Pradžia | Žaidimai | Rinkos naujienos | „Call of Duty: Modern Warfare 3“ padvigubins „Battlefield 3“ kopijų pardavimus

„Call of Duty: Modern Warfare 3“ padvigubins „Battlefield 3“ kopijų pardavimus

Modern Warfare 3
Modern Warfare 3

„Battlefield 3“ ir „Call of Duty: Modern Warfare 3“ šaudyklėms pasiekus kritinį konfrontacijos tašką, ekonomikos analitikai pranašauja, kad kompanijos „Activision“ produktas padvigubins „Electronic Arts“ produkto pardavimus. Pranašaujamas santykis 2:1.

Finansinės kompanijos „Wedbush“ analitikas Michael Pachter teigia, kad iš viso bus parduota apie 3 milijonus „Battlefield 3“ kopijų, tuo tarpu „Call of Duty: Modern Warfare 3 „pranašaujama net 16 milijonų kopijų pardavimų.

„Michael Pachter“ taip pat pranašauja, kad iš viso abu žaidimai sugeneruos 1,4 bilijono dolerių. 2012 metais „Call of Duty: Modern Warfare 3“ į savo sąskaitą įneš dar 8 milijonus kopijų pardavimų, tuo tarpu „Battfield 3“ surinks viso labo tik 2 milijonus kopijų pardavimų.

Kad ir kokia didelė konkurencija vyrautų tarp dviejų žaidimų rinkos gigančių. Analitikas Micheal Pacther primena, kad žaidimų mėgėjai pirks abi kopijas. “Spėju, kad beveik apie pusę „Battlefield 3“ kopijų bus nupirkta žmonių, kurie pirks „Call of Duty: Modern Warfare 3“. Taigi bus nupirkta apie 2 ar 3 milijonus bendrai,” sakė Pacther. „Wedbush“ analitikas mano, kad abi kompanijos nepatirs didesnio nuostolio.

Žinant, kiek pinigų „Activison“, bei „Eletronic Arts“ išleido savo žaidimų pateikimui rinkoms, kyla klausimas ar „Wedbush“ analitikas neklysta prognozuodamas. Patcher įžvalgas bando patvirtinti „Electronic Arts“ atstovas Peter Moore. Jis teigia, kad jų kompanija niekad nenorėjo konkuruoti su „Activision“, „Eletronic Arts“ tiesiog atsirieks „Call of Duty“ rinkos dalį.

“Jei žvelgsime į praeitų metų rodiklius, pamatysime, kad „Call of Duty“ užėmė net 90 procentų rinkos dalies,” „Gamespot“ teigė Moore. “Mes manome, kad šiais metais mums pavyks sumažinti šį skaičių iki 70 procentų. Mes neturime parduoti didesnio žaidimo kopijų skaičiaus šiais metais, kad jie būtų vadinami sėkmingi. Tai yra ilgalaikė strategija, kurios tikslas tapti pagrindiniu žaidėju rinkoje.”

  • Pridėti į Facebook Pasidalink Facebook
  • Pridėti į Twitter Pasidalink Twitter
  • email Siųsk draugui el. paštu
  • print Versija spausdinimui
  • Plain text Grynasis tekstas
Perskaitei? - Įvertink!
5.00