ViPeRkillz

I Am Alive

Rekomenduojami pranešimai

Grazus pic'ai, tik kazkaip mazokai siuksliu atrodo, sienos isgriuvusios, o grindys svarios :D

na toks engine matyt. tam pice kur zeme pakilus ir pastatai nugriuve tai visai nieko , bet is tolo atrodo kaip platformeris na tipo uzlipk auksciau tada ten ir ten ..na tikiuosi bus geras geimas vistiek..na dulkiu bei siuksliu nedaug geimu juk ir turi, del engine ribotu galimybiu..aisku cia ne koks KZ3 su oru efektais ir visokiom siukslem ore skraidanciom..maybe zaidimo stilius bus kazkas tokio kai infamous ar kazkas tokio.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ubisoft's development of its survival action game, I Am Alive, has taken more twists and turns then a season finale of LOST. Originally announced in 2008 and even shown at E3 with a cinematic trailer, I Am Alive focused on your character surviving a massive earthquake in Chicago and looking for his girlfriend in the chaotic aftermath. Players would have to deal with enemy NPCs that were just as desperate to survive as you are, and there would be added emphasis on finding fresh, drinkable water to stay alive.

Since then, over the next three years the game had assigned a new producer (Jason Redmond of the Assassin's Creed series), lost its original developer (Darkworks), assigned a new developer (Ubisoft Shanghai), lost its producer, was rumored to be a XBLA title, had those rumors proved false, and then in 2010 Ubisoft CEO, Yves Guillemot, said the entire game was being "re-engineered". Ubi's last reported release date, April 2010-March 2011, has now passed.

Nuotrauka

And yet, out of the disastrous rubble of what appears to be vaporware, a game may just emerge after all. A new, leaked trailer of I Am Alive was recently found online and even shows off some gameplay. How old the trailer is or whether or not the game looks anything like it does in the trailer anymore is not known. It is encouraging to note, however, that Ubisoft's recent announcement of canceled games did not include I Am Alive.

Here is the new leaked trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=vv3mZN2rE1I&feature=player_embedded

Redagavo S9B

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

na jei nieko blogo vel nenutiks tai zaidimas bus "Alive" pagaliau sia ziema..

Ubisoft will launch I Am Alive on PlayStation Network and Xbox LIVE Arcade this winter. Initially announced in 2008 as a retail title, the survival adventure game went silent, resurfacing only last month through leaked videos.

In 2009, it was announced I Am Alive‘s development would move from its original developer, Darkworks, to Ubisoft Shanghai.

“We know people have been waiting for this game to arrive, and we believe it’s going to be worth the wait,” said Adam Novickas, director of marketing.

“I Am Alive presents a unique take on the post apocalyptic, survival genre by creating more complex and emotional situations for the player. Xbox LIVE Arcade and PlayStation Network are the perfect platforms to leverage the mature and challenging experiences of the game.”

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Tai sake, kad bus ir retail, o dabar jau tik xbla ir psn? Bullshit

I Am Alive Not a Download Title, Just a Joke

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

tas first person taikymasis su lanku ir pistoletu labai primena Condemned, bet ta pati esme kad reikes isgyventi kazkaip, begiot nuo priesu, o ne eiti galvom per visus.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

kai zemelapi rodo labai primine man SH1

jo butent as irgi ta pati pagalvojau. ir pats zaidimo procesas su tom dulkem..tipo kur daug dulkiu negalesi eit ar kur uzgriautas kelias bus, visai kaip SH buvo rukas ir isgriuve keliai.grafika klipo irgi neblizga sakyciau, ypac pacio veikejo.

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Jo as ir pastebejau jog grafika tai kaskaip labai video net 'baisi' pasimate, man sitas game tai primena alone in the dark, kopija tik zymiai pagerinta nes ir ten buvo kad po zeme kaskoks raustis pradejo tu nuo jo begai tada ten viska uzkrete ir t.t dar diska turiu as jo

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.