Rekomenduojami pranešimai

Devai jau paskelbe kad raytracing gali buti pasiekiamas ir kitose platformose ir naujose konsole jeigu jos bus pakankamai galingos, tai nera kazkokia nvidia naujove ir ji nera butent rtx serijos exclusivas tiesiog dabar .

Kazi ar tai nereiskia kad devai jau turi nauju konsoliu devkitus ir jie jau zino kad naujos konsoles tai tures

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

uRaI9LQ.jpg

tik nezinojau kad siandia ir bus sutvarkytas.  cia atsitiktinai pataikiau  :trl:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jau LM metro yra :) nejau nieks nebandė? Aš per savaitgalį turėjau progos pažaisti :) Vienas žodis WOW. Smagu kad kolkas tikrai jaučiasi išlaikytas story line, nesinori skipinti cut scenu, nori išklausyti ir sužinoti kas kaip ir kodėl. Atmosfera žaidimo išlikusi ta pati, keli nauji sutikti humanoidai prideda šiurpuliukų žaidžiant :) žiauriai patinka craftinimo sistema, daugiau galimybių tobulinti ginklus, armorą, taip pat priešų ginklus galima išardyti ir dalis/modulius panaudoti paskui ant savo ginklo, pats gameplay nė kiek neprailgsta, norisi išvaikščioti kekvieną kampelį. Aš žaidžiu ant normal lygio, nes noriu pasimėgauti ir šiek tiek atipalaiduoti žaidžiant, bet ir tas normal lygis pakankamai gerai palaiko įtampą :) respect tiems kas lošia ten ant pačio siunkiauso :))) tai tiek trumpai pasidalinau įspūdžiais :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2 DLC laukia

Contents of the Metro Exodus Expansion Pass have been provided and the first drop will arrive this summer.

 

4A Games has announced the contents of the Metro Exodus Expansion Pass, which comes with two major DLC drops.

Both feature new stories from the Metro universe, and in place of Artyom, in one you will play the American Aurora, Sam.

While all content is available through Expansion Pass, it will also be made available separately. Details on both DLC releases are below with The Two Colonels will arriving this summer, followed by Sam’s Story in 2020.

Metro Exodus Expansion Pack contents The Two Colonels – summer

Story: Colonel Khlebnikov is below the surface of the ghost town Novosibirsk, and is on a quest to find his home and his son, Kirill, in time for the New Year. But between the mud obstructing the tunnels and the intensifying attacks by mutants, things aren’t going so well.  Plus, the “ecological material” which protects the population from radiation is scarce.

The Two Colonels also features a new weapon: the flamethrower.

Sam’s Story – early 2020

The second piece of DLC, Sam’s Story, is the new “sandbox survival level” based on Vladivostok. Sam is a US marine stationed at the Moscow embassy before the bombs were dropped. He wants to return to America where he hopes to find his family alive. The prospect seemed impossible, but when he and the other Spartans discover Moscow was not the only city left alive after the war, “holding out hope doesn’t feel so foolish anymore.”

In his quest to head home, Sam makes his way to the remains of Vladivostok’s harbors, only to find his surroundings “far trickier than expected.”

The Expansion Pass is now available for pre-purchase on PC, PlayStation 4, and Xbox One for $24.99, or your regional equivalent.

 


metro_exodus_ramger_update.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima kaip nors ta dx12 pakeist i dx11? Visalaik kai pakeiciu tarp nustatymu ir paspaudziu kad issaugotu, grizta atgal i dx12

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daug kam dabar ta problema atrodo daugiausia su win store versija. gal win 10 neupdeitintas i naujausia versija ? galbut naujas updeitas nenori jau gryzt i dx 11 ? 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sekanti menesi zaideju laukia naujas papildymas, apie kurio egzistavima kaip ir neturejome zinoti.

99977478.jpg

49903730.jpg

24143390.jpg

12184217.jpg

07118154.jpg

33687099.jpg

Kadrai is atkeliaujancio papildymo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man dažnai nesiseka rasti žaidimus pagal pavadinimus, bet @Magnitas kaip visada pagelbės. Jau gegužės 6d. ant PC turėtu išeiti Metro: Exodus Enchanced Edition. Pagrindinis skirtumas nuo senos versijos pilnas RT palaikymas ir 4K teksturos. Kiek supratau iki metų pabaigos (bet aišku norėtusi greičiau) pagerinta versija turėtu išeiti ir XBox S/X, PS5. Nieko nerašo, bet labai tikios kad konsolių pagerinta versija turės 4K60 fps mode, nes man asmeniškai tai labiau jo reikėtu, negu tik 30fps su RT. Jeigu bus 60 su malonumu pereisiu iš naujo. Geras buvo žaidimas. Fingers crossed, laukiam. 

sm.02.750 (1).jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aptikau ganėtinai įdomu video, kuris galutinai mane įtikino, kad hardware based raytracing yra reikalingas ir tai tikrai yra žaidimų vizualizacijos ateitis atverianti naują realizmo lygį. Tiesiog reikia sulaukti pakanakami galingos geležies, kad sugebėtu palaikyti pakanakama performance. Digital Foundry lygina PC versija Metro Exodus (2019), kuris irgi jau kaip ir turėjo raytrcing su nauja 2021 full raytracing versija. Man tai skirtumas akivaizdus į geresnė pusę. Laukiu konsolinių versijų, kurios tikios turės raytracing su 60fps ir su malonumu peržaisiu.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Javelin parašė:

Aptikau ganėtinai įdomu video, kuris galutinai mane įtikino, kad hardware based raytracing yra reikalingas ir tai tikrai yra žaidimų vizualizacijos ateitis atverianti naują realizmo lygį. Tiesiog reikia sulaukti pakanakami galingos geležies, kad sugebėtu palaikyti pakanakama performance. Digital Foundry lygina PC versija Metro Exodus (2019), kuris irgi jau kaip ir turėjo raytrcing su nauja 2021 full raytracing versija. Man tai skirtumas akivaizdus į geresnė pusę. Laukiu konsolinių versijų, kurios tikios turės raytracing su 60fps ir su malonumu peržaisiu.

gal galima placiau apie ray tracking? sorry uz off-topic. esu under the rock dabar del visu technologiju ir grafiku zaidimuose po ps4 pro. ar tai tik budinga pc ar ir ps4/ ps5 galima ijungti / paturbinti?

ar zaidimas turi palaikyti tokia funkcija, ar cia jau konsole / kompiuteris pats gali bet kuri zaidima bandyti jungti, kaip su hdr / 4k?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesu didelis kompiuterinės grafikos specialistas, bet pabandysiu paaiškinti ben jau tiek , kiek pats suprantu. Ray Tracing (tiesiogiai išvertus būtu "spindulio (šviesos) sekimas") yra kompiuterines grafikos (toliau trumpinsiu) technologija, kuri leidžia apskaičiuoti ir atitinkamai vizualizuoti (renderinti) šviesos šaltinių spindulių judėjimą, atitnkamai paviršių apšvetimą, atspindžius, šešelius realioju laiku. Teoriškai ir (kaip pats dabar galutinai įsitikinau) praktiškai tai duoda neprilygstama grafikos realybės pojutį. Vienintelė, bet svarbiausia problėma yra kad tai reikalauja milžiniškų geležies resursų. Yra įmanomas software based (be aparatinės) akceleracijos ray tracing, bet tuomet našumas būtu apie 1 fps, todėl kai kalbama apie ray tracing visi turi omeny akceleruojama (geležies palaikoma) ray tracing. Šiaip pats technologijos principas žinomas jau senokai, bet žaidimų praktikoje jį pradėjo diegti visai neseniai ir pioneriai kaip visada buvo nVidia su savo RTX kartos vaizdo plokštemis (R nuo ray tracing). Pats tikslai neatsimenu bet pirmos kartos RTX išėjo gal 2018 gal 2019 m. (tingiu žiūrėt, kas atsimenat pataisikyt). Bet net ir su hardware based ray tracing našumas įjungus jį kridavo maždaug per pusę. Pvz. jeigu vaizdo plokštė galėdavo išvežti 4K 60 fps be raytracing, tai jį įjungus tos pačius 60 tik prie 1080p. Todėl iki pat paskutinio momento nelabai kas puldavo ją naudoti, nors tokių žaidimų jau buvo (pvz. tas pats Metro Exodus). Todėl kad daugiau mažaiu normalai vilktusi tą ray tracing iki paskutinio momento labai apribodovo (net ten kur žaidimas ir palaikydavo), pvz. su raytracing apskaičiuodavo tik statinius šviesos šaltinius, o judančių (dinaminių) ne. Tam kad tas ray tracing būtu, jis turi būti palaikomas iš abėjų pusiu - ir pats žaidimas turi jį palaikyti ir geležis ant kurios tas žaidimas leidžiamas. Jau praeitos kartos konsoles nepalaikydavo raytracing iš principo, nes nepalaikė jų tuometiniai AMD grafikos lūstai. Dabartinės (PS5/XBox X/S) turi AMD RDNA 2, kuris palaiko ray tracing (aišku dar klausimas kokiu našumu), todėl dabartinei kartoje tai bus daugiau mažiau įmanoma (RE Village tam pavyzdis). Su Metro Exodus visa fiškė yra tame kad jis palaikys full raytracing, tai yra šviesos bus apskaičiuojomas nuo kiekvieno, net judsančio ir laikino (kaip pvz. padegti priešai) šaltinio ir tai yra cool, tik klausimas ar ant konsoliu tuomet išvež 60 fps. Dar pridėsiu video kur daug maž parodo kas tai (RT) yra:

 

Redagavo Javelin
  • Patinka 2
  • Ačiū 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 10 valandų, Javelin parašė:

Nesu didelis kompiuterinės grafikos specialistas, bet pabandysiu paaiškinti ben jau tiek , kiek pats suprantu. Ray Tracing (tiesiogiai išvertus būtu "spindulio (šviesos) sekimas") yra kompiuterines grafikos (toliau trumpinsiu) technologija, kuri leidžia apskaičiuoti ir atitinkamai vizualizuoti (renderinti) šviesos šaltinių spindulių judėjimą, atitnkamai paviršių apšvetimą, atspindžius, šešelius realioju laiku. Teoriškai ir (kaip pats dabar galutinai įsitikinau) praktiškai tai duoda neprilygstama grafikos realybės pojutį. Vienintelė, bet svarbiausia problėma yra kad tai reikalauja milžiniškų geležies resursų. Yra įmanomas software based (be aparatinės) akceleracijos ray tracing, bet tuomet našumas būtu apie 1 fps, todėl kai kalbama apie ray tracing visi turi omeny akceleruojama (geležies palaikoma) ray tracing. Šiaip pats technologijos principas žinomas jau senokai, bet žaidimų praktikoje jį pradėjo diegti visai neseniai ir pioneriai kaip visada buvo nVidia su savo RTX kartos vaizdo plokštemis (R nuo ray tracing). Pats tikslai neatsimenu bet pirmos kartos RTX išėjo gal 2018 gal 2019 m. (tingiu žiūrėt, kas atsimenat pataisikyt). Bet net ir su hardware based ray tracing našumas įjungus jį kridavo maždaug per pusę. Pvz. jeigu vaizdo plokštė galėdavo išvežti 4K 60 fps be raytracing, tai jį įjungus tos pačius 60 tik prie 1080p. Todėl iki pat paskutinio momento nelabai kas puldavo ją naudoti, nors tokių žaidimų jau buvo (pvz. tas pats Metro Exodus). Todėl kad daugiau mažaiu normalai vilktusi tą ray tracing iki paskutinio momento labai apribodovo (net ten kur žaidimas ir palaikydavo), pvz. su raytracing apskaičiuodavo tik statinius šviesos šaltinius, o judančių (dinaminių) ne. Tam kad tas ray tracing būtu, jis turi būti palaikomas iš abėjų pusiu - ir pats žaidimas turi jį palaikyti ir geležis ant kurios tas žaidimas leidžiamas. Jau praeitos kartos konsoles nepalaikydavo raytracing iš principo, nes nepalaikė jų tuometiniai AMD grafikos lūstai. Dabartinės (PS5/XBox X/S) turi AMD RDNA 2, kuris palaiko ray tracing (aišku dar klausimas kokiu našumu), todėl dabartinei kartoje tai bus daugiau mažiau įmanoma (RE Village tam pavyzdis). Su Metro Exodus visa fiškė yra tame kad jis palaikys full raytracing, tai yra šviesos bus apskaičiuojomas nuo kiekvieno, net judsančio ir laikino (kaip pvz. padegti priešai) šaltinio ir tai yra cool, tik klausimas ar ant konsoliu tuomet išvež 60 fps. Dar pridėsiu video kur daug maž parodo kas tai (RT) yra:

aciu Tau !

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.