Shliuzas

Priklausomi
  • Pranešimai

    1.144
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    0%

Visas Shliuzas turinys

  1. Tiesiog negalejau neideti siu dvieju palyginimu ESIV vs ESV
  2. Na ideja tai atrodo absurdiskai juokinga , jau dabar isivaizduoju ateiviu vs cowboys street duels ^_^ . Tematika panasi i si filma, kur ateivis atkeliauja pas vikingus
  3. Keleta nauju ir senu screen'u . Pagaliau matom veikeju modelius , pazanga matosi.
  4. Isskyriau kas siame interviu buvo svarbiausia: - Sunkumo lygis padidintas palyginus su Demon's Souls , zaidimo strategija vaidins dideli vaidmeni. - Zaidejo lygys nesuteiks didelio pranasumo ir laimes ne tie zaidejai , kurie turi greitesne reakcija, o tie kurie pasirinks reikiama strategija - Ir zaidejai, ir priesai tures gan auksta atakos lygi , taciau maza gynyba - Bus galimybe susikurti savo checkpoint'a - Bus co-op ir competitive rezimas , panasiai kaip Demon's Souls , taipat bus dar kazkokiu naujoviu , kuriu neminima - 'Beacon Fire'(si vieta buvo rodyta trailer'yje) - stovykla , kur galesim bendrauti su draugais, atstatyti gyvybe ir t.t. pan kaip Nexus. - Nebeliks veikeju klasiu Is kito saltinio: - Magijos skaicius padvigubes , ginklu padauges, taipat padauges ju valdymo budu. - Zaidejui nebus daug vietu pasislepti nuo priesu, jie stengsis juos persekioti net tokiose vietose kur nelabai tiketusi O cia siaip pakelti nuotaika
  5. Matau , kad daug kam painiojasi Demon's Souls ir Dark Souls , pats kai pirma karta pamaciau trailer'i pamaniau , kad tai DS pratesimas. Kaip zinom Demon's Souls pradzioje buvo isleistas azijos teritorijoje ir leidejas buvo Sony , kuri netikejo , kad sis zaidimas buvo ant tiek geras , kad ji isleistu US ir EU. Sony tiesiog pasisiko neisreklamuodama Demon's Souls , bet cia pasirodo Atlus ir Namco-Bandai , kurie igija teises leisti zaidima US ir EU teritorijose. Ten zaidimas labai gerai priimamas , ypac hardcore zaideju. From Software (DS kurejai) pamacius zaidimo pasisekima , nusprende kurti pratesima , bet Demon's Souls vardas priklauso Sony , taigi reikejo kurti zaidima , kuris turetu kita varda (Dark Souls) ir galetu buti multiplatforminis , taipat leideju tapo Namco-Bandai ( kuri aplamai stebina ir dziugina savo drasa leisdama jp zaidimus en teritorijose). Stai ir turim Dark Souls , kuris kuriamas abiem hd konsolem ir bus greiciausiai isleistas worldwide vienu metu. Paradoksas , kad japonu studija kuria ne jrpg stiliaus zaidimus , o wrpg ir jiems sekasi netgi geriau uz kaikuriuos vakaru kurejus. Manau didziausias pliusas siame zaidime , sunkumo lygis , klasikinis-hardcore'inis zaidimo stilius , zaidimo meninis stilius ( milziniski bosai , drakonai, karaliai , pilys ir pozemiai ir viskas jp stiliumi , tiesiog nepakartojama) , niekur nematytas online rezimas ( siaip online zaidimu nezaidziu , bet sis buvo tiesiog perdaug geras, kad atsispirciau). Taipat be viso to ka turejo Demon's Souls, Dark Souls pasiulys vientisa pasauli , kuriame tyrinejimas ir atradimai bus svarbus elementas. Dabar sis zaidimas nr1. mano sarase.
  6. Ka tuom norejai pasakyti ?? Tikrai gerai , kad bus sunkus , tikras kaifas buvo DS zaisti. Jei vienam per sunku, bus co-op rezimas panasiai kaip DS.
  7. Tetsuya Nomura Talks Up Final Fantasy Versus XIII
  8. Zaidimas igauna pavadinima : Dark Souls
  9. Cia manau idomiausia info nuo zaidimo paskelbimo. Kurejai zada kitokio tipo rpg , va cia tai idomu ka jie turi aumenyje ir dar perkurta kelioniu sistema , gal visdelto gris open world sistema. Kadangi FFXIII buvo tuscias , tuo atzvilgiu , kad nebuvo jokiu isimintinu NPC ir quest'u , tai situ elementu grizimas tikrai pagyvintu FFXIII-2. Aplamai SE zada daug pokyciu nuo FFXIII ir tai yra gerai , belieka sulaukti gameplay video ir tuo isitikinti.
  10. Isbandzius demo iseina taip , kad pagr. gameplay yra platforminis ir dar tokio lygio . Sis zaidimas tikrai unikalus , savo isvaizda , muzikiniu takeliu ir siuzetu , bet nezinau ar to pakanka jei gameplay'jus tiesiog apgailetinas.
  11. Tad MGS1 remake'as svertu 35Gb ir install'as butu apie 5Gb , bet tikrai toki zaisciau dar karta nors ir 10 kartu ji perejau.
  12. SE teigia, kad jie atsizvelge i fanu prasymus ir sukurs FFXIII-2 , koks briedas , is kur jie tai traukia. Istikruju ne viskas taip blogai , SE zada atsizvelgti i fanu priekaistus del FFXIII , kazkiek bus pakeista kovu sistema , kaikurie isrinktieji bus kvieciami i zaidimo bandymus ir t.t. SE bandys reabilituotis , jau geriau taip ir butu , nes paskutiniu metu jie kuria slamsta. Kadangi zaidimas pasirodys jau kita ziema, tai speju , kad grafinis variklis liks tas pats , gerai , kad nereikes dar 5 meteliu laukti.
  13. Pirmas dalykas kas nustebino tai pradinis CG video , wow , tokio realistiskumo nesitikejau is sio zaidimo , atrodo kartais lyg filmuota butu. Matosi , kad cia naujasis zaidimo build'as , nes grafika tikrai pasistumejo , kas lieciai scena Noctis su Stella. Gameplayjus buvo beprotiskas , nezinau ar geraja ar blogaja prasme , sunku buvo ka iziureti, kazkas bus panasaus i Crisis Core , manau kai bus hd kokybes trailer'is bus lengviau nuspresti , na kas aisku tai , kad musiai greiti ir tai action/rpg labiau orientuotas i action tai tikrai. Susidomejimas siuo zaidimu dideja po sio video
  14. Ne į temą Galima atsakysiu uz scalman'a , ne