scalman

Xenoblade Chronicles 2

Rekomenduojami pranešimai

Xenoblade Chronicles 2

Xenoblade Chronicles 2

  • Platformos

    • Nintendo Switch
  • Kūrėjas

    • Monolith Software, Inc.
  • Leidėjas

    • Nintendo
  • Temos

    • Fantasy
    • Sci-Fi
  • Išleidimo data


  • Apie žaidimą

    The Titans they have been living on are dying and now Rex and his sacred blade, Pyra, have to journey across the Cloud Sea in search of Elysium.

Xenoblade Chronicles 2

Apie žaidimą

The Titans they have been living on are dying and now Rex and his sacred blade, Pyra, have to journey across the Cloud Sea in search of Elysium.

Aprašymas

Overview

Xenoblade Chronicles 2 is an open-world RPG developed by Monolith Software for the Nintendo Switch and is a direct sequel to the first Xenoblade title. The game follows a young man named Rex who is attempting to help a woman named Pyra find her way to a distant paradise known as Elysium. Nintendo released Xenoblade Chronicles 2 worldwide on December 1, 2017, which marked the first time an entry in the long-running Xeno franchise was launched simultaneously in other territories outside of Japan.

Trivia

  • Xenoblade Chronicles 2's characters were designed by Masatsugu Saito, a doujin artist popularly known for his work on anime such as Expelled from Paradise and Cyborg 009: Call of Justice. His work on Xenoblade 2 marked the first time the artist ever worked on a video game property, besides providing guest illustrations.
  • The development cycle for Xenoblade 2 was the shortest of any game in the series up to that point. Xenoblade Chronicles took over four years to complete and Xenoblade Chronicles X was in development for almost five years whereas Xenoblade 2 was released in just over three years, with development beginning in July 2014. Tetsuya Takahashi, Monolith's founder, stated that the game's speedy development was one of the project's goals from the outset because the team wanted to have a large-scale roleplaying game released early in the Switch's life. A major factor that made this possible was that Xenoblade 2's gameplay architecture and engine technology was heavily based off systems/tech that were initially created for X, making development go by a lot faster.
  • Monolith Software does not have internal character designers at the company so a large number of guest artists were hired to design the various Blades the player collects throughout the game. The artists were given some guidelines by Monolith, such as what weapon the Blade uses, but were otherwise allowed to design the characters anyway they wanted. Because of this freedom, a large majority of the Blades ended up being female.
  • During Xenoblade Chronicles 2's development, around 60 percent of Monolith Soft was assisting Nintendo in the creation of The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Because of this, Xenoblade 2 was made by a core team of only about 40 people, who developed the game along with assistance from outsource studios for modeling secondary characters and other duties.
Daugiau...

Nuotraukos


Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Visiems kas norėjo, bet negalėjo ar nespėjo praeitais metais įsigyti Playstation 30th Anniversary žaisliuku. Sony planuoja antrą kartą paleisti minėtų jubiliejinių Dualasens, Portal ir netgi Playstation Slim versijos (bet ne Pro) pardavimą. Preorderiai startuos nuo 07 23, o kad gyvena užsienyje ir turi priėjimą prie oficialus PS Store, tai ir nuo 07 21. Taigi nežiopsokit😀  
    • Dar keletas gandų - naujienų apie PS6. Nors tie gandai tokie sąlyginiai darosi, nes Sony visgi oficialiai patvirtino kad jau kurį laiką dirbama ties naują konsolių kartą ir kad jie toliau tiki konsolių ciklais ir fizinėmis konsolėmis, o ne tik Cloud gamingu ir XBox anywhere (skaityk "nowhere"). Tik aišku oficialiai to neįvardino kaip Playstation 6. Tai va gali būti kad PS6 sulauksim dar negreitai ir PS5 gali būti viena iš ilgiausiai gyvuojančių konsolų kartų. PS6 paleidimas gali būti tik 2028 pabaigoje.
    • Labai įtikinamai atrodo. Manau preorder, ypač kai dabar turiu PS5 Pro☺️
    • Pasakojimas apie tai kaip Sony visgi pardavė man savo brangiausia konsolę. Tai va, apie PS5 Pro pirkimą galvojau praktiškai nuo pat jos anonsavimo pradžios, tačiau vis save bandžiau atkalbinėti kad man jos nereikia, kad sudėjus visus priedus kaina siekia vos ne 1K eurų ir kad tikrai išsiversiu su Fat PS5 iki pat 6 Serijos atėjimo. Bet neparėjo😄 Kas mane privertė apsigalvoti - ogi tas kad po tam tikrų pranešimų supratau kad Sony toliau aktyviai vystis tik Pro konsoles versija. Taip, vanilinė PS5 bus puikiai palaikoma, jai išeis visi updaitai, tiks visi išleisti žaidimai iki pat gyvavimo ciklo pabaigos, bet sena versija ne bus vystoma, nieko naujo, tik palaikymas. O Pro vystys ir gerins toliau. Project "Amethyst" - kitais metais Pro išeis didelis updaitas. kuris pakeis dabartine PSSR į dar progresyvesnę ir geresnė upskailo technologija, taigi su Pro žaidimai atrodys dar geriau, negu dabar, palaikymas tik didės ir vis didesniame žaidimu skaičiuje, tas kokybės skirtumas atrodys dar ryškesnis ir apčiuopiamas. Geras pavyzdys galėtu būti naujas Death Stranding - skirtumas tarp Pro ir paprastos versijos yra akivaizdus - taip su sena PS5 tu gausi puikia vaizdo kokybe, kaip ir Pro, bet...tik 30 fps. Kai su Pro 60 ir baigtas kriukis. Arba gali žaist ir 60, bet vaizdo kokybė tikrai suprastėja. Taigi apsisprendžiau. Ką galiu pasakyti apie pačią konsolę -kol kas įspūdžiai tik teigiami. Per tos praėjusius beveik 5 metus nuo originalios versijos išleidimo Sony daug ko išmoko ir padarė išvadų. Pirmas dalykas - konsole atrodo labai gražiai ir medžiagų kokybė tikrai gera, nėra prie ko prisikabinti. Keista, nors skirtumas dydyje nėra labai ryškus, bet Fat versija po Pro pradeda atrodyti tikrai pernelyg didelė ir griozdiška, nors ankščiau taip visiškai neatrodė. Džiugu kad konsole labai tyli, jeigu su sena aš turėjau minimalu neerzinanti coil wine, tai šitos nesigirdi, išvis, (na girdisi aušintuvo "šlamesys" esant apkrovai, bet idle mirtina tyla. Pats atnaujinimas ir failų profilių perkėlimas pavyko sklandžiai - aišku kaip visada iš antro karto😄, nes kažkaip tai sugebėjo išsinarinti ethernet laidas, bet iš antro viską sklandžiai perkėlė. Su Fat turėjau 1Tb M2 diską, tai sukeliau į jį max ką galėjau žaidimų ir per laidą kėliau tik profilį, saivus bei galerijos failus. Kaip ir sakau viskas sklandžiai persikėlė, taigi finale gavosi kad padarej senai konsolei vaizdo plokštės upgraida. Viskas vietoje ir taip pat lyg nieko nebuvai keitęs. Sunkiausias darbas eilinį kartą buvo nuimti Fato nugarėlės plokšte, nes ją vistiek reikia "lupti". Skirtingai Pro plokštės nusiima stebėtinai lengvai. Taigi dabar ramiai galėsiu laukti PS6 atėjimo, žinant kad visada gausiu Max grafikos kokybė. Visiems geros dienos ir geros vasaros. Chill!🎮😎
    • XBOX Series X|S Rugpjūtį  
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos