• Impaler
    Impaler

    Pradėtas kurti naujas „Witcher“ serijos žaidimas

    Lenkų žaidimų kūrimo studija „CD Projekt Red“, išgarsėjusi žaidimų„Witcher“ serija ir „Cyberpunk 2077“, pranešė, kad pradėjo kurti naują „Witcher“ frančizės žaidimą. Studija taip pat teigia pereinanti nuo savo pačių sukurto žaidimų variklio „REDengine“ prie „Unreal Engine 5“.

    „Džiaugiamės galėdami pranešti, kad šiuo metu kuriama kita „The Witcher“ serijos vaizdo žaidimų dalis, kuri pradės naują frančizės sagą, – skelbiama studijos tinklalapyje. – Tai jaudinantis momentas, nes pereiname nuo „REDengine“ prie „Unreal Engine 5“ ir pradedame daugiametę strateginę partnerystę su „Epic Games“. Ji apims ne tik licencijavimą, bet ir techninį „Unreal Engine 5“ plėtojimą, o taip pat, jei prireiks, ir galimas naujas „Unreal Engine“ versijas. Glaudžiai bendradarbiausime su „Epic Games“ kūrėjais, o pagrindinis tikslas – padėti pritaikyti variklį atviro pasaulio patirčiai“.

    Šiuo metu daugiau informacijos apie žaidimą – pavyzdžiui, kūrimo terminai ar išleidimo data – nepateikiama. Tačiau iš pateiktos žaidimo vizualizacijos – katės ar lūšies galvą primenančio šalmo – galima spėlioti, kad siužetas suksis apie „Witcher“ žaidimų pasaulyje epizodiškai minimą Katės mokyklą – taigi, greičiausiai ir naują raganių ar raganę, aplink kurį ar kurią suksis siužetas.

    „Witcher“ žaidimų pasaulis yra pagrįstas lenkų rašytojo Andrzejaus Sapkowskio kūryba. Pirmųjų trijų „Witcher“ žaidimų siužetas sukosi apie raganių (specializuotą monstrų žudiką) Geraltą ir jo draugus, sąjungininkus bei priešus. Kaip ir originalus rašytojo sukurtas pasaulis, taip ir „Witcher“ žaidimų pasauliai buvo stipriai paremti viduramžių Rytų Europa (Lenkija, Lietuva, Ukraina) ir slavišku folkloru bei mitais.

    Originalioje A.Sapkowskio kūryboje detaliau minima tik Vilko mokykla (kuriai priklausė ir Geraltas). Žaidimų ir kiti frančizės kūrėjai gerokai išplėtė rašytojo sukurtą pasaulį, ir čia pilna užuominų apie kitas mokyklas – Katės, Grifono, Lokio, Angies, Mantikoros ir Gervės.

    Remiantis išplėstine (t. y. rašytojo kūrybą jau peržengusia) „raganių pasaulio“ mitologija, Katės mokykla garsėjo tuo, kad į mokinius priimdavo ne tik vyrus, bet ir moteris – o taip pat ir negrynakraujus žmones (pvz. pusiau elfus). Tai leidžia spėti, kad naujajame žaidime galbūt bus galima laisviau rinktis ar kurtis žaidėjo valdomą personažą (iki šiol visuose trijuose „Witcher“ serijos žaidimuose su tam tikromis išimtimis protagonistu buvo tik raganius Geraltas).

    Lietuvos žaidėjų bendruomenės narys Mantas Tarailis taip pat atkreipia dėmesį, kad kadangi „Witcher“ žaidimų siužeto metu Katės mokykla jau praktiškai nebeegzistuoja, tai tikėtina, kad nauji žaidimai pasakos priešistorę – greičiausiai jų vieksmas vyks keli šimtai metų prieš „Witcher“ seriją. Taip pat turint omenyje, kad Katės mokyklos raganiai pasižymėjo vikrumu ir tuo, kad nesilaikė neutralumo politikoje ir ne tik medžiodavo monstrus, bet ir būdavo samdomais žudikais, galima spėlioti, kad naujuosius žaidimus gali būti bandoma padaryti kažkiek panašius į „Assassins Creed“: su parkūro elementais, užsakomomis žmogžudystėmis, slapstymusi ir panašiai.

    Kei kurie žaidėjai kelia kitą versiją: Katės medalionas (tiesa, vizualiai kiek kitoks) epizodiškai matomas ir trečiojoje „Witcher“ dalyje: čia jį nešioja viena iš žaidimo veikėjų, Geralto mokinė Ciri (pagal  originalią A.Sapwkoskio kūrybą, ji perėmė medalioną iš nužudyto raganius medžiojusio samdomo žudiko, kuris savo ruožtu atėmė iš nužudyto Katės mokyklos raganiaus ar raganės). Tad galima versija, kad naujieji žaidimai bus ne priešistorė, o „Witcher 3“ tęsinys. Tačiau turint omenyje net kelias įmanomas (ir gana skirtingas) „Witcher 3“ žaidimo pabaigas, kurių visos susijusios su Ciri, ši versija atrodo labiau abejotina.

    „CD Projekt Red“ taip pat užsiminė, kad kuriamas (ar planuojamas) kurti ir „Cyberpunk 2077“ išplėtimas.

    „REDengine“ – technologija, kurios pagrindu veikia „Cyberpunk 2077“ – vis dar naudojama kuriant būsimą „Cyberpunk 2077“ išplėtimą“, – rašoma svetainėje.

    • Patinka 2

    Redagavo Impaler



    Atsiliepimai

    Rekomenduojami komentarai

    Man įdomu kodėl nusprendė nebenaudoti savo varikliuką. ? Aišku Unreal tikrai manau geras ir universalus varikliukas. 

    Dalintis šiuo komentaru


    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose
    2022-03-22 21:20, CerberusLT parašė:

    Man įdomu kodėl nusprendė nebenaudoti savo varikliuką. ? Aišku Unreal tikrai manau geras ir universalus varikliukas. 

    viskas paprasta. REDEngine  yra proprietari varyklis. Renkant komanda kiekvieną kartą naujus žmonės reikia apmokyti su jo dirbti, skirtingai nuo tu pačių UE, kurie yra tam tikra prasme industrijos standartas ir turint patirti darbo su jais galima iš karto pradėt dirbti. Taigi naudinga abiem pusėm ir firmai ir darbuotojui.  O išmokęs dirbti su RE tu niekur kitur tos patirties nepritaikysi, skirtingai nuo Ureal. Be to RE jau morališkai ir pasenęs yra, neišnaudoja pilnai PS5/SeriesXS galimybių. Taigi labai teisingas sprendimas.

    Man tai labiau rūpi ar jie nesugalvos kokio online žaidimo kurt, vietoje normalaus siužėtinio RPG single player. Dabartiniais laikais ne divai. Nors dabartinio Elden Ring sėkmė manau padarys sprendimui savo teigiama įtaką.

    Dalintis šiuo komentaru


    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose


    Prisijunkite prie pokalbio

    Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

    Svečias
    Parašykite komentarą...

    ×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

    ×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Nuotraukos

  • Naujausi video