scalman

Grow Home

Rekomenduojami pranešimai

1421974846-grow-home-logo.jpg

 

Kūrėjas: Ubisoft 
Leidėjas: Ubisoft
Žaidimo variklis:
Žanras: adventure
Režimai:
Išleidimo data: February 4 , 2015
Reitingas:
Metacritic įvertinimas:
Puslapis:

 

 

hmm labai keistas naujas Ubisoft keliu kureju darbas. bus skirtas tik pc. lipimo / open world zaidimas.

 

Ubisoft Announces Experiental Vertical Adventure Game Grow Home

Today, Ubisoft announced Grow Home, a quirky, experiential climbing game in development at Reflections, a Ubisoft studio based in Newcastle, UK. Grow Home will be available for download via Steam for Windows PC on February 4, 2015.

In Grow Home, players are free to explore the strange, open world full of floating islands, majestic caves and waterfalls, all set in a beautiful and minimalist artistic style. Players take on the role of BUD (Botanical Utility Droid), an excitable, child-like robot sent on a mission to search the galaxy for a new species of plant that can oxygenate his home world. By growing and directing the giant Star Plant into a towering organic sculpture, players will reshape the planet and create a magnificent landscape that lets them climb to new heights. The game’s unique climbing controls and abilities challenge players to continually reach for higher ground, but one wrong move and it’s a long way down.

“Whether it’s BUD’s charming, procedurally-generated animation, the awesome structure of the Star Plant players create or the beautiful landscapes, there is a peaceful, innocent vibe about Grow Home that makes the game utterly unique,” says Pete Young, producer, Reflections, a Ubisoft studio.

Started as an experiment within the Reflections studio by a small team of eight talented developers, Grow Home offers the opportunity to discover a singular open-world based on two main pillars: Climbing and Exploration.

Climbing: The world of Grow Home is built for vertical exploration and the unique climbing mechanic brings unprecedented freedom. Players control BUD’s hands independently to grab onto any surface, scaling the giant Star Plant as it grows and expands.

Exploration: There are no set paths in Grow Home. Players are free to explore the many micro islands and hidden caves in this fun and beautiful open world. Every island encountered is scattered with hidden crystals to power the players’ journey and expand their abilities.

More details on the official Ubisotf Blog

 

 


1421974746-1.jpg

 

1421974746-2.jpg

 

1421974746-3.jpg

 

1421974746-4.jpg


naujas Ubisoft sukurtas zodis - Experiential ...  :sir:  bet tas procedural kuriamas pasaulis ir procedural animacijos skamba tikrai idomiai. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ir keistas projektas. prie jo dirbo tik 8 zmones bet na ir sugavojo. judesiai to robotuko procedural . krc jie palaidi visiskai. kojos deliojasi nes tu jas valdai ir rankos lipa ir kabinai deka abiem peles klavisais.. na idomu , nieko panasaus nelosiau jau senai o gal ir visai nelosiai. lipti i kalnus kurie kampuoti..jei vejas papus stipriau tai tave nupucia  :yao:  na bet idomu toks neeilinis tikrai dalykas. gali uz bet ko uzsikabint ir kazka tempt arba i kazka lipt ...valdymas tikrai nelengvas toks  :P po visu tu iprastu fiksuoto valdymo zaidimu, sitas jau toks palaidas i visas puses krc metosi tavo kojos ir rankos  :trl:


kam idomu kaip viskas prasideda ir koks gameplay ...

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atrodo kaip koks girtas vaiksciotu :D kojos nelaiko, sunkiai orientuojasi, uz visko uzsikabina ,griuna :D bet ciuju prikolas :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paziurejas video supratau kad reikia ji su pulteliu lost kad pilnai laipiot nes su pele tikrai neimanoma taip greitai lipti ir tiksliai


nu esme kad viskas labai dinamiska. kazka gali israut kazka gali patempt. pats gali kabintis uz bet ko . nes pagrindas zaidimo viso bus lipimas aukstai aukstai, ir be gero valdymo tai manau neimanoma manau , ar bent jau nebus malonumo. 


jis taip vaiksto del vaiksciojimo fizikos kuri nera is anksto numatyta nei sukurta. viskas paremta koju deliojimu tiesiog .. netgi tikriausia kuo toliau zaisi tuo jis prades geriau vaiksciot. del low energy jis vaiksto dar blogiau kaip pastebejau..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Ateityje dar pamatysi, kad kartu su kitais žaidėjais tiesi kelius, zip lines ir t.t. Vienam nutiesti visus kelius būtų labai sudėtinga dėl didelio resursų kiekio. Bet kai prisijungęs pamatai, kad kol buvai offline tavo pradėtas kelias gerokai prailgėjo, kaip tik apima noras kuo daugiau resursų įnešti ir prisidėti prie bendro gėrio 😀 Čia gal taip pat galima įžvelgti potekstę, kad ne tik mirusiųjų ir gyvųjų pasauliai susiliejo, bet taip pat ir dalinai susijungia atskirų žaidėjų pasauliai, kai tu kito žaidėjo niekada nesutiksi savo pasaulyje, tačiau matai jo palliktus daiktus, įspėjamuosius ženklus, nutiestus kelius ir t.t.
    • @poka Manau išeis tuo pat metu su PC versija. Kas mane dar nustebino, tas naujas features kur gali naudotis kitų žaidėjų paliktais praėjimais ar net mocu, galėtų daugiau tokių žaidimų būti, kur nors jis SP ir story-driven, bet tas online motyvas kad kitų žaidėjų palikti daiktai ir pan pasiekiami tau tai tikrai super. 
    • Žaidimas buvo atšauktas.
    • Man tai vienas geriausių visų laikų geimų tiek istorijos, tiek ir gameplay atžvilgiu. Tik manau, kad ne visi jį geba suprasti, nes jame daug simbolizmo, intertekstualumo, dideli plotai interpretacijoms. Kitaip sakant, juo mėgautis gali tik subrendęs žmogus. Antros dalies dar nežaidžiau, visada palaukiu kol sutvarkys klaidas, išeis dlc ir t.t. Kaip ir pirmos dalies atveju, sužaidžiau tik kai išėjo Director's cut. Tikiuosi neužtruks išleist ir antrai daliai.
    • Superinis geimas 46/70 Orders for Sam užbaigta, jau sakyčiau į galą, bet žaidimas kuo tolyn tuo geryn ir tas nešiojimas pasidaro daug lengvesnis ir greitesnis. Pati istorija įtraukianti ir stumianti į priekį kas kaip ir kodėl įvyko ši katastrofa kuri sujungė du pasaulius į vieną, gyvųjų ir mirusiųjų. Tikiuosi paaiškės šioje dalyje kas nutiko.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos