scalman

Cube World

Rekomenduojami pranešimai

Nuotrauka


Kūrėjas: Wolfram von Funck
Leidėjas: Wolfram von Funck
Žaidimo variklis: voxel-powered engine
Žanras: RPG/Adventure
Režimai: single , online co-op
Išleidimo data:
Reitingas:
Metacritic įvertinimas:
Platformos: PC, Mac
Puslapis: http://www.facebook.com/pages/Cube-World/217630671603658

taigi kam patiko Minecraft, bet pasirode kad nelabai tenai zaidimas, daugiau toks tai tik craftinimas be tikslo, tai sitas bus panasiai atrodantis, taciau jau tikras RPG su questais, su NPC, su lvl kelimu, su ginklu kurimu ir pan dalykais. ir siaip kam nepatiko gal MC ,tai sitas labiau kaip zelda nuo trecio asmens su padoriai garso efektais, ir grafika grazesne bendrai paemus. ai ir beto Mojanga pasamde sio zaidimo kurejo i savo teama jau , taciau sis zaidimias toliau priklauso tam paciam kurejui ir neuzilgo turetu pasirodut pirmos alpha zaidimo bandomos versijos.

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=jujKOju_MBM&feature=channel

Nuotrauka

Cube World, as it is tentatively titled, is a voxel based RPG/Adventure game that is being developed by Wolfram von Funck, who goes by the handle “wollay”. That’s right, the entire game is being developed by one single man from Germany. Just looking at the game, you can immediately tell it has been influenced by Minecraft. He openly cites Minecraft as an inspiration in his blog for the “randomly generated world made up of blocks.” Along with Minecraft he draws inspiration from Zelda, Monster Hunter and others for the “style, gameplay and overall feel.” It’s really easy to see these inspirations. From a distance, the game could easily be mistaken for Minecraft. Except for the fact that Minecraft is played in a first person view, while Cube World is played in third person. Watching some gameplay videos, I definitely get the Zelda vibe; particularly Link to the Past and Ocarina of Time.

Minecraft studio Mojang has bagged the services of Wolfram von Funck, an indie developer currently working on the voxel-powered, in-development title Cube World.

An FAQ on Wollay's blog reveals that he plans to make every part of Cube World himself, will release as an alpha and was inspired by Minecraft, Zelda and Diablo - but won't include mining or digging. It will also support online co-op adventuring.

Notch announced the hire, but added that Cube World is "unaffected, still his private game."


http-~~-//www.youtube.com/watch?v=yzGkAC5I6og&feature=channel

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=T0Lj8sP3oYQ&feature=channel

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=qBdrqH7mMzc&feature=channel

Nuotrauka

Nuotrauka Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mačiau šį prieš kelias savaites, sudomino. Reikės išmėginti. :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=CQINAniWHVc&feature=channel

 

zaidimo kurimo procese daug kas pasikeite ,nuo paciu kovu sistemos, animaciju, daugiau ataku, nebus auto target

 

The Combo system has been enhanced, meaning that subsequent attacks do more damage and can be performed faster. Different weapon types have different combo attacks and if an attack misses its target, the combo chain is ended.

Along those changes, Cube World now features a redesigned combat system, additional attacks, animations, special moves, ability bar, and stamina is now needed for dodging and some other abilities. Oh, and Wollay has removed the auto-targeting system of the game.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Dar keletas gandų - naujienų apie PS6. Nors tie gandai tokie sąlyginiai darosi, nes Sony visgi oficialiai patvirtino kad jau kurį laiką dirbama ties naują konsolių kartą ir kad jie toliau tiki konsolių ciklais ir fizinėmis konsolėmis, o ne tik Cloud gamingu ir XBox anywhere (skaityk "nowhere"). Tik aišku oficialiai to neįvardino kaip Playstation 6. Tai va gali būti kad PS6 sulauksim dar negreitai ir PS5 gali būti viena iš ilgiausiai gyvuojančių konsolų kartų. PS6 paleidimas gali būti tik 2028 pabaigoje.
    • Labai įtikinamai atrodo. Manau preorder, ypač kai dabar turiu PS5 Pro☺️
    • Pasakojimas apie tai kaip Sony visgi pardavė man savo brangiausia konsolę. Tai va, apie PS5 Pro pirkimą galvojau praktiškai nuo pat jos anonsavimo pradžios, tačiau vis save bandžiau atkalbinėti kad man jos nereikia, kad sudėjus visus priedus kaina siekia vos ne 1K eurų ir kad tikrai išsiversiu su Fat PS5 iki pat 6 Serijos atėjimo. Bet neparėjo😄 Kas mane privertė apsigalvoti - ogi tas kad po tam tikrų pranešimų supratau kad Sony toliau aktyviai vystis tik Pro konsoles versija. Taip, vanilinė PS5 bus puikiai palaikoma, jai išeis visi updaitai, tiks visi išleisti žaidimai iki pat gyvavimo ciklo pabaigos, bet sena versija ne bus vystoma, nieko naujo, tik palaikymas. O Pro vystys ir gerins toliau. Project "Amethyst" - kitais metais Pro išeis didelis updaitas. kuris pakeis dabartine PSSR į dar progresyvesnę ir geresnė upskailo technologija, taigi su Pro žaidimai atrodys dar geriau, negu dabar, palaikymas tik didės ir vis didesniame žaidimu skaičiuje, tas kokybės skirtumas atrodys dar ryškesnis ir apčiuopiamas. Geras pavyzdys galėtu būti naujas Death Stranding - skirtumas tarp Pro ir paprastos versijos yra akivaizdus - taip su sena PS5 tu gausi puikia vaizdo kokybe, kaip ir Pro, bet...tik 30 fps. Kai su Pro 60 ir baigtas kriukis. Arba gali žaist ir 60, bet vaizdo kokybė tikrai suprastėja. Taigi apsisprendžiau. Ką galiu pasakyti apie pačią konsolę -kol kas įspūdžiai tik teigiami. Per tos praėjusius beveik 5 metus nuo originalios versijos išleidimo Sony daug ko išmoko ir padarė išvadų. Pirmas dalykas - konsole atrodo labai gražiai ir medžiagų kokybė tikrai gera, nėra prie ko prisikabinti. Keista, nors skirtumas dydyje nėra labai ryškus, bet Fat versija po Pro pradeda atrodyti tikrai pernelyg didelė ir griozdiška, nors ankščiau taip visiškai neatrodė. Džiugu kad konsole labai tyli, jeigu su sena aš turėjau minimalu neerzinanti coil wine, tai šitos nesigirdi, išvis, (na girdisi aušintuvo "šlamesys" esant apkrovai, bet idle mirtina tyla. Pats atnaujinimas ir failų profilių perkėlimas pavyko sklandžiai - aišku kaip visada iš antro karto😄, nes kažkaip tai sugebėjo išsinarinti ethernet laidas, bet iš antro viską sklandžiai perkėlė. Su Fat turėjau 1Tb M2 diską, tai sukeliau į jį max ką galėjau žaidimų ir per laidą kėliau tik profilį, saivus bei galerijos failus. Kaip ir sakau viskas sklandžiai persikėlė, taigi finale gavosi kad padarej senai konsolei vaizdo plokštės upgraida. Viskas vietoje ir taip pat lyg nieko nebuvai keitęs. Sunkiausias darbas eilinį kartą buvo nuimti Fato nugarėlės plokšte, nes ją vistiek reikia "lupti". Skirtingai Pro plokštės nusiima stebėtinai lengvai. Taigi dabar ramiai galėsiu laukti PS6 atėjimo, žinant kad visada gausiu Max grafikos kokybė. Visiems geros dienos ir geros vasaros. Chill!🎮😎
    • XBOX Series X|S Rugpjūtį  
    • Tą aš ir supratau, kad nieko nesutiksi, bet kitų žaidėjų ženklus kad jie čia buvo matai viso žaidimo metu, kad  nesi tu čia vienas mes ir gi čia nešiojam  
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos