Rekomenduojami pranešimai

BPM: Bullets Per Minute

BPM: Bullets Per Minute

  • Platformos

    • PC
    • Xbox One
    • PlayStation 4
  • Kūrėjas

    • Awe Interactive
  • Leidėjas

    • Awe Interactive
    • Playtonic Games
  • Išleidimo data


  • Apie žaidimą

    Bullets Per Minute is a first person rhythm action game developed by AWE Interactive

BPM: Bullets Per Minute

Apie žaidimą

Bullets Per Minute is a first person rhythm action game developed by AWE Interactive

Aprašymas

Overview

BPM: Bullets Per Minute is a rhythm/FPS developed and published by Awe Interactive for PC, Xbox One, and PlayStation 4.

Gameplay

BPM: Bullets Per Minute combines shooter and music/rhythm gameplay. It's a rogue-like game, set in demonic dungeons. Players have to shoot, reload and jump on the beat.

System Requirements

PC

PC MinimumPC Recommended
  • Operating System: Windows 10 (64-bit)
  • Processor: Intel Core i5-4590 or equivalent
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: GTX 960 2GB or equivalent.
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 25 GB available space
  • Operating System: Windows 10 (64-bit)
  • Processor: Intel i7
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: RTX 2060 3GB or equivalent.
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 25 GB available space

External Links

  • BPM: Bullets Per Minute Official Site
Daugiau...

Nuotraukos


  Citata

Fight as a mighty Valkyrie to repel the forces of the underworld from invading the world of Asgard.

Gameplay
In BPM, all of your actions and the actions of your enemies are tied to the beat of the music. Your enemies perform a dance-like sequence of attacks to an epic rock opera. BPM is inspired by retro shooters of the 90’s. It is fast, frenetic and rhythmical. You can double jump, dash, rocket jump and bunny hop to evade your opponents.

Your goal is to reach the end of randomly generated dungeons, collecting different weapons, abilities and items each time you play. These weapons and abilities can radically alter the way you play, making each playthrough unique.

You must defeat 7 bosses to reach the final boss. Each boss moves and attacks in a unique way that you must learn to exploit if you want to succeed. Some attacks require you to jump over fields of lava, some to dodge fast projectiles, some to hold fast for a beat.

Features:

  • Shoot, jump and dodge to the beat while battling hordes of enemies.
  • Fight powerful bosses in challenging boss battles that will push you to the edge.
  • Explore randomly generated dungeons.
  • Choose from 5 different characters with unique strengths and weaknesses.
  • Wield a powerful arsenal of weapons, all with different behaviour for firing and reloading to the beat of the soundtrack.
  • Battle a diverse array of enemies, each with unique rhythmic behaviours.
  • Get overpowered and fire shotgun rockets while flying through the air.
  • Utilize abilities that radically alter the way you play the game, from teleport to freezing bolts.
  • Equip over 40 items that buff your character in unique and interesting ways.
  • Experience an epic rock opera soundtrack.
  • Challenge modes for extra gameplay.

ss_358ebf575ae9d4e2c70a1ddfca991755dd96a

ss_031b09b78b03a74e36ae3517d1a0ac096ee60

ss_eee168a3582743b3f0b1c833b48b723352ee0

ss_b4598a26e32e3dc694665924474a95002bec9

ss_18355996bb43978579b1c7766896ca425264e

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Aš dėl šito sutinko, kad patenka build'ai į diskus, kuriuos galima žaisti be jokių atnaujinimų, tačiau jie yra bugovi ir/ar turi problemu su performance. Aš turėjau omenyje atvejus, kai papuola į diskus net ne žaidimo buildas, o tiesiog licenzija užimanti keliasdešimt megabaitų pvz. CoD Black Ops 6, čia va yra visiška nesamonė ir tinginystė, nes nematau, jokios priežasties kodėl negali įdėti geriau bugovo žaidimo buildo į 100GB diską, kuris nors ir neįdealus, vis tiek bus veikiantis. O dėl kainų, tai faktas, kad skaitmena yra žymiai pigesnė, čia net nebuvo įtrauktos eksporto/importo išlaidos, o kame dar tai, kad parduotuvės turi uždirbti nuo parduodamos kopijos.  Dėl žaidimo diskų perpardavimo, tai nemanau, kad čia yra problema leidėjams, nes didžiausia apyvarta yra iš išankstinių užsakymų bei žaidimų išleidimo dienos, kai dar nėra galimybės nusipirkti naudotą diską. Čia kodėl egzistuoja DRM blogybė ant PC žaidimų, bet čia dar kita tema.
    • Penktadienį per Summer Game Fest bus atskleistas IOI kuriamas Bondo žaidimas
    • Šiais laikais developeriai labai stipriai priklausomi nuo leidėjų. yra duodami terminai kurių reikia laikytis ko pasekoj į diskus patenka stipriai neįšbaigtos žaidimų versijos. kas dėl laikmenos kainos: tai leidėjas va vistiek turi susimokėt. (Sony gamina ir jiem priklauso bluray, reiškias leidejas norėdamas išleisti žaidimą diske turi susimokėt tuos "centus" o kai partija didelė tai ir kaina susidaro). Va ir prieinam prie to, kad skaitmeną išleisti pigiau. Kas dėl Microsofto tai jie moka sony už leidimą naudoti bluray. automatiškai jiem labiau apsimoka skaitmena Viskas būt gerai su diskais, bet bėda ta, kad juos galima peržaidus parduoti, o tai labai nepatinka ir sony ir ms, nes taip jie praranda pinigus. ko pasekoj po truputį pereisim prie visiškai skaitmenos. daėjom iki to, kad net pirkdamas collectors edition gauni tik tuščią žaidimo dėžutę
    • Taip taip, jau sunkiai rasi naują žaidimą, kuris Day 1 patch negauna, bet ką aš norėjau pasakyti, kad didžioji dauguma žaidimų veikia puikiai ir be tų Day 1 patch'ų, tiesiai iš disko, ko pasekoje yra verta juos kolekcionuoti  Pavadinčiau developer'ius tinginiais tiesiog, nes nematau priežaščių neįdėti pilną žaidimo build'ą į diską, kai jau yra priduodama spausdinti juos, čia tiesiog yra didelė šių dienų nesamonė žaidimų pasaulyje. O su Nintendo visai kita situacija yra, nes su naujuoju Switch 2 leidėjams yra siūloma labai pigi tik licenzijos tipo kortelė, kur žaidimą reikės atsisiūsti ir daug brangesnė 64GB kortelė, kurios vieneto kaina leidėjui yra apie ~$16, kas yra kosmosas, todėl dauguma leidėjų pasirinks taupyti tiesiog. Pilni žaidimai dėžutėje (64GB) kol kas patvirtinti tik Nintendo eksliuzyviniams žaidimams, šios problemos nėra pas Sony, nes jie patys gamina BD-XL 100GB diskus, kurie kainuoja centus lyginant su Nintendo kortelėmis. Pas Microsoft truputi labiau problematiška, nes jie patys negamina diskų, tai žaidimų build'ų spausdinimas keliauja per kompanijas tuom užsiimančias, kas truputį pakelia diskų kainą, bet toli gražu iki tokių kainų, kaip pas Nintendo. O aplamai, Microsoft strategija pirmoje vietoje yra gamepass, tai ten tiesiog žaidėjų rinkai tie diskai mažai kam įdomus aplamai, ko pasekoje vis mažiau ir mažiau matome fizines versijas žaidimų iš Xbox Game Studios.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos