vazonas

Fallout 3

Rekomenduojami pranešimai

Nuotrauka

 

ar laukiat? ar zinot? kiek yra fanu?

 

paskutinemis ziniomis, fallout3 tures 200 pabaigu, 100 valandu pagrindinio storyline playtime'o ir yra ishskirtinis tuo, kad kiekvienas veiksmas turi atoveiksmi

 

esu perejes visus falloutus po keleta kartu ir, nepaisant nestebuklingos grafikos (nepamirskim, kad zaidimas yra 90tuju gamybos), tikrai bijojau, kad bethesda sugadins ji, nusipirke teise ji gamint. taciau jie lyg ir darbo deda daug, kad jis isliktu ypatingu, post-apokaliptinio zanro zaidimu. gal jis ir nebus toks popiliarus, kaip GTA4, bet GTA su fallout lygint nelabai imanoma.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal galetum placiau aprasyt story ir pan.. seip gan laukiu sito zaidimo bet kadangi nepernesu tension kai ten selini kokia tamsia kanalizacija ir sokineja wisokie zombiai ant taves.. tai nzn kaip man seksis ji zaist.. todel ir prasau placiau ^_^ beto jeigu zaidimas bus toks didelis tai jis ka? eis ant tryju DVD jau turok ishejo ant dvieju..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek girdejau kazka tai jis lyg komediniu elementu tures kad tipo gali ten galunes nuskrist ir panasiai (nesuprantu kodel cia komedinis elementas bet taip skaiciau ;))

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek girdejau kazka tai jis lyg komediniu elementu tures kad tipo gali ten galunes nuskrist ir panasiai (nesuprantu kodel cia komedinis elementas bet taip skaiciau ;))

Nu geras komedinis elementas galva nusikirst ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jis bus, turėsi tą žmogų vedžiot (rodyt kur eit) ar loši kaip third-person geimsą? Nu kaip mass effect?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

lyg kazkur skaiciau kad bus naudijamas oblivion variklis tai turetu bet valdymas kaip oblivion

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na rasliavos cia bus daug daug. placiau apie visus:

http://nma-fallout.com/

http://www.duckandcover.cx/

http://fallout.bethsoft.com/eng/home/home.php

http://fallout.wikia.com/wiki/Main_Page

 

taigi.

 

fallout istorija prasideda nuo "kas butu", jei visgi saltojo karo pradzioje viskas butu pasibaige atominiu karu. fallout laikmetis yra 1950 stiliaus- retro pastatai, masinos ir reklamos. USA yra sukaustyta atomines atakos baimes, per TV rodo informacinius klipus ka daryti, jei pasigirsta sirenos.

amerika isranda fusion energija, tuo metu pasaulyje vis stipreja itampa del besibaigianciu naftos resursu. USA sudaro sutarti su VaultTec ir pradeda masiniu sleptuviu statyba.

Nuotrauka

 

pagal duomenis, yra pastatyta iki 122 tokiu bunkeriu. del naftos stygiaus USA uzgrobia Kanada, o Kinija isiverzia i Aliaska, kad galetu pasiimti paskutinius naftos likucius. 2007 metais ivyko tai ko visi bijojo- atominis karas. niekas nezino kas pirmas paleido bombas, taciau rezultatas buvo vienas- istisi kontinentai virte radioaktyvia dykviete. isgyveno tie, kurie spejo pasislepti didziuosiuose bunkeriuose (i juos reikejo ishsipirkti vietas). bunkeriai automatiskai uzhsidare ir privalejo buti uzdaryti 200 metu, bet.. yra manoma, kad tai buvo seselines organizacijos "Enclave" planas padaryti perversma USA valdzioje ir tuo paciu tirti zmoniu elgsena bunkeriu pagalba. vienas bunkeris isvis neuzsidare ir visi jo gyventojai neisvenge radiacijos. i kita bunkeri buvo uzdaryti 999 moterys ir 1 vyras, i kita atvirksciai. kitas bunkeris isvis privalejo neatsidaryti, kitame idiegta brokuota vandens filtravimo sistema..

 

Fallout1 (isleistas 1997 metais)

 

pagrindinis herojus pradeda veiksma vaut13, kuriame sugedo vandens valymo mikroschema. jie yra visu bunkerio gyventoju viltis isgyventi. aplinka niuri, senoviniai kompiuteriai (nepaisant to, kad yra 2161 metai) ir menkas vilties spindulys- gauti vandens mikroschema ir isvengti kontakto su isoriniu pasauliu. herojus privalo ja parnesti per 150 dienu. bunkerio priziuretojas iteikia herojui jo pagrindini iranki- PIPBoy 2000

 

Nuotrauka

 

ir pagaliau, atsidaro bunekrio durys. herojus izengia i dykviete nezinodamas kas jo laukia.

 

keliaudamas per dykviete herojus atranda, kad daugybe zmoniu, isgyvenusiu radioaktyvioje aplinkoje, yra susibure i miestus. juose vyksta barteriniai mainai (vietine valiuta- buteliu kamsciai). randa draugu, randa priesu ir suburia keleta kompanjonu. taciau be zmoniu miestuose gyvena Gaulai (apsvitinti mirtina radiacijos doze zmones, kurie tapo praktiskai gyvais lavonais. leti ir apire iki tokio lygio, kad jiems is kuno pradeje augti medziu ugliai), o dykumoje gyvena ir daugiau gyvunu- vilku gaujos, mutave didieji skorpionai ir skruzdes, ivairus perauge driezai ir pati baisiausia rusis- Deathclaws. veliau veikejas susiduria su super mutantais- buvusiais kareiviais, kurie yra infekuoti virusu (sukurtu valstybes), kuriu tikslas yra didinti savo gretas, grobiant dykvietes gyentojus.

kiekvienas miestas turi savo stiliu- vienuose gyvena fermeriai, kiti yra nuolat puldinejami banditu, todel yra skurdus, kiti yra karavanu keliu centrai ir stipriai isvystyti. yra ir kariniu baziu ir apleistu nusiaubtu didziuju bunkeriu.

 

visos istorijos neatskleisiu. siulyciau bent pabandyti pazaisti ant PC ir susipazinti su legenda:)

 

galiausiai herojus, baiges savo tiksla, pasitraukia atgal i dykuma, palikdamas bunkerio gyventojus del ju nesupratingumo. baigiasi fallout1.

 

fallout2

 

2241 metais, 80 metu po pirmojo fallout, gimsta naujas herojus. pirmojo fallout veikejo palikuonis. jis yra paprastas atokios kalnu genties narys. gentis kencia nuo maisto stygiaus, taciau jie prisimena pirmojo herojaus pasakotas istorijas ir atsimena, kaip jis pasakojo apie GECK (Garden of Eden Creation Kit), kuris buvo skirtas gyventojams, isejusiems is bunkeriu, atstatyti miestus ir isvystyti augalu gavyba. i pasauli iskeliauja naivus jaunuolis, su didele atsakomybe ant peciu- isgelbeti savo seima ir draugus.

 

veikejas vel sutinka zmones, gaulus, laukiniu zveriu grupes, super mutantus ir netgi anktyvuju robotu prototipu. taipogi veikejas supazindinamas su keliomis zmoniu frakcijomis- salvagers (zmonemis, ieskanciais ivairiu technologiju, likusiu po karo ir technologija garbinancius kaip Dieva), Enclave (USA seseline valdzia, kuri po karo tapo pagrindine valdzia, pagrindiniu fallout2 blogieciu) ir Brotherhood of Steel (elitiniais kariais, sauganciais prieskarine, labiausiai isvystyta technologija nuo pasaliniu). taipogi veikejas apsilanko viename ispudingiausiu Fallout miestu- New Reno, kuriame valdzia yra 3 mafijos seimos, kovojancios tarpusavyje. tai yra nuodemiu miestas su prostitucija, narkomanais ir losimais.

 

velgi, neatskleisiu pabaigos ir siulau pameginti si zaidima pries zaidziant fallout: BoS

 

 

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel

 

sis fallout skiriasi nuo senesniu del savo valdymo. tai labiau taktinis zaidimas, kuriame zaidejas kontrolioja savo pagrindini veikeja ir jo komanda. si fallout versija nebuvo tokia populiari, kaip senesnes, pagrinde del gana linijinio siuzeto ir menko laisves jausmo. cia veikejas supazindinamas su Brotherhood of Steel, ju siekiais ir politika. veikejas keicia nusistovejusias ir pasenusias BoS paziuras ir pamazu i ju gretas itraukia ivairiu rusiu gyvunus- nuo paprastu zmoniu iki gaulu, supermutantu ir ypatingai pavojingu deathclaws. taipogi atsiskleidzia dar daugiau informacijos apie tai kas buvo iki karo ir kas buvo po jo.

 

 

apie fallout3 siek tiek veliau. dabar apie senojo fallout valdyma grafika ir tt.

 

character kurimas:

sistema yra remta SPECIAL sistema (Strength, Perception, Endurance, Charisma, Intelligence, Agility ir Luck). tenka rinktis pagal zaidimo stiliu- megstantiem melee kovas reikia strenght ir agility, megstantiem ranged combat- perception ir tt. taipogi galima pasirinkti galybe perku (nezinau kaip versti), kurie suteikia pvz daugiau critical, bet mazesni dmg, arba didesni vikruma, bet mazesni taikluma. galima rinktis ir tokius perkus, kurie nieko naudingo neduoda, bet yra smagus, kaip pvz ishsovus viena kulka, priesui istyksta galva ar nuplesiama galune, vietoj to, kad tiesiog kristu negyvas).

taipogi yra skill sistema. uz kiekviena ivykdyta misija ar nugalabyta priesa, gaunama exp tasku, kurie suteikia zaidejui lvl. tada galima didinti % taikluma saudant lengvais ginklais, bazookomis, taipogi didinti savo derybinius gebejimus ar tobulinti pirstu mikluma vagiant. viskas priklauso nuo zaidimo stiliaus

taipogi zaidejas uzsitarnauja karma. jei jis yra geras, jo karma yra teigiama, zmones i ji reaguoja kaip i didvyri, o jei zaidejas yra vaiku zudikas (dideles diskusijos buvo kile del galimybes skersti begiojancius vaikucius), tai didziuma zmoniu net nesileis i kalbas su juo.

priedai- zaidime yra begales maisto rusiu, kruvos narkotiniu medziagu padidinanciu viena ar kita zaidejo savybe, bet visa tai rikia naudoti atsakingai, nes characteris gali tapti priklausomu. pz dykvieteje yra 3 NukaCola rusys. tradicine yra niekuo nekalta, raudona duoda siokiu tokiu privalumu, o geltona, pati reciausia, yra labai lengvai priprantama, ko pasekoje characteris gali prarasti galybe savybiu, jei negers jos pastoviai.

 

kovos sistema:

pirmieji 2 falloutai buvo remti Turn-based combat, t.y. zaidejas turi tam tikra action pionts kieki (velgi priklauso nuo character perku ir savybiu), juos isnaudoja atlikdamas veiksmus ir laukia savo sekancio ejimo, kol kompas atlieka savo ejimus. veiksmas vyksta letokai, bet kai reikia sutvarkyt kokius 5 supermutantus, tai kiekvienas action point svarbus ir butinas pasverti.

BoS buvo galima rinktis 3 tipus: continous (tie patys action pointai leme zaidejo vikruma ir nereikejo laukti prieso ejimo pabaigos), individual turn based ir squad turn based, valdyti po 1 ar visam buriui.

saudymas: pries saunant galima rinktis atakos rusi- taikytis ar ne, po 1 ar serija, trenkti ar mesti. placiau apie taikymasi.

 

Nuotrauka

galima sauti i koja ir luosinti priesa, galima sauti i akis ir pakinti priesa, galima sauti i galva ir isjungti priesa, bet viskas priklauso nuo characterio taiklumo ar pasirinktu perku. lygiai taip pat, Jusu characteris gali buti suluosintas iki nepagydomo laipsnio ir tada teks remtis kompanjonu pagalba. (yra save, bet be save idomiau biski, tiesa?)

 

dabar apie Fallout specifini humora.

 

pirmiausia viskas fallout pateikimas yra 50tuju stiliaus. puikiai perteikti "viskas grazu viskas blizga visi laimingi" piesineliai:

http://fallout.wikia.com/wiki/Cautious_Nature

http://fallout.wikia.com/wiki/Demolition_Expert

http://fallout.wikia.com/wiki/Bloody_Mess

taipogi visas zaidimo humoras yra gryna nironija ar pasityciojimas is vienu ar kitu ivykiu/asmenu ar mitu. pvz atsitiktiniuose susidurimuose, keliaujant po dykuma:

http://fallout.wikia.com/wiki/Alien_Ship rasta suduzusi skraidanti lekste su 2 ateiviu lavonais, kurie turejo su savim Elvio nuotrauka:)

http://fallout.wikia.com/wiki/Giant_Footprint aptinkama didziule ispausta peda ir po ja sutraiskytas vargselio kunas. kuejai nurode, akd tai yra is filmo Bambi Meets Godzilla istraukos. apie ka filmas patys galite speti:)

http://fallout.wikia.com/wiki/Bridge_Keeper characteris atsiduria prie tilto, kuri saugo zmogenas. remta filmo Monty Python and the Holy Grail motyvais:)

 

vardinti yra begalo daug, todel zaidziant reikia skaityti pokalbius ir viska pamatysi patys. as, asmeniskai, juokiausi ne karta ir ne du is paties characterio atsakymu ir is kitu veikeju.

 

Fallout3

 

Nuotrauka

 

 

sklinda daug gandu apie zaidima, kadangi pasikeite jos kurejas. anksciau zaidima kure Interplay, taciau jie pardave licenzija Bethesdai ir daug fallout fanu labai nerimavo del to, kas iseis, ypac del grafiniu pakitimu (anksciau fallout buvo arti 2D vaizdo), taciau paziurejus ka padare Bethesda iki siol, rezultatas atrodo bus neblogas.

 

visa informacija apie zaidima: http://fallout.bethsoft.com/eng/home/home.php

 

zaidimo privalumai:

 

laisve eiti kur norite, veikti ka tik norite (dideles erdves ir neistirti plotai Washington DC)

patobulinta SPECIAL sistema

vaizdas 1mu asmeniu arba 3ciu

begales pasirinkimu ir begales reakciju i Jusu veiksmus (paskutiniais duomenimis 200 pabaigu ir 100 valandu pagrindinio siuzeto playtime'o)

VATS taikymosi sistema (nezinau kaip lietuviskai cia pasakyt- sudelioti pagal eile i ka taikytis ir i kurias dalis taikytis)

patobulintas AI

realistiskas post-apokaliptinio pasaulio vaizdas

zaidimas yra M- mature only

 

screenai: http://fallout.bethsoft.com/eng/art/fallou...reenshots1.html

 

dabar trumpai apie si zaidima is mano perspektyvos:

 

zaidima pradesite kaip kudikis- gimsite, mokysites vaikscioti ir tt. kitaip tariant, tai bus Jusu charo kurimo pirmieji zingsniai. kaip suprantu sitam etape turesit pasirinkti savo Strenght, Perception ir kitus SPECIAL pointus, kurie lems Jusu zaidima ateityje

persikelsite i paauglyste, kada po truputi prades aisketi Jusu misija, susideliosit perkus ir kitas charo savybes

na, o toliau prasides zaidimas. isivaizduoju, kad tyrinet bus be galo daug, nes praktiskai kiekvienas asmuo falloute turi ka pasakyti Jums.

pirmasis Jusu pasirinkimas bus nei perdaug lengvas nei perdaug sunkus: esate mieste, kuris yra pastatytas nesprogusios atomines bombos ismustame krateryje. Jums teks nuspresti ar ta bomba sprogdinti ar ne. vienu ar kitu atveju, tai uzdarys vienas misijas ir atidarys kitas. (atsimenu fallout 2 berodz, zaidimo pradzioj nugalabyjau biceli, tai man zaidimo beveik gale pasake "valink, nes tas kur nuzudei buvo mano brolis" ar panasiai kazkaip.). taigi, siuo lengvu pasirinkimu, galesit pradet savo kelione po fallout pasauli

 

iranga:

velgi turesit truputi atnaujinta PIPBoy, be kurio ne zingsnio is vietos

Nuotrauka

taipogi, keliaudami po griuvesius, kapstysites tarp metalo lauzo, rasit kruvas detaliu ir is ju gaminsites ko Jum reikia- rubus, sarvus, ginklus ir tt. ginklai devesis, kaip ir relaybeje, todel be knaisiojimosi po siukslynus neapsieisit. mano ziniomis, bus ginklas, kuris saudo truputi atominem galvutem:) Fat Man vadinasi, o rezultatas toks:

 

Nuotrauka

 

atsimenat MadMax3- beyond thunderdome, kai Maxas, ieidamas i bartertown'a pamatavo su geigerio skaitikliu ar vanduo ne radioaktyvus? tai zinokit, kad sitam zaidime teks paieskot ir geriamo vandens ir maistuko, nes tokiom atsiauriom salygom be siu dvieju isgyvent neimanoma, o ju rasti yra dar sudetingiau.

 

zaidimo motoras yra labai stipriai istobulintas oblivion. as nesu zaides, bet kiek zinau zmonem nelabai tas visas blur ar kaip jis vadinasi, taciau fallout aplinka turi kitoki atspalvi- niuru, su gausybe radioaktyviu daleliu ore, todel ir saule atrodo blankiai. turbut viskas bus tvarkinga

 

apie kovos sistema:

kadangi 3d grafikoje FPS zaidime turn-based combat butu nelogiska, tai kurejai idiege VATS sistema. VaulTec Assisted Targeting System. pazodziui verciant funkcija, butu taip:

VATS leidzia Jums uzhpauzinti laika (jei Jus to norite), prisizoominti ir taikytis i konkrecias kuno dalis, su %tiniu pataikymu (kaip buvo pavaizduota seniau mano paveiksliuke ikeltam). atleidus pauze automatiskai i jas taikysis, naudodami action pointus (AP). taipogi pasibaigus AP galima testi musi realiu laiku, bet AP atsistatines dar leciau. pauziu ir AP gausit pagal savo zaidejo pasirinktas savybes zaidimo pradzioj. zaidimo kurejai sako: "mes nenorime apdovanoti zaideju, maiganciu saudymo mygtuka. mes norime sukurti RPG" (cia gali but nelabai tikslus vertimas).

 

muzika:

zaidimui atrinkta ~50 gabalu is 50tuju metu, kuriuos leis per stoti kazkoks vietinis radistas, o Jus galesit klausytis radio tasko per savo PIPBoy. tas pats radistas pranes kartas nuo karto apie Jusu zygdarbius vienam ar kitam regione.

 

nelabai zinau ka cia dar pamineti, tik tiek, kad laukiu nesulaukiu sito zaidimelio. o visiem nebandziusiem, siulyciau rasti laiko prisestim prie PC ir pabandyt senuosius fallout. ypats primigtynai siulyciau tai padaryt filmu MadMax, WaterWorld, ThePostman gerbejams. Fallout3 turetu patikt visiem STALKER, MASS EFFECT, gal net Resident Evil fanam. aplink siek tiek primena Half-Life2 epizodu aplinkas, tik su daug daugiau nuolauzu.

 

Official site: http://fallout.bethsoft.com/

Fansite, Fallout bible: http://www.nma-fallout.com/

Fallout DataBase: http://fallout.wikia.com/wiki/Main_Page

Fallout Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Fallout_%28series%29

Fallout Fansite: http://www.duckandcover.cx/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, Fallout 1 ir 2 dalys buvo super :D Tik manau, kad šiuolaikiniam jaunimui, besivaikančiam pas kurį geresnė grafiką, tai jis nelabai patiks. Nors aš mielai jį ir vėl žaisčiau :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu geras komedinis elementas galva nusikirst

galima rinktis ir tokius perkus, kurie nieko naudingo neduoda, bet yra smagus, kaip pvz ishsovus viena kulka, priesui istyksta galva ar nuplesiama galune, vietoj to, kad tiesiog kristu negyvas).

 

wa kaip aprasyme buvo.. nu tai beveik atspejau :D

 

huh? as biski nesupratau maniau cia dus FPS arba kaip GoW ish treicio asmens.. o cia ish aprasymo supratau kad wos ne turn based rpg.. !? pakomentuokit tai..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pirma zaidziua neperseniausiai :D tikrai vertas demesio dalykas, tik pacios pabaigos nesulaukiau neas jau paskutine qesta vygdant pakibdavo geimas vienoj vietoj ir nebera kas daryt

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galima rinktis ir tokius perkus, kurie nieko naudingo neduoda, bet yra smagus, kaip pvz ishsovus viena kulka, priesui istyksta galva ar nuplesiama galune, vietoj to, kad tiesiog kristu negyvas).

 

wa kaip aprasyme buvo.. nu tai beveik atspejau :D

 

huh? as biski nesupratau maniau cia dus FPS arba kaip GoW ish treicio asmens.. o cia ish aprasymo supratau kad wos ne turn based rpg.. !? pakomentuokit tai..

na tai yra perkas, kuri panaudoji vos 1 karta zaidime, ciesindamas mergiote, kad nusnaust su ja:) as pasikartosiu- humoras yra specifinis su labai labai daug ironijos. reikia bent truputi pazaisti senuosius fallout, kad suprasti apie ka as.

 

o del FPS ir RPG tai paaiskinu dar karta:

pirmiausia tai gali lost arba 3 asmeniu (kaip GoW) arba pirmu (kaip pvz cod4). VATS leidzia uzpauzinti vidury musio ir sudelioti suviu seka. pvz pasislepi uz dezes, ijungi VATS, prisizoomini priesa ir uzstatai, kad pirmas suvos eitu i koja, kad priesas negaletu pabegt, sekantis i ranka, kad ismust ginkla ir paskutinis i galva, kad ji pribaigt. charas saudo i koja tol, kol pataiko, tada pradeda saudyt i ranka kol pataiko ir galiausiai i galva. cia ir naudojami AP. tai nera turn-based combat. tai yra NAUJA taikymosi sistema. aisku, galima ciupt pirma pasitaikiusi gun ir vanot, tikintis, kad kulkos kliudys priesa, bet jei susiduri su 10 supermutantu, ginkluotu mini-gun'ais, tai tikimybe kova laimet tokiu budu yra gana maza (pvz panasiai, kaip ant GoW tie dideli rocket launcheriais ginkliuoti lotusai). Fallout visada buvo zaidimas, kur reikia pagalvoti, pasverti rizika ir galimas pasekmes. cia ne Halo3 kur vanoji visus vpadriat, per vanojima net sunkiai story gaudydamas. Fallout esme yra misiju vykdymas, o ne priesu slayinimas, nes turint gerus skill, galima isvis isvengt kovos. MASS EFFECT zaidimo stilius yra labai panasu i Fallout, bet fallout musio sistema yra visiskai kitokia ir tai nera turn based.

 

PS, kiler01, kodel purtaisi to turn-based combat? nors jis ir letas, bet turi savo pranasuma- gali pastrateguot, kad ishsisukt su maziausiais nuostoliais.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, iš tikro kovos sistema Fallout žaidimuose žavi. Ir be abejones atsiranda žmonių, kuriems tai nepatinka arba nepriimtina... Kiekvienas žmogus yra individualus :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na tai yra perkas, kuri panaudoji vos 1 karta zaidime, ciesindamas mergiote, kad nusnaust su ja:) as pasikartosiu- humoras yra specifinis su labai labai daug ironijos. reikia bent truputi pazaisti senuosius fallout, kad suprasti apie ka as.

 

o del FPS ir RPG tai paaiskinu dar karta:

pirmiausia tai gali lost arba 3 asmeniu (kaip GoW) arba pirmu (kaip pvz cod4). VATS leidzia uzpauzinti vidury musio ir sudelioti suviu seka. pvz pasislepi uz dezes, ijungi VATS, prisizoomini priesa ir uzstatai, kad pirmas suvos eitu i koja, kad priesas negaletu pabegt, sekantis i ranka, kad ismust ginkla ir paskutinis i galva, kad ji pribaigt. charas saudo i koja tol, kol pataiko, tada pradeda saudyt i ranka kol pataiko ir galiausiai i galva. cia ir naudojami AP. tai nera turn-based combat. tai yra NAUJA taikymosi sistema. aisku, galima ciupt pirma pasitaikiusi gun ir vanot, tikintis, kad kulkos kliudys priesa, bet jei susiduri su 10 supermutantu, ginkluotu mini-gun'ais, tai tikimybe kova laimet tokiu budu yra gana maza (pvz panasiai, kaip ant GoW tie dideli rocket launcheriais ginkliuoti lotusai). Fallout visada buvo zaidimas, kur reikia pagalvoti, pasverti rizika ir galimas pasekmes. cia ne Halo3 kur vanoji visus vpadriat, per vanojima net sunkiai story gaudydamas. Fallout esme yra misiju vykdymas, o ne priesu slayinimas, nes turint gerus skill, galima isvis isvengt kovos. MASS EFFECT zaidimo stilius yra labai panasu i Fallout, bet fallout musio sistema yra visiskai kitokia ir tai nera turn based.

 

PS, kiler01, kodel purtaisi to turn-based combat? nors jis ir letas, bet turi savo pranasuma- gali pastrateguot, kad ishsisukt su maziausiais nuostoliais.

wa aciu dabar jau supratau :D seip man dazniausiai nelabai rupi itin gera grafika bet svarbu kad gerai jaustumeis zaisdamas..

pvz patiko labai animacijos Gow.. kai sokdavai prie sieneles kokios tai atrodo kad pats ten ishtikro bandai uzlyst o ne tai kad pritipeni ir atsiremi .. beto galiu pasakyt mane draugai lazdavoja kad as online'uose beveik wisada skaitau quest logus.. kai jie tiesiog "skip"skip"skip"

 

 

Jo, iš tikro kovos sistema Fallout žaidimuose žavi. Ir be abejones atsiranda žmonių, kuriems tai nepatinka arba nepriimtina... Kiekvienas žmogus yra individualus :D

:D negi as jau taip grubiai ten pasakiau.. esme yra tame kad ishgirde zaidimo pavadinima ir pamate kelis media failus ishkart susidarom ta nuomone koks jis bus ir koks jis turetu but pagal save.. as pvz isivaizdavau kad cia bus FPS arba TPS ir kai isgirdau kad cia turn based gali but .. tai kazkaip sudvejojau nes tai griove mano iliuzija.. siep as tai labai megstu strategijas.. man patinka letai statytis.. gintis.. telkt jegas.. uzimt strateginius taskus o po to per kelias atakas sunaikint priesu tvirtoves.. ir as nieko pries turn based. gal gali but net idomiau..

 

 

P.S to GRIAUCIAI ((informacija nevertinga tik gaisit laika))

 

Ne į temą

jau nusipirkau telika samsung LE 32A556 81 cm ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.