
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.297 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
Populiarus daugelio žaidėjų internetinis vaidmenų žaidimas (MMORPG) „World Of Warcraft“ pritraukė jau 9 mln. žaidėjų. Prieš penkis mėnesius jų buvo beveik pusę milijono mažiau. Jei palygintume su pasaulio valstybėmis, tai šiuo metu WoW pasaulis lenkia Haiti ir užimdamas 90 vietą pagal gyventojų skaičių ir 70 tūkst. atsilieka nuo Švedijos. Anot „VideoGamesBlogger“ naujienų puslapio, „Blizzard“ kompanija teigia, kad tai yra aktyvių žaidėjų sąrašas, per paskutinį mėnesį pratęsusių žaidėjo abonementą. Realiai šį žaidimą yra įsigiję dar daugiau žmonių, tačiau kai kuriems jų šis žaidimas paprasčiausiai pabodo. „World Of Warcraft“ yra populiariausias daugelio žaidėjų internetinis žaidimas, gana toli aplenkęs konkurentus. Jei tikėti „GigaOM“ statistika, kitas lietuvių tarpe populiarus žaidimas „Runescape“ birželio mėnesį turėjo tik 5 mln. žaidėjų, „GuildWars“ apie 2 mln., o „LineAge I/II“ tik 1,3 mln. žaidėjų. Kita vertus žaidimo populiarumas atspindi masinio žaidėjo poreikius, o popkultūra ne visuomet gali būti kokybės etalonas. Sąrašo apačioje esantis „LineAge“ dažnai yra kritikuojamas, kaip ilgas žaidimas, kurio veikėjo tobulinimui reikia paskirti daug laiko. Labai dažnai tokią kritiką išsako jauni žaidėjai, rezultatų norintys pasiekti kuo greičiau. Tai atspindi ir daugelio jų siūlomi „geri“ privatūs serveriai, kuri tikimybė gauti gerus daiktus ir piniginiai atlygiai yra padidinti kelis ar kelias dešimtis kartų. Anot jų, būtent tai yra pagrindinis privačių serverių privalumas.
-
Neretai didelę žaidimo ar kito pramoginio kūrinio reklamos dalį sudaro pačių sukurtas tematinis turinys. Užsukus į „YouTube“ ar kitą vaizdo įrašų portalą galima rasti dešimtis ar šimtus vaizdo įrašų, sukurtų „World Of Warcraft“, „Guild Wars“, „Star Wars“ ar „Star Trek“ tematika. Deja, ne visų kompanijų vadovai vertina nemokamą reklamą, dažnai efektyvesnę, nei komercinė. „Lucas Arts“ ir Holivudo studijos visiškai neprieštarauja mėgėjiškiems, tačiau profesionaliai nufilmuotiems „Star Wars: Revelations“ ar „StarWreck: In the Pirkining“ filmams. Iš „Star Wars“ ar “Star Trek“ gerbėjų reikalaujama tik tiek, kad jų filmai būtų nekomerciniai, t.y. nebūtų siekiama uždirbti, pasitelkus svetimą prekės ženklą. Tačiau „Games Workshop“ kompanija kategoriškai draudžia bet kokį „WarHammer“ pasaulio panaudojimą filmuose, nesuderinus to su kompanija. „Games WorkShop“ svetainėje aiškiai nurodoma, kad vartotojai negali filmuoti jokių filmų, susijusių su „WarHammer“ pasauliu: Unfortunately, due to the nuances of the law in some territories, we cannot allow any unlicensed movies to be created which are based upon our intellectual property. Tokio sprendimo auka tapo „Damnatus“ filmas, kurį kūrė Vokietijos „WarHammer“ pasaulio entuziastai.
-
-
Prieš žaidimus nusiteikę aktyvistai reklamuoja žaidimus
Impaler patalpino straipsnį Įvairios naujienos
Žinoma, netiesiogiai. Visi turbūt pamena posakį: „uždraustas vaisius yra saldesnis“. Jis puikiai tinka apibūdinti antrajai „Manhunt“ žaidimo daliai. Ši pirmojo asmens šaudyklė, kurioje reikia medžioti žmones, buvo uždrausta Didžiojoje Britanijoje. Kitose šalyse jai buvo skirtas „tik suaugusiems“ („Adults Only“) įvertis, neleidžiantis žaidimo platinti įprastose prekybos tinkluose. Dėl tos pačios priežasties, antrosios „Manhunt“ žaidimo dalies greičiausiai neišvys ir žaidimų kompiuterių savininkai, nes „Sony“ ir „Microsoft“ neplanuoja leisti AO serijos žaidimų savo kompiuteriams. Šiuose kompiuteriuose gali būti žaidžiami subrendusiai auditorijai („Mature“) ir jaunesniems asmenims skirti žaidimai. Tačiau anot „TechDirt“, kai kurių analitikų nuomone, tokie masiniai draudimai ir visuotinis nepasitenkinimas tik dar labiau skatina susidomėjimą šiuo žaidimu. Nors nuolat kalbama apie neigiamą žaidimų įtaką ir jų skatinamus nuskaltimus, tačiau kol kas nėra pateikiama jokių tyrimų, akivaizdžiai tai įrodančių. Be to, vidury dienos rodomi filmai tokie, „Pjūklas“ ar „Nakvynės namai“, yra ne mažiau žiaurūs, nei „Manhunt“ ar „Counter Strike“. Verta paskaityti ir „TechDirt“ portalo skaitytojų komentarus. Anot vieno lankytojo, visi mes turime natūralius instinktus medžioti ir žudyti. Šiuolaikinė visuomenė nesudaro galimybių, kur būtų galima juos panaudoti ir „nuleisti garą“. Šie instinktai dažnai tampa ypač pastebimi apsvaigus nuo alkoholio. Visokios šaudyklės gali būti puikiu „žaibolaidžiu“, leidžiančiu išlieti susikaupusią agresiją. O nestabilios psichikos asmenis, neatskiriančius tikrovės nuo savo vaizduotės, gali paskatinti veikti bet kas, net ir suskambėjęs žadintuvas… -
Keista naujiena pasieke mus iš saulėtos ir laisvę mylinčios Meksikos. Orginalų kovos būdą su neteisėtu ginklų laikymu sugalvojo šios šalies valdžia nusprendusi, kad nacionalinį šaudymo troškimą galima patenkinti ir virtualiai. Miestelio valdininkai susirūpinę nusikaltelių siautėjimu, pažadėjo kiekvienam piliečiui ''XBOX'' konsolę (paprastą ar 360 nepranešama) mainais į neteisėtai laikomo ginklo atadavimą policijai, arba i nuovadą kažka stambesnį (pvz. granatsvaidį), bus išduotas visas PC kurio vertė siekia 770$. Surinktus ginklus policininkai sunaikins poligone, o prisipažinusius nusikaltėlius paleis be teismo ir tyrimo. Įdomiausia, kad per pirmą unikalios akcijos dieną joje sudalyvavo beveik 20 žmonų.
-
„Sony“ kaltinama neteisėtai panaudojusi Mančesterio katedros vaizdą kompiuteriniame žaidime „Resistance: Fall Of Man“. Play Station 3 konsolei skirtoje šaudyklėje itin daug smurto, o labai tikroviškai pavaizduota Mančesterio katedra tampa mūšio arena. Tuo pasipiktinusi Anglijos bažnyčia. Resistance: Fall Of Man vaizduojami mūšiai su ir ginkluotais ateiviais. Kruvinos skerdynės vyksta Mančesterio gatvėse, taip pat nusikelia į bažnyčios sales. Šis miestas garsėja susišaudymais, kiekvienais metais jo katedroje rengiami minėjimai už tūkstančius nuo kulkų mirusių jaunuolių. Todėl ši tema ypač skaudi tiek bažnyčios vadovybei, tiek nuo smurto nukentėjusiems miesto gyventojams. „Tarptautinei bendrovei panaudoti mūsų bažnyčią smurto propagavimui – bedieviška ir labai neatsakinga. Čia, Mančesteryje, dvasininkija daro viską, kad paremtų nuo smurto kenčiančią bendruomenę. Žinome, kokie pražūtingi gali būti nusikaltimai – tai ne smulkmena“ – teigė Mančesterio katedros vyskupas Nigelas McCullochas. Anglijos bažnyčios vadovai siekia, kad būtų nutraukta „Resistance: Fall Of Man“ prekyba ar bent pakeistas be sutikimo žaidime panaudotos katedros interjeras. Taip pat bus reikalaujama paaukoti pinigų bažnyčios projektams su jaunimu. Tiesa, neatskleidžiama kokia tai suma. „Sony“ vadovybė pripažįsta savo kaltę ir teigia, kad į bažnyčios reikalavimus bus atsižvelgta.
-
„WizKids“ kompanija pateikė ieškinį teismui, prašydama teismo nuspręsti, kad jos sukurtas „Pirates“ žaidimas nepažeidžia „Wizards Of The Coast“ (WOTC) konstrukcinių strateginių žaidimų patento. „WizKids“ teismo prašo pripažinti šį patentą negaliojančiu. Kaip nurodoma „Gamingreport“ svetainėje, gegužės 25 dieną „Magic: The Gathering“ autoriai „WizKids“ kompanijai iškėlė bylą, kurioje kaltina „WizKids“ pažeidus kompanijai priklausantį strateginių žaidimų patentą. WOTC grasina imtis teisminių sankcijų, jei „WizKids“ nenustos platinti WOTC patentą pažeidžiančio žaidimo „Pirates“. Pasiskaičius apie tokius teisminius ieškinius, tikrai kyla abejonių ar iš tiesų patentai skatina inovacijas ir padeda smulkioms kompanijoms įsitvirtinti rinkoje.
-
Ar pamenate virtualių gyvūnėlių auginimo maniją, apėmusią pasaulį maždaug prieš dešimtmetį? Tuomet mažuose žaidimų kompiuteriuose apsigyvenę elektroniniai gyvūnėliai prikaustė daugybės vaikų dėmesį ir mokė juos rūpintis kitais: šerti, prausti, prižiūrėti ir t.t. Šie Japonijos kompanijos sukurti žaislai, pavadinti Tamagotchi, jau gruodį mėgins pakartoti savo ankstesnę sėkmę. Tik šįkart kino ekranuose. Kiaušinio formos Tamagotchi, kurių iki šiol pasaulyje parduota daugiau nei 40 mln. vienetų, kino juostoje gyvens tolimoje žvaigždėje, kurioje atsidurs maža mergaitė. Gyvūnėliai taps jos draugais. Tai bus animacinis filmas, be abejo, daugiausia skirtas vaikų auditorijai. Tikimasi, kad šis filmas vėl sugrąžins šlovę elektroniniams herojams, kurie antrąją populiarumo bangą patyrė visai neseniai – 2004 metais – kuomet buvo išleistas žaidimas „Tomagotchi Plus“. Sėkmingas filmas atgaivintų šių žaislų pardavimus.
-
ne, neklaidink zmoniu mxpun!! ECM yra specialus zaidimu image'u suspaudejas, reikia ECM failams daryti UNECM. Ir kai bus isextraktintas image'as zaidimo - tada jy rasyti. Daugiau info cia - http://www.neillcorlett.com/ecm/
-
http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_2#Accessories
-
esu 99,99999% tikras, kad tau nepavyks ir/arba is to naudos bus apskritas nulis - http://www.playmanija.net/playstation-2/p2...06_glossaryid/1
-
Jei bus vadinamasis abuse, bus padaryta, kad galetu deti tik pliusus. Bet pirma ant IPB 3 bus isbandytas dar ir labai limituotas galimu uzdet rep skaicius per diena. jei ir tada nebus padoriai, tada vir tik pliusu dejimu, irgi limituotu. as puikiai zinojau kokios yra tos sistemos galimybes ir nusprendziau isbandyti. Del uzbaigtumo irgi nera viskas aisku. kaip turbut pastebejai, atsirado ir pagination topu, atsirado blogiausiai ivertinti nariai. Tiesa dar iki galo stats puslapis nera tvarkoje. "kuriam" dviese su vienu lenku. jis daro, as testuoju (kaip ir jus visi), siulau idejas - jis daro. taigi.. o kas liecia dabartine sistema, ji vienu paspaudimu panaikinama, kartu su visais ivertinimais ir t.t.
-
"baiko indicentas" zinomas - ir sprendziamas jis svelniai tariant - nebus. Kodel? nes naujam IPB forume tokiu padeku nebus. Iki tol surinktos padekos - dings. Dabartine ispejimu sistema - kaip sakiau - ji yra kokia yra ji NESIKEIS, as asmeniskai neinvestuosiu $ i ta moda, NES (skaitykite paskutine citata http://www.playmanija.net/forumas/index.ph...st&p=142646 ). Sia tema butu malonu, kad mazu maziausia naudotumet, rep. sistema abusinanciu nariu pranesimui arba kitiem rimtiem rep sistemos sutrikimam pranesti.
-
rasyk pm ir klausk, manai mes zinom?
-
tai cia is 2009 metu geguzes men. bangos jau puse metu su kapeikom, ir vistiek dar priklijuota tebera laikosi kaip reikalas
-
:D GERAS! Kazka tokio pamatei? http://www.playmanija.net/forumas/Ir-ka-gi...atau-t1705.html Kurioje vietoje tu radai ta lipduka? Klijavau du kartus, 2007 metu vasara ir 2009 metu vasara.
-
manau kai pamatysi - galvosi kitaip diz. nera toks simple vienos spalvos
-
Kaip ir jo. O kasnors nutiko?
-
Saukykla dings isvis greiciausiai, o rep sistema dabartine gi yra tokai kokia yra. ta buvau sakes, taip pat buvau sakes kad naujoj versijoj bus kietesnes rep sistema.
-
Visų pirma noriu dar kartą labai visiems padėkoti dalyvavusiems, netingėjusiems dalyvauti ir gaišti savo brangų laiką. Vertinu Jūsų darbą. Ačiū. eserf Patiko visai pirminis variantas, toks simple ir nice. Norečiau ateityje naudoti kaip baneri, jei autorius nieko pries. O tas su mandresniu fontu - per daug "nindzishkas". fflex Pirminis variantas toks lengvas, visai nieko, pirmas rimtas pretendentas buvo. O ten kur su juoda spalva pradejo - na ne pagal mano skoni, ne pagal.. gdeon Laisvi, paprasti variantai, taciau joystikas nepanaudotas.. grameris Na nelabai spalvos ir pati ideja.. killer01 Truko atspalviu, toks per lengvas variantas + kitam variante senas joystikas - pabodo jis jau klubas nereikejo konsoliu, M tuscia, na nekaip LFIxas Kaip piestinis - tikrai vertas demesio! pats kaltas kam nepaprasiau kompiuterinio varianto, bus ideja ateities logotipams mKs Pirmieji variantai tokie paprasti, taciau tame kur su mario - patiko ideja play zodis joystike! irgi ideja ateities logams! povo Lengvuciai, bet is fonto labai primenantys sega redcat Galingi - spalvingi bet ne tai ko reikejo redzys Nepasiduodantis zmogus! ne visi buvo i tema, bet viena varianta noresiu ateityje kaip baneri tureti manau. silentmove Nelabai, per galingas joystikas.. SudraskytaS Irgi nepasiduodantis zmogus, buvo neprastu variantu tikrai! Bent 2 noreciau baneriais tureti. Plytu ideja kiek nelabai i konsoline tema. vaibenux bene daugiausiai variantu pateikes dalyvis! ne visi tiko, bet velgi pora variantu atsideciau baneriams. kuo toliau - tuo grazesni logo buvo. verigud Per daug 'neuzpildyti'. Kiti visi Daugiau-maziau nevisai iki galo tike darbai. OK, so-called Top-5 #5 #4 #3 #2 #1 Winner (ne musu forumo autoriaus darbas) Visiems bus pervesta atitinkamai taškų ir t.t. už dalyvavimą. Kadangi pirmosios vietos nelaimėjo PlayManijos narys - piniginio prizo nebus. Nesitikėjau, kad tiek bus norinčių dalyvauti (prisiminus pirmaji konkursa, kuri kaip ir si karta laimėjo ne PLM narys). Gal kaikuriu logo ideju "nepagavau" visgi nesu profas grafikos srityje ir zvelgiu siaip tik is savo varpines. Neisizeiskite. AČIŪ
-
Labai geras ir idomus straipsnis! daugiau tokiu.
-
Konkursą užbaigiam, iš visų temos psl. susirinkau visus logo, dabar peržiūrinėsiu ir pirmadienį paskelbsiu top-5 nugalėtojus, pakomentuosiu gautus logo. Apdovanosiu dalyvavusius. Tikrai nesitikėjau tiek daug variantų, atkaklūs nariai ypač nustebino siūlydami po daug variantų PLM vardu Visiems didelis ačiū!
-
Stai dar vienas trigubas:
-
Persigalvojau, iki sekmadienio tevyks konkursas 12:00 PM.
-
sveiki gyvi, matau daug variantų, sulaukta buvo ir tikrai neprastų darbų! Dar paliksiu iki max. kitos savaitės vidurio galiot konkursą.