neramiBite

NDSL+DSLR=Genius

Rekomenduojami pranešimai

NDSL+DSLR=Genius

 

In my day-to-day routine I often find myself having to do extensive photographic documentation of objects or locations, only there is often someone waiting to turn off the lights, or move objects, or any myriad of possible interruptions. This is one reason why using a camera tethered to a laptop can be a pain. The computer is a burden to travel with, takes five minutes to boot, the batteries run low, the ten minutes you had to get the job done just became five… It occurred to me that if I could somehow tether a DSLR to an instant-on device like an Arduino microcontroller I would have less weight to carry around and could get more work done. After mentally spec’ing out what I would need, I realized the solution was right in front of me – because I bring it with me for Mario Kart wireless races on long night jobs – (In the manner of John Lasseter’s slow epiphany voice): “Use-the-Nintendo-D-S.” Duh.

 

Nuotrauka

 

God bless devkitPro for providing an ARM9 c++ programming environment. Hooking the camera to the Gameboy cartridge slot took some figuring, but in the end it essentially involves strobing a pin connected through an optical isolation circuit to the camera’s cable release port. This method sacrifices the aperture control that using the Canon SDK allows when tethered to a laptop, however aperture is always the setting that never changes when taking HDR’s.

 

Nuotrauka

 

A funny cool thing happens once the camera is controlled by what is essentially a instant-on computer. Where the Canon 5D can do a bracket of three shots, spread two stops apart, and the latest 1DS MKIII series can do a nine shot bracket, the “DS-DSLR” can do any number of shots, and if I don’t like the way it does it, I can rewrite the software to do it better.

 

The DS can run in bulb-mode as well, so I can do automated exposures of several minutes beyond the thirty second limit of tethered laptop software, as well as allow for sensor cooling between bursts. This will come in handy when the Astrotrac I ordered from Richard Taylor at the P.A.T.S. show last week finally arrives from the U.K.

 

It also acts as a very precise intervalometer, which as Amazon kindly points out is a $120 value. But beyond just spacing out shots the timer can be set to run the bracketed exposure range at every timer interval instead.

 

The fun begins when you start to harness the play value of the DS in conjunction with the DSLR. This audio-based camera trigger function, for example, was trivial to add in, because of the DS’ built in microphone. One such device I found on the web sells for $350. As you can see I need to add a few niceties to this function, like the shot duration and an option for delaying the shot after the sound is recognized. I’m still in beta.

 

Nuotrauka

 

So here is the “first light” from the DS controlled camera. It was meant to be the start of a wide panorama, but when I finally noticed the tagger graffiti all around me, and the cars slowing to see what I was doing, I kinda got spooked and high-tailed it. This was a 16 shot range that was meant to expose for the full moon rising in the last frame of the pano.

 

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Penktadienį per Summer Game Fest bus atskleistas IOI kuriamas Bondo žaidimas
    • Šiais laikais developeriai labai stipriai priklausomi nuo leidėjų. yra duodami terminai kurių reikia laikytis ko pasekoj į diskus patenka stipriai neįšbaigtos žaidimų versijos. kas dėl laikmenos kainos: tai leidėjas va vistiek turi susimokėt. (Sony gamina ir jiem priklauso bluray, reiškias leidejas norėdamas išleisti žaidimą diske turi susimokėt tuos "centus" o kai partija didelė tai ir kaina susidaro). Va ir prieinam prie to, kad skaitmeną išleisti pigiau. Kas dėl Microsofto tai jie moka sony už leidimą naudoti bluray. automatiškai jiem labiau apsimoka skaitmena Viskas būt gerai su diskais, bet bėda ta, kad juos galima peržaidus parduoti, o tai labai nepatinka ir sony ir ms, nes taip jie praranda pinigus. ko pasekoj po truputį pereisim prie visiškai skaitmenos. daėjom iki to, kad net pirkdamas collectors edition gauni tik tuščią žaidimo dėžutę
    • Taip taip, jau sunkiai rasi naują žaidimą, kuris Day 1 patch negauna, bet ką aš norėjau pasakyti, kad didžioji dauguma žaidimų veikia puikiai ir be tų Day 1 patch'ų, tiesiai iš disko, ko pasekoje yra verta juos kolekcionuoti  Pavadinčiau developer'ius tinginiais tiesiog, nes nematau priežaščių neįdėti pilną žaidimo build'ą į diską, kai jau yra priduodama spausdinti juos, čia tiesiog yra didelė šių dienų nesamonė žaidimų pasaulyje. O su Nintendo visai kita situacija yra, nes su naujuoju Switch 2 leidėjams yra siūloma labai pigi tik licenzijos tipo kortelė, kur žaidimą reikės atsisiūsti ir daug brangesnė 64GB kortelė, kurios vieneto kaina leidėjui yra apie ~$16, kas yra kosmosas, todėl dauguma leidėjų pasirinks taupyti tiesiog. Pilni žaidimai dėžutėje (64GB) kol kas patvirtinti tik Nintendo eksliuzyviniams žaidimams, šios problemos nėra pas Sony, nes jie patys gamina BD-XL 100GB diskus, kurie kainuoja centus lyginant su Nintendo kortelėmis. Pas Microsoft truputi labiau problematiška, nes jie patys negamina diskų, tai žaidimų build'ų spausdinimas keliauja per kompanijas tuom užsiimančias, kas truputį pakelia diskų kainą, bet toli gražu iki tokių kainų, kaip pas Nintendo. O aplamai, Microsoft strategija pirmoje vietoje yra gamepass, tai ten tiesiog žaidėjų rinkai tie diskai mažai kam įdomus aplamai, ko pasekoje vis mažiau ir mažiau matome fizines versijas žaidimų iš Xbox Game Studios.
    • tikrai ne vienas. gal pats ziauriausiai nedadirbtas, bet dabar beveik visi zaidimai gauna day 1 patcha. o kas del disku tai kuo toliau tuo labiau visi eis link to, kad diske bus tik leidimas atsisiusti zaidima.  pvz: nintendo jau net oficialiai pasake, kad kai kurios fizines laikmenus tures tik licenzijos rakta.
    • Taip, šis Doom, Indiana bei paskutinieji CoD žaidimai tikrai tik licenzijos failai diskuose, bet čia gal tik ir tokie <1% iš visų žaidimų. Būtent, kad tik ir toks vienas.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos