• Pranešimai

    84
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

fLn Pranešimai


  1. Ne į temą

    na tu cia palyginai extreme racinga su simuliatorium. kur ten ralis,baja,purvas,sokinejimai,vertimaisi,avarijos ir pan,o kur cia tvarkingas vaziavimas trasom. reikia visokiu zaidimu.na GT5 trasos tikrai neblizga,nzn gal is video tau taip pasirode,normalus asfaltas.ir siaip per mazai racingu kuriama.jei dar maziau kurtu tai isvis nebutu ka lost kai norisi kartais ne vien grazaus vazinejimo.gerai kad yra ir tokie ir tokie zaidimai.skirtis turi, nes ir skirti kitiem tikslam.GT4 jau atrodo geriau nei bet kas kitas,ir tikrai netrodo netikra.
    Ne į temą

    Ne taip mane supratai. :mad2:

    Sakydamas "kelias kaip stiklas", turėjau omenyje, kad mašina važiuodama, tarkim tiesiąja, visiškai nejuda, kaip kaladėlė per ledą čiuožia. Visiškai nesijaučia kelio nelygumai. Tikėjausi kitaip.

    Automobiliai neapsidrabsto purvais/sniegu/dulkėmis.

    Automobiliai ant kelio nepalieka jokių žymių.

     

    Aš viso šito tikėjausi ir todėl man dabar tai krenta į akis.

     

    Ir tik nepradėkite dabar šaukti "tai ir eik tą savo Dirt2 žaist", "nieko tu nesupranti" ar pan.


  2. Žiūriu žiūriu aš tuos gameplay video. Tai man vizualiai Dirt2 labiau patinka. Screenshot'ai GT5 gal ir gražesni bus, bet tokios detalės kaip mašinos sąveika su pasauliu kažkaip nelabai. GT5 tos invisibles walls ir jausmas, kad trasa padengta stiklu (aš ne apie slidumą ar valdymą) labai bado akis.


  3. Hmmmm :0 Enzo variklis dirba tyliau uz padangas...idomu. Ka jau kalbeti apie dumus kurie yra panasesni i garuojanti virduli ( viriausi kavos pastebejau garus, pranyksta per 1-2 sekundes ). Dumai is padangu sklaidosi labai ilgai. Na bet nenoriu jusu vel papiktinti, cia tik mano pastebejimai. Zinau, kad sistemos dar neleidzia sukurti tobulu zaidimu. Scalman malacius deda info kaip vijurkas ^_^.

    ir GT5 turbūt vienintelis šiuolaikinis lenktynių žaidimas, kuriame mašinos nepalieka padangų žymių ant kelio. Iš video išvis susidaro įspūdis, kad pasaulis (trasa) ir automobilis yra 2 visiškai atskiri kūnai iš skirtingų pasaulių, trūksta sąveikos tarp jų.

  4. Kung-Fu Live for PS3: You Are the Controller

    As some of you may have heard, we announced Kung-Fu Live with a playable sneak preview last week in New York. The reception from journalists, as well as gamers, has totally overwhelmed us! We also found ourselves in the middle of the rising motion gaming discussion as many of the stories call out that our game already does what Natal is trying for: Kung-Fu Live uses full-body skeleton tracking to track the player’s moves in real-time. Thus, people have been saying that our game and tech using the PlayStation Eye is stealing the thunder from Natal. LOL!


  5. PC tiesiog rezoliucija didesnė nei konsolių ir viskas. Konsoliniai screenshotai, kaip scalman minėjo, labai priartinti. Xbox360 tradiciškai kažkiek aštresnis (AA vs kažkokią ps3 naudojamą blur techniką). Nebūtų tiek priartinti screenshotai, iš vis beveik nesijaustų skirtumo, o dar jei žaidi ne nosį į televizorių įrėmęs tai iš vis neverta kalbėt apie grafikos skirtumus.

    Xbox360 versija galėtų turėti apčiuopiamą pranašumą tik jeigu išlaikytų aukštesnį/stabilesnį fps (frames per second).


  6. “Guerilla is working on a standard two-player, co-op – as you’d expect – but there’s also an objective-based separate four-player co-op mode in the works, too.” said the mysterious source.

     

    “I’ve also been told that there will be vehicles in the online multiplayer – but I haven’t seen that for myself yet.”

    Eina jie... taip nekantraut pradėjau, negalima taip su žmonėmis. Gandai, kad KZ3 išeis 2011 gegužės mėnesį. Na tikėtis anksčiau būtų naivu.

     

    Čia kaip Xbox'eriai dėl GoW3 užsvaigę, taip aš dėl KZ3 dabar leipstu :D


  7. Ar superautomobilis ar paprastas, ar 550hp, ar 150hp greičio pojūčio tai nekeičia. Keičia nebent greitėjimo pojūtį.

    Klausi kur geresnis greičio pojūtis? pvz Dirt2. Lekiant tokiu pačiu greičiu tiesiąja, ten greičio pojūtis daug didesnis nei GT5P.

     

    ziuriu,o i kelia, ir kaip viskas jauciasi..kaip jauciasi kai gazuoj ir kaip kai stabdai...

    Nesupratau, ką nori pasakyti.

     

    taip GT5 bus realesnis kas be ko.kad tik per daug nebutu.

    Aukštini GT5, kad tai bus geriausias simuliatorius. Tai kaip tau gali būti per daug realumo?

  8. na cia kaip kam..man viskas ok su GT5P ..greicio pojucio nera??..hmm

    Labai silpnas greičio pojūtis GT5P. Jei tau ten geras greičio pojūtis, tai GT5 bus tas arkadinis 10x pagreitintas. Sprendžiant iš visų video tai GT5 vairavimas bus daug labiau įtemptas nei GT5P.

  9. turiu vaira,kuri vien del gt5 nusipirkau,gali susikaupti kiek nori,bet man nuobodi ta trasa ir tiek,isimti tai tikrai sunku,man kaskart vaziuojant vis kitokia ji atrodo :)

    Palauk GT5, ten visai kitoks greičio pojūtis bus. Patikėk, nebebus tau ji nuobodi :) Nes dabar GT5P kaip vėžlys važiuoji.

  10. Labai daug kas kritikavo KZ2 "Gera grafika, daugiau nieko". Man jis kažkodėl patiko. Gal todėl, kad tai buvo pirmas mano PS3 žaidimas. Dabar esu suintriguotas 3 dalies. Kaip norėčiau turėti 3D televizoriu :)

    Bet damn, tiek dominančių žaidimų.. Kodėl jie taip brangiai kainuoja? Ir kodėl tiek mažai laiko juos žasit?


  11. WTF jis sneka..niekam nerupi salos,visi nori i miesta sokt pasisaudyt..??

    Tu ne taip supratai. Čia kalba eina ne apie tai, kad žaidėjams nerūpi sala. Čia esmė žaidimo siužetas, kad veikėjai pereina prie žmonijai reikšmingesnių vietų, kad iškilusi didesnė grėsmė, nei pirmoje Crysis dalyje - kova vyksta ne dėl menkai apgyvendintos salos, o dėl vieno iš didingiausių, svarbiausių miestų pasaulyje.

     

    (jei dėl tos grėsmės žmonijai nusišnekėjau, nepykit, nesu gerai susipažinęs su pirmosios dalies siužetu)


  12. Kas ar MW2 ar BC2 kuris is siu geresnis gameplay atzvilgiu ( single player), kuris idomesnis?

    Čia kaip lyginti obuolį ir apelsiną. Abu vaisiai (abu modern fps), abu skanūs (abu geri(?)). Kuris skanesnis? Čia jau prieklauso nuo žmogaus.

    Taip, kad jei nesi bandęs nė vieno, pabandyk pažiūrėti gameplay video, ar reviews. Gal padės išsirinkti, susidaryti įspūdi, suprasti kurio labiau nori.


  13. 1:01 o kas cia?? :)

    Ten kitas snaiperis ir tiek. Viršesnio rango turbūt, nes įsakinėja (green light, fire). Dar pažiūrėkite kaip zoominasi vaizdas per scope :)

    Visų pirma spotteriai būna šalia snaiperio, visų antra spotteriai nebūna su snaiperiniais šautuvais (usually armed with an assault rifle), jie spotina naudodamiesi vien optika (spotting scope).

    Nuotrauka


  14. PSN: feLeniusLTU

    Dabar žaidžiu tik Battlefield Bad Company 2

    Taip pat su šiuo account'u žaidžia ir mano brolis.

    Turime mikrofoną. Būtų smagu su kitais tautiečiais palakstyti.

     

    p.s. prie ps3 prisėsti tenka palyginus retai, darbo dienomis beveik niekada :)


  15. Pats pasakymas kad isnaudoja 50% yra baisiai reliatyvus. Kaip scalman sake, su laiku atiena naujos idejos kaip vienus ar kitus resursus geriau optimizuoti ir pritaikyti. Pateiksiu is kitos stovyklos zaidima. Gears of War (1). Tuo metu buvo paciu Epicu sakoma, kad zaidimas praktiskai viska isnaudoja is konsole ir nebelabai yra kur plestis. Praejus beviek dviem metam tie patys Epic'ai jau sneka, kad kai jie kure GOW1, o dabar sukure GOW2 net negalejo pagalvoti kad tai pasieks. Ir patys pripazino, kad laikui begant yra susipazystama su kompiuterio/konsoles acrhitektura daug labiau, gerai issiaiskinami visi minusai ir pliusai, kitaip sakant kaupiamas ziniu bagazas.

     

    Ir as asmeniskai tikiu, kad tiek PS3 tiek ir tas XBOX dar neparode visko. IMO atiety mes is ju pamatysim dar ne to :D

    Sutinku.

    Tais procentais iš vis negalima vertinti. Visi stengiasi kuo geriau išnaudoti turimus resursus. Žinoma, ekslusyvių žaidimų kūrėjai orientuojasi tik į vieną sistemą, kas jiems leidžia pasiekti geresnių rezultatų. Bet niekas nestovi vietoje, ir nuolat atsiranda nauji algoritmai, naujos idėjos ir t.t. Kitaip sakant, tobulėjimui ribų nėra.

    Žinoma, tobulėjimo tempai vis mažėja, tačiau netikiu, kad galima surasti tą "idealų" sistemos resursų išnaudojimą. Mūsų pasaulyje idealių dalykų nėra.

    O dar vėliau ateis laikas, kai atsiras nauja, daugiau potencialo turinti, technologija/sistema (konsolė), ir naujų idėjų generavimas persimes ten, "apsisuks" ciklas ir viskas prasidės iš naujo.

     

    Šiai ar taip, PS3 žaidimai grafiškai atrodo itin gerai (Killzone2, Uncharted2, God of War 3.. kas toliau?).


  16. Ne į temą

    Taigi, dėl lietuvių susirinkimo pažaisti BFBC2 kartu. Geriausia turbūt pakurti naują temą, kur visi rašytų savo psn vardą ir ar turi mikrofoną. Tačiau kurioje skiltyje?

    didesnis demesys buvo teksturom,kazkaip jos tamsiau atrode ,ir tas buvo tikrai gerai

    taigi nustatymuose galima tamsintis :(

  17. We hate to say this about "pre-alpha" software, but we're feeling lag. An on-rails shooter we tried out, dubbed The Shoot, was discernibly inferior to shooting experiences we've had on the Wii, both in precision and refresh rate of the aiming cursor.


  18. o sukurti zaidima tik MP yra labai paprasta ir nereikia daug pastangu ,ta irodo BF 1943 puikiausiai. tikrai nereikia isleist tiek pinigu jei nori gero MP zaidimo

    Drįsčiau paprieštarauti. Dėl MP tu išsakei savo nuomonę, aš išsakysiu savo. (nelabai supratau prie ko čia BF 1943)

    Bet kokį MP padaryti tikrai yra labai paprasta. Lygiai kaip ir bet kokį SP. Darant gerą MP, visą esmę sudaro balansas. O subalansuoti visas klases, ginklus, kitą įrangą, žemėlapius yra MILŽINIŠKAS darbas. Tiesiog į MP per daug nesigilinantis žaidėjas to nemato. Taip pat, balansuojant darbą atlieka ne aktoriai, scenaristai ar animatoriai, todėl ir ne akimis tas balansas matomas.

    Kitaip sakant, gerą SP padaryti yra labiau "meninis" dalykas, o gerą MP - "technininis". Tu gal vertini labiau tą meninę dalį, o aš techninę (gal todėl, kad aš programuotojas :D).

    Pagrįsdamas "milžiniškas darbas" dalį, noriu pasakyti, kad tokių žaidimų kaip pvz. Warcraft 3 dar ir dabar išleidžiami patchai, kurie pagrinde ne taiso kažkokius bug'us, o balansuoja MP. Kartu Starcraft 2 išleidimą stabdo ne SP, o MP, ir jame MP padaryti kainuoja/-avo daug daugiau nei SP. O SC2 bus tikrai itin didelis hitas.

     

    Taigi aš manau, kad padaryti gerą MP, kainuoja tikrai nepigiau, nei gerą SP. Bet kadangi nei tu, nei aš neturime konkrečių skaičių, tai lieka tik mūsų spėlionėmis.

     

    P.S. Aš esu labai labai išrankus, rinkdamasis MP. Seniau buvau pasinešęs į "competetive gaming - esport". Gal todėl aš daug labiau vertinu gerą MP nei tu.