Pradžia | Naujienos | Sony naujienos | PS3 padėjo įveikti PFlop barjerą

PS3 padėjo įveikti PFlop barjerą

PS3
PS3

Kol sparčiausių pasaulio superkompiuterių kūrėjai laužo galvas, kaip įveikti vieno petaflopo spartos barjerą, Stenfordo universiteto paskirstytųjų medicininių skaičiavimų projektas jį jau aplenkė. Didžiąją dalį skaičiavimų „Folding@HOME“ projektui atlieka „PlayStation3“ kompiuteriai, kai jais nėra žaidžiama.

„Folding@HOME“ statistikos puslapyje rašoma, kad daugiau nei 800 TFlop skaičiavimo sparta pateikia PS3 kompiuterių savininkai, nepatingėję į savo kompiuterius įdiegti specialią paskirstytųjų skaičiavimų programą ir prijungi kompiuterius prie interneto. Iš viso šiame projekte dalyvauja daugiau nei ketvirtis milijono „PlayStation3“ kompiuterių, iš kurių vidutiniškai apie 30 tūkst. yra aktyvūs.

Balandžio mėnesį „Sony“ paskelbė planuojanti panaudoti „PlayStation 3“ žaidimų kompiuterių skaičiavimo išteklius rimtiems darbams. Kompanija sudarė paprastas galimybes PS3 turėtojams prisijungti prie „Folding@HOME“ projekto ir įkinkyti savo žaidimų į darbą, kai jais nėra žaidžiama. Ambicingas „Folding@HOME“ tyrimų projektas nagrinėja baltyminių struktūrų sąveiką, ieškant vaistų nuo Alzheimerio ligos ar vėžio.

Tiesa, nagrinėjant šio projekto skaičiavimo statistiką galima įžvelgti ir kitą potencialų skaičių malimo mašiną – grafinius procesorius. „Folding@HOME“ yra sukūrę specializuotą skaičiavimo klientą, išnaudojantį šiuolaikinių trimatės grafikos spartintuvų pajėgumus. Jei šiame prie šio projekto prisidėtų tiek pat grafinių procesorių, kiek yra PS3 kompiuterių, tai jie pateiktų ne 800 TFlop, o daugiau nei 2000 TFlop!

  • Pridėti į Facebook Pasidalink Facebook
  • Pridėti į Twitter Pasidalink Twitter
  • email Siųsk draugui el. paštu
  • print Versija spausdinimui
  • Plain text Grynasis tekstas
Perskaitei? - Įvertink!
0