-
Pranešimai
24 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
3 -
Atsiliepimai
0%
SnoutUp Pranešimai
-
-
-
Kūrėjas: SnoutUp
Žaidimo variklis: GameMaker: Studio
Žanras: card / crawler
Išleidimo data: birželio 23, 2020
Platformos: Windows (Steam)Kortų "dungeon crawler" įkvėptas tokių mobilių žaidimų, kaip Look Your Loot ir Dungeon Cards. Šiuo metu "work in progress" stadijoje ir su labai atmestina laikina grafika, bet "endless" režimas jau gali būti žaidžiamas telefone arba Steam patalpintoje demo versijoje. Pirmas projektas, kuriam nusprendžiau pasamdyti iliustratorių, tai tikiuos mėnesio bėgyje turėt visas perpieštas kortas.
Idėja turėt ne tik "endless" požemius, bet ir šiokį tokį istorijos režimą su bosais ir pabaiga. Ateityje galbūt ir skirtingus požemius, kurie turėtų skirtingas kortų kalades. PC versijoje taip pat yra ir "smėlio dėžė", kurioje galima susidėliot norimas kortas ar kalades ir jas išbandyti, tai neatmetu galimybės pridėt ir Steam Workshop integraciją žaidėjų scenarijams.
Versijos: Steam
- 2
-
Kūrėjas: SnoutUp
Žaidimo variklis: GameMaker:Studio
Žanras: indie / arcade / casual
Išleidimo data: 2020
Platformos: HTML5, AndroidŠiuo metu kuriamas mobilus casual tipo žaidimas, panašus į kadaise populiaraus Flappy Bird variaciją su papildomomis mechanikomis ir didesne kliūčių įvairove.
- 1
-
Kūrėjas: SnoutUp
Žaidimo variklis: GameMaker:Studio
Žanras: indie /arcade / beat'em up
Išleidimo data: 2017
Platformos: Windows, HTML5, Android, iOSSupaprastinto valdymo beat'em up su kiaulėmis ir galybe atrakinamų ginklų bei aprangų. Subalansuotas telefonui, bet gali būti žaidžiamas ir su klaviatūra. Kada nors patobulinta versija pamatys Steam'ą, bet kol kas ten išleista, kaip nemokama demo.
- 1
-
Kūrėjas: SnoutUp
Žaidimo variklis: GameMaker: Studio
Žanras: indie / arcade / casual / fighting
Išleidimo data: 2014
Platformos: Windows, HTML5, Android, iOS, Nintendo Switch, PS, PSVita, XBOX
Arkadinis muštynių žaidimas, kuriame ginate ekrano centre stovintį paršą nuo nesibaigiančio vilkų antpuolio.- 1
-
Naujas video su konkurso laimėtojo paskelbimu ir Super Crate Box žaidimu:
- 1
-
Visai pamiršau, kad temos čia užsirakina ir nebegaliu redaguot, tai, štai, keli nauji video:
KONKURSAS:
Naujametinis:
- 1
-
Ketvirtas episodas. Labiau apie dėžes ir Kalėdas:
- 1
-
Ačiū! Labai pats džiaugiuos, kad toks šovė į galvą ir tiko kanalo konceptui. Derinasi ir su mano gamedev veikla, kur vadinuos SnoutUp.
Originalus avataras ir šnipo pultas ar pulto šnipas Dėl pavadinimo "žaidimo šnipas",pagalvojau kaip koks kuris bondas būtų, o ne kad kiaulės šnipas. Geras žodžių žaismas. Gudriai sugalvota
-
Dėkoju! Kitais metais žadu įsigyti rimtesnį PC, tai kanale mėginsiu parodyti ir rimtesnius indie kūrinius, kurie dabar kartais gali ir su AAA pasivaržyt kokybe.
Šiaip jau indie sritim visiškai nesidomiu, bet iškart dvelkia profesionalumu. Įdomu klausyt, balsas malonus ausiai, bajeriukų paskaldai tiek balsu, tiek žaidimo vaizdais. Žodžiu, tik kurk, o mes žiūrėsim.
Beje, naujas, labiau humoristinis, nei pristatomasis video su paniurzgėjimu apie neegzistuojančią žiemą:
- 1
-
Naujausias video:
---
Sveiki!
Kad nenusibostų žaidimus tik kurti, sugalvojau apie juos dar ir pakalbėti. Youtube man dar nauja platforma, taigi bandau peržengti "scenos baimę" ir susitvarkyti su dikcijos bei teksto spragomis kurdamas trumpas indie žaidimų video rekomendacijas (nenoriu vadinti apžvalgomis, nes pats norėčiau labiau į entertainment, o ne rimtų review, pusę judėt).
Pirmi du video - žemiau. Pažiūrėkit, įvertinkit, pakritikuokit, pasiūlykit į ką turėčiau atkreipti dėmesį rašydamas tekstus ateityje (kol kas sunkiausia dalis čia, nes neturiu padorios struktūros):
Pirmas:
Antras:
Jeigu patiko/įdomu/šiaip palaikyt norit, tai kviečiu prenumeruoti: https://www.youtube.com/channel/UCOxk2Mr-7DT59gMoBLoDjIg
Dėkoju už dėmesi!
- 5
-
Dėkoju visiems! Dabar, kai sąrašų pirmuose puslapiuose neberodo, tai jau kiekvienas balsas itin svarbus Tikiuosi, kad nereikės labai ilgai laukti, kol patvirtins.
-
Dėkui visiems už palaikymą!
Na, aš objektyviai galėčiau pasakyt, kad Iron Snout yra neblogas žaidimėlis, bet per mažas Steam'ui. Dėl to aš neplanuoju už jį imti pinigų, bet balsuojantys to dažnai nežino ir kyla lengvų nesusipratimų. Žiūrint pagal balsų skaičių, tai stumiasi daug geriau, nei tikėjausi
"Bandau prastumti vieną iš savo kuriamų žaidimų" Nu šitas nekaip skamba, kam jį bandyti prastumti jai geras?
-
Sveiki!
Bandau prastumti vieną iš savo kuriamų žaidimų į Steam platformą, o tam pirmiausiai reikia praeiti GreenLight atranką, kur reikia vartotojų balsų!
Jeigu turit kelias sekundes laiko ir Steam account'ą, užeikit čia:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=554017379
ir paspauskit atitinkamą mygtuką šalia "Would you play this game if it were available in Steam?"
Labai dėkoju!
Žaidimas bus nemokamas
- 11
-
Kūrėjas: SnoutUp
Žaidimo variklis: GameMaker:Studio
Žanras: arcade fighting
Platformos: Windows, HTML5, Android, iOSWindows ir naršklinė versijos: http://gamejolt.com/games/arcade/iron-snout/33540/
iOS: https://itunes.apple.com/us/app/iron-snout/id923852440
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snoutup.ironsnout
---
Sveiki dar kartą!
Prieš kurį laiką (o, varge, pusė metų prabėgo) rašiau apie savo Shurican žaidimą, o šiandien norėčiau pristatyti šiek tiek spalvingesnį projektą - Iron Snout. Tai arkadinis mušynių žaidimas, kuriame personažas (paršas, žinoma) turi kautis su neišsenkančia vilkų armija. Kiekvienas judesys - kovinis veiksmas, o galimybės panaudoti vilkų ginklus, kūno dalis ar pačius vilkus prieš kitus priešus prideda smagaus (tikiuosi) chaoso. Negalėjimas judėti horizontaliai gali trikdyti pradžioje, bet paprastai žaidėjai netrunka priprasti. Taigi išbandykit! Tinka prastumti keliom minutėm belaukiant autobuso
Valdymas: rodyklių klavišai (Windows ir naršyklėje) arba swipe + tap (mobiliose versijose).
---
Atsiliepimai - visad laukiami! Tikiuosi, kad patiks
- 8
-
Hey! Žaidimas papildytas 8 naujais lygiais bei boso lygiu!
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snoutup.shurican
Naršyklėje žaisti arba parsisiųsti galima:
http://gamejolt.com/games/arcade/shurican/29177/
arba
http://snoutup.itch.io/shurican
Taip pat yra ir iOS versija (vis dar neveikia su iOS8, bet atnaujinimas laukia patvirtinimo):
https://itunes.apple.com/us/app/shurican/id895045580?ls=1&mt=8
Taip pat kuriu naują žaidimą, kurį išbandyti galima čia: http://gamejolt.com/games/arcade/iron-snout/33540/
- 1
-
Išbandžiau žaidimo android versiją ir likau sužavėtas pavyzdžiui prieš tai teko išbandyti populiarųjį analogą Flappy Nyar, bet šis Shurican man dar įdomesnis pasirodė ir įvairesnis (priešai, kliūtis ir pan.) Kaip sakant tobulumui nėra ribų ir šiame kūrinyje būtų galima plėstis iki begalybės sukuriant naujus priešus, naujas kliūtis, lygių išvaizdą, o gal net skirtingus žaidimo režimus (?). Svarbiausia fantazija įjungti ir daug dirbti, to pačiam ir linkiu. Šaunuolis!
Hey, labai dėkui! Mano idėja ir yra iš to "flappy judėjimo" padaryt kažką įdomesnio, nei landžiojimas tarp vamzdžių Grįžau iš savo atostogų ir imsiuosi to plėtimosi iki begalybės. Idėjų yra, tereikia laiko ir kad būtų kiek mažiau karšta.
Beje, arba aš nemoku arba čia neleidžiama redaguoti temos? Norėjau papildyti, kad dabar galima ne tik parsisiųsti žaidimą Windows, bet ir žaisti naršyklėje (tiesa, būna problemų Apple ir Linux sistemos):
Tiesa, nuoroda ta pati: http://snoutup.itch.io/shurican (parsisiuntimai apačioje, jie vis dar nemokami, užtenka paspaust ant "Downloads" ir "No thanks, just take me to downloads")
-
GM:Professional. Nežinau, kurioj vietoj buvo problemų, bet reikia parsisiųsti Android SDK ir nurodyti, kur yra GM nustatymuose. Na, ir aišku reikia Professional, kad galėtum telefone testuot, o kad APK padarytų - Android Export licenzijos. Savaitei išvykstu, tai negalėsiu tą laiką čia nieko parašyt, atsakysiu į viską grįžęs
Kokia Game maker versija naudoji? Gal galetum koki tutorial kaip padaryti apk, nes man kai bandziau nelabai gavosi?
-
Dėkui, mėginu kažką daryt ir kol kas tai visai smagus hobis Planuoju ir kažką rimtesnio pradėt, bet norisi pradžioj kokį nors mažą mobilų žaidimą pramušt.
Ne mano tipo zaidimas,bet tvirtai spaudziu desine uz tai,kad kuri dziugu,kad ir LT kazkas kuria zaidimus irbando skintis kelia i pasauline rinka
Ačiū! Smagu skaityt tiek teigiamų pastebėjimų, kol kas stengiuosi orientuotis į turinį ir naujų žaidimo mechanikų įdiegimą, o po to bandysiu toblinti ir tas smulkmenas, kuriomis, nors ir padoriai atrodo, nesu visiškai patenkintas (priešų animacijos, kraujo/kibirkščių efektai, foną irgi norėtųsi dinamiškesnį turėt).
Pražaidžiau gal geras 15 minučių, ir galiu tik pagirti. Puikus žaidimas praleist laiką ar panašiai. Iš tiesų vėl užplūdo tas jausmas, kai žaidi ilgą laiką, kažkurioj vietoj miršti ir bandai iš naujo pagerinti savo rekordą, kuo toliau nueiti ir nenurimsti, kol to nepadarai. Už šitą didelis pliusas! Animacijos puikios, idėja unikali ir įdomi. Džiugu matyti lietuvį, kuriantį tokius žaidimus, tikiuosi, kad tokie kūriniai Tau sukurs didelį pasisekimą ateityje! (y) O žaidimą manau netgi pasiliksiu savo kolekcijoje ir lauksiu iOS versijos
Čia keletas naujų dalykų, kurie jau padaryti, bet kol kas nerandu, kaip ir kur įpaišyti į žaidimą:
-
Dėkui visiems, kas išmėgins - lauksiu atsiliepimų!
Nežinau, kiek esi susipažinęs su GameMaker, bet tiesa, nepaisant to, kad GM leidžia kurti super paprastus žaidimus vien drag-n-dropinant įvykius ir įrašant tam tikras reikšmes, viską galima susirašyti skriptuose (GameMaker language, gan bjauroka kalba, bet veikia). Ką aš ir darau, nes asmeniškai ir patogiau ir daug daugiau laisvės. Tiesa, nuobodžiąsias dalis, kaip "susidūrimų tikrinimas", tai jau palieku pačiam įrankiui, aprašydamas tik tai, kaip tas susidūrimas paveiks kitus žaidimo objektus.
Kokia kalba rašei? Spėju GameMaker vistiek visko nepadaro.
-
Kūrėjas: SnoutUp (aš!)
Žaidimo variklis: GameMaker
Žanras: arkadinis
Išleidimo data: 2014-06-06
Metacritic įvertinimas: gerai būtų...
Windows: http://snoutup.itch.io/shurican (pilna ir nemokama versija)
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snoutup.shurican
Sveiki,
norėčiau pristatyti savo kuriamą žaidimą tikėdamasis, kad pritrauksiu keletą naujų žaidėjų. Tiesa, nenustebinsiu nieko grafika, istorija ar dydžiu - tai mini žaidimas, pradėtas kurti gamejam'o metu (tema: nemėgstamo žanro žaidimas) ir orientuotas į mobilius įrenginius, nors ir turi Windows versiją.
Lietuviškais terminais sunku apibūdinti, bet, trumpai tariant, tai išsisukinėjimo nuo kliūčių žaidimas su kovos elementais sukurtas "flappy bird" judėjimo pagrindu. Keli judantys paveikslėliai - geriau už 1000 žodžių:
Žaidimo video:
Šiuo metu žaidimas turi du lygius: fiksuotų kliūčių baigtinį bei pusiau-generuojamą nesibaigiantį (skiriami papildomi taškai už priešų nužudymą). Planuojama daugiau, bet kol kas noriu pasitikrinti ar žaidėjų reakcijos bus teigiamos ir kuria linkme turėčiau judėti
Valdymas: pelytės paspaudimu arba ekrano tapšnojimu. Tapt: šuolis+smūgis, tapt tapt: šuolis+smūgis+žvaigždutės išmetimas, tapt+hold+release: smūgis iš viršaus.
Windows: http://snoutup.itch.io/shurican
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snoutup.shurican
iOS versiją planuoju paleisti per artimiausias kelias savaites.
Pasiūlymai, kritika ir kiti komentarai - visada laukiami!
Jeigu kas nors sugalvotų įrašyti "let's play" ar žinutę savo blog'e - būtų iš viso nuostabu
- 16
Card Hog (jau Steam'e!)
Temos
Atrašyta
Card Hog Early Access versija jau Steam'e!
https://store.steampowered.com/app/1163740/Card_Hog/