XBOX 360 firmware

Firmware, skirtų XBOX 360 konsolei, aptarimas, klausimai ir pastabos.


Primename!
  • Diskusijų, vienaip ar kitaip susijusių su XBOX 360 RGH / Reset Glitch Hack nulaužimu bei homebrew programomis, vieta yra čia.
  • Diskusijų, vienaip ar kitaip susijusių su XBOX Live, vieta yra čia.

600 temų šiame forume

    • 9 atsakymai
    • 1.646 peržiūros
  1. Atnaujinimas firmware.

    • 2 atsakymai
    • 1.575 peržiūros
  2. hitachi key

    • 2 atsakymai
    • 1.062 peržiūros
  3. X360 atstatymas FW

    • 7 atsakymai
    • 1.526 peržiūros
  4. Xbox 360 ixtreme versija

    • 12 atsakymų
    • 2.828 peržiūros
  5. del NXE

    • 4 atsakymai
    • 1.434 peržiūros
  6. nme2 cipas

    • 5 atsakymai
    • 1.252 peržiūros
  7. Firmware klausimai {Hitachi}

    • 3 atsakymai
    • 1.376 peržiūros
  8. Naujoko klausimai

    • 9 atsakymai
    • 1.649 peržiūros
  9. iXtreme v1.6 0800 firmware

    • 2 atsakymai
    • 1.160 peržiūrų
    • 11 atsakymų
    • 2.641 peržiūra
  10. xbox 360 update

    • 14 atsakymų
    • 4.109 peržiūros
    • 1 atsakymas
    • 1.125 peržiūros
  11. Bricked !

    • 3 atsakymai
    • 1.122 peržiūros
    • 1 atsakymas
    • 1.105 peržiūros
  12. x360 motinines key

    • 6 atsakymai
    • 1.481 peržiūra
  13. del active.iso

    • 11 atsakymų
    • 2.857 peržiūros
  14. XBOX 360 Arcade flashinimas

    • 3 atsakymai
    • 1.758 peržiūros
  15. xbox360 update

    • 6 atsakymai
    • 1.858 peržiūros
    • 4 atsakymai
    • 6.953 peržiūros
  16. xbox 360 lite-on flashinimas 1 2 3 4

    • 56 atsakymai
    • 14.399 peržiūros
  17. Jungle flasher 0.1.55beta 1 2 3 4

    • 45 atsakymai
    • 6.626 peržiūros
  18. koks firmware

    • 14 atsakymų
    • 3.876 peržiūros
  19. Xbox360 sena fw

    • 11 atsakymų
    • 2.409 peržiūros
  20. Perflashinimas

    • 13 atsakymų
    • 2.295 peržiūros
  • Aktyvios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Aš dėl šito sutinko, kad patenka build'ai į diskus, kuriuos galima žaisti be jokių atnaujinimų, tačiau jie yra bugovi ir/ar turi problemu su performance. Aš turėjau omenyje atvejus, kai papuola į diskus net ne žaidimo buildas, o tiesiog licenzija užimanti keliasdešimt megabaitų pvz. CoD Black Ops 6, čia va yra visiška nesamonė ir tinginystė, nes nematau, jokios priežasties kodėl negali įdėti geriau bugovo žaidimo buildo į 100GB diską, kuris nors ir neįdealus, vis tiek bus veikiantis. O dėl kainų, tai faktas, kad skaitmena yra žymiai pigesnė, čia net nebuvo įtrauktos eksporto/importo išlaidos, o kame dar tai, kad parduotuvės turi uždirbti nuo parduodamos kopijos.  Dėl žaidimo diskų perpardavimo, tai nemanau, kad čia yra problema leidėjams, nes didžiausia apyvarta yra iš išankstinių užsakymų bei žaidimų išleidimo dienos, kai dar nėra galimybės nusipirkti naudotą diską. Čia kodėl egzistuoja DRM blogybė ant PC žaidimų, bet čia dar kita tema.
    • Penktadienį per Summer Game Fest bus atskleistas IOI kuriamas Bondo žaidimas
    • Šiais laikais developeriai labai stipriai priklausomi nuo leidėjų. yra duodami terminai kurių reikia laikytis ko pasekoj į diskus patenka stipriai neįšbaigtos žaidimų versijos. kas dėl laikmenos kainos: tai leidėjas va vistiek turi susimokėt. (Sony gamina ir jiem priklauso bluray, reiškias leidejas norėdamas išleisti žaidimą diske turi susimokėt tuos "centus" o kai partija didelė tai ir kaina susidaro). Va ir prieinam prie to, kad skaitmeną išleisti pigiau. Kas dėl Microsofto tai jie moka sony už leidimą naudoti bluray. automatiškai jiem labiau apsimoka skaitmena Viskas būt gerai su diskais, bet bėda ta, kad juos galima peržaidus parduoti, o tai labai nepatinka ir sony ir ms, nes taip jie praranda pinigus. ko pasekoj po truputį pereisim prie visiškai skaitmenos. daėjom iki to, kad net pirkdamas collectors edition gauni tik tuščią žaidimo dėžutę