai, nezinau ar anksciau ar ir dabar, vis dar sunku pasakyti koks sio zaidimo zanras. Kaip jis kazkada sake, zaidimas nepataiko i joki zanra. Po to kazkaip Adventure prilipo. Siaip kosmosas.

 

Mane tik domina vienas dalykas, kiek ne i tema, kodel Kojima nekalba angliskai? Tokia galva turint nemanau, kad jam sunku ismokti. Ar jis tiesiog gerbia savo salies kalba?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.