• Pranešimai

    84
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas fLn turinys

  1. Ne į temą Ne taip mane supratai. Sakydamas "kelias kaip stiklas", turėjau omenyje, kad mašina važiuodama, tarkim tiesiąja, visiškai nejuda, kaip kaladėlė per ledą čiuožia. Visiškai nesijaučia kelio nelygumai. Tikėjausi kitaip. Automobiliai neapsidrabsto purvais/sniegu/dulkėmis. Automobiliai ant kelio nepalieka jokių žymių. Aš viso šito tikėjausi ir todėl man dabar tai krenta į akis. Ir tik nepradėkite dabar šaukti "tai ir eik tą savo Dirt2 žaist", "nieko tu nesupranti" ar pan.
  2. Žiūriu žiūriu aš tuos gameplay video. Tai man vizualiai Dirt2 labiau patinka. Screenshot'ai GT5 gal ir gražesni bus, bet tokios detalės kaip mašinos sąveika su pasauliu kažkaip nelabai. GT5 tos invisibles walls ir jausmas, kad trasa padengta stiklu (aš ne apie slidumą ar valdymą) labai bado akis.
  3. Hm, sutinku su vienu iš komentarų: "looks like the car is hovering".
  4. ir GT5 turbūt vienintelis šiuolaikinis lenktynių žaidimas, kuriame mašinos nepalieka padangų žymių ant kelio. Iš video išvis susidaro įspūdis, kad pasaulis (trasa) ir automobilis yra 2 visiškai atskiri kūnai iš skirtingų pasaulių, trūksta sąveikos tarp jų.
  5. Kung-Fu Live for PS3: You Are the Controller
  6. fLn

    Blur

    PC tiesiog rezoliucija didesnė nei konsolių ir viskas. Konsoliniai screenshotai, kaip scalman minėjo, labai priartinti. Xbox360 tradiciškai kažkiek aštresnis (AA vs kažkokią ps3 naudojamą blur techniką). Nebūtų tiek priartinti screenshotai, iš vis beveik nesijaustų skirtumo, o dar jei žaidi ne nosį į televizorių įrėmęs tai iš vis neverta kalbėt apie grafikos skirtumus. Xbox360 versija galėtų turėti apčiuopiamą pranašumą tik jeigu išlaikytų aukštesnį/stabilesnį fps (frames per second).
  7. fLn

    Killzone 3

    Eina jie... taip nekantraut pradėjau, negalima taip su žmonėmis. Gandai, kad KZ3 išeis 2011 gegužės mėnesį. Na tikėtis anksčiau būtų naivu. Čia kaip Xbox'eriai dėl GoW3 užsvaigę, taip aš dėl KZ3 dabar leipstu
  8. Ar superautomobilis ar paprastas, ar 550hp, ar 150hp greičio pojūčio tai nekeičia. Keičia nebent greitėjimo pojūtį. Klausi kur geresnis greičio pojūtis? pvz Dirt2. Lekiant tokiu pačiu greičiu tiesiąja, ten greičio pojūtis daug didesnis nei GT5P. Nesupratau, ką nori pasakyti. Aukštini GT5, kad tai bus geriausias simuliatorius. Tai kaip tau gali būti per daug realumo?
  9. Labai silpnas greičio pojūtis GT5P. Jei tau ten geras greičio pojūtis, tai GT5 bus tas arkadinis 10x pagreitintas. Sprendžiant iš visų video tai GT5 vairavimas bus daug labiau įtemptas nei GT5P.
  10. Palauk GT5, ten visai kitoks greičio pojūtis bus. Patikėk, nebebus tau ji nuobodi Nes dabar GT5P kaip vėžlys važiuoji.
  11. fLn

    Killzone 3

    Labai daug kas kritikavo KZ2 "Gera grafika, daugiau nieko". Man jis kažkodėl patiko. Gal todėl, kad tai buvo pirmas mano PS3 žaidimas. Dabar esu suintriguotas 3 dalies. Kaip norėčiau turėti 3D televizoriu Bet damn, tiek dominančių žaidimų.. Kodėl jie taip brangiai kainuoja? Ir kodėl tiek mažai laiko juos žasit?
  12. fLn

    Crysis 2

    Tu ne taip supratai. Čia kalba eina ne apie tai, kad žaidėjams nerūpi sala. Čia esmė žaidimo siužetas, kad veikėjai pereina prie žmonijai reikšmingesnių vietų, kad iškilusi didesnė grėsmė, nei pirmoje Crysis dalyje - kova vyksta ne dėl menkai apgyvendintos salos, o dėl vieno iš didingiausių, svarbiausių miestų pasaulyje. (jei dėl tos grėsmės žmonijai nusišnekėjau, nepykit, nesu gerai susipažinęs su pirmosios dalies siužetu)
  13. Čia kaip lyginti obuolį ir apelsiną. Abu vaisiai (abu modern fps), abu skanūs (abu geri(?)). Kuris skanesnis? Čia jau prieklauso nuo žmogaus. Taip, kad jei nesi bandęs nė vieno, pabandyk pažiūrėti gameplay video, ar reviews. Gal padės išsirinkti, susidaryti įspūdi, suprasti kurio labiau nori.
  14. arba trumpesnis spottinimo pavyzdys ---
  15. Ten kitas snaiperis ir tiek. Viršesnio rango turbūt, nes įsakinėja (green light, fire). Dar pažiūrėkite kaip zoominasi vaizdas per scope Visų pirma spotteriai būna šalia snaiperio, visų antra spotteriai nebūna su snaiperiniais šautuvais (usually armed with an assault rifle), jie spotina naudodamiesi vien optika (spotting scope).
  16. Iš treilerio tai visiškai jokio realismo nesimato (ir kur spotteris?). Labai nekokį įspūdį padarė (nors gero nieko ir nesitikėjau). Na bet palaukime gameplay.
  17. PSN: feLeniusLTU Dabar žaidžiu tik Battlefield Bad Company 2 Taip pat su šiuo account'u žaidžia ir mano brolis. Turime mikrofoną. Būtų smagu su kitais tautiečiais palakstyti. p.s. prie ps3 prisėsti tenka palyginus retai, darbo dienomis beveik niekada
  18. fLn

    God of War 3

    Sutinku.Tais procentais iš vis negalima vertinti. Visi stengiasi kuo geriau išnaudoti turimus resursus. Žinoma, ekslusyvių žaidimų kūrėjai orientuojasi tik į vieną sistemą, kas jiems leidžia pasiekti geresnių rezultatų. Bet niekas nestovi vietoje, ir nuolat atsiranda nauji algoritmai, naujos idėjos ir t.t. Kitaip sakant, tobulėjimui ribų nėra. Žinoma, tobulėjimo tempai vis mažėja, tačiau netikiu, kad galima surasti tą "idealų" sistemos resursų išnaudojimą. Mūsų pasaulyje idealių dalykų nėra. O dar vėliau ateis laikas, kai atsiras nauja, daugiau potencialo turinti, technologija/sistema (konsolė), ir naujų idėjų generavimas persimes ten, "apsisuks" ciklas ir viskas prasidės iš naujo. Šiai ar taip, PS3 žaidimai grafiškai atrodo itin gerai (Killzone2, Uncharted2, God of War 3.. kas toliau?).
  19. Ne į temą Taigi, dėl lietuvių susirinkimo pažaisti BFBC2 kartu. Geriausia turbūt pakurti naują temą, kur visi rašytų savo psn vardą ir ar turi mikrofoną. Tačiau kurioje skiltyje? taigi nustatymuose galima tamsintis
  20. dar norėčiau pridurti, kad Unity3D grafinis varikliukas yra lietuvių įmonės kūrinys
  21. Drįsčiau paprieštarauti. Dėl MP tu išsakei savo nuomonę, aš išsakysiu savo. (nelabai supratau prie ko čia BF 1943)Bet kokį MP padaryti tikrai yra labai paprasta. Lygiai kaip ir bet kokį SP. Darant gerą MP, visą esmę sudaro balansas. O subalansuoti visas klases, ginklus, kitą įrangą, žemėlapius yra MILŽINIŠKAS darbas. Tiesiog į MP per daug nesigilinantis žaidėjas to nemato. Taip pat, balansuojant darbą atlieka ne aktoriai, scenaristai ar animatoriai, todėl ir ne akimis tas balansas matomas. Kitaip sakant, gerą SP padaryti yra labiau "meninis" dalykas, o gerą MP - "technininis". Tu gal vertini labiau tą meninę dalį, o aš techninę (gal todėl, kad aš programuotojas ). Pagrįsdamas "milžiniškas darbas" dalį, noriu pasakyti, kad tokių žaidimų kaip pvz. Warcraft 3 dar ir dabar išleidžiami patchai, kurie pagrinde ne taiso kažkokius bug'us, o balansuoja MP. Kartu Starcraft 2 išleidimą stabdo ne SP, o MP, ir jame MP padaryti kainuoja/-avo daug daugiau nei SP. O SC2 bus tikrai itin didelis hitas. Taigi aš manau, kad padaryti gerą MP, kainuoja tikrai nepigiau, nei gerą SP. Bet kadangi nei tu, nei aš neturime konkrečių skaičių, tai lieka tik mūsų spėlionėmis. P.S. Aš esu labai labai išrankus, rinkdamasis MP. Seniau buvau pasinešęs į "competetive gaming - esport". Gal todėl aš daug labiau vertinu gerą MP nei tu.
  22. Šito žaidimo esmė yra MP, o SP toks kaip bonusas iš tikro. O ne atvirkščiai, kaip būna daugelyje kitų žaidimų.
  23. man ir atėjo BFBC2, bet nebus progos pažaist dar kokią savaitę bet paskui... lietuviai būtinai kartas nuo karto kartu sumesim per mic kalbėdami, bus AWESOME! Laukiu nesulaukiu.