Rekomenduojami pranešimai

Solar Ash

Solar Ash

  • Platformos

    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
  • Kūrėjas

    • Heart Machine
  • Leidėjas

    • Annapurna Interactive
  • Temos

    • Fantasy
  • Išleidimo data


  • Apie žaidimą

    From Heart Machine, the developers of Hyper Light Drifter.

Solar Ash

Apie žaidimą

From Heart Machine, the developers of Hyper Light Drifter.

Nuotraukos


Citata

 

Our first game, Hyper Light Drifter, is a very personal story. I began work on the game during a brutal low period, stemming from a lifetime of health problems. The game reflected these personal struggles, and development on the title helped to focus on a creative outlet that could sustain and help to build something bigger than the demons that would always be clawing.

Our second title, Solar Ash, has been about reflection and progress in many ways. Our ambitions are bigger and the team has grown to match. The story still remains personal, but evolves to be something beyond just the weight of the struggle into something more hopeful.

 

In Solar Ash, the player journeys through the Ultravoid, a ravenous rift in space swallowing worlds. It’s a place of incredible danger and surreal spaces – a dream none can escape. Familiar though alien, lush but grotesque, peaceful at times and supremely violent in others. Our characters must find solace in each other to make it through the spiral of despair they find themselves trapped in.

Players will blast through high-speed traversal challenges with wild gravity and beautiful vistas, while slaying massive monsters and meeting other lost souls. Beware the remnants that loom and bristle with hunger.

We’ve been working tirelessly over the years, building incredible tech to help realize this fantastic world. After releasing Hyper Light, I wanted to dive into a bigger, grander world, opening up possibilities with far more powerful tools.

PlayStation 5 gives us power previously unavailable in a console: we can push more lush, high-quality visuals at a much higher framerate, we can load seamlessly due to the wild speed of the SSD, and the DualSense can even provide feedback in the controller we had not known was possible. Power is all well and good, but the most exciting part is the suite of tools for more direct engagement with our audience.

 

 

49996181721_d03d36a588_h.jpg

49996435842_d8c86bab21_o.jpg

49996436017_9ea746445b_k.jpg

 

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Ateityje dar pamatysi, kad kartu su kitais žaidėjais tiesi kelius, zip lines ir t.t. Vienam nutiesti visus kelius būtų labai sudėtinga dėl didelio resursų kiekio. Bet kai prisijungęs pamatai, kad kol buvai offline tavo pradėtas kelias gerokai prailgėjo, kaip tik apima noras kuo daugiau resursų įnešti ir prisidėti prie bendro gėrio 😀 Čia gal taip pat galima įžvelgti potekstę, kad ne tik mirusiųjų ir gyvųjų pasauliai susiliejo, bet taip pat ir dalinai susijungia atskirų žaidėjų pasauliai, kai tu kito žaidėjo niekada nesutiksi savo pasaulyje, tačiau matai jo palliktus daiktus, įspėjamuosius ženklus, nutiestus kelius ir t.t.
    • @poka Manau išeis tuo pat metu su PC versija. Kas mane dar nustebino, tas naujas features kur gali naudotis kitų žaidėjų paliktais praėjimais ar net mocu, galėtų daugiau tokių žaidimų būti, kur nors jis SP ir story-driven, bet tas online motyvas kad kitų žaidėjų palikti daiktai ir pan pasiekiami tau tai tikrai super. 
    • Žaidimas buvo atšauktas.
    • Man tai vienas geriausių visų laikų geimų tiek istorijos, tiek ir gameplay atžvilgiu. Tik manau, kad ne visi jį geba suprasti, nes jame daug simbolizmo, intertekstualumo, dideli plotai interpretacijoms. Kitaip sakant, juo mėgautis gali tik subrendęs žmogus. Antros dalies dar nežaidžiau, visada palaukiu kol sutvarkys klaidas, išeis dlc ir t.t. Kaip ir pirmos dalies atveju, sužaidžiau tik kai išėjo Director's cut. Tikiuosi neužtruks išleist ir antrai daliai.
    • Superinis geimas 46/70 Orders for Sam užbaigta, jau sakyčiau į galą, bet žaidimas kuo tolyn tuo geryn ir tas nešiojimas pasidaro daug lengvesnis ir greitesnis. Pati istorija įtraukianti ir stumianti į priekį kas kaip ir kodėl įvyko ši katastrofa kuri sujungė du pasaulius į vieną, gyvųjų ir mirusiųjų. Tikiuosi paaiškės šioje dalyje kas nutiko.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos