Kūrėjas: Storymind Entertainment
Leidėjas:
Žaidimo variklis:
Žanras: Action / Adventure
Režimai:
Išleidimo data: ---- -- --
Reitingas:
Puslapis:

Set in an alternative version of Chicago and its surrounding suburbs, My Eyes On You places players in the shoes of Jordan Adalien, an FBI analyst who returns to the city to face his old demons and catch the elusive Man in the Red Mask. Together with detectives Ryland Tremble and Carol Griffiths, Adalien finds the case of the Carnival Man murders becomes more personal with every step he takes—until he is betrayed and framed by those he trusted the most.

The clues players find and process will impact whether the story of My Eyes On You takes on a realistic and grounded direction or becomes a mystical, supernatural tale instead. Gamers progress through investigations by solving mysteries and avoiding the Carnival Man’s subordinates. A unique feature of the game is Adalien’s anxiety level, which will affect his abilities, sometimes even provoking hallucinations.

230427_SYgSTDrwNb_08.jpg

230428_4oIve5KihL_07.jpg

230429_NIpg2Tz3Fl_06.jpg

230431_2TdHR8EH3G_04.jpg

230432_1tqezaYUc4_01_1.jpg

230433_ZD5juGVjPY_09.jpg

230434_HvQmF1gqcS_10.jpg

230435_kFTFREzmpS_12.jpg

230440_Etmxi2pJSe_16.jpg

230436_aCffCE2unv_11.jpg

230438_qwXdJAOXiw_15.jpg

230442_kewm5TOcnG_17.jpg

Nezinau kaip jums, bet man prie sirdies toks spalvotas zaidimo pateikimas. Vien i screenus galima ziureti ne viena minute. :) Ieskodamas informacijos radau tai, kad zaidima kuria Ukrainieciu studija is 20 zmoniu. Galima pagalvoti, kad zaidimas bus siaip sau ir galima kazko ispudingo nelaukti, BET! Sie kurejai yra prisideja prie tokiu zaidimu kaip Metro: Last Light, Cossacks, Stalker ir The Witcher 3: Wild Hunt. Belieka sulaukti ir paziureti kas jiems pavyks.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.