Rekomenduojami pranešimai

Hero Must Die. Again

Hero Must Die. Again

  • Platformos

    • PC
    • PlayStation Vita
    • PlayStation 4
    • Nintendo Switch
  • Kūrėjas

    • Pyramid
    • G-mode, Inc.
  • Leidėjas

    • Nippon Ichi Software Inc.
    • Degica Games
  • Temos

    • Fantasy
  • Išleidimo data


  • Apie žaidimą

    A remake of a 2007 mobile game about an RPG hero that dies right after defeating the final boss. However god gives the hero five more days to live so he can fix unresolved issues in the world he just saved.

Hero Must Die. Again

Apie žaidimą

A remake of a 2007 mobile game about an RPG hero that dies right after defeating the final boss. However god gives the hero five more days to live so he can fix unresolved issues in the world he just saved.

Aprašymas

Overview

Hero Must Die (Yuusha Shisu) is a Japanese role-playing title developed by Pyramid and Shoji Masuda, a famed game designer responsible for creating several cult classic series including Linda Cube and Oreshika. The game is about a typical hero of a fantasy RPG that dies right after killing the final boss in his adventure, The Demon King. However, even with the Demon King defeated, the world still faces many problems, so god gives the hero five more days of life in order to fix all the unresolved issues in the planet the hero just saved. Hero Must Die is a re-imagining of a mobile phone RPG of the same name that was originally released by G-Mode in 2007. The remake features new artwork drawn by Tetsu Kurosawa, a redone polygonal presentation, new story content, and an arranged soundtrack by Kenji Ito. Nippon Ichi published Hero Must Die for the PlayStation Vita and released the game in Japan on February 25, 2016. Years later, Degica Games translated Hero Must Die into English as "Hero Must Die. again" and released the title on the Nintendo Switch, PlayStation 4 and PC in February 2020.

Comparison Screenshots

Mobile Phone (2007)PlayStation Vita (2016)
No Caption Provided
No Caption Provided
[external image]
[external image]
[external image]
[external image]
Daugiau...

Nuotraukos


  Citata

“You are the hero, your last memory is fighting with the demon Guile and felling it, thus saving your world. However, you seem to have died in the process and now you cannot remember her, the one for which you went alone to fight the demon. Due to your great deed, the gods have given you five more days to put your affairs in order, but time will quickly take its toll and you will grow weaker as the days pass.”

• Fantasy anti-RPG where the hero starts at his strongest, and grows weaker as time passes
• Over 50 different funeral (endings) depending on what the hero accomplished
• 8 unique heroines to woo, each with their own personalities and motivations.
• Visit the world you have just saved, and resolve remaining problems to lead it to the best possible future

---

Hero Must Die. Again first launched for PS Vita as Yuusha Shisu (Hero Dies) in February 2016 in Japan. The PS Vita version was adapted from the mobile version, which operated under the same name from 2007 to 2012. Though Japanese-only, the mobile version used “Hero Must Die” as its official English title, thus why the PS Vita version was referred to as such. For the western release, Degica has retitled it Hero Must Die. Again.

eh_Erb7m16ngmNGARGcCVA.jpeg

1r_jrSbFBXsYla88Korq8A.jpeg

WO-WWGYS1XGkTyMB1V4Daw.jpeg

PvH06SVole2RvTzNaF2vFA.jpeg

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Aš dėl šito sutinko, kad patenka build'ai į diskus, kuriuos galima žaisti be jokių atnaujinimų, tačiau jie yra bugovi ir/ar turi problemu su performance. Aš turėjau omenyje atvejus, kai papuola į diskus net ne žaidimo buildas, o tiesiog licenzija užimanti keliasdešimt megabaitų pvz. CoD Black Ops 6, čia va yra visiška nesamonė ir tinginystė, nes nematau, jokios priežasties kodėl negali įdėti geriau bugovo žaidimo buildo į 100GB diską, kuris nors ir neįdealus, vis tiek bus veikiantis. O dėl kainų, tai faktas, kad skaitmena yra žymiai pigesnė, čia net nebuvo įtrauktos eksporto/importo išlaidos, o kame dar tai, kad parduotuvės turi uždirbti nuo parduodamos kopijos.  Dėl žaidimo diskų perpardavimo, tai nemanau, kad čia yra problema leidėjams, nes didžiausia apyvarta yra iš išankstinių užsakymų bei žaidimų išleidimo dienos, kai dar nėra galimybės nusipirkti naudotą diską. Čia kodėl egzistuoja DRM blogybė ant PC žaidimų, bet čia dar kita tema.
    • Penktadienį per Summer Game Fest bus atskleistas IOI kuriamas Bondo žaidimas
    • Šiais laikais developeriai labai stipriai priklausomi nuo leidėjų. yra duodami terminai kurių reikia laikytis ko pasekoj į diskus patenka stipriai neįšbaigtos žaidimų versijos. kas dėl laikmenos kainos: tai leidėjas va vistiek turi susimokėt. (Sony gamina ir jiem priklauso bluray, reiškias leidejas norėdamas išleisti žaidimą diske turi susimokėt tuos "centus" o kai partija didelė tai ir kaina susidaro). Va ir prieinam prie to, kad skaitmeną išleisti pigiau. Kas dėl Microsofto tai jie moka sony už leidimą naudoti bluray. automatiškai jiem labiau apsimoka skaitmena Viskas būt gerai su diskais, bet bėda ta, kad juos galima peržaidus parduoti, o tai labai nepatinka ir sony ir ms, nes taip jie praranda pinigus. ko pasekoj po truputį pereisim prie visiškai skaitmenos. daėjom iki to, kad net pirkdamas collectors edition gauni tik tuščią žaidimo dėžutę
    • Taip taip, jau sunkiai rasi naują žaidimą, kuris Day 1 patch negauna, bet ką aš norėjau pasakyti, kad didžioji dauguma žaidimų veikia puikiai ir be tų Day 1 patch'ų, tiesiai iš disko, ko pasekoje yra verta juos kolekcionuoti  Pavadinčiau developer'ius tinginiais tiesiog, nes nematau priežaščių neįdėti pilną žaidimo build'ą į diską, kai jau yra priduodama spausdinti juos, čia tiesiog yra didelė šių dienų nesamonė žaidimų pasaulyje. O su Nintendo visai kita situacija yra, nes su naujuoju Switch 2 leidėjams yra siūloma labai pigi tik licenzijos tipo kortelė, kur žaidimą reikės atsisiūsti ir daug brangesnė 64GB kortelė, kurios vieneto kaina leidėjui yra apie ~$16, kas yra kosmosas, todėl dauguma leidėjų pasirinks taupyti tiesiog. Pilni žaidimai dėžutėje (64GB) kol kas patvirtinti tik Nintendo eksliuzyviniams žaidimams, šios problemos nėra pas Sony, nes jie patys gamina BD-XL 100GB diskus, kurie kainuoja centus lyginant su Nintendo kortelėmis. Pas Microsoft truputi labiau problematiška, nes jie patys negamina diskų, tai žaidimų build'ų spausdinimas keliauja per kompanijas tuom užsiimančias, kas truputį pakelia diskų kainą, bet toli gražu iki tokių kainų, kaip pas Nintendo. O aplamai, Microsoft strategija pirmoje vietoje yra gamepass, tai ten tiesiog žaidėjų rinkai tie diskai mažai kam įdomus aplamai, ko pasekoje vis mažiau ir mažiau matome fizines versijas žaidimų iš Xbox Game Studios.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos