narkata

Gravity Rush 2

Rekomenduojami pranešimai

27838982036_f729e879fb_b.jpg

Kūrėjas:
Leidėjas:
Žaidimo variklis:
Žanras:
Režimai:
Išleidimo data: 
30th November

Reitingas:
Metacritic įvertinimas:
Puslapis:


https://blog.eu.playstation.com/2016/06/24/5-ways-gravity-rush-2-is-bigger-bolder-and-better-than-the-original/

Redagavo narkata

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cool... Gravity Rush yra vienas mėgstamiausių mano žaidimų PS Vita konsolei, o dabar ir ant PS4 bus. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

PS4 / PS4 Pro 

  Citata

PlayStation 4

  • Native 1080p.
  • Ever so slightly better shadows at certain distances.
  • Almost constant 30fps. Significant boost in stability over demo version.
  • As close to a locked 30fps as possible. Occasional frames dropped "in very select areas" due to combination of physics (objects) and alpha dust & smoke) transparencies. Happened once in five hours of gameplay. Sometimes better on PS4, other times better on PS4 Pro. Lots of stuff being thrown around so difficult to get like for like experience.
  • Good quality object based motion blur, does well to hide very occasional frame drops.
  • Beautiful game, looks really good in motion.
  • Better controls than the first game.
  • No noticeable performance or visual flaws.
  • Very impressed with what the team has accomplished with the game, both versions.

PlayStation 4 Pro

  • Native 2160p using geometry scaling. (See below for details. Geometry rendered at native 4K while artwork, effects, etc rendered at a lower resolution. Also clarified in this thread on page three.)
  • Supersampling on 1080p Panels.
  • Distant objects are easier to make out.
  • Almost constant 30fps. Significant boost in stability over demo version.
  • As close to a locked 30fps as possible. Occasional frames dropped "in very select areas" due to combination of physics (objects) and alpha dust & smoke) transparencies. Happened once in five hours of gameplay. Sometimes better on PS4, other times better on PS4 Pro. Loyts of stuff being thrown around so difficult to get like for like experience.
  • Good quality object based motion blur, does well to hide very occasional frame drops.
  • Beautiful game, looks really good in motion.
  • Better controls than the first game.
  • No noticeable performance or visual flaws.
  • Very impressed with what the team has accomplished with the game, both versions.

Was trying to find this article, it's another from Digital Foundry which has Mark Cerny talking about the process of Geometry Scaling and how it differs to Checkerboard Rendering.
 

Originally Posted by Mark Cerny

Geometry rendering is a simpler form of ultra HD rendering that allows developers to create a 'pseudo-4K' image, in very basic terms. 1080p render targets are generated with depth values equivalent to a full 4K buffer, plus each pixel also has full ID buffer data - the end result is that via a post-process, a 1080p setup of these 'exotic' pixels can be extrapolated into a 4K image with support for alpha elements such as foliage and storm fences (albeit at an extra cost). On pixel-counting, it would resolve as native 4K image, with 'missing' data extrapolated out using colour propagation from data taken from the ID buffer. However, there is a profound limitation.

The pixel shader invocations don't change so texture resolution doesn't change and specular effects don't change. But it does improve image quality pretty dramatically.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Dar keletas gandų - naujienų apie PS6. Nors tie gandai tokie sąlyginiai darosi, nes Sony visgi oficialiai patvirtino kad jau kurį laiką dirbama ties naują konsolių kartą ir kad jie toliau tiki konsolių ciklais ir fizinėmis konsolėmis, o ne tik Cloud gamingu ir XBox anywhere (skaityk "nowhere"). Tik aišku oficialiai to neįvardino kaip Playstation 6. Tai va gali būti kad PS6 sulauksim dar negreitai ir PS5 gali būti viena iš ilgiausiai gyvuojančių konsolų kartų. PS6 paleidimas gali būti tik 2028 pabaigoje.
    • Labai įtikinamai atrodo. Manau preorder, ypač kai dabar turiu PS5 Pro☺️
    • Pasakojimas apie tai kaip Sony visgi pardavė man savo brangiausia konsolę. Tai va, apie PS5 Pro pirkimą galvojau praktiškai nuo pat jos anonsavimo pradžios, tačiau vis save bandžiau atkalbinėti kad man jos nereikia, kad sudėjus visus priedus kaina siekia vos ne 1K eurų ir kad tikrai išsiversiu su Fat PS5 iki pat 6 Serijos atėjimo. Bet neparėjo😄 Kas mane privertė apsigalvoti - ogi tas kad po tam tikrų pranešimų supratau kad Sony toliau aktyviai vystis tik Pro konsoles versija. Taip, vanilinė PS5 bus puikiai palaikoma, jai išeis visi updaitai, tiks visi išleisti žaidimai iki pat gyvavimo ciklo pabaigos, bet sena versija ne bus vystoma, nieko naujo, tik palaikymas. O Pro vystys ir gerins toliau. Project "Amethyst" - kitais metais Pro išeis didelis updaitas. kuris pakeis dabartine PSSR į dar progresyvesnę ir geresnė upskailo technologija, taigi su Pro žaidimai atrodys dar geriau, negu dabar, palaikymas tik didės ir vis didesniame žaidimu skaičiuje, tas kokybės skirtumas atrodys dar ryškesnis ir apčiuopiamas. Geras pavyzdys galėtu būti naujas Death Stranding - skirtumas tarp Pro ir paprastos versijos yra akivaizdus - taip su sena PS5 tu gausi puikia vaizdo kokybe, kaip ir Pro, bet...tik 30 fps. Kai su Pro 60 ir baigtas kriukis. Arba gali žaist ir 60, bet vaizdo kokybė tikrai suprastėja. Taigi apsisprendžiau. Ką galiu pasakyti apie pačią konsolę -kol kas įspūdžiai tik teigiami. Per tos praėjusius beveik 5 metus nuo originalios versijos išleidimo Sony daug ko išmoko ir padarė išvadų. Pirmas dalykas - konsole atrodo labai gražiai ir medžiagų kokybė tikrai gera, nėra prie ko prisikabinti. Keista, nors skirtumas dydyje nėra labai ryškus, bet Fat versija po Pro pradeda atrodyti tikrai pernelyg didelė ir griozdiška, nors ankščiau taip visiškai neatrodė. Džiugu kad konsole labai tyli, jeigu su sena aš turėjau minimalu neerzinanti coil wine, tai šitos nesigirdi, išvis, (na girdisi aušintuvo "šlamesys" esant apkrovai, bet idle mirtina tyla. Pats atnaujinimas ir failų profilių perkėlimas pavyko sklandžiai - aišku kaip visada iš antro karto😄, nes kažkaip tai sugebėjo išsinarinti ethernet laidas, bet iš antro viską sklandžiai perkėlė. Su Fat turėjau 1Tb M2 diską, tai sukeliau į jį max ką galėjau žaidimų ir per laidą kėliau tik profilį, saivus bei galerijos failus. Kaip ir sakau viskas sklandžiai persikėlė, taigi finale gavosi kad padarej senai konsolei vaizdo plokštės upgraida. Viskas vietoje ir taip pat lyg nieko nebuvai keitęs. Sunkiausias darbas eilinį kartą buvo nuimti Fato nugarėlės plokšte, nes ją vistiek reikia "lupti". Skirtingai Pro plokštės nusiima stebėtinai lengvai. Taigi dabar ramiai galėsiu laukti PS6 atėjimo, žinant kad visada gausiu Max grafikos kokybė. Visiems geros dienos ir geros vasaros. Chill!🎮😎
    • XBOX Series X|S Rugpjūtį  
    • Tą aš ir supratau, kad nieko nesutiksi, bet kitų žaidėjų ženklus kad jie čia buvo matai viso žaidimo metu, kad  nesi tu čia vienas mes ir gi čia nešiojam  
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos