scalman

Prominence

Rekomenduojami pranešimai

Prominence is a first-person game with no shooting. Just clicking, and problem solving, and wandering around the deserted corridors of a science-fiction facility.

 

Interestingly, it's the product of Digital Media Workshop, a firm that normally specialises in design work, but in this instance is trying to leverage some of that experience into making a video game all on its own.

 

Played in the first-person perspective, you just...walk around, reading old logs, listening to audio recordings, exploring your environment and trying to get an old computer mainframe up and running. While the clip below shows free control of your viewpoint, you're never shown moving, something that should thrill Myst fans no end.

 

It's not for everyone, then, but for those who like their puzzles to have a little atmosphere, it looks like this might do the trick!

 

Prominence is coming to the PC sometime next year.

System Shock su Myst gameplay. na tie scifi backai tai labai grazus tikrai. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Ateityje dar pamatysi, kad kartu su kitais žaidėjais tiesi kelius, zip lines ir t.t. Vienam nutiesti visus kelius būtų labai sudėtinga dėl didelio resursų kiekio. Bet kai prisijungęs pamatai, kad kol buvai offline tavo pradėtas kelias gerokai prailgėjo, kaip tik apima noras kuo daugiau resursų įnešti ir prisidėti prie bendro gėrio 😀 Čia gal taip pat galima įžvelgti potekstę, kad ne tik mirusiųjų ir gyvųjų pasauliai susiliejo, bet taip pat ir dalinai susijungia atskirų žaidėjų pasauliai, kai tu kito žaidėjo niekada nesutiksi savo pasaulyje, tačiau matai jo palliktus daiktus, įspėjamuosius ženklus, nutiestus kelius ir t.t.
    • @poka Manau išeis tuo pat metu su PC versija. Kas mane dar nustebino, tas naujas features kur gali naudotis kitų žaidėjų paliktais praėjimais ar net mocu, galėtų daugiau tokių žaidimų būti, kur nors jis SP ir story-driven, bet tas online motyvas kad kitų žaidėjų palikti daiktai ir pan pasiekiami tau tai tikrai super. 
    • Žaidimas buvo atšauktas.
    • Man tai vienas geriausių visų laikų geimų tiek istorijos, tiek ir gameplay atžvilgiu. Tik manau, kad ne visi jį geba suprasti, nes jame daug simbolizmo, intertekstualumo, dideli plotai interpretacijoms. Kitaip sakant, juo mėgautis gali tik subrendęs žmogus. Antros dalies dar nežaidžiau, visada palaukiu kol sutvarkys klaidas, išeis dlc ir t.t. Kaip ir pirmos dalies atveju, sužaidžiau tik kai išėjo Director's cut. Tikiuosi neužtruks išleist ir antrai daliai.
    • Superinis geimas 46/70 Orders for Sam užbaigta, jau sakyčiau į galą, bet žaidimas kuo tolyn tuo geryn ir tas nešiojimas pasidaro daug lengvesnis ir greitesnis. Pati istorija įtraukianti ir stumianti į priekį kas kaip ir kodėl įvyko ši katastrofa kuri sujungė du pasaulius į vieną, gyvųjų ir mirusiųjų. Tikiuosi paaiškės šioje dalyje kas nutiko.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos