Shliuzas

Dark Souls II

Rekomenduojami pranešimai

DARK SOULS II Beta!

 

DARK SOULS II BETA ANNOUNCEMENT

 

Register today to experience the depth of DARK SOULS II beta and provide your valuable feedback on the network to the FROMSOFTWARE teams. Go to PlayStation®Network Website (https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-gb/games/dark-souls-ii-closed-beta-registration-ticket/cid=EP0700-BLET50006_00-SE00010000000000) or on the PlayStation®Network to register and receive a ticket to access the BETA.

 

The first Beta round for North America and Europe/Australasia will begin on 12th October and the second round will begin on 27th October. Check DARK SOULS™ Facebook page and PlayStation®Network Website today and get all the details about the DARK SOULS II beta. For the first time join the dark journey with this beta and experience overwhelming enemy encounters, diabolical hazards, and the unrelenting challenge that only FROMSOFTWARE can deliver.

 

DARK SOULS II will be launching in Europe and Australasia in March 2014 on the PlayStation®3 computer entertainment system, the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, and PCs. For more information on DARK SOULS II or other NAMCO BANDAI games, please visit http://www.darksoulsii.com/ or http://www.namcobandaigames.eu/ . To stay up-to-date with additional information pertaining to the DARK SOULS II Beta please visit the DARK SOULS Facebook page at https://www.facebook.com/darksouls.

:dribble:

 

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-gb/games/dark-souls-ii-closed-beta-registration-ticket/cid=EP0700-BLET50006_00-SE00010000000000

Redagavo tymbarkFM

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dude, tie pakeitimai tai nerealūs, net neįsivaizuoju kaip reikės jį pereit. Dark Souls buvo pakankamai lengvas, daug lengvesnis už Demon's Souls. Bet čia 10% nuo max health su kiekviena mirtimi (iki -50%), no invincibility frames, kai praeitose dalyse čia galima sakyti buvo pagrindinė strategija. Bus sunku :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dude, tie pakeitimai tai nerealūs, net neįsivaizuoju kaip reikės jį pereit. Dark Souls buvo pakankamai lengvas, daug lengvesnis už Demon's Souls. Bet čia 10% nuo max health su kiekviena mirtimi (iki -50%), no invincibility frames, kai praeitose dalyse čia galima sakyti buvo pagrindinė strategija. Bus sunku :)

Demon's Souls kaip tik buvo lengvesnis, nes daugelis bosų turėjo įvairius weak spotus, kuriuose ar negalėdavo pasiekt tavęs ar pan, Dark Souls tikrai sakyčiau sunkesnis ir sunkesnių bosų yra..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Demon's Souls kaip tik buvo lengvesnis, nes daugelis bosų turėjo įvairius weak spotus, kuriuose ar negalėdavo pasiekt tavęs ar pan, Dark Souls tikrai sakyčiau sunkesnis ir sunkesnių bosų yra..

Na matai, man atvirkščiai. Pvz. DeS turėjai healintis panaudojus itemus, tai gali būt ir pranašumas ir trūkumas, bet pasibaigus jiems reikėjo grindint, kai DaS užtekdavo tik pailsėti prie bonfire. Backstabus Des buvo sunkiau padaryt, bent jau man. Kažkaip aplamai DaS labiau atsipūtus žaidėsi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na matai, man atvirkščiai. Pvz. DeS turėjai healintis panaudojus itemus, tai gali būt ir pranašumas ir trūkumas, bet pasibaigus jiems reikėjo grindint, kai DaS užtekdavo tik pailsėti prie bonfire. Backstabus Des buvo sunkiau padaryt, bent jau man. Kažkaip aplamai DaS labiau atsipūtus žaidėsi.

Dėl healingo tai čia ir pliusas ir minusas gali būt, DeS turi statišką skaičių begalinį visad, o DeS jei užgrindintum galėtum vapšie be pastangų bosą nukalt nes begalę žolių turi, tai čia kaip kam, bet net ir perėjus DeS, DaS iš pradžių buvo tikrai sunkus, vėliau irgi tam tikri bosai ar zonos tiek nervų sukėlė... :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl healingo tai čia ir pliusas ir minusas gali būt, DeS turi statišką skaičių begalinį visad, o DeS jei užgrindintum galėtum vapšie be pastangų bosą nukalt nes begalę žolių turi, tai čia kaip kam, bet net ir perėjus DeS, DaS iš pradžių buvo tikrai sunkus, vėliau irgi tam tikri bosai ar zonos tiek nervų sukėlė... :D

Buvo vietų tikrai :D Man pvz. pradžioj labai sunku buvo, nes visąlaik ne į tą pusę pasukdavau kai patekau į Firelink Shrine. Iš pradžių į Catacombs nuvariau, vėliau pas vaiduoklius nusileidau, tai galvoju "dafaq, kodėl toks sunkus, impossibru čia" :D Vėliau tik visiškoj nevilty radau teisingą kelią  :genius:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką galėtų sutvarkyti tai padaryti patogesnį inventor valdymą ir aiškesnius paaiškinimus dėl visokių spirit, fire ir pan ženklų, nes bend DaS buvo labai neaišku kas ką reiškia. Nes dabar toks vaizdas, kad spec palieka, nes tipo rimtas žaidimas ir nėra ko lengvinti, nors čia tik prasti dizaino sprendimai. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką galėtų sutvarkyti tai padaryti patogesnį inventor valdymą ir aiškesnius paaiškinimus dėl visokių spirit, fire ir pan ženklų, nes bend DaS buvo labai neaišku kas ką reiškia. Nes dabar toks vaizdas, kad spec palieka, nes tipo rimtas žaidimas ir nėra ko lengvinti, nors čia tik prasti dizaino sprendimai. 

http://darksouls.wiki.fextralife.com/Dark+Souls+Wiki

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ir senos naujienos, bet temoje apie tai nerašė niekas: Dark Souls II bus išleistas gegužės 11 d. Šiaurės Amerikoje, Europoje - gegužės 14 d. PC gaus žaidimą truputi vėliau. Planų išleisti DLC nėra. Taip pat nebuvo svarstoma next-gen versija. Tačiau kaip supratau, tokios galimybės kūrėjai neatmeta :) 

 

Šaltinis: http://www.ign.com/articles/2014/01/16/dark-souls-2-dev-talks-ps4-xbox-one-versions?abthid=52d7cced5ca5c1ff01000010

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

>http://darksouls.wik...Dark Souls Wiki

 

Kai turi skaityti internete ką reiškia susisukusios gaikos ženkliukas ant kardo, tai yra blogas dizaino sprendimas ir žaidimo gyliui ar sunkumui tai nieko nepriduoda. Kitas dalykas kas būtų fun, didesnė co up galimybė pasunkinat žaidimą tuo atvėju jei žaidi su draugu. Arba bent kai antrą kart žaidi, kaip new game plus, kad leistu pasikviesti ką nori.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.