Pradžia | Naujienos | Įvairios naujienos | JAV armija kuria biurą, kuris užsiims kompiuteriniais žaidimais

JAV armija kuria biurą, kuris užsiims kompiuteriniais žaidimais

JAV armija
JAV armija

Tai, kad kompiuteriniai žaidimai dažnai yra naudojami apmokant karius nėra naujiena ir tuo užsiima ne tik JAV armija. Tačiau tai JAV armija žengė dar vieną žingsnį ir nusprendė įkurti specialų biurą, kuris užsiims tik žaidimų kūrimu ir jų diegimu JAV armijos sistemose.

Kaip rašoma „Wired“ naujienoje, šis biuras neketina pradėti dalyti į kairę ir į dešiną žaidimus JAV kariams. Anot JAV pulkininko Jacko Millaro, jam kol kas neteko matyti nei vieno pramoginio karinio žaidimo, kuris atitiktų karinių simuliatorių reikalavimus. Vietoje to, armijos Nacionaliniam simuliacijų centrui priklausantis biuras imsis tobulinti esamų karinių simuliatorių grafiką, pasitelkdamas pramogų pramonės pasiekimus. Kažkada JAV armijai pasitarnauti suspėjo ir legendinis „Doom II“.

Be to, šis biuras ketina sukurti specialias priemones, kurios padėtų kariams patiems susikurti virtualius treniruoklius, nelaukdami, kol jų užsakymus atliks kontraktoriai. Tokios sistemos pavyzdžiu gali būti „Virtual Battlespace 2“ treniruoklis, kuris JAV pėstininkų korpuso užsakymu buvo sukurtas „Armed Assault“ žaidimo pagrindu.

Šis žaidimas gali tapti naujojo priemonių rinkinio pagrindu, tačiau iki jis pasirodys, jis vėl gali būti pasenęs, nes naujoji sistema greičiausiai nepasirodys iki 2015 metų. Kita vertus, karinė rinka, tai ne pramogų pramonė. Joje geriau vėliau, bet gerai. Vargu ar prireikus skubiai atidirbti poryt vyksiančio šturmo operaciją, ekranuose norėsis matyti „This program has performed an illegal operation and will be shut down“ tipo pranešimą ar vietoj šturmuojamo pastato vidau, nesuprantamą plokštumų ir linijų raizginį.

Beje, šio biuro veiklos nereikėtų tapatinti su „Americas Army“ žaidimu. Šis žaidimas buvo kuriamas visai kitu tikslu ir visai kitai auditorijai. Dėl savo interaktyvumo žaidimai tampa puikia įtaigos arba politinės propagandos priemone. Prisiminkite, kada paskutinį kartą matėte JAV kompanijos sukurtą žaidimą, kur pasaulio nereikia gelbėti nuo invazijos iš Rusijos (dabar iš Rytų Azijos), o pagrindinis herojus nebūtų iš atsargos pašauktas senas specialiojo padalinio krienas? JAV armija net nemėgina nuslėpti to, kad „Americas Army“ buvo kuriamas būtent norint išreklamuoti JAV armiją ir pritraukti daugiau savanorių. Manau retas ginčysis su tuo, kad savanoris karys mūšio lauke bus daug efektyvesnis už šauktinį, žinoma, su sąlyga, kad kitos sąlygos yra tos pačios. Tai suvokia ne tik JAV, pavyzdžiui, gerai žinoma grupuotė „Hezbollah“ nusprendė pateikti savą Libano ir Izraelio karo versiją, leisdama žaidėjams sužaisti tikrą partizaninį karą. Panašios taktikos ėmėsi ir Iranas, pateikęs žaidimą, kuriame reikia išlaisvinti Irano atominės energetikos mokslininką, kurį pagrobė JAV specialiosios tarnybos.

  • Pridėti į Facebook Pasidalink Facebook
  • Pridėti į Twitter Pasidalink Twitter
  • email Siųsk draugui el. paštu
  • print Versija spausdinimui
  • Plain text Grynasis tekstas
Perskaitei? - Įvertink!
0