zgzdgz

Problema su iHAS

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki turiu problema kai vakar rasiau i diska LEGO marvel man ismete error kazka apie "check condition".Tai gi supratau kad reikia perfleshinti bet kai perfleshinau man rodo kad ant my computer tik 7.96 GB o anksciau budavo 8.13 ar cia kazkas blogai are reikes vest cipuot :(?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ne i burnermax fw perflesinai. Jei atstatei i originalia fw tai su naujausiu imgburn bandyt rasyti, turetu pasiulyti naudoti burnermax payload.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai kaip su tuo burner max fw perrasyta?Nes tu jokiu xboxkey pro neturiu?


o gali buti del disku?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei naudoji verbatimus tai del disku problemu neturetu kilti. Jei kitos firmos, tada visko gali buti

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet tai del to gali ir rodyti 7.96GB ?as vakar naudojau emtec diskus

Turi rodyti 7,13GB

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki rasau game I 17:50:47 ImgBurn Version 2.5.8.0 started!I 17:50:47 Microsoft Windows 7 Professional x64 Edition (6.1, Build 7601 : Service Pack 1)
I 17:50:47 Total Physical Memory: 4.172.244 KiB - Available: 1.883.668 KiB
I 17:50:47 Initialising SPTI...
I 17:50:47 Searching for SCSI / ATAPI devices...
I 17:50:47 -> Drive 1 - Info: DTSOFT BDROM 1.05 (Gsmile.png (Virtual)
I 17:50:47 -> Drive 2 - Info: DTSOFT BDROM 1.05 (Hsmile.png (Virtual)
I 17:50:47 -> Drive 3 - Info: DTSOFT BDROM 1.05 (Ismile.png (Virtual)
I 17:50:48 -> Drive 4 - Info: ATAPI iHAS124 B AL0S (Esmile.png (SATA)
I 17:50:48 Found 1 DVD±RW/RAM and 3 BD-ROMs!
I 17:55:41 Operation Started!
I 17:55:41 Source File: D:\downloads\LEGO.Marvel.Super.Heroes.XBOX360-iMARS_\imars-lmsh-360.dvd
I 17:55:41 Source File Sectors: 4.267.015 (MODE1/2048)
I 17:55:41 Source File Size: 8.738.846.720 bytes
I 17:55:41 Source File Volume Identifier: DVD_ROM
I 17:55:41 Source File Volume Set Identifier: 4930000
I 17:55:41 Source File Application Identifier: CDIMAGE 2.45 (12/06/2000 TM)
I 17:55:41 Source File Implementation Identifier: Microsoft CDIMAGE UDF
I 17:55:41 Source File File System(s): ISO9660; UDF (1.50)
I 17:55:41 Destination Device: [1:0:0] ATAPI iHAS124 B AL0S (Esmile.png (SATA)
I 17:55:41 Destination Media Type: DVD+R DL (Disc ID: RITEK-S04-66)
I 17:55:41 Destination Media Supported Write Speeds: 4x; 6x; 8x
I 17:55:41 Destination Media Sectors: 4.267.040
I 17:55:41 Destination Media L0 Data Zone Capacity: 2.133.520 (Changeable: Yes)
I 17:55:41 Write Mode: DVD
I 17:55:41 Write Type: DAO
I 17:55:41 Write Speed: 4x
I 17:55:41 DVD+R DL Reserve Track: No
I 17:55:41 Link Size: Auto
I 17:55:41 Lock Volume: Yes
I 17:55:41 Test Mode: No
I 17:55:41 OPC: Yes
I 17:55:41 BURN-Proof: Enabled
I 17:55:41 Write Speed Successfully Set! - Effective: 5.540 KB/s (4x)
I 17:55:41 Book Type Setting: DVD-ROM
I 17:55:41 Advanced Settings - Force HT: No, Online HT: No, OverSpeed: No, SmartBurn: Yes
I 17:55:41 CD/DVD Life Record Count: 34 - CD/DVD Record Count: 6
I 17:56:41 Optimal L0 Data Zone Capacity: 2.133.520
I 17:56:41 Optimal L0 Data Zone Method: Copied From Original Disc
W 17:56:41 Set L0 Data Zone Capacity Failed! - Reason: Invalid Field in Parameter List
I 17:56:41 L0 Data Zone Capacity - Effective: 2.133.520
I 17:56:42 Filling Buffer... (80 MiB)
I 17:56:45 Writing LeadIn...
I 17:56:48 Writing Session 1 of 1... (1 Track, LBA: 0 - 4267014)
I 17:56:48 Writing Track 1 of 1... (MODE1/2048, LBA: 0 - 4267014)
I 17:56:48 Writing Layer 0... (LBA: 0 - 2133519)


ir negaliu pakeisti i 2.4x 

Redagavo zgzdgz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Aš dėl šito sutinko, kad patenka build'ai į diskus, kuriuos galima žaisti be jokių atnaujinimų, tačiau jie yra bugovi ir/ar turi problemu su performance. Aš turėjau omenyje atvejus, kai papuola į diskus net ne žaidimo buildas, o tiesiog licenzija užimanti keliasdešimt megabaitų pvz. CoD Black Ops 6, čia va yra visiška nesamonė ir tinginystė, nes nematau, jokios priežasties kodėl negali įdėti geriau bugovo žaidimo buildo į 100GB diską, kuris nors ir neįdealus, vis tiek bus veikiantis. O dėl kainų, tai faktas, kad skaitmena yra žymiai pigesnė, čia net nebuvo įtrauktos eksporto/importo išlaidos, o kame dar tai, kad parduotuvės turi uždirbti nuo parduodamos kopijos.  Dėl žaidimo diskų perpardavimo, tai nemanau, kad čia yra problema leidėjams, nes didžiausia apyvarta yra iš išankstinių užsakymų bei žaidimų išleidimo dienos, kai dar nėra galimybės nusipirkti naudotą diską. Čia kodėl egzistuoja DRM blogybė ant PC žaidimų, bet čia dar kita tema.
    • Penktadienį per Summer Game Fest bus atskleistas IOI kuriamas Bondo žaidimas
    • Šiais laikais developeriai labai stipriai priklausomi nuo leidėjų. yra duodami terminai kurių reikia laikytis ko pasekoj į diskus patenka stipriai neįšbaigtos žaidimų versijos. kas dėl laikmenos kainos: tai leidėjas va vistiek turi susimokėt. (Sony gamina ir jiem priklauso bluray, reiškias leidejas norėdamas išleisti žaidimą diske turi susimokėt tuos "centus" o kai partija didelė tai ir kaina susidaro). Va ir prieinam prie to, kad skaitmeną išleisti pigiau. Kas dėl Microsofto tai jie moka sony už leidimą naudoti bluray. automatiškai jiem labiau apsimoka skaitmena Viskas būt gerai su diskais, bet bėda ta, kad juos galima peržaidus parduoti, o tai labai nepatinka ir sony ir ms, nes taip jie praranda pinigus. ko pasekoj po truputį pereisim prie visiškai skaitmenos. daėjom iki to, kad net pirkdamas collectors edition gauni tik tuščią žaidimo dėžutę
    • Taip taip, jau sunkiai rasi naują žaidimą, kuris Day 1 patch negauna, bet ką aš norėjau pasakyti, kad didžioji dauguma žaidimų veikia puikiai ir be tų Day 1 patch'ų, tiesiai iš disko, ko pasekoje yra verta juos kolekcionuoti  Pavadinčiau developer'ius tinginiais tiesiog, nes nematau priežaščių neįdėti pilną žaidimo build'ą į diską, kai jau yra priduodama spausdinti juos, čia tiesiog yra didelė šių dienų nesamonė žaidimų pasaulyje. O su Nintendo visai kita situacija yra, nes su naujuoju Switch 2 leidėjams yra siūloma labai pigi tik licenzijos tipo kortelė, kur žaidimą reikės atsisiūsti ir daug brangesnė 64GB kortelė, kurios vieneto kaina leidėjui yra apie ~$16, kas yra kosmosas, todėl dauguma leidėjų pasirinks taupyti tiesiog. Pilni žaidimai dėžutėje (64GB) kol kas patvirtinti tik Nintendo eksliuzyviniams žaidimams, šios problemos nėra pas Sony, nes jie patys gamina BD-XL 100GB diskus, kurie kainuoja centus lyginant su Nintendo kortelėmis. Pas Microsoft truputi labiau problematiška, nes jie patys negamina diskų, tai žaidimų build'ų spausdinimas keliauja per kompanijas tuom užsiimančias, kas truputį pakelia diskų kainą, bet toli gražu iki tokių kainų, kaip pas Nintendo. O aplamai, Microsoft strategija pirmoje vietoje yra gamepass, tai ten tiesiog žaidėjų rinkai tie diskai mažai kam įdomus aplamai, ko pasekoje vis mažiau ir mažiau matome fizines versijas žaidimų iš Xbox Game Studios.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos