SeNis

Assassin's Creed

Rekomenduojami pranešimai

  Holdem parašė:

Nesenai isigyjau si zaidima ir patenkintas, vienas man geresniu zaidimu zaistu, tik aisku galetu but didesne misiju ivairove..

As tai siandien i pasta varau pasiimti, laukiau jau 20 dienu! Tikiuosi nenusivilsiu!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Assasins Creed mane nustebino. Tikrai TIKRAS NEXT GEN zaidas! Tie senoviski miestai yra istikruju labai unikalus. 100% pirksiu Assasins Creed 2.

As dabar ji uz 170 litu parduodu arba keiciu i COD4 europietishka versija, arba Ratchet&Clank tools of destruction zaidimus. As is Kauno. Jeigu suinteresuoti, tai kreipkites i mane per privacia zinute. Iki,

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

praduodu assassins creed :lol: jei domina PM :> arba keiciu i kita game :D

Redagavo Tomis288

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau ipusejau si zaidima, ideja gana nebloga, patogus valdymas, smagu palakstyti stogais. Kas nepatiko tai jog ps3 versijoje biski fps stringa.

Misijos paprastos, daznai pasikartojancios, gal kiek perdaug tu apzvalgos boksteliu.

Grafika, garsas ispudingi, miestas pilnas gyvybes, zodziu vertas pazaisti zaidimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagaliau perejau Assassin's Creed'a ir is desimties balu galeciau ji ivertinti 8

Pliusai

- Tiesiog stulbinanti grafika , si zaidima buvo verta pirkti vien del to. Isijungus zaidima labiau norisi i ji ziureti nei zaisti.

- Nei viename zaidime dar nemaciau tokios geros veikejo animacijos , Altair judesiai tobuli .

- Neeiline istorija

- Atvaizduoto istorinio laiko autentiskumas

- Gerai veikianti minios sistema

- 'Leap of Faith' - tikriausiai vienintelis dalykas niekaip neatsibostantis zaidime :rofl:

Minusai

- Pasikartojancios misijos

- Lengvas sunkumo lygis

- Mazai stealth elementu

Aplamai pasakyciau , kad kurejai labiau nuvyle nei nustebino, o labiausiai piktina tai , kad tai kas buvo rodoma trailer'iuose neatspindi pacio zaidimo idomumo. Tai tikrai ne tai ko as tikejausi , maniau bus ivairesniu budu vykdyti misijas ir bus daugiau NPCs, zaidimo potencialas yra milziniskas , bet buvo ne visi zaidimo aspektai isnaudoti. As tikiuosi kurejai neprasaus su AC2 ir istaisys visas pirmos dalies klaidas.

Redagavo Shliuzas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

baisei jau dideli bala duodi uz sita zaidima , grafika tai dar neviskas , istorija puiki ,tarkim kaskas naujo nieko nesakau valdimas labai patogus ir greitai acibostantis . zaidimu nusiviliau baisiai ,pazaidus tokius zaidimus kaip hitman ir ziurint i assasin verkti noris ant kiek tragiskai zaidimas padaritas .

zaidimas butu idomesni jai butu tokie dalikai : ce tik mano nuomone

1 jai butu profesonalumo ligis ... skirtumas yra kiek nuzidai kad pasiekti taikini ,stai ce ir buti didziauses zaidimo sunkumo ligis , kai reiktu nuzuditi taikini ir tik ji kad buti pro visi sugeba iszuditi 44 guarderius ir paskui sau ramei nugalabiti taikini.

2kiekvienas skilas kaip mesti dageri ,masikuotis kardu , issisukti ,kontraatakuoti ir tt ... butu skilo pavidalu nereike dauk tarkim kokius 5 . kas is to butu pasirinkimo laisve kaip savo priesa nuzudai nesukelti triuksmo ,itarimo ar kitu efektu kada tai turi but padarita tilei .esme tame jok ne visi skilai bus max ka mes turime dabar ,kiekvienas zaidejas sarastu savo zaidimo buda kuris butu skirtingas ir ipatingas stiliumi

3manau yra skirtumas kuom esi apsirenges ir kaip aukstai sokineji, laipai ,orentuojies mieste ir kitokie sugebejimai kurie irgi turetu skilo pavidala . zaidimo ligiui padidint ir stiliui

4maniciau visas tikslas ir pagrindine misija turetu vikti nakti kur yra visus tuos skilus kur panaudoti ,ir fantazija mus tikrai padaritu ivairesni zaidima ir taktiskesni

zaidimas yra tik grafikos iskamsa 4/10

Redagavo bondas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  bondas parašė:

baisei jau dideli bala duodi uz sita zaidima , grafika tai dar neviskas , istorija puiki ,tarkim kaskas naujo nieko nesakau valdimas labai patogus ir greitai acibostantis . zaidimu nusiviliau baisiai ,pazaidus tokius zaidimus kaip hitman ir ziurint i assasin verkti noris ant kiek tragiskai zaidimas padaritas .

zaidimas butu idomesni jai butu tokie dalikai : ce tik mano nuomone

1 jai butu profesonalumo ligis ... skirtumas yra kiek nuzidai kad pasiekti taikini ,stai ce ir buti didziauses zaidimo sunkumo ligis , kai reiktu nuzuditi taikini ir tik ji kad buti pro visi sugeba iszuditi 44 guarderius ir paskui sau ramei nugalabiti taikini.

2kiekvienas skilas kaip mesti dageri ,masikuotis kardu , issisukti ,kontraatakuoti ir tt ... butu skilo pavidalu nereike dauk tarkim kokius 5 . kas is to butu pasirinkimo laisve kaip savo priesa nuzudai nesukelti triuksmo ,itarimo ar kitu efektu kada tai turi but padarita tilei .esme tame jok ne visi skilai bus max ka mes turime dabar ,kiekvienas zaidejas sarastu savo zaidimo buda kuris butu skirtingas ir ipatingas stiliumi

3manau yra skirtumas kuom esi apsirenges ir kaip aukstai sokineji, laipai ,orentuojies mieste ir kitokie sugebejimai kurie irgi turetu skilo pavidala . zaidimo ligiui padidint ir stiliui

4maniciau visas tikslas ir pagrindine misija turetu vikti nakti kur yra visus tuos skilus kur panaudoti ,ir fantazija mus tikrai padaritu ivairesni zaidima ir taktiskesni

zaidimas yra tik grafikos iskamsa 4/10

Skaityti daugiau  

Balas toks aukstas del to , kad su visais trukumais sis zaidimas vistiek geras. Grafika man asmeniskai tiek pat svarbi kiek ir gameplay'us ir ji siame zaidime puiki. As pilnai tikiu , kad kurejai turejo daug variantu kaip padaryti si zaidima , bet jie ji padare toki koki mane yra geriausia , gali buti kad AC2 bus visiskai kitoks , ta prasme , gal atsiras skil'ai naujos vietoves ir kitokia zaidimo mechanika. Nors sis zaidimas ir buvo gan monotoniskas , bet pakankamai idomus , kad baigciau iki galo , o tai jau gerai , nes dazniausiai apie 30 min uztenka man suprasti ar zaidimas vertas buti zaidziamas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man tas gamas yra nobuodus ir neidomus , paimkime paprasta pavyzdi - nors ir begiojimas po stogais is praziu man patiko kad nereike jokios reakcijos nes laikai paspaudes viena miktuka , jis bega sprintu ir pac soka tam tikru momentu ,zaidejo problema actumas tarp pastatu ,kurie yra puikus o jai ne tai belekokiu budu uzsikabini uz kokios palanges ar kitos arhitekturos detales. Dar prie tu paciu soliu kaskokiu budu krizuotis ar koks ten velnes sokineja su pakamkamai sunkeis armorais geriau uz tave , ant kas trecio pastato yra kamurkes kur pasislepti is kuriu naudos maza .

zaidimas kurtas vaikams nuo 6 iki 12 metu nereikalaujantis daugibes pastangu , rekcijos , orentacijos .

Redagavo bondas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal zaidimas ir nuobodus, bet kaip kazkas sake pakankamai idomus kad suzaisti ji iki galo. Bent jau man kovos sistema visai gerai padaryta, zaidimo gale netgi tekdavo pasistengti skinantis kelia link taikinio. Taip sutinku misijos kartojasi, skiriasi tik zmones kuriuos reik nudet, truksta minetu stealth elementu, gal kiek per daug automatizuotas begiojimas stogais. Taciau paziurejus is gerosios puses neskaitant grafikos, galima pasakyti, kad miestas tikrai gyvas, garsas atitinka to laikmecio epocha, gana didelis zaidimo pasaulis, kuris pasizymi savo detalumu, galimybe uzsiropsti ant beveik kiekvieno pastato. Manau tai vieni is pagrindiniu faktoriu, kurie vis prikaustydavo zaideja prie zaidimo. Gal jis ir nebuvo stiprus is misiju/uzduociu ivairoves taciau visa kita butina pamatyti bei ismeginti.

Redagavo Edgaras78

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  bondas parašė:

man tas gamas yra nobuodus ir neidomus , paimkime paprasta pavyzdi - nors ir begiojimas po stogais is praziu man patiko kad nereike jokios reakcijos nes laikai paspaudes viena miktuka , jis bega sprintu ir pac soka tam tikru momentu ,zaidejo problema actumas tarp pastatu ,kurie yra puikus o jai ne tai belekokiu budu uzsikabini uz kokios palanges ar kitos arhitekturos detales. Dar prie tu paciu soliu kaskokiu budu krizuotis ar koks ten velnes sokineja su pakamkamai sunkeis armorais geriau uz tave , ant kas trecio pastato yra kamurkes kur pasislepti is kuriu naudos maza .

zaidimas kurtas vaikams nuo 6 iki 12 metu nereikalaujantis daugibes pastangu , rekcijos , orentacijos .

Skaityti daugiau  

Zinai kodel daug judesiu yra automatizuota , nes kitaip zaidimas butu ziauriai letas , isivaizduok jei tau reiketu prie kiekvienos kliuties spausti kazkoki mygtuka , butu nesamone , jokio free-running'o ir t.t.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

viskas butu normalei o ir ant kliuties nebutina sustoti tarpai tarp pastatu nera jau tokie dideli , o ir vietos isibegejimui ir pasirosti soliui visalaika yra . Tad zaidimas nesuletetu jis tik pasunketu ir daugiau zaidejo pastangu reiketu .Ir isvis visas zaidimas paziurekime kokios ilgos akimirkos tarp atakos smugiu ir kitu momentu zaidimas turetu but greitesnis .

haa lol prisiminiau ir kaip per ninziu filmus guarderei atakoja po viena, kodel kurejai negali padariti tokiose zaidimose daugiau relibes kaip is givenimo stovi gauja ir puola visi ,ir spardo ,spardo- spardo -spardo -aaaaaaaaaaaa iki komos .bet ne ce zaidimas negalima pult vieno gauja ,reik po viena kad uzmustu.

dar momentas prisiminiau is to gamo tie isproteje narkotku prisirija - koskodel jie agresivus tik ant taves kitu pasaliniu civiliu neliece , ;) nu tiekto jis pradeda stumditis ir tu ji pastumi ir atbega guarderei pradeda mustis ,zinoma i kaulus gauna kas be ko nes atakuoja po viena.

ha lol biski mistikos su valkatom ir bomzais - nu jie nebeda, p* ant ju ,bet kai lipi ant pastato buna kad akmeni meta i tave ir pataiko ,tu nukrenti ,apsidairai bomzo nesimato, nerasta,atsaukta, isniko , vo ce tai skilas pranikti diena be zinios ir petcaku

dauk ko jau nebepamenu bet reiktu pazaisti dar ta slamsta ;)

Redagavo bondas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip man tai patiko, manau labai geras zaidas, man seip mieste ten patinka palakstyt, tik minusas gal kad labai jau lengvos misijos, o grafika tikrai gera ir istorija gan idomi... laukiam 2 dalies :lol:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Girdejau daug geru atsiliepimu apie si zaidima, bet pazaides pamaciau kad jis yra Š, viskas tas pats per ta pati ir kartais valdymas kovoje arba vijantis koki zmogu tampa labai nepaklusnus, pvz kaunies, lieka viena gyvybe bandai begti bet nepavyksta, arba vat katik uzsivijau zmogu pribegau prie jo ir buvau nusitaikes i ji, su peiliu duriau ir pasirodo nuduriau civili, misija is naujo. zjbs.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Aš dėl šito sutinko, kad patenka build'ai į diskus, kuriuos galima žaisti be jokių atnaujinimų, tačiau jie yra bugovi ir/ar turi problemu su performance. Aš turėjau omenyje atvejus, kai papuola į diskus net ne žaidimo buildas, o tiesiog licenzija užimanti keliasdešimt megabaitų pvz. CoD Black Ops 6, čia va yra visiška nesamonė ir tinginystė, nes nematau, jokios priežasties kodėl negali įdėti geriau bugovo žaidimo buildo į 100GB diską, kuris nors ir neįdealus, vis tiek bus veikiantis. O dėl kainų, tai faktas, kad skaitmena yra žymiai pigesnė, čia net nebuvo įtrauktos eksporto/importo išlaidos, o kame dar tai, kad parduotuvės turi uždirbti nuo parduodamos kopijos.  Dėl žaidimo diskų perpardavimo, tai nemanau, kad čia yra problema leidėjams, nes didžiausia apyvarta yra iš išankstinių užsakymų bei žaidimų išleidimo dienos, kai dar nėra galimybės nusipirkti naudotą diską. Čia kodėl egzistuoja DRM blogybė ant PC žaidimų, bet čia dar kita tema.
    • Penktadienį per Summer Game Fest bus atskleistas IOI kuriamas Bondo žaidimas
    • Šiais laikais developeriai labai stipriai priklausomi nuo leidėjų. yra duodami terminai kurių reikia laikytis ko pasekoj į diskus patenka stipriai neįšbaigtos žaidimų versijos. kas dėl laikmenos kainos: tai leidėjas va vistiek turi susimokėt. (Sony gamina ir jiem priklauso bluray, reiškias leidejas norėdamas išleisti žaidimą diske turi susimokėt tuos "centus" o kai partija didelė tai ir kaina susidaro). Va ir prieinam prie to, kad skaitmeną išleisti pigiau. Kas dėl Microsofto tai jie moka sony už leidimą naudoti bluray. automatiškai jiem labiau apsimoka skaitmena Viskas būt gerai su diskais, bet bėda ta, kad juos galima peržaidus parduoti, o tai labai nepatinka ir sony ir ms, nes taip jie praranda pinigus. ko pasekoj po truputį pereisim prie visiškai skaitmenos. daėjom iki to, kad net pirkdamas collectors edition gauni tik tuščią žaidimo dėžutę
    • Taip taip, jau sunkiai rasi naują žaidimą, kuris Day 1 patch negauna, bet ką aš norėjau pasakyti, kad didžioji dauguma žaidimų veikia puikiai ir be tų Day 1 patch'ų, tiesiai iš disko, ko pasekoje yra verta juos kolekcionuoti  Pavadinčiau developer'ius tinginiais tiesiog, nes nematau priežaščių neįdėti pilną žaidimo build'ą į diską, kai jau yra priduodama spausdinti juos, čia tiesiog yra didelė šių dienų nesamonė žaidimų pasaulyje. O su Nintendo visai kita situacija yra, nes su naujuoju Switch 2 leidėjams yra siūloma labai pigi tik licenzijos tipo kortelė, kur žaidimą reikės atsisiūsti ir daug brangesnė 64GB kortelė, kurios vieneto kaina leidėjui yra apie ~$16, kas yra kosmosas, todėl dauguma leidėjų pasirinks taupyti tiesiog. Pilni žaidimai dėžutėje (64GB) kol kas patvirtinti tik Nintendo eksliuzyviniams žaidimams, šios problemos nėra pas Sony, nes jie patys gamina BD-XL 100GB diskus, kurie kainuoja centus lyginant su Nintendo kortelėmis. Pas Microsoft truputi labiau problematiška, nes jie patys negamina diskų, tai žaidimų build'ų spausdinimas keliauja per kompanijas tuom užsiimančias, kas truputį pakelia diskų kainą, bet toli gražu iki tokių kainų, kaip pas Nintendo. O aplamai, Microsoft strategija pirmoje vietoje yra gamepass, tai ten tiesiog žaidėjų rinkai tie diskai mažai kam įdomus aplamai, ko pasekoje vis mažiau ir mažiau matome fizines versijas žaidimų iš Xbox Game Studios.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos