Paieška

Užklausos ''xbox one'' žymių rezultatai.



Daugiau paieškos kriterijų

  • Ieškoti pagal žymes

    Žymes atskirkite kableliais
  • Ieškoti pagal narį

Turinio tipas


Forumas

  • Administracija
    • Diskusijos apie projektą
    • Prisistatymai ir pasveikinimai
  • Sony konsolės
    • PlayStation Network
    • PlayStation 5
    • PlayStation 4
    • PlayStation 3
    • PlayStation Vita
    • PlayStation Portable / PSP
    • PlayStation 2
    • PlayStation / PSone
  • Microsoft konsolės
    • XBOX live
    • XBOX Series X
    • XBOX One
    • XBOX 360
    • XBOX
  • Nintendo konsolės
    • Switch
    • Wii U
    • Wii
    • 3DS
    • Kitos Nintendo konsolės
  • PC, Apple ir kita
    • Kitos konsolės
    • Konsolių offtopic'as
    • Asmeniniai kompiuteriai
    • Išmanieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai
    • Apple
    • Televizoriai, garso įranga, kabeliai
  • Žaidimai
    • Žaidimai
    • Žaidimų offtopic'as
    • Steam, Epic Games ir kiti
    • Dovanos, akcijos ir išpardavimai
    • Klanai ir turnyrai
    • Žaidimų įrašymas
  • Aptarimas, klausimai, ir pastabos
    • Gidai
    • Parduotuvės, internetinės parduotuvės
  • Kitos diskusijos
    • Įvairūs pašnekesiai
  • RetroManiakai Temos
  • SnoutUp žaidimai Temos

Blogai

Rezultatų nėra.

Rezultatų nėra.

Kategorijos

  • Pažaiskime (Let's play!)
  • Pagaminta Lietuvoje
    • Konsolius - Konsolių apžvalgos
    • Bitplakis - Retro bendruomenė
    • Bachūrai Žaidžia
    • Done right
  • Žaidimų anonsai
  • Filmų anonsai
  • RetroManiakai Video
  • SnoutUp žaidimai Video

Kategorijos

  • Konsolės
    • Sony konsolės
    • Microsoft konsolės
    • Nintendo konsolės
    • Kitos konsolės
  • Konsolių priedai
    • Sony konsolių priedai
    • Microsoft konsolių priedai
    • Nintendo konsolių priedai
    • Kitų konsolių priedai
  • Žaidimai
    • PC žaidimai
    • Sony žaidimai
    • Microsoft žaidimai
    • Nintendo žaidimai
    • Kitų konsolių žaidimai
    • Stalo žaidimai
  • Kompiuteriai
    • Planšetiniai kompiuteriai
    • Nešiojami kompiuteriai
    • Stacionarūs kompiuteriai
    • Išoriniai įrenginiai
    • Kompiuterių dalys
  • Mobilieji telefonai
  • Archyvas

Kategorijos

  • Asmeniniai kompiuteriai
    • Emuliatoriai
    • Valdymo pultelių įrankiai
    • Diskų įrašymas
    • Multimedia
    • Archyvatoriai
    • Įvairios programos
  • Retro žaidimai
  • Programėlės
  • PlayStation 3
    • Media
    • Firmware
    • Online įrankiai
    • Žaidimų save'ų įrankiai
  • PlayStation 2
    • Emuliatoriai
    • Media
    • Menedžeriai
    • Atminties kortelių įrankiai
    • Kietojo disko įrankiai
    • Online įrankiai
    • Įvairūs įrankiai
    • Žaidimų save'ų įrankiai
    • Žaidimų pagerintojai
  • PlayStation 1
    • Emuliatoriai
    • Įvairūs įrankiai
    • Žaidimų save'ų įrankiai
    • Žaidimų save'ai
    • Žaidimų pagerintojai
  • PlayStation Portable
    • Emuliatoriai
    • Media
    • Įvairūs įrankiai
  • XBOX 360
    • Kietojo disko įrankiai
    • Firmware įrankiai
    • Įvairūs įrankiai
  • Kitos konsolės
  • Žurnalai
    • GameON
    • V.A. PlayStation
    • Computer Bild Lietuva
    • Computer Bild Lietuva Ekspertas
    • Computer Bild Lietuva Patarėjas
    • Computer Bild Lietuva Žaidimai
    • Kiberzona
    • PC Gamer Lietuva
    • PC Klubas
    • Game.EXE
    • Computer Active
    • Computer Active Gidas
    • Naujoji Komunikacija
    • Kompiuterija
    • Pixelio Gadynë
  • Žaidimų viršeliai

Kategorijos

  • PlayStation 1
  • PlayStation 2
  • PlayStation 3
  • PlayStation Portable
  • XBOX 360
  • Wii
  • Įvairūs

Kategorijos

  • Žaidimų naujienos
  • Sony naujienos
  • Microsoft naujienos
  • Nintendo naujienos
  • Įvairios naujienos
  • eSporto naujienos
  • IT naujienos
  • Projekto naujienos

Prekių grupės

  • XBOX 360 prekės
    • XBOX 360 konsolės
    • XBOX 360 kinect
    • Valdymo pulteliai
    • Laidai ir adapteriai
    • Kietieji diskai
    • Ausinės
    • Aušintuvai ir stovai
    • XBOX live kodai
  • PlayStation 3 prekės
    • PlayStation 3 konsolės
    • Valdymo pulteliai
    • Valdymo pultelių pakrovėjai
    • Laidai ir adapteriai
    • Ausinės
    • Aušintuvai ir stovai
  • PSP priedai
  • Diskų įrašymo įrenginiai

Ieškoti rezultatų...

Rasti rezultatus, kuriuose yra...


Sukurta

  • Pradžia

    Pabaiga


Paskutinį kartą atnaujinta

  • Pradžia

    Pabaiga


Filtruoti pagal kiekį...

Užsiregistravo

  • Pradžia

    Pabaiga


Grupė


Discord


Skype


Miestas


Pomėgiai


Origin ID


Steam ID


XBOX Live ID


PlayStation Network ID


Twitch ID


YouTube ID


Pagrindinė plokštė


Procesorius


Operatyvioji atmintis (RAM)


Vaizdo plokštė


Garso plokštė


Maitinimo blokas


Aušintuvas


Monitorius


Klaviatūra


Pelė


Kietasis diskas


Korpusas

26 rezultatai

  1. Japonijoje vykusioje žaidimų pramonės parodoje „Tokyo Game Show 2013“ kompanija „Microsoft“ atskleidė daugiau informacijos apie jos naujos kartos žaidimų kompiuterio „Xbox One“ galimybes. Kompanijos atstovai spaudos konferencijos metu pademonstravo, kad „Xbox One“ gali tuo pat metu veikti su 4 skirtingomis programomis. Deja, kaip paaiškėjo, tuo pat metu žaidimų konsolėje paleisti du žaidimus nebus įmanoma. „Xbox One“ naudotojai persijunginėti tarp programų galės taip pat, kaip ir naudodami planšetes ar išmaniuosius telefonus: tarp rodomų aplikacijų „plytelių“ reikės nurodyti reikiamą. „Microsoft“ atstovai taip pat pranešė, kad „Xbox One“ galės palaikyti iki 6 vartotojų paskyrų vienu metu. Kompiuteris net nereikalaus, kad žaidėjai gaištų laiką persijunginėdami tarp jų: „Kinect“ valdiklis automatiškai fiksuos vartotoją su žaidimo valdikliu rankoje, atpažins jį pagal balsą iš kitų kambaryje esančių žmonių ir paleis žaidimus su jo paties išsaugotais lygiais ir nustatymais, sakoma pranešime. Reikia pažymėti, kad tai yra viena iš daugelio naujovių, kurias vartotojai ras naujoje Microsoft žaidimų konsolėje. Pastaroji paskutiniu metu patyrė nemažai modifikacijų, tarpu kurių – paspartinti centrinis ir grafinis procesoriai, turėsiantys spartos lygį priartinti prie konkurento Sony Playstation 4, kuri, kūrėjų teigimu, šiuo metu yra 1,5 karto spartesnė nei Microsoft produktas. Priminsime, kad kompanija Microsoft jau patvirtino, jog žaidimų konsolė Xbox One debiutuos 13 šalių šių metų lapkričio 22 d.
  2. Programinės įrangos gigantas „Microsoft“ toliau spjaudo vartotojams į veidą. Visi prisimena keistas istorijas su „Xbox One“ žaidimų kompiuteriu, o dabar buvo patvirtina, kad „DirectX 11.2” API bus skirtas išskirtinai naujajai „Windows 8.1” OS ir „Xbox One“ žaidimų kompiuteriui. Praėjusią savaitę vykusioje „BUILD“ konferencijoje „Microsoft“ teigė dirbanti prie „DirectX 11.2“ ir šį API pristatysianti artimoje ateityje. Korporacijos atstovas Antoine'as Leblondas demonstravo naujas ypatybes, tačiau svarbiausia iš jų – didesnis detalumas žaidėjo ekrane. „DirectX 11.2“ leis žaidimui naudoti tiek įprastą darbinę atmintį, tiek ir esančią grafinėje plokštėje, paaiškino A. Leblondas. Būtent abejose darbinėse atmintyse bus galima laikyti tekstūrą. Demonstracijoje buvo teigiama, jog kompiuteryje naudojama net 9GB tekstūros informacijos, kuri, kaip galima suprasti, tikrai visa netilpo vien tik į vaizdo plokštę. Tokios naujos ypatybės tikrai yra puikus sprendimas, nes „atriš“ kūrėjams rankas, tačiau su asmeniniais kompiuteriais žaidžiantys žaidėjai širsta. Ar tikrai reikia atnaujinti operacinę sistemą kiekvieną kartą, kai siūloma nauja „DirectX“ versija? Deja, bet taip, nes „Microsoft“ tai jau daro tikrai ne pirmą kartą, bet galbūt, kaip ir su „Xbox One“, kompanija išgirs žaidėjų nuogąstavimus.
  3. Korporacija „Microsoft“ atsisakė didžiosios dalies „Xbox One“ žaidimų kompiuterio suvaržymų, sukėlusių itin stiprią žaidėjų bendruomenės neigiamą reakciją. Paskelbta, kad norint žaisti „Xbox One“ nereikės kiekvieną parą jungtis prie interneto, naudotais žaidimais bus galima dalintis lygiai taip, kaip iki šiol ir – kas svarbiausia Lietuvai – bus panaikinti regioniniai suvaržymai, taigi, kompiuteris bus naudingas ir Lietuvoje. „Microsoft“ paskelbė, kad internetas bus reikalingas tik vieną kartą – pradinio kompiuterio įjungimo metu. „Po vienkartinio naujos „Xbox One“ sistemos suderinimo bus galima žaisti žaidimus, esančius bet kokiuose diskuose, be jokio reikalavimo pakartotinai jungtis prie interneto. Atšaukiamas prisijungimo kiekvieną parą reikalavimas, „Xbox One“ galėsite gabentis su savimi bet kur ir žaisti žaidimus lygiai taip, kaip ir su „Xbox 360“, - rašoma „Microsoft“ pareiškime. Tiesa, tai reiškia, kad norint žaisti „Xbox One“ žaidimus, į diskų skaitymo įrenginį kiekvieną kartą reikės įdėti norimo žaidimo diską. Be to, panaikintas žaidimų dalijimosi ribojimas – skirtingai nei buvo skelbiama anksčiau (kad tik žaidimo leidėjas gali suteikti teisę perleisti žaidimą kitam žmogui, greičiausiai – už kokį nors mokestį), „Xbox One“ žaidimais bus galima dalintis taip pat paprastai, kaip „Xbox 360“ žaidimais. Papildomų kliūčių žaidimų perpardavimui ar skolinimui nebus sudaroma. Iš interneto atsisiųsti žaidimai veiks lygiai taip pat, nepriklausomai nuo to, ar žaidimo metu internetas bus įjungtas. Mums aktualu tai, kad kompiuterio veikimas nebus ribojamas priklausomai nuo geografinio regiono. „Paskelbus mūsų planus, susijusius su „Xbox One“, man ir kolegoms iš jūsų teko išgirsti daug komentarų, todėl įsiklausėme į atgalinį ryšį. Norėčiau pasinaudoti galimybe ir padėkoti visiems, padėjusiems formuoti „Xbox One“ ateitį. Jūs parodėte mums kaip vertinate lankstumą, kurį teikia dabartinis žaidimų laikymas diskuose. Galimybė skolinti, dalintis ar perparduoti žaidimus taip, kaip jums patinka, jums yra labai svarbi. Ir taip pat jums svarbi laisvė žaisti neprisijungus prie interneto bet kokį laiko tarpą, bet kurioje pasaulio vietoje“, - rašoma oficialiame „Microsoft“ pareiškime, kurį pasirašė Donas Mattrickas. „Microsoft“ buvo priversti sureaguoti į kritiką po to, kai žaidimų mėgėjai internete pradėjo masiškai skelbti, kad šių metų Kalėdoms padovanos sau „PlayStaton 4“, bet jokiu būdu ne „Xbox One“, kuris per daug riboja laisvę žaisti.
  4. Vakar prasidėjus žaidimų parodai „E3 2013“, pasirodė ir naujienos apie žaidimus bei produktus jiems. Didelį atgarsį sukėlęs „Microsoft“ žaidimų kompiuterius „Xbox One“, kaip ir buvo tikėtasi, pasirodys šių metų lapkričio antroje pusėje, tačiau kaina vis dėlto kai kuriuos nustebino. „Microsoft“ nurodė, jog naujos kartos „Xbox One“ kainuos 500 JAV dolerių. Programinės įrangos milžinas nurodė tikslias sumas ir kitoms rinkoms. Štai Europoje žaidimų kompiuteris kainuos 500 eurų, o Didžiojoje Britanijoje jo kaina bus apie 430 svarų, nors ji gali kiek kisti. Į šią kainą įeina žaidimų kompiuteris su 500 GB nuolatinės atminties, pultelis bei atnaujintas „Kinect“ sensorius. Jau šiuo metu galima užsisakyti „Day One Edition“ versiją, tačiau daugiau informacijos apie ją nebuvo atskleista. Galime priminti, jog 2005 metų lapkričio mėnesį pasirodęs „Xbox 360” kainavo 300 arba 400 JAV dolerių, priklausomai kurią versiją buvo norima įsigyti. Beje, įdomu tai, kad Azijos rinką „Xbox One“ pasieks tik kitais metais. Bet ne dėl to, kad „Microsoft“ ketina pasiduoti pagrindiniams konkurentams „Sony“ - pasirodo, atidėjimą lėmė Azijos kultūriniai ypatumai: rytų šalių gyventojai gyvena gerokai mažesnėse patalpose, todėl „Kinect“ sensorių teks pakoreguoti taip, kad jis veiktų ir esant mažesniam atstumui iki žaidėjo, be to, bus padidintas sensoriaus „matymo“ kampas.
  5. Naujos kartos žaidimų kompiuteris „Xbox One“ iš „Microsoft“ nepalaikys esamų „Xbox 360” žaidimų, patvirtino programinės įrangos milžinas. Tai pavyko sužinoti portalui „The Verge“, kuris po pristatymo sugebėjo pakalbėti su „Xbox Live“ viceprezidentu Marc‘u Whitten‘u. „Abi sistemos naudoja visiškai kitokią architektūrą, tokiu būdu palaikyti senesnių žaidimų negalima.“, - sakė Marc‘as Whitten‘as. Architektūros skirtumai nestebina. „Xbox One“ naudoja x64, veikiausiai, AMD procesorių, kai esamos kartos „Xbox 360” varo „PowerPC“ branduoliai. Galime priminti, kad „Xbox 360” visą laiką palaikė visus pirmojo „Xbox“ žaidimus. Iš pradžių „Sony“ taip pat leido žaisti „PlayStation 2” žaidimus su „PlayStation 3”, bet ši funkcija netrukus dingo. „Sony“ susidurs su tokia pačia problema, kaip ir „Microsoft“, tačiau japonai tikisi, kad panaudoję debesų technologijas kelių metų bėgyje atidarys savo žaidėjams senų žaidimų katalogą.
  6. Programinės įrangos gigantas „Microsoft“ ir vardas „Windows“ tiesiog neatsiejami, tačiau žaidimų kompiuterio „Xbox“ vardas kompanijos viduje tampa tokiu pat svarbiu, kaip ir operacinės sistemos, o „Xbox“ jau dabar reiškia ne tik žaidimus ar žaidimų kompiuterį. Nors „Microsoft Xbox Surface“ planšetinis kompiuteris, kuris neva būtų skirtas žaidimams, tėra gandų lygyje, atrodo, jog programinės įrangos milžinas iš tiesų nusprendė žengti į visas įmanomas rinkas. Pasak naujausių pranešimų, galime laukti net trijų „Xbox“ įrenginių. „Microsoft“ tikrai neatsisako minties pristatyti „Xbox 3” žaidimų kompiuterio, kuris taikosi tapti namų multimedijos centru, tačiau supranta, kad ypač galingas ir naujovėmis pasižymintis įrenginys iš pradžių kainuos daug. Sprendimas – pigesnis „Xbox TV“ variantas, kuris pasirodytų tuo pačiu metu. Kompanijos planai atrodo ambicingi. Vartotojams gigantas leis pasirinkti, jie norės „Xbox TV“ įrenginio, kuris turės priėjimą prie įvairaus turinio, paprastų žaidimų (angl. indie) bei pasižymės „Windows 8“ operacinės sistemos komponentais, ar į savo svetainę patalpinti brangesnį „Xbox 3” žaidimų kompiuterį, kuris ne tik turės tai, ką „Xbox TV“, bet ir leis žaisti mums įprastus žaidimus. Nors tai ir lieka tik gandų lygyje, labai tikėtina, kad tiek „Xbox 3” žaidimų kompiuteris, tiek ir „Xbox TV“ priedas bei „Xbox Surface“ planšetinis kompiuteris bus pristatyti per „E3 2013“ parodą ar šiek tiek vėliau. Analitikai prognozuoja, jog visi trys įrenginiai JAV pasirodys 2013 metų lapkritį, prieš pat „Juodąjį Penktadienį“.
  7. Šaltinių teigimu, žaidimų konsolės „Microsoft Durango“, kuri dar vadinama „Xbox One“ (kai kas kalba ir apie „Xbox 8“), pristatymas įvyks dar negreitai – kalbama apie 2013 m. pabaigą, tačiau produkto debiutas reikalauja ir atitinkamų žaidimų projektų, kurie galėtų pademonstruoti naujos kartos sistemos potencialą. Tokiu būdu, logiška būtų manyti, jog žaidimų studijos jau ėmėsi kurti naujus žaidimus, skirtus „Microsoft Durango“, o kartu ir „Sony Obis“ (žinomam kaip „PlayStation 4“). Šiuos žodžius patvirtina išplatintos fotografijos, kuriose gana blankiai matyti kūrėjams skirti instrumentai, kainuojantys apie 10 000 JAV dolerių už visą rinkinį. Kūrėjams skirtos aparatinės įrangos galia ir architektūra yra maksimaliai priartinta prie būsimo „Xbox One“, o joje galima rasti „Intel“ mikroprocesorių, „nVidia“ grafinį adapterį (nors anksčiau kalbėta apie AMD), daugiau nei 8 GB operatyviosios atminties (kiti šaltiniai nurodo tikslią talpą – 12 GB). Reikia pastebėti, jog kalbant apie paskutinį rodiklį, prieaugis, lyginant su „Xbox 360“ (šis turi tik 512 MB), yra 16 – 24 kartų. Programinės įrangos pagrindą sudaro 64 bitų operacinė sistema. Savo išore kūrėjams skirta sistema nelabai skiriasi nuo standartinio stacionaraus kompiuterio korpuso, į kurį įdiegta konsolinė operacinės sistemos versija. Aišku, tai sukėlė nepasitikėjimą pateikta informacija, tačiau portalo „Digital Foundry“ atstovai susisiekė su kitais kūrėjais, siekdami tiksliai išsiaiškinti tokio „Xbox One“ rinkinio egzistavimo faktą. Ir gandai buvo patvirtinti – tai programinės įrangos kūrimui skirtų įrankių (SDK) „alfa“ versija, kuri jau nuo 2012 m. vasario tiekiama suinteresuotiems asmenims. Be to, pasirodė, jog „Dashboard“ sąsaja ne itin smarkiai skiriasi nuo „Xbox 360“, tačiau leidžia paleisti tokias programas, kaip „D3D11Game1“ ir „NuiView“. Pirmoji, matyt, yra „DirectX 11“ galimybių demonstracija, antroji – iš „Kinect“ kameros patekusių duomenų vizualizacijos instrumentas. Naujojo judesių sensoriaus fotografijų kol kas nėra, tačiau nurodoma, jog jis yra žymiai perdirbtas, lyginant su dabartiniais „Xbox 360“ ir PC valdikliais. Tai, kad naudojamas x86 architektūros procesorius, nurodo programinės įrangos rinkinio langas, kuriame užfiksuota „Visual Studio“ programavimo aplinka. Atsižvelgiant į informaciją, jog „PlayStation 4“ bus naudojami AMD procesoriai, galima daryti išvadą, jog specialiai žaidimų konsolėms skirtų platformų era lieka praeityje – naujoji karta remsis tradicinių asmeninių kompiuterių platformomis, o tai turėtų nudžiuginti pastarųjų savininkus. Šaltinis, publikavęs informaciją apie „Microsoft Durango“ kūrėjams skirtą rinkinį, teigia, jog būsima konsolė gaus 8 branduolių mikroprocesorių. Tai kiek prieštarauja ankstesniems gandams, kurie teigė, jog „Xbox One“ gaus 4 arba 6 branduolių procesorių. Kartu galima matyti, jog visais anksčiau pasirodžiusiems gandams apie „Durango“ tikėti neverta, kadangi anksčiau buvo kalbėta iš karto apie du AMD grafinius adapterius, kurie galėtų atlikti nepriklausomą dviejų vaizdo srautų vizualizacija. Buvo kalbėta ir apie tai, jog bus kelios „Durango" versijos, tuo tarpu pigesnė, skirta vadinamiesiems arkadiniams žaidimams, neva naudos procesorius su ARM architektūra. Taip pat neva teigiama, jog „Xbox One“ neteks ir optinių diskų įrenginio ir bus remiamasi tik skaitmeniniu žaidimų platinimu. Tačiau tai labai abejotina, kadangi ne visuose pasaulio regionuose yra pakankamai didelės spartos interneto jungtys (net ir „Microsoft“ gimtojoje JAV rinkoje). Turbūt vienu iš labiausiai abejotinų gandų tapo žinia, jog „Xbox One“ bus būtina nuolatinė interneto jungtis, taip pat apsaugos sistema nuo pakartotinio žaidimų naudojimo kitose konsolėse, taip siekiant stimuliuoti naujų licencijų pardavimus. Aišku, kiek tai tiesa, pamatysime tik kitais metais.
  8. Sugalvojau ir aš parašyti savo mini blogą, jog pažiūrėčiau, kokia bus jūsų reakcija ir ar man patiks jį toliau rašyti. Šiai temai esu sukūręs, net ir video vlogą (anglų kalba) http://www.youtube.com/watch?v=m7RpAYQpVG4 kuriame maždaug išdėstau savo mintis apie XBOX ONE konsolę po oficialaus jos paskelbimo. Ką galiu pasakyti, jog Microsoft labaai nuvylė ir dar kartą įrodė, kad jų pagrindinis tikslas - kuo labiau pasipelnyti iš savo klientų.
  9. Kompanija „Microsoft“ panaikino visus gandus ir patvirtino, jog ruošiasi į rinką paleisti pigesnį žaidimų kompiuterį „Xbox One“. Atstovai teigė, jog pirkėjai pigesnę konsolę galės įsigyti jau šiais metais. Tai reiškia, kad pasirodžius naujam kompiuteriui, turėtų atpigti ir brangesnė versija. „Microsoft“ tikslas išleisti pigesnę konsolę, kurios kaina būtų kaip konkurento „Sony Playstation 4“. Tuo pačiu buvo patvirtinta apie greitai pasirodysiančią baltos spalvos konsolę, o jos pirkėjai sulauks šiais metais. Norėdami pigesnės versijos, kompanija turės kažko atsisakyti, kad sumažintų gamybos kaštus. Manoma, kad naujoji versija neturės „Blu-ray“ optinio įrenginio. Šitoks sprendimas sukėlė nemažai diskusijų, nes žaidėjai privalės siųstis žaidimus sumokėję pinigus. Esant optiniui įrenginiui, vaizdo žaidimų mėgėjai gali nusipirkti dėvėtą plokštelę ir sėkmingai mėgautis žaidimu. Taip pat dauguma susidurtų su parsisiuntimo problema, kadangi vaizdo žaidimai užima daug vietos, juos parsisiųsti užtruktų daug laiko. Tiesa, kiek anksčiau Microsoft atstovas Aaron Greenberg apie tokius pigesnio „Xbox One“ gandus kalbėjo taip: „Tikrai ne. Neverta tikėti viskuo, kas rašoma internete...“. Bet kokiu atveju, kaip bus iš tikro, pamatysime dar šiais metais.
  10. Žaidimo Just Cause kūrėjai iš kompanijos Avalanche Studios šiuo metu darbuojasi prie abiejų naujos kartos žaidimų konsolių, taigi pastarųjų technines galimybes žino ne iš gandų. Kai leidinio Edge žurnalistai uždavė klausimą apie Sony ir Microsoft aparatines galimybes, Avalanche Studios techninis vadovas Linus Blomberg atsakė taip: „Sunku pasakyti, kol tvarkyklės dar nėra optimizuotos. Su kiekviena nauja tvarkyklių versija produktyvumas žymiai padidėja keliose srityse.“ Taip pat jis pridūrė: „PlayStation 4 aplinka šiuo metu yra žymiai brandesnė, taigi Microsoft dar teks atlikti nemažai darbų, kad priešininkas būtų pavytas. Tačiau aš nelabai dėl to jaudinuosi, kadangi kompanija tradiciškai labai gerai pasirodo šioje sferoje. Techninės charakteristikos popieriuje, kalbant apie gryną produktyvumą, PS4 yra geresnės nei Xbox One, tačiau yra daug kitų susijusių faktorių, taigi mums teks tiesiog palaukti, kad galėtume daryti galutines išvadas.“ Studijos meno direktorius Christofer Sundberg mano, kad Xbox One yra puiki platforma, kuri suteikia kūrėjams puikias galimybes sąveikauti su vartotojais. Jo teigimu, naujos kartos žaidimų konsolės reiškia šiek tiek daugiau, nei tiesiog gera grafika, o jų sėkmė priklausys nuo to, kiek daug laisvės bus suteikiama nepriklausomiems žaidimų kūrėjams. Šiuo atveju dėl Xbox One buvo kilę nemažai nerimo, tačiau Microsoft iš karto sureagavo teigdama, kad ne tik didelės studijos, tačiau ir nepriklausomi kūrėjai gaus tiek konsultacijų ir pagalbos, kiek jiems bus būtina. Xbox One skirtiems žaidimams Microsoft išleis $1 mlrd. Duodamas interviu leidiniui The Official Xbox Magazine kompanijos Microsoft atstovas Aaron Grinberg pranešė, kad programinės įrangos gigantas ketina išleisti ne mažiau kaip $1 mlrd. Xbox One žaidimams kurti. Per pirmus Xbox One egzistavimo rinkoje metus konsolė turėtų gauti ne mažiau 15 išskirtinių žaidimų, iš kurių 8 bus visiškai nauji projektai. Tam reikalui Microsoft aktyviai plečia savo žaidimų studijas: nauji biurai bus atidaryti Londone, Vašingtone ir Viktorijoje (Britų Kolumbija, Kanada). Be to, kompanija aktyviai samdo įvairius rinkos ekspertus, pavyzdžiui, John Nidhem – MMO projektų specialistą. Jis dirbs prie Fable 3, kuriame bus daugelio žaidėjų režimo elementai. Microsoft pavyko privilioti iš Sony ekspertą Phil Harrison, kuris užsiims vidiniais projektais Europos regione. Microsoft atstovas taip pat pažymėjo, kad Xbox One turės skirtingą filosofiją, nei Xbox 360: nauja platforma nuo pat pradžių bus fragmentuota, kalbant apie žaidimo procesą. Išskirtinai AAA klasės žaidimų išleidimas nėra tikslas pats savaime – Microsoft nori, jog konsolė tiktų tiek puikią grafiką demonstruojančių šaudyklių gerbėjams, tiek biudžetiniams indie žanro projektų mylėtojams, tiek ir mėgstantiems prie žaidimų praleisti ištisas valandas, o kartu konsolė turėtų tikti ir žmonėms, kurie nori pažiūrėti savo mėgstamą TV serialą. Žodžiu, Xbox One laikoma konsole visiems, ir Microsoft pasiryžusi investuoti nemažus pinigus, kad plėtra vyktų visomis kryptimis.
  11. Jau kurį laiką sklinda įvairiausi gandai ir kalbos apie „Microsoft“ planus į pasaulį išleisti naują savo kūrinį – naujos kartos „Xbox One“ konsolę. Iki šiol buvo žinoma tik tai, kad šiais metais kūrėjai to daryti neketina, kadangi senukas „Xbox 360“ rinkoje vis dar turi paklausą. Bet visai neseniai „nutekėjo“ 56 puslapių dokumentas, kuris netrukus po pasirodymo buvo pašalintas vienos tarptautinės teisininkų įmonės, anksčiau atstovavusios „Microsoft“ interesus, prašymu. Paviešintame dokumente aprašyti dar 2010-aisiais metais buvę aiškūs kompanijos planai susiję su naujuoju „Xbox“, šį kartą orientuotu ne tik į žaidimų entuziastus, bet į kiekvieną namų ūkį, nes planuojama, jog naujos kartos konsolė „tarnaus“ kaip visavertis namų pramogų centras. Dokumente minima galimybė „Xbox One“ pristatyti jau kitais metais, tad žvilgtelėkime, ko gi galime tikėtis iš šio daugiafunkcio įrenginio. „Microsoft“ planuoja ženkliai patobulinti techninę įrangą ir pasiekti šešis kartus didesnę spartą, nei dabartinis „Xbox 360“. Naujos kartos „Xbox“ turės „SmartGlass“, „Metro prietaisų skydelio“ ir „Xbox TV programėlių“ technologijas, skaitys Blu-ray diskus, palaikys Full HD raiškos 3D vaizdą ir galės veikti budėjimo režimu, kaip serveris, leisiantis bet kada pasiekti jame esančius duomenis iš kitų suderinamų įrenginių, kaip mobilusis telefonas, planšetinis ar nešiojamas kompiuteris. Kartu su „Xbox One“ jau kitais metais planuojama išleisti ir antrosios kartos „Kinect“ vaizdo atpažinimo sistemą, kuri taip pat sulauks žymių patobulinimų. Bus pagerintas balso atpažinimas, komplektuojama geresnė RGB kamera, numatomas platesnio spektro judesių sekimas, tad vienu metu galės žaisti net keturi žaidėjai. Dar po metų „Microsoft“ ketina pristatyti „Kinect“ išplėstos realybės akinius su Wi-Fi, o vėliau ir su 4G palaikymu. Techninės šio pramogų centro charakteristikos įspūdingos, turint omenyje, kad planuojama kaina kartu su „Kinect 2“ yra tik 299 JAV doleriai. „Xbox One“ turės keturių arba šešių branduolių ARM arba x86 architektūros procesorių, iš kurių kiekvienas tiksės 2Ghz dažniu ir 4Gb operatyviosios atminties (RAM). Numatoma išlaikyti ir suderinamumą su „Xbox 360“. „Microsoft“ vizija aiški – apjungti visus namų pramogų prietaisus į „vieną dėžutę“ iki 2015-ųjų. Ši konsolė ir medijų grotuvas viename turės vieningą su visais „Microsoft“ įrenginiais „Windows 8“ operacinę sistemą, tad programuotojams ši platforma bus taip pat palanki. Panašu, kad kompanija „Microsoft“ pritaikydama savo naująją operacinę sistemą kur tik įmanoma, sieks kuo geriau įsitvirtinti įvairiose srityse, pasiūlydama vartotojams puikų suderinamumą tarp visų „Windows 8“ prietaisų. Ką manote apie šiuos „Microsoft“ ateities planus susijusius su „Xbox One"? Ar toks įrenginys būtų vertas jūsų dėmesio?
  12. Informuoti šaltiniai teigia, jog būsima Microsoft žaidimų konsolė XBOX One turės centrinį procesorių, kuriame bus net 16 branduolių. Tokius duomenis publikavo žurnalas XBOX World. Reportaže pranešama, jog kūrėjams skirtas programinės ir aparatinės įrangos rinkinys turi 16 branduolių IBM Power PC procesorių ir AMD Radeon HD 7000 serijos grafinį adapterį. Toks rinkinys turėtų būsimą Microsoft žaidimų konsolę išvesti į naują spartos bei kokybinį lygmenį. Nors galutinės XBOX One versijos, kuri pasirodys prekyboje, specifikacijos gali keistis, pagrindinės charakteristikos vis tik turėtų išlikti tos pačios. Tokia žinia kiek prieštarauja anksčiau pasirodžiusiems gandams, jog Microsoft ketina pasinaudoti 4 arba 6 branduolių procesoriais. Aišku, galingesnių sprendimų naudojimas vartotojams bus tik į naudą. Tiesa, šiuo metu rinkoje esantys žaidimai kartais sunkiai išnaudoja ir keturis branduolius, todėl Xbox World pateikiama informacija gali atrodyti prieštaringa. Antra vertus, naujoji Kinect versija reikalaus žymiai daugiau resursų, nei to reikia dabar, todėl apie keturis branduolius gali būti atiduota būtent šiai sistemai. Žinoma, tokio galingo procesoriaus buvimas gali smarkiai pabranginti žaidimų konsolę. Kai kurie ekspertai kalba netgi apie 1000 JAV dolerių (~2600 Lt) sumą, o tai vargu, ar leis XBOX One tapti masiniu produktu. Priminsime, jog XBOX 720 debiutas turėtų įvykti 2013 m. pabaigoje, maždaug tuo pačiu metu, kaip ir konkurento Sony PlayStation 4.
  13. Prieš tai, kai programinės įrangos gigantas „Microsoft“ pristatė „Xbox One“ žaidimų kompiuterį, viena iš dizainerių grupių sukūrė kelias dešimtis jo prototipų. Jų yra įvairių: nuo žemo iki aukšto, nuo plataus iki siaurio. Dalis jų buvo pristatyta praėjusią savaitę WPC 2013 konferencijoje. Kaip matote fotografijoje, „Xbox One“ dizainą kūrę žmonės tikrai turėjo įvairių minčių. O štai „Xbox“ dizaino vadovas Carl‘as Ledbetter‘is renginyje sakė, jog jo dizainerių komanda norėjo paprasto, elegantiško prietaiso, bet didelis iššūkis buvo parodyti, jog šis dar - ir puikios kokybės. Komandą sudarė apie 30 žmonių, kurie kūrė prototipus, juos pasigamindavo ir vėliau „testuodavo“ realiomis sąlygomis kaip paprasti pirkėjai savo svetainėse. Vėliau dizaineriai eidavo į inžinierių komandą ir galvodavo apie galutinį vidinių elementų patalpinimą įrenginyje. C. Ledbetter‘is sakė, jog jo komanda sukūrė ir per 200 „Xbox One“ žaidimų pultelio prototipų, nors daugeliui atrodo, kad šis beveik niekuo nesiskiria nuo „Xbox 360” naudoto. „Mūsų testuotojai, paimdami pultelį į rankas, galėdavo pasakyti skirtumą, net jei šis tebūdavo mažesnis už milimetrą.“, - atsakė jis į klausimą, kodėl tiek daug pultelio prototipų jo komandai iš tiesų reikėjo.
  14. Buvusi programinės įrangos giganto „Microsoft“ pramogų padalinio galva Don‘as Mattrick‘as nuskubo gelbėti kompanijos „Zynga“, tad atsirado nemenka skylė. Pranešama, kad bent jau dalinai ją užpildys „Microsoft“ vadovas S. Ballmer‘is, kuris pats peržvelgs padalinio veiklą. Teigiama, jog S. Ballmer‘is yra ypač susirūpinęs „Xbox“ divizija, tad jai skirs didžiausią dėmesį, kol bus rasta tinkama pamaina išvykusiam D. Mattrick‘ui, kuris vis dar neseniai teigė šventas tiesas apie „Xbox One“ žaidimų kompiuterį „E3 2013” parodoje, kurios po jos buvo iškart pakeistos. „Zynga“ pranešė, jog D. Mattrick‘as bus jų vadovu nuo liepos 8 dienos. Tai puiki galimybė jam ir aš linkiu kuo didžiausios sėkmės. Visi dirbę su Don‘u nuo šiol viską praneš man ir mes tęsime darbą, kaip ir planavę. Didžiausias dėmesys „Xbox One“ ir jo pasirodymui prieš šventinį šių metų sezoną.“, - laiške tiek spaudai, tiek „Microsoft“ rašė jos vadovas Steve‘as Ballmer‘is.
  15. Žaidimų kompiuterio „Xbox One“ pristatymas neapsiėjo be žaidimų anonsų. Be tokių pareiškimų, jog dar šiais metais naujasis „Microsoft“ įrenginys turės net penkiolika išskirtinių žaidimų, kai kurios kompanijos pirmą kartą iki „E3 2013” parodos pademonstravo savo žaidimus. „Electronic Arts“ nori į sportą imituojančių kompiuterinių žaidimų rinką grįžti su trenksmu. Kompanijai pastaruoju metu ypač nesisekė su krepšiniu, bet viskas bus pataisyta netrukus. „EA Sports“ padalinys išleis UFC 2014, NFL 2014, FIFA 2014 bei NBA Live 2014 žaidimus. Visų šių žaidimų pažiba bus naujasis „Ignite“ variklis, kuris suteiks tikroviškumo, kurio trūko sporto žaidimams. Automobilių lenktynių stimuliatorius „Gran Turismo 6” buvo anonsuotas tik praėjusią savaitę, tad daugelis tikėjosi atsako iš „Microsoft“. Jis yra, nes tai - „Forza Motorsport 5”. Kad ir kaip ten bebūtų, „Xbox 360” turėtojai turėtų nuliūsti, nes pastarasis žaidimas bus skirtas tik „Xbox One“. Kompanija „Remedy“, kuri žinoma dėl savo „Max Payne“ ir „Alan Wake“ žaidimų serijų, kuria išskirtinį žaidimą „Xbox One“ žaidimų kompiuteriui. Tai bus „Quantum Break“ vardą turintis žaidimas. Apie jį daug nežinoma, bet jis išsiskirs iš kitų gyvo veiksmo filmuotais intarpais. Paskutinis žaidimas, apie kurį norėtume pakalbėti, ir kuriuo užsibaigė „Xbox One“ pristatymas, yra po „Activision“ sparnu esanti „Call of Duty“ frančizė. Jos fanai pamena, kai rašėme, jog bus pasukta nauju keliu ir „Infinity Wards“ plėtoja „Ghosts“ seriją. Pirmą kartą parodytas demonstracinis žaidimo filmukas, daug kalbėta apie grafiką, o scenarijų padėjo rašyti gerai žinomas Stephen‘as Gaghan‘as, kuris gavo Oskarą už filmą „Syriana“.
  16. Savus šaltinius turintis technikos portalas „Fudzilla“ praneša, kad šių metų šventiniam sezonui paruoštas naujasis „Xbox“ žaidimų kompiuteris nebus pigus, kaip ir konkurentas „PlayStation 4”. Nors apie pastarąjį kalbėta nebuvo, bet neva „Microsoft Xbox“ kainuos 500 JAV dolerių. Tiesa „Microsoft“ JAV neva siūlys lengvesnį būdą įsigyti naująjį „Xbox“. Sumokėjus tik 300 JAV dolerių, reikės pasirašyti dviejų metų sutartį. Pasirašius ją, reikės kas mėnesį mokėti po 10 JAV dolerių už „Xbox“ bei 10 JAV dolerių už „Xbox Live“. Taigi „Xbox“ kainuotų 540 dolerių, arba 40 brangiau, nei įprastai. Teigiama, kad geros žinios gali būti tiems, kurie laukia „Xbox 360” atpigimo pasirodžius naujos kartos „Xbox“. Tą žada ir „Fudzilla“. O ar 500 JAV dolerių daug už naujos kartos „Xbox“, pasakyti sunku, bet jau gegužės 21 sužinosime, kas sudarys šį naująjį „Microsoft“ gaminį. Tikėtina, kad būtent prieš „E3” žaidimų parodą pamatysime visą „Xbox“, kai konkurento „PlayStation 4” dizainas vis dar neaiškus.
  17. Internete buvo pradėtas, bet vėliau nutrauktas aukcionas, kuriame buvo siūloma įsigyti kūrėjams skirtą būsimos Xbox konsolės versiją, pavadintą Durango. Aukcionui pasiekus beveik 10 000 dolerių sumą jis buvo nutrauktas, bet įvairūs šaltiniai tvirtina, kad ši konsolė buvo tikra. Deja, specifikacijos labai netikslios ir nurodomas tik Intel procesorius, Nvidia vaizdo plokštė, „daugiau nei 8 GB“ RAM. Atskirai pažymėtas 64 bitų sistemos palaikymas ir DirectX 11.
  18. Iš pradžių savo pranešime, kuris buvo skirtas konferencijos „Gamescom“ dalyviams, F. Gibeau pareiškė, jog savo akimis matė dabartinius „Xbox 360“ ir PS3 pakeisiančias sistemas, o vėliau, duodamas interviu „Bloomberg TV“, EA atstovas teigė: „Šiuo metu mes esame šeštuose ar septintuose dabartinių žaidimų konsolių gyvavimo metuose, todėl kalbame apie labai brandžią rinką. Jei į viską žiūrėtume ir programinės įrangos pardavimų atskaitos taško, šiuo atveju kalbame apie suformuotą, stabilią rinką“. „Pardavimai išsilygina, žaidimų sistemoms pasiekus savo gyvenimo ciklo pabaigą. Paprastai maždaug prieš metus prieš pasirodant naujoms aparatinėms žaidimų platformoms, stebimas pardavimų verslo kreivės išsilyginimas. Naujos aparatinės sistemos turėtų pasirodyti maždaug po metų, todėl mes šiuo metu esame kaip tik tame taške, kai rinka pradeda buksuoti, kai jau ant nosies naujos sistemos, kurios keičia situaciją rinkoje, atnešdamos naujas technologijas ir įrangą, visa tai leidžia vėl tikėtis naujo augimo periodo“, – pridūrė jis. Kai „EA Labels“ vadovo paklausė, ar naujos kartos „Sony“ ir „Microsoft“ žaidimų konsolės vadinsis „PlayStation 4“ ir „Xbox One“, Frank Gibeau atsakė: „Aš nežinau, kaip jos tiksliai bus pavadintos, tik tai, jog aš susijęs su tam tikrais susitarimais dėl informacijos neplatinimo, t. y. niekam negaliu pasakoti per daug“. Jis taip pat nepamiršo pridurti, jog „Electronic Arts“ dabar labai nekantriai laukia naujos kartos žaidimų konsolių pasirodymo: „Mes kompanijoje EA dažnai sakome: „Pereinamasis periodas – mūsų draugas“, kadangi tai suteikia mums savotišką šansą pradėti beveik viską iš naujo. Šiame versle perėjome per daugybę pereinamųjų etapų, todėl žinome, ką darome, ir ketiname pilnai pasinaudoti naujos kartos konsolių startu. Tačiau reikia pažymėti, jog per pereinamąjį laikotarpį galima pamatyti, kaip naujos kompanijos tampa lyderėmis, o kai kurios tradicinės palieka sceną“. Šių metų gegužės mėnesį kompanija „Electronic Arts“ buvo pareiškusi, jog į naujos kartos žaidimų kūrimą ketina investuoti apie 80 mln. JAV dolerių. Tiek žadama skirti šiais finansiniais metais, kurie kanadiečių kompanijos EA atveju baigiasi 2013 m. kovo 31 d.
  19. Nežiūrint į rekordinius pardavimus, kuriuos pasiekė Xbox One, kompanija Microsoft bent jau artimiausiu metu negalės gauti pelno iš naujos kartos konsolių. Tai verčia eilę analitikų rekomenduoti programinės įrangos gigantui atsikratyti žaidimų padalinio. Kompanijos Nomura Securities analitiko Rick Sherlund, ypač akylai sekančio Microsoft veiklą, manymu, amerikiečių korporacijos nuostoliai iš Xbox One pardavimų šiemet sudarys apie $1 mlrd. Tiesa, šis rodiklis dabar yra dvigubai mažesnis, nei Rick Sherlund kalbėjo anksčiau. Analitiko teigimu, prasidėjus naujų konsolių prekybai, jos visuomet yra nuostolingos, kadangi gamintojai suskaičiuoja išlaidas marketingui, tyrimui ir plėtrai. Po kurio laiko verslas pradeda atsipirkinėti, kadangi gamybinės išlaidos krenta dėl kiekių didinimo bei komponentų kainų mažėjimo. Rick Sherlund prognozuoja, jog iki metų pabaigos Microsoft gali realizuoti apie 4,2 mln. Xbox One egzempliorių. Specialisto teigimu, tai yra gana optimistinis rezultatas, atsižvelgiant į didžiulę konkurenciją iš Sony PlayStation 4 pusės, nedidelę pardavimų geografiją ir problemas konsolės starto metu (ypač daug kritiko sulaukė Blu-ray įrenginys). Kompanijos Nomura Securities analitikas rekomenduoja Microsoft atskirti žaidimų konsolių padalinį nuo pagrindinės korporacijos, kadangi šio verslo sėkmei didelį pavojų kelia išmanieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai. Vis dažniau galima girdėti apie tai, jog vietoj konsolių vartotojai renkasi mobilius įrenginius, kuriems kuriama vis daugiau žaidimų. Ar įsiklausys Microsoft į analitiko rekomendacijas, parodys tik laikas.
  20. Nors abi naujos kartos konsolės, tiek „Microsoft Xbox One“, tiek ir „Sony PlayStation 4“, turės AMD kūrybos GCN architektūros grafinius posistemius, tačiau tarp jų panašumų gali būti ne tiek ir daug. Pasirodo, „Xbox One“ nepalaikys ne tik OpenGL API, bet ir ekskliuzyvinio „Mantle“ API, kurį iš esmės turėtų palaikyti visi GCN architektūros vaizdo spartintuvai. „Esame labai laimingi kartu su „Xbox One“ startu galėdami pasiūlyti naujausios kartos Direct3D 11 akseleraciją. „Xbox One“ grafinio posistemio API yra Direct3D 11.x, tiekiant visą DirectX 11.2 funkcionalumą. Kiti instrukcijų rinkiniai, kaip OpenGL ir „Mantle“, nepalaikomi“, – toks buvo šįrytinis „Microsoft“ pranešimas. Tiesa, užbėgti įvykiams už akių vis dėlto nereikėtų. Patys AMD po „Microsoft“ pranešimo pareiškė, kad „Mantle“ API buvo kurtas ne konsolėms, o asmeniniams kompiuteriams, o tai reiškia, kad tikslaus atsakymo, ar PS4 palaiko „Mantle“/OpenGL taip pat neturime. Pridedama tik tiek, kad „Mantle yra suderinamas su DirectX HLSL šešėline programavimo kalba, kuri gali padėti supaprastinti DirectX žaidimų perprogramavimą (portinimą) į „Mantle“.
  21. Savaitgalį „Microsoft“ pasidalino išsamesne informacija apie kai kuriuos daugiau dėmesio susilaukusius visai neseniai pristatyto naujos kartos žaidimų kompiuterio „Xbox One“ ypatumus. „Forbes“ žurnalistai gavo informacijos apie nuolatinį aplinkos stebėjimą, būtinybę neatsijungti nuo interneto, naudotų žaidimų pardavimus ir kitus dalykus. Esminiai dalykai, kuriuos galima pasakyti apie „Xbox One“ yra šie: * Kompiuteris bent kartą per parą turi būti prijungtas prie interneto priešingu atveju žaisti bus neįmanoma. * Leidimą naudotus žaidimus perparduoti ar padovanoti draugams gali suteikti tik žaidimų kūrėjai. * Žaidimų fiziniai diskai ir žaidimo savininko teisės neturi nieko bendro – diskai yra reikalingi tik įdiegimui, o žaidimo savininkas yra tas, kuris tą žaidimą licencijuoja. Peržvelgus šį trumpą ganėtinai nepalankių žaidėjui dalykų sąrašą kyla klausimas – o ką apie tai galvoja pagrindiniai „Microsoft“ konkurentai žaidimų kompiuterių rinkoje - „Sony“? „Forbes“ žurnalisto Paulo Tassi teigimu, iš esmės, „Sony“ ir jų „PlayStation 4“ turi du pasirinkimus: jie gali kibtis „Microsoft“ į parankę ir keliauti atgal į praeitį bei kurti kliūtis žaidimų mėgėjams arba spjauti į apribojimus ir laimėti žaidimų kompiuterių karą dar iki pirmo mūšio. Tiesa, kol kas „Sony“ oficialiai niekaip nekomentuoja apribojimų, kuriuos ketina taikyti „Microsoft“. Na, tiesa, bendrovės atstovai per interviu yra užsiminę, jog „ne, PS4 neturės būti nuolat prijungtas prie interneto“ arba „taip, su PS4 bus galima žaisti jau naudotus žaidimus“. Bet šie teiginiai gali reikšti visai ne tai, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Juk ir „Xbox One“ neturi būti nuolat prijungtas prie interneto – pakanka trumpam prisijungti kartą per parą. „Microsoft“ gali argumentuoti, kad jų kompiuteriu galės naudotis net ir žmonės be stabilios interneto prieigos. Ir galima teigti, kad su „Xbox One“ taip pat bus galima žaisti naudotus žaidimus, tačiau „naudoto žaidimo“ sąvoka šiek tiek pasikeičia, nes dabar žaidimo „siela“ bus ne diskuose, o licencijoje. Taigi, kol kas sunku tiksliai pasakyti apie ką per interviu kalba „Sony“ atstovai. Tiesa yra tokia, kad, nepaisant per interviu išsakytų pareiškimų, kol kas nežinomi tikslūs „Sony“ planai. „Visada prijungto kompiuterio“ ir „naudotų žaidimų“ sąvokos taip drastiškai pasikeitė, kad vienas ar du sakiniai yra nepakankami šioms permainoms nusakyti. Ir negalima griežtai atmesti tikimybės, jog „Sony“ imsis panašios politikos, kaip ir „Microsoft“ - belieka tikėtis, kad Japonijos bendrovė taip nepasielgs. Iš to, kas skelbiama apie „Xbox One“, „Sony“ gali daug ko pasimokyti. Bent jau kol kas „Microsoft“ kompiuterio trūkumų sąrašas yra ilgesnis nei privalumų – tai neįsivaizduojamas verdiktas dar nepasirodžiusiai sistemai. Bet anksčiau viskas buvo kur kas paprasčiau. O paprastai tikimasi, kad naujesnis, galingesnis kompiuteris bus tinkamas žaisti gražiau atrodančius senus jau pamėgtus žaidimus bei suteiks galimybę žaisti daug naujų žaidimų. Juk dėl to nauji kompiuteriai r perkami. Bet ką daryti, kai naujų kompiuterio savybių sąrašas yra pilnas priežasčių jo nepirkti? Taip, gražiau atrodantys žaidimai vis dar žadami. Bet prie tų žaidimų prikabinta tiek kabliukų, jog sunku nesusižaloti. Norint žaisti gražiai atrodančius žaidimus reikės susitaikyti su daugybe apribojimų. O „Kinect 2“, kuris lyg ir turėjo būti pats didžiausias „Xbox One“ koziris, tampa tarsi George'o Orwello aprašytas pasiklausymo aparatas, kuris nuo kompiuterio negali būti atjungiamas. Tai kokie gi yra esminiai „Xbox One“ privalumai? Na... yra televizijos turinio valdymas naudojantis „Kinect“ - ir nors demonstruojant tai atrodė kaip labai šaunus bei patrauklus dalykas, Lietuvoje jis visiškai neaktualus – dėl įvairių licencinių klausimų mums televizija per „Xbox“ nebus prieinama. Tuo tarpu JAV rinkoje, kuriai labiausiai pritaikytas naujasis produktas, sprendžiamas klausimas – nejaugi taip sunku vienu nuotolinio pultelio mygtuku pakeisti įvesties šaltinį ir naudotis televizoriumi kaip įprasta, kad kažkam dėl „šaunių valdymo galimybių“ kiltų noras pirkti kompiuterį? Taigi, pagrindiniu magnetu, kuris turėtų skatinti pirkti „Xbox One“ lieka žaidimai. Bet ir šiuo atžvilgiu „Microsoft“ neblizga. Pagrindiniai JAV korporacijos koziriai yra „Halo“ ir „Gears of War“ serijos – visai gali būti, kad vien jos gali paskatinti pirkti būtent „Xbox One“. O visi kiti žaidimai bus leidžiami ir „Xbox“, ir „PlayStation“ sistemoms. Arba vien „PlayStation 4“. O šiuo atžvilgiu „Sony“ turi kur kas daugiau „draugiškų“ žaidimų kūrėjų – iš to, kas buvo skelbta iki šiol, susidaro įspūdis, jog išskirtinių žaidimų (ar bent išskirtinio turinio bendriems žaidimams) „Sony“ siūlys daugiau, jis bus geresnės kokybės. Visa tai įvertinus, „Sony“ atsiduria labai įdomioje pozicijoje. Jei jie liktų prie tų pasaulinės žaidimų pramonės pagrindų, kurie buvo nepajudinami praėjusį dešimtmetį – galimybės žaisti be interneto, naudotų žaidimų pardavimo, fizinės žaidimų formos – gali būti, kad japonišką techniką ims pirkti minios „Microsoft“ lojalistų. Ir vien dėl to, kad jie norės žaisti be apribojimų. Gali būti, kad „Sony“ pasiūlys ir skaitmeninį žaidimų platinimą tiems, kurie vertina patogumą, nors tikriausiai neatsisakys ir fizinių diskų kaip žaidimo „turėjimo“ įrodymo. Panašu, kad „Microsoft“ savo naująjį kompiuterį nori pristatyti ne kaip žaidimų kompiuterį, o kaip „pramogų dėžę“ - revoliucinį įrenginį, kurio visi turėtų norėti savo svetainėse. Bet kol kas šis revoliucinis įrenginys gali tiek, kiek galės „PlayStation 4“ ir paprastas išmaniosios televizijos priedėlis (su papildomomis valdymo balsu arba gestais galimybėmis). Ir nors visai tikėtina, kad esama dalykų, kurių „Microsoft“ dar neparodė, tvirtinti, jog šis kompiuteris sukels pramogų revoliuciją, yra pernelyg drąsu. Taigi, šių kompiuterių kovos baigtį iš esmės lems tai, kokios politikos imsis „Sony“: jeigu išliks įprastinė žaidimų kaip fizinio daikto turėjimo politika, jeigu nereikės kiekvieną parą prisiregistruoti internetu, visai gali būti, kad konkurencinio karo baigtis tarp „Sony“ ir „Microsoft“ įrangos yra aiški dar patiems kompiuteriams nepasirodžius. Kita vertus, jeigu ir „Sony“ imsis griežtesnės žaidimų bei žaidėjų kontrolės, gali būti, kad pradės augti „Nintendo Wii U“ pardavimai – jei tik šiai sistemai bus sukurta dėmesio vertų žaidimų. Bet kuriuo atveju, daugiau naujienų apie tai, kaip susiklostys šių žaidimų kompiuterių gamintojų ateitis, sužinosime visai netrukus – jau rytoj prasideda didžiausia kompiuterinių žaidimų paroda E3, kurioje šios rinkos atstovai paskelbia visas svarbiausias savo naujienas.
  22. Žaidimų konsolės Xbox One pardavimai prasidėjo tik praėjusią savaitę, o Microsoft vien per pirmą parą pavyko parduoti vieną milijoną konsolės egzempliorių. Beje, Microsoft nuolat pabrėžia, kad tai pavyko pasiekti „per trumpiau nei 24 valandas“, matyt, norėdama įkasti Sony, kurios 1 mln. Playstation 4 parduota „per parą“. Ir jei Playstation 4 debiutavo anksčiau, ir ji jau išstudijuota, tai ekspertai tas pačias „chirurgines“ priemones taiko ir Xbox One. Kai kam užteko paprasto atsuktuvo, o kai kas (kalbama apie Chipworks specialistus) pasinaudojo rimtesniais instrumentais. Buvo pasitelktas mikroskopas, kuris ir leido padaryti detalias Xbox One procesoriaus nuotraukas. Reikia pažymėti, kad Xbox One naudojamo procesoriaus kristalo plotas yra 363 kv. mm, tuo tarpu Playstation 4 kiek mažesnis – 348 kv. mm. Gerai matyti, jog Xbox One naudojama sudėtingesnė atminties architektūra. Jei PS4 procesorius ir grafika turi bendrą prieigą prie 8 GB GDDR5 atminties, tai Xbox One atveju prie analogiškos talpos atminties (tiesa, DDR3) prisideda ypač sparti SRAM atmintis, integruota į procesorių. Jos dydis – 32 MB, ją naudoja GPU. Įdomu tai, kad Xbox One procesoriuje buvo aptikta tik 14 klasterių GCN, kai tuo tarpu Playstation4 jų yra 20 (tiesa, aktyvuoti tik 18). PlayStation 4 procesorius XBOX One procesorius
  23. Visai neseniai Microsoft patvirtino, jog Xbox One debiutuos 13 šalių lapkričio 22 d. Konkurento Sony konsolė JAV pasirodys lapkričio 15 d., o kituose regionuose – lapkričio 29 d. Ką gi, daug kas laukia šių konsolių su nekantrumu. Ir laukia dėl tam tikrų priežasčių. Visų pirma, reikia pripažinti, kad pasirodymo prekyboje skirtumai yra visiškai nereikšmingi. Sunku įsivaizduoti žmogų, kuris savo pasirinkimą motyvuos kuo ankstesniu produkto pasirodymo data. Bet kuri konsolė – gana brangus sprendimas. konkurencijos iš PC ir mobilių įrenginių pusės stiprėjimas, o kartu ne patys geriausiai pasaulinės ekonomikos laikai reiškia, kad konsolių kartų kaita vyks lėtai. Užkietėję žaidėjai nori matyti prie savo televizorių Xbox arba Playstation jau per Kalėdas, ir tikėtina, kad jie jau žino, ką įsigys. Niekam ne paslaptis, kad paprastai tai yra tos pačios firmos konsolė, kurią ją turi dabar. „Dabartinė konsolių kaita skiriasi nuo ankstesnių, kadangi vartotojai daug labiau susiję su dabar turimais sprendimais“, – mano IHS analitikas Piers Harding-Rolls. „Tai leidžia kalbėti apie tai, jog vartotojai daug sunkiau pakeis vieno gamintojo konsolę į kitą. Greičiausiai tai bus ne konsolių kova, o banalus atnaujinimas.“ Ir daugeliu atvejų konsolės panašios. Tačiau antroje šių metų pusėje viskas pradėjo keistis. „Microsoft reikėjo atlikti galybę žingsnių, kad konkurentas būtų pavytas dėl nevykusios DRM politikos“, – teigė Games Investor Consulting įkūrėjas Nick Gibson. „Ypač žavi, su kokiu įkarščiu Micrsooft ėmėsi siekti savo tikslo. Išskirtinė AAA projektų linija, konsolės aparatinės įrangos nustatymų pakeitimai tokiame vėlyvame etape – tai neįprasti žingsniai. Jie rodo, jog korporacija ruošiasi rimtai kovai.“ Kompanijos Ascendiant Capital Markets analitikas Edward Woo su šiais žodžiais sutinka, tačiau ir dabar mano, jog viena platforma yra pranašesnė. „Lenktynės, kuriose pirmavo PS4, pavirto į beveik lygią dvikovą po to, kai buvo peržiūrėta Xbox politika“, – teigė jis. „Ir vis tik aš manau, kad kaina taps lemiamu faktoriumi, o jis yra PS4 naudai.“ „Kol kas Microsoft laimi, kalbant apie išskirtiniu AAA žaidimus, tuo tarpu Sony lyderiauja indie žanro segmente“, – įsitikinęs Edward Woo. „Sony tvirtina, jog dirba prie kelių iki šiol neanonsuotų didelių projektų. Antra vertus, Microsoft sparčiai įsisavina nepriklausomų žaidimų rinką.“ Trečių šalių kuriami „išskirtiniai“ žaidimai galėtų nulemti, kad skirta nugalėti, tačiau naujų konsolių gamintojams tektų labai smarkiai finansiškai palaikyti kūrėjus, kadangi šie negautų pajamų iš kitų platformų. Dideli leidėjai vargu, ar kurs tik vienai konsolei. Galų gale turėtų nusistovėti tam tikras paritetas, kaip tai atsitiko Xbox 360 ir PS3 atveju, o išskirtinai žaidimai bus kuriami tik pačių konsolių gamintojų.
  24. 2005-aisiais, vieną lapkričio dieną “Microsoft” į rinka paleido “Xbox 360” konsolę. Po metų prie jų prisijungė ir “Sony”, pristačiusi naujos kartos “Playstation 3” – konsolę, turėjusią pakeisti kultinę antrosios kartos versiją... Būtent tada prasidėjo ilga ir įdomi kelis metus trukusi konsolių kova. Per šiuos metus abi kompanijos išaugino ištisą kartą žaidimų megėjų, kurie už savo žaidimų kompiuterius eina mūru ir stengiasi nenusileisti konkuruojančios kompanijos įrenginį palaikantiesiems. Praėjo aštuoni metai nuo tada, kai “Xbox 360” buvo pristatyta visuomenei. Šiandien, 2013-aisiais metais, istorija atrodo pasmerkta kartotis iš naujo. Ir vėl lapkričio mėnesį “Sony” ir “Microsoft” surems ragus. Šį kartą vienu metu, visame pasaulyje dėl žaidimų megėjų dėmesio kovos “Playstation 4” ir “Xbox One” PRIEŠISTORĖ “Xbox 360” konsolė buvo pristatyta ankščiau ir kainavo mažiau. 20GB talpos ir “core” – kietojo disko neturinti versija Amerikoje kainavo atitinkamai 399 ir 299 dolerius. “Playstation 3” 20GB versija kainavo 499, o 60GB talpos kietąjį diską turinčios versija siekė net 599 dolerius. Lietuvoje 60GB versija kainavo kiek daugiau negu du tūkstančius litų, o jį nusipirkusius fanatikus neretai atbaidydavo didžiulės žaidimų kainos, dėl ko nemažos dalies konsolių fotografijos atsirasdavo skelbimų portaluose. “Xbox 360” buvo pigesnė ir atrodytų, tiesiog pasmerkta sėkmei. Tačiau iškilo problemos… “Red Ring of Death” – šie keturi žodžiai ištisus kelis metus persekiojo “Microsoft” kompaniją ir pirmąsias jos konsoles nusipirkusius žmones. Žaidimų kompiuteris, prikrautas daugybės mikroschemų, neatlaikydavo ilgesnių žaidimų sesijų ir tiesiog perdegdavo. Netaisomai. Raudonas žybsintis diskas reikšdavo, jog tavo “Xbox” atėjo paskutinioji. Tokia situacija pasinaudoti netruko “Sony”. Ir jos kurto “Playstation” patikimumas, gera grafika ir platus žaidimų pasirinkimas lėmė tai, kad būtent jie buvo vadinami geriausios to meto žaidimų konsolės kūrėjais. “Microsoft” persigrupavo ir sugrįžo. “Xbox Live” sistema, demonstracinės žaidimų versijos, ir dar pigesnė, vos 199 dolerius kainavusi “Arcade” konsolė, o svarbiausia – išspręsta RRoD problema sugrąžino “Microsoft” į viršūnę. O kada 2011 metais hakerių grupuotė LulzSec nulaužė “Playstation Network” – tiesioginį “Xbox Live” konkurentą, tapo aišku, kad “Sony” pralaimėjo kovą interneto platybėse. “Microsoft” į priekį veržtis pradėjo dar ankščiau, kada 2010 metais pristatė “Kinect”, sistemą, stebinčią žmogaus kūno judesius ir pritaikančią juos žaidime ar pačios konsolės valdyme. Jie neišrado dviračio, nesukūrė idėjos, tik pritaikė ją ir padarė kur kas geresnę. “Nintendo Wii” konsolė judesius stebinčiu pulteliu pasirodė dar 2006-aisiais, o toje pačioje konferencijoje kaip ir “Microsoft”, konkurentai iš “Sony” pristatė “Playstation Move” – tartum hibridą tarp “Microsoft” ir “Nintendo” judesius fiksuojančių įrenginių. Tačiau gerbėjų simpatijos atiteko būtent futuristinei “Microsoft” kurtai “Kinect” sistemai. Naujas amerikiečių metodas sužavėjo pirkėjus visame pasaulyje. Per pirmas 60 dienų buvo parduota net 8 milijonai šių priedų. Tačiau viskas dabar jau yra praeityje. Visi paklydimai, nuosmūkiai, visos pergalės. Šie dalykai liko tik kaip pamatas ateities kūriniams. O būtent per šio birželio E3 konferenciją, tiek “Sony”, tiek ir “Microsoft” parodė savo naujuosius ginklus bei būdus, kuriais jie tikisi pakeisti žaidimų rinką. Štai ir jie. NAUJOJI KARTA XBOX One “Visada prisijungusi” – būtent tokie žodžiai pastaruoju metu yra sakomi, kalbai pakrypus apie naująją “Microsoft” konsolę. Bent kartą į parą bus privaloma ją užregistruoti internete, todėl ateinantį kartą, kai jūsų interneto tiekėjas vėl sukvailios, džiaugtis konsolės teikiamais privalumais galėsite visiškai neilgai. Blogos žinios tiems, kurie mėgsta pirkti naudotus žaidimus ir taip sutaupyti pinigų arba sutaupyti jų dar daugiau, tiesiog nulauždami konsolę. Žaidimo diskas bus “pririštas” prie vienos konsolės, jis bus ne nusipirktas, o tarsi paskolintas neribotam laikui. Pastovi registracija prie interneto bus skirta tam, kad sukeltų kuo daugiau kliūčių žaidimus piratauti bandysiantiems žaidėjams. “Xbox 360” nulaužinėjimas ir žaidimų kopijavimas tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje, “Microsoft” atėmė didelę dalį pelno ir tokiais būdais šie gigantai siekia bent dalį to susigrąžinti. Kultinė “Kinect” sistema dar labiau patobulėjo, dabar ji gali stebėti ne tik rankų, kojų ir galvos judesius. Dabar ji galės net užčiuopti jūsų pulsą, pamatyti ir atvaizduoti pačius mažiausius jūsų kūno sujudėjimus. Jos pagalba konsolė gali būti valdoma balsu ir judesiu, valdymo pultelį naudojant tik žaidimo metu. Kai kuriuos papiktino tai, kad visada prie interneto prijungta konsolė galės stebėti visus jūsų veiksmus, tačiau “Microsoft” priminė, kad priedą bet kada galima išjungti, todėl tai neturėtų būti laikoma problema. “Xbox One” turės 500GB kietąjį diską, kaina – 499 doleriai. Lietuvoje kaina turėtų siekti apie 1700 litų. Visi turimi žaidimai bus įrašyti į kietąjį diską – jeigu vietos neužtenka, galite nusipirkti papildomą kietąjį diską, ne problema. PlayStation 4 Kol kas atrodo, kad naujųjų laikų konsolių karas bus iš tiesų įdomus, nes “Sony” naudoja visiškai kitokią taktiką ir neprašo žmonių pririšti savo konsolių prie interneto. O žaidimų diskai nėra pasiskolinami visam laikui – jais disponuoti savininkas galės kaip tik jam patinka, galės juos parduoti kitiems, galės juos kam nors paskolinti, arba laikyti sau amžinai. Naujas DualShock valdymo pultelis dar anksčiau buvo minimas (hyperlinkas į savo seną fwd straipsnį) kaip vienas pagrindinių naujosios “Sony” konsolės privalumų. Iš nešiojamos “Vita” konsolės pasiskolinta lietimui jautri zona – bene pagrindinis šio pultelio privalumas, leidžiantis dar intuitityviau valdyti savo konsolę. Įmontuoti garsiakalbiai ir mini kolonėlės taipogi padeda pateisinti 59 dolerius siekiančią vieno pultelio kainą. Kaip ir “Xbox One”, naujasis “Sony” žaidimų kompiuteris negalės paleisti senųjų konsolių žaidimų diskų. Tiesa, “Sony” žada pristatyti savo nuosavą paslaugą, kurioje bus galima žaisti senus žaidimus, juos parsisiunčiant iš interneto. Po naktį iš pirmadienio į antradienį vykusių tiek “Microsoft”, tiek “Sony” pristatymų, būtent pastarieji sulaukė kur kas daugiau žiūrovų liaupsių. Pagrindinės to priežastys – mažesnis prisirišimas prie interneto, galimybė žaisti senus žaidimus ir svarbiausia – mažesnė kaina. 500GB kietąjį diską turinti PS4 konsolė kainuos tik 399 dolerius. Tiesa, į kainą neįeina nei “Playstation Move”, nei “Playstation Eye” – o šimtu doleriu brangesnis “Xbox” turi žaidėją stebinčią “Kinect” sistemą. Abi turi privalumų ir trūkumų… Xbox nori tapti geriausiu jūsų namų multimedijos centru, o “Playstation” orientuojasi labiau į žaidimus mėgstančius žmones. Pigesnis ir korporacijų DRM siekių nesuvaržytas “Playstation” galėtų būti nugalėtojas, tačiau daugiau į programėles, žaidimų įvairovę ir “Kinect” sistemą investuojanti “Microsoft” turi galybę būdų, kaip iš turbūt paskutinės žaidimų konsolių dvikovos išeiti aukštai pakėlus galvas. Abi kompanijos savo E3 pranešimuose itin daug dėmesio skyrė “debesų” technologijoms. “Sony” į jas neria visa galva, ketindami jau kitais metais pristatyti sistemą, su kuria žaidimus bus galima žaisti jų net neparsisiuntus – tiesiog internetu. Tam, žinoma, reikės gero interneto ryšio, kuriuo mūsų valstybė gali pasigirti. Iš “Microsoft” artimu metu nieko panašaus dar nebus, tačiau jeigu “Sony” eksperimentas pavyks, būtų naivu galvoti, jog amerikiečių technikos gigantais nebandys įšokti į pravažiuojantį traukinį. Kol kas debesų kompiuteriją “Microsoft” naudoja kaip pagalbinę priemonę žaidimams, siekiant atvaizduoti kuo daugiau detalių ir kuo labiau pagerinti jausmą, žaidžiant jų konsole…Ir galbūt dar siekiant neleisti piratauti žaidimų – senuose “Xbox” pakakdavo apgauti žaidimo diską. Piratams apgauti žaidimo serverio taip paprastai nepavyks. Ir nežinia, ar tai pavyks su “Playstation 4”, kadangi trečiosios kartos konsolės nulaužimas užtruko keletą metų. Taigi, piratai, gali būti, kad teks dairytis kur nors kitur. “O kas, jeigu aš nenoriu nei to, nei to?” Visų pirma, neįtikėtina, jog tokiu atveju straipsnį perskaitėte iki pat čia. Kita vertus, žaidimus norintiems žaisti žmonėms yra dar ne viena alternatyva, su kuria nereikės prisirišti nei prie “Sony”, nei prie “Microsoft”. Ankščiau mūsų puslapyje minėta “Ouya” konsolė” šią vasarą virto realybe. Vos 99 dolerius (Lietuvoje kaina greičiausiai gali išsipūsti iki visų 400 litų) kainuosianti konsolė yra varoma “Android” ir turi silpnus techninius parametrus. Tačiau jų visai pakanka tam, kad “Google Play” žaidimai bei multimedija būtų atvaizduojama dideliame televizoriaus ekrane. Greičiausiai jame nebus jokių A klasės žaidimų, tačiau spalvotus paukščius padaužyti į kiaules savo metro skersmens televizoriaus ekrane vis dėl to bus įmanoma. Kitas variantas – žmonių visai užmirštas trečiasis konsolių karų dalyvis “Nintendo”. Konsolė, pasauliui pristačiusi žaidimų valdymą judesiu, prarado savo pozicijas ir pernai pristatyta naujoji “Wii U” ne itin kažką pakeitė. Svarbiausia problema buvo įvardintas žaidimų trūkumas. “Nintendo” žaidimų kompiuteris daugiausia gerbėjų turi tarp tėvų su mažesniais vaikais, kadangi konsolė iš viso didžiojo trejetuko yra pigiausia (299 ir 349 doleriai už skirtingas versijas) ir neturi beveik jokių tik vyresnėms auditorijoms tinkamų žaidimų. “Mario” ir “Zelda” ar “Sonic” – kiek tik akys užmato. Tačiau atrodo, kad “GTA V” ar kiti rimtesni žaidimai ten taip ir nepasirodys. Puikus variantas norintiems gerai praleisti laiką prie televizoriaus ekrano, tačiau vargu, ar vertas sunkiai uždirbto tūkstančio litų. Trečias, ir turbūt, pats populiariausias iš jų pasirinkimas – žaidimas savo asmeniniuose kompiuteriuose. Pigus, lengvai nulaužiamas ir praktiškas – visi šie būdvardžiai puikiai atitinka tai, dėl ko dažnai “geimeriai” renkasi ne konsoles, o asmeninius kompiuterius. Tačiau čia galima atrasti ir trūkumų: dėl dažno žaidimų piratavimo ir mažėjančių pelnų žaidimų kūrėjai smarkiai atideda PC versijų išleidimą, o kartais išvis to nepadaro. Be to, konsolės, kaip “Xbox One” ar “Playstation 4” naujausius žaidimus leis žaisti ir po kelių metų. O PC naudotojams norint žaisti naujausius žaidimus kas kartą reikės juos atsinaujinti, tai išleidžiant galybę pinigų. Tačiau svarbu tai, jog žaidimų kainos konsolėse yra iš tiesų įspūdingos. Todėl gali būti taip, jog piniginiu atžvilgiu čia galima skelbti lygiasias. Asmeninis kompiuteris tebėra puiki alternatyva žaidimų konsolėms tiems, kurie tiesiog mėgsta žaisti žaidimus ir nieko daugiau. Ar tai pats geriausias pasirinkimas? Parodys ateitis. Šie metai žaidimų mėgėjams ir konsolių fanatikams pažėrė daugybę įvairių naujienų, džiaugsmų bei nusivylimų. Ir jie dar nesibaigė, jų bus kur kas daugiau. Kuri iš šių konsolių dviejų atrodo geriausiai? O galbūt kur kas geriau už jas yra alternatyvūs sprendimai? Yra iš tiesų daug neatsakytų klausimų, tai sužinosime dar vėliau. Žaidimų fanams atėjo dar vienos eros pradžia.
  25. Oficialus „Xbox“ tinklaraštininkas Majoras Nelsonas savo svetainėje patalpino atgalinio skaičiavimo laikrodį, skaičiuojantį dienas, minutes ir net milisekundes iki E3 elektroninių pramogų parodos, įvyksiančios birželį. Šis pranešimas sujudino ir visą interneto žiniasklaidą, besitikinčią, kad tai tuo pačiu bus ir naujos kartos žaidimų kompiuterio pristatymo laikas. Dabartinės kartos „Xbox“ 360 kompiuteris skaičiuoja jau septintus metus. Ir panašu, kad jo gyvenimo ciklas baigsis greičiau nei po pusmečio, o kartu prasidės karas tarp stipriausių žaidimų kompiuterių rinkos konkurentų - „Microsoft“ bei „Sony“. Įvairiausių pasvarstymų, kad „Microsoft“ turėtų netrukus paskelbti apie žaidimų kompiuterio techninį atnaujinimą, būta visus pastaruosius 12 mėnesių. Praėjusį vasarį vienas iš kompiuterio kūrėjų, panašu, netyčiomis leptelėjo naujojo kompiuterio kodinį pavadinimą „Durango“. O vasarą interneto aukcione „eBay“ buvo galima įsigyti net du pilno dydžio korpuse sumontuotus kompiuterius, pavadintus „prototype Xbox Durango developer kit“ (prototipinis „Xbox Durango“ kūrėjo rinkinys). Nepaisant įspėjimų, kad tai gali būti klastotė, vienas iš šių egzempliorių parduotas už 20 000 JAV dolerių. „Microsoft“ situacijos nekomentavo, nepatvirtino ir ar kompiuteris oficialiai vadinsis „Infinity“ (amerikiečių korporacija) įsigijo daug interneto adresų su šiuo žodžiu. Žaidimų entuziastų svetainėse jau pasirodė logiškų spėjimų apie tai, kokios turėtų būti naujojo kompiuterio techninės charakteristikos – jie savo prognozėje rėmėsi informacijos trupiniais pateiktais žaidimų kūrėjų ir nutekintais dokumentais, kuriuose nurodomas „Microsoft Xbox“ vystymo planas šiems metams. Daugelis ekspertų tikisi kompiuteryje išvysti keturių branduolių „Intel“ procesorių ir 8 GB darbinės atminties – tai yra milžiniškas šuolis, lyginant su „Xbox 360“ charakteristikomis. Tiesa, kai kurie kūrėjai tvirtina, kad reikėtų tikėtis 4 GB darbinės atminties. Tikėtina, kad kompiuteryje bus sumontuotas „nVidia“ grafikos apdorojimo lustų rinkinys, o kartu turėtume sulaukti ir naujos kartos „Kinect“ valdymo judesio sistemos, kuri, spėjama, galės vienu metu stebėti iki keturių žaidėjų. O dabar, kai „Microsoft“ išklojo kortas ant stalo, laukiama ir greito „Sony“ atsakymo. „PlayStation 4“ pristatymo taip pat jau senokai laukiama, o „Sony“ tikriausiai nenorės „Microsoft“ be konkurencijos susiglemžti visų naujos kartos žaidimų kompiuterių gerbėjų, kaip buvo „Xbox 360“ atveju (jis pasirodė visais metais anksčiau nei „PlayStation 3“). Gali būti, kad „Sony“ atsakymo sulauksime toje pačioje E3 parodoje, o tokiu atveju tai būtų pats svarbiausias žaidėjams skirtas renginys per kelis pastaruosius metus. Laikas naujos kartos žaidimų kompiuteriams atrodo pats tinkamiausias: 2012 metais žaidimų mažmeniniai pardavimai stipriai smuko. Vien Jungtinės karalystės duomenimis, 2012 metais žaidimų parduota 17 proc. mažiau nei 2011 metais. Tiesa, kyla atsisiunčiamų žaidimų pardavimai, bet jie nekompensuoja mažmeninės prekybos sumažėjimo, todėl šiemet ne vienai žaidimų kūrėjų studijai teko mažinti etatus ar apskritai nutraukti veiklą. Tradiciškai naujos žaidimų kompiuterių kartos pasirodymas pagyvina rinką, sudomina ir žaidėjus, ir žaidimų kūrėjus. Lapkritį parduotuvių lentynose pasirodęs žaidimų kompiuteris „Wii U“ buvo perkamas santykinai gerai, nors ir būta tam tikros painiavos dėl to, kokios yra esminės šio įrenginio naujovės. Panašu, kad parodoje E3 laukiamas „Xbox 720“/„Durango“/„Infinity“ pristatymas nereikš, kad prekyba naujaisiais kompiuteriais pradedama nedelsiant – greičiausiai jos teks palaukti iki kitų metų kalėdinio sezono. Spėjama naujųjų įrenginių kaina yra apie 300 JAV dolerių, bet Lietuvos parduotuvėse kaina tikriausiai šoktelės iki maždaug 1200-1400 litų. Panašu, kad konkurencingą pasiūlymą turės pateikti ir „Sony“, kurių kompiuteris kodiniu pavadinimu „Orbis“ bus su labai panašiomis techninėmis charakteristikomis. Jei tikėtume ankstyvaisiais gandais, šiame kompiuteryje bus didelės spartis AMD x64 procesorius ir AMD „Southern Islands“ grafikos procesorius, nors vėliau pasirodę gandai skelbė apie dviejų grafikos procesorių architektūrą, 8 GB darbinės atminties ir 256 GB talpos duomenų kaupiklį. O jei tai tiesa, vadinasi, „Sony“ tikslas yra rodyti 1080p HD raiškos žaidimų vaizdus 60 kadrų per sekundę sparta – ir galbūt netgi 3D režimu. Galima tikėtis, kad ateinančiais mėnesiais išgirsime kur kas daugiau gandų, mat vis daugiau žaidimų kūrėjų studijų pasieks kūrėjų rinkiniai, o susižavėję tų studijų darbuotojai išpliurps vienokias ar kitokias paslaptis.
  • Narių statistika

    38.659
    Viso narių
    1.219
    Daugiausiai vienu metu prisijungusių lankytojų
    pastomalone
    Naujausias narys
    pastomalone
    Užsiregistravo