Pradžia | Naujienos | Sony naujienos | Sony PlayStation 4 gali gauti hibridinį AMD Trinity procesorių

Sony PlayStation 4 gali gauti hibridinį AMD Trinity procesorių

PlayStation 4
PlayStation 4

Gandai apie tai, jog naujos kartos žaidimų konsolė „Sony PlayStation 4“ gaus stacionarų AMD procesorių, internete sklandė jau seniai. Matyt, kosminė procesorių „Cell“, naudojamų dabartinėje PS3, kūrimo kaina privertė japonų kompanijos vadovybę pagalvoti apie alternatyvius variantus.

Leidinys VG24/7 neseniai pranešė, jog žaidimų kūrėjai jau gauna antrąsias vadinamųjų „PlayStation 4 Development Kits“ komplektų versijas. Įdomu tai, jog tai yra paprastas sisteminis blokas, kurio aparatinės platformos pagrindą sudaro „AMD Trinity A10“ procesorius. Be to, komplektą sudaro dar 8 GB (arba 16 GB) operatyvioji atmintis bei 256 GB talpos duomenų kaupiklis. Kokio tipo kaupiklis naudojamas – HDD ar SSD – kol kas nepranešama. Sistema taip pat turi „Blu-ray“ įrenginį bei tokias sąsajas, kaip „Wi-Fi“, „Ethernet“ ir HDMI.

Reikėtų atkreipti dėmesį į tai, jog „Sony“ atstovai būsimą konsolę vadina išskirtinai kodiniu pavadinimu „Orbis“, nenaudodami dažnai linksniuojamo „PlayStation 4“. Vis tik vargu ar kompanija atsisakys gerai atpažįstamo ir išreklamuoto prekės ženklo, su kuriuo užaugo jau ne viena žaidimų gerbėjų karta.

Be techninių charakteristikų tapo žinomos ir kai kurios įdomios detalės apie konsolės operacinę sistemą. Pavyzdžiui, vartotojas galės bet kuriuo momentu pristabdyti žaidimą, išeiti į pagrindinį meniu ir netgi parsisiųsti kokį nors papildymą, o vėliau sėkmingai grįžti prie žaidimo proceso.

Teigiama, jog 2013 m. sausio mėnesį pasirodys ir „Development Kits“ trečioji versija, kuri bus daug artimesnė finalinei PS4 versijai, kurios pasirodymo laukiama kitų metų vasarą.

Negalima nepaminėti ir gana svarbios „Sony“ naujoko ypatybės. Jei centriniu procesoriumi taps „AMD Trinity A10“ procesorius, nors ir dirbantis „Dual Graphics“ režimu maksimaliai įmanomoje konfigūracijoje, „PlayStation 4“ vis tik gaus gana kuklią grafikos posistemę, juo labiau turint omenyje, jog konsolės paprastai be didesnių pakeitimų rinkoje gyvens tikrai ilgą laiko tarpą. Aišku, stacionarių procesorių panaudojimas leis palyginti žaidimų optimizavimą PC ir konsolėms, o to nebuvo galima padaryti su dabartiniu PS3.

  • Pridėti į Facebook Pasidalink Facebook
  • Pridėti į Twitter Pasidalink Twitter
  • email Siųsk draugui el. paštu
  • print Versija spausdinimui
  • Plain text Grynasis tekstas
Perskaitei? - Įvertink!
5.00