• Pranešimai

    8.299
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    471
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. o tau nepaprasciau ju saite supporte paklaust?
  2. XBOX 360 šį rudenį sukaks 8 metai – greitai besimainančiame technologijų pasaulyje tokio amžiaus kompiuteris jau vadinamas pasenusiu, todėl nenuostabu, kad visi su nekantrumu laukė, ką antradienio vakarą pristatys Microsoft: XBOX 720? NextBox? XBOX Infinity? Paaiškėjo, kad visi šie ganduose minėti pavadinimai buvo toli nuo teisybės, o „Microsoft“ sugebėjo iki paskutinės akimirkos išsaugoti paslapties šydą ir pristatė „Xbox One“, kurį bus galima įsigyti dar šiais metais, rašo „The Verge“. Tiesa, apart pavadinimo, kuris, panašu, buvo pasiskolintas iš Taivanio bendrovės HTC, „Microsoft“ nelabai ką daugiau ir tenuslėpė – jau ne vieną mėnesį internete klajoję gandai apie televizijos palaikymą, atnaujintą „Kinect“ priedą, technines charakteristikas bei įvairius naujos kartos žaidimus buvo daugiau ar mažiau tikslūs. Su naujuoju žaidimų kompiuteriu „Microsoft“ nepretenduoja į revoliucionierių titulą – tai labiau panašu į to, kas jau yra, patobulinimą, daugiausiai dėmesio skiriant pramogų transliavimui ir garsiausiems žaidimų pasaulio vardams – tokiems, kaip „Halo“ ar „Call of Duty“. Nemažą dalį kitų naujovių padiktavo bendroji kryptis, kuria keliauja žaidimų kompiuteriai: bus suteikta galimybė dalintis žaidimo įrašais, atsiras visas rinkinys naudingų programėlių, be to, „SmartGlass“ mobilioji vartotojo sąsaja taps funkcionalesne. Pristatymo metu „Microsoft“, skirtingai nei jų pagrindiniai konkurentai iš Japonijos, nieko nelaukdami ir atvirai paskelbė būsimo įrenginio technines charakteristikas: AMD pagamintas 40 nm technologijos lustas su 8 pagrindiniais ir grafikos apdorojimo procesoriais, 8 GB darbinės atminties, 500 GB nuolatinės atminties, USB 3.0 ir 802.11n „Wi-Fi“ sąsajos. Be to, pademonstruotas ir kompiuterio dizainas – tai bus blizgi juoda stačiakampė dėžė su „Blu-Ray“ grotuvu, veiksiančiu tik kompiuteriui esant horizontalioje padėtyje. XBOX ONE konsolės nuotraukos mūsų galerijoje Kompiuteris skirtas ne vien žaidimams. „Xbox One“ atliks ir televizoriaus priedėlio vaidmenį. Jį bus galima prijungti kaip tarpinę grandį tarp HDMI laidu tiekiamo televizijos signalo ir televizoriaus. Kompiuteris reaguodamas į naudotojo balsą galės perjunginėti kanalus, naudotis „Xbox“ tiekiamu TV programų sąrašu bei be vargo persijunginėti tarp žaidimų, televizijos, interneto naršymo ar kitų veiklų. Tiesa, panašu, kad TV programų sąrašo rodymas bus priklausomas nuo pačių televizijos kanalų ar paslaugos teikėjų teikiamos informacijos, todėl, žinant, jog lietuviškos televizijos tokia informacija nesidalina su jau egzistuojančiais išmaniaisiais telefonais ar televizoriais, galima numanyti, kad ir „Xbox One“ lietuviams TV programų tinklelio nerodys. Natūralu, kad kartu su kompiuteriu pristatytas ir naujas, patobulintas valdymo įrenginys. Nors jis išlaikė didžiąją dalį esamų „Xbox 360“ vairalazdės dizaino elementų, tik, kūrėjų teigimu, jame pagerintos ergonominės savybės, be to, atsirado ir rinkinys elementų, pateiksiančių atsaką vibracijos būdu. Nors gamintojai tikina, kad patobulintos krypties valdymo vairalazdės ir mygtukų rinkinys bei integruotas baterijų skyrelis, vertinant vizualiai naujovės yra labai neryškios. Atnaujintas „Kinect“ sensorius taps privaloma kiekvieno naujo „Xbox One“ dalimi. Labai daug dėmesio „Microsoft“ skyrė JAV labai populiariam įrenginio valdymui balsu. Tiesa, šiuo atveju lietuviškai šnekantys vartotojai greičiausiai vėl lieka nukentėję – vargu ar galima tikėtis, kad galėsime šį kompiuterį prakalbinti gimtąja kalba. Bent jau pristatymo metu pademonstruota kompiuterio reakcija į balso komandas atrodė kur kas geriau nei su dabartiniu „Kinect“ sensoriumi, kuris kartais ir po kelių komandos pakartojimų gali apsimetinėti, kad nieko negirdėjo, o kartais pasiseka ir į komandą sureaguojama iš pirmo karto. „Microsoft“ teigimu, „Kinect“ mikrofonas buvo smarkiai patobulintas, todėl jis naudotojo balsą sugeba išskirti net triukšmingoje aplinkoje. Be to, atnaujinta ir „Kinect“ kamera – šis jutiklis dabar apginkluotas plataus kampo 1080p raiškos kamera, galinčia atpažinti ir gestus, kuriais norima valdyti „Xbox One“ sąsają. Tą pačią kamerą galima naudoti ir pokalbiams per „Skype“. Iš naujo „Xbox“ natūralu tikėtis ir naujos vartotojo sąsajos, tiesa? Na gal ne visai... Tai labiau panašu į ankstesniojo „Xbox 360“ ir „Windows 8“ sąsajų derinį. Pagrindinis ekranas turėtų atrodyti pažįstamai, tačiau fonas labiau priimtinesnis namų kino aplinkai, juodas. Labiausiai pagerintas ne su žaidimais susijęs funkcionalumas – integruota interneto naršyklė ir „Skype“, daug dėmesio skirta ir (Lietuvoje tikriausiai nenaudingai) TV programų funkcijai. Atsirado ir nauja, sparčiai populiarėjanti ekrano padalinimo funkcija, jau matyta „Windows 8“ – ekranas gali būti padalinamas į dvi nelygias dalis, kurių vienoje galima, tarkime, žiūrėti filmą, o kitoje – kalbėtis per „Skype“ arba internete ieškoti informacijos apie filme vaidinančius aktorius. Beje, kompiuteryje naudojamos net trys operacinės sistemos vienu metu: „Xbox OS“, „Windows“ branduolys ir trečioji sistema, suteikianti galimybę atlikti kelias užduotis vienu metu ir greitai persijunginėti tarp skirtingų veiklų. Savaime suprantama, „Microsoft“ siekyje padidinti „Xbox One“ interaktyvumą yra numatyta vieta ir bendravimui su draugais. Todėl integravus „Skype“ į naujos kartos kompiuterį su HD kokybės vaizdą filmuojančia „Kinect“ kamera galima susisiekti su draugais vaizdo skambučiu. Leidžiami ir grupiniai vaizdo pokalbiai, ir „vaizdas vaizde“ video pokalbiai, kuomet kalbamasi tuo pačiu metu žaidžiant žaidimą ar žiūrint televizorių. Neatmetama galimybė naująjį „Skype“ pritaikyti ir dabartiniams „Xbox 360“ kompiuteriams. „Xbox Live“ paslauga įgys naujų galimybių: žaidėjai dabar vienas kitam galės parodyti ne tik žaidime uždirbtus savo „medalius“, bet ir žaidimo vaizdo įrašus. Naudinga tai, kad iš interneto atsisiunčiamus žaidimus galima bus pradėti žaisti atsisiuntus jau pirmuosius tų žaidimų segmentus. Žaidimai Koks gi žaidimų kompiuteris be žaidimų? Nepaisant padidinto dėmesio kitokioms pramogavimo formoms, „Microsoft“ iš anksto paskelbė, jog dar pirmaisiais „Xbox One“ prekybos metais pasirodys bent 15 išskirtinai šiems kompiuteriams skirtų žaidimų ir keletą jų pademonstravo pristatymo metu: parodytos akį džiuginančios atnaujintos „Forza Motorsport“ lenktynės, taip pat kol kas neregėtos koncepcijos žaidimas „Quantum Break“, kuris, kūrėjų teigimu, apjungs to paties pavadinimo TV serialą ir žaidimą: tai, kuo žmonės užsiima žaidime, turės įtakos serialo eigai. Kartu buvo pristatyti bene stipriausių pasaulyje žaidimų platintojų – EA ir „Activision“ pasiūlymai: „Madden NFL 25“, „NBA Live 14“, „FIFA 14“, „EA Sports UFC“, „Call of Duty: Ghosts“. Abiejų bendrovių atstovai pažadėjo, kad išskirtinai „Xbox One“ savininkams bus pasiūlyta ir unikalaus žaidimų turinio. Deja, naujasis kompiuteris nebus suderinamas su senesniais žaidimais, taigi, senosios „Xbox 360“ žaidimų kolekcijos praras nemažą dalį vertės, mat šiuose kompiuteriuose naudojama visiškai skirtingos architektūros. Tačiau „Microsoft“ bent artimiausiu metu neketina liautis gaminti senesniuosius „Xbox 360“. „Xbox One“ žaidimai, pirmą kartą juos įdėjus į diskų nuskaitymo įrenginį, bus įdiegiami į diskinį kaupiklį ir juos norint žaisti vėliau žaidimo disko nebereikės. Ir nors norint įsijungti žaidimą bus reikalingas interneto ryšys, ryšiui nutrūkus žaidimas neišsijungs. Be to, pasiūlyta galimybė žaidimais keistis ar juos parduoti, tačiau sklinda gandas, kad už galimybę žaisti kito žmogaus įsigytą žaidimą „Microsoft“ gali paprašyti susimokėti.
  3. paprasčiau kogero bus parsisiųsti žaidimus iš naujo.
  4. Impaler

    GameON #05

    22 parsisiuntimai

    GameON – tai analogų Baltijos šalyse neturintis, leidinys apie video žaidimus, video žaidimų pramonę ir kultūrą, skiriantis ypatingą dėmesį Lietuvos aktualijoms. Tos niekad neapleidžiančios dvejonės – ar mes perfekcionistai, ar tinginiai. Neabejojame, kad šis numeris yra geriausias mūsų darbas, nešantis GAMEON vėliavą. Teko šiek tiek tvarkyti dizainą, kad žurnalas būtų labiau pritaikytas skaitmeninei erai – didesnės raidės, daugiau specialiųjų efektų, daugiau gražių paveikslėlių. Tai žingsnis su intencija, kad artimiausiu metu internete sprogs GAMEON iOS įrenginiams, o šiek tiek vėliau ir Android’ui. Tačiau jau ir šis numeris, pdf formatu įkeltas į Jūsų planšetinius kompiuterius atrodys puikiai. Kas konkrečiai šį numerį paverčia geriausiu? Pradėkime nuo to, kad didžiąją žurnalo dalį paskyrėme Lietuvai. Interviu su Lietuvos žaidimų kūrėjais, interviu su žaidėju/rašytoju A. Tapinu, viršelis dedikuotas Lietuvai, o jo autorė, be abejo, lietuvaitė. Galiausiai žurnale rasite ir dešimties Lietuvoje sukurtų žaidimų apžvalgas! Žaidimų kūrėjai paskaitę apie savo ir kolegų pasiekimus, turėtų užmesti akį ir į leidinio pabaigoje esantį, žaidimų analizės pradmenis pristatantį, tekstą — „Žaidimų analizė žaliems“. „A. Tapinas delivers“ and so do we! Vilniui dedikuoto, steampunk romano „Vilko valanda“ recenzija + interviu su autoriumi siekiant sukurti pirmą lietuvišką AAA Action/RPG žaidimą. Be abejo, apžvelgiame ir knygos motyvais sukurtą žaidimą — „Howler“. Apžvelgiame 12 šiemet pasirodžiusių žaidimų ir tuo pačiu metu argumentuojame, kodėl žurnalo kūrybos procese vis rasdavome laiko paburnoti „Bioshock Infinite“ adresu. Dvi naujos rubrikos! Kinas — „Wreck it Ralph“, o taip pat senoji mokykla ir „Planescape Tornment“. Niekur nedingo ir įprasti skyreliai — OST, virtuvėlė, Klimatrono naujienos, mėnesio naujienos, citatos… Turime net kryžiažodį, kurį išsprendę (ir išpildę papildomas sąlygas) galite laimėti įspūdingą prizą. Kad jau prabilome apie prizus… Po mielą smulkmeną padovanosime ir keliems mūsų skaitytojams, perskaičiusiems numerio svečio Ben Serviss tekstą ir atsakiusiems į jo iškeltą klausimą — „Kaip žaidimai pakeitė jūsų gyvenimą?“. Žinoma, jei jie iš ties jį pakeitė… Papasakokite savo laiškuose, ar tiesiog šio įrašo komentaruose. Tiesą sakant būtume dėkingi jei šio įrašo komentaruose papasakotumėte ir šį tą daugiau. Pavyzdžiui — ar jums patiko šis GameOn numeris, kas jame padaryta gerai ir ko daryti nereikėjo? Galbūt turite pasiūlymų, klausimų ar šiaip komentarų. JCDent ištroškęs jūsų dėmesio, tad rašydami negailėkite nei savęs, nei jo!
  5. joystikas atrodo neblogai, konsolė pernelyg ale solidi turėjo gautis, bet atrodo neįspūdingai visai, kažko iškarto į galvą šovė šis vaizdas būtent!
  6. Prizai iš mano pusės išdalinti. Dėkoju dalyvavusiems ir sveikinu visus dar kartą. foto facebooke
  7. Impaler

    WWE 2K14

    o dziaugtis tuo, kad nebus prarastas ju visas idirbis. jie bus atsakingi kitai kompanijai, kur turi daug daugiau finansu ir leis investuoti i zaidima daugiau pinigu, kas reiskia daugiau staff'o, kas reiskia kokybiskesni ir isbaigtesni zaidima. aisku cia tik svajones, bet tikiuosi taip ir bus. na o jei gryba nupjaus, na tai tada tegu yukes dėl manes pakuojasi lagaminus.
  8. http://www.skytech.lt/s2240l-monitor-led-dell-s2240l-546cm-215-full-ips-1920x1080-led-7ms-250cdm2-1000-p-136480.html uzsisakiau toki. - nusiderejau iki 500 lt (nes kilobaite toki radau uz 515 lt)
  9. Impaler

    WWE 2K14

    as manau ant nextgeno per anksti dar. tikrai nebus dar siemet. svarbu, kad wwe serija testusi ant busimuju old-gen konsoliu (ps3/x360). dziaugiuosi, kad yukes islaike prie developmento. sie metai siaip serijai bus permainingi. ziuresim ar drastiskai i pievas nenuvaziuos. ar paliks vel aibes bugu ir nesamoniu paciam gameplay. laikau spygas ir tikiuosi bus attitude era 2 continued, nes tikrai yra dar ka pasakot.
  10. sorry, bet kaip cia su playmanija ar kt zaidimais susije? kazko jauciu pernaudota darba prirasius playmanija.lt
  11. del disku rasyk tik y DVD-R verbatim. jokiu acmiu, jokiu kitu š.
  12. tymbark super ideja, gera uzkabinai cia, gali dar papildyt jei yra noro (nesakau, kad ko truksta tiesiog butu jegele butu pamatyt dar panasiu nupiesimu is avataru).
  13. visi nariai tau jau plius minus kažką patarė. O aš nuo savęs patarsiu tik nepirkti FAT modelio. Pirk SLIM modelį. Nes logiškai FAT modeliai yra seniau gaminti, jie yra ilgiau tarnavę, jais buvo daugiau žaista ir jie greičiau užsilenks. Aš taupydamas užmyniau ant tokio grėblio. Nusipirkau FAT modelį iš po 2 sav. jam buvo kaput.
  14. Visi žurnalai patalpinti FAILAI -> ŽURNALAI ( http://www.playmanija.lt/forumas/failai/k/4-zurnalai/ ) tapo parsiunčiami visiems nariam (seniau daugumą tik V.I.P.'ai galėdavo siųstis). :)

  15. 22 parsisiuntimai

    PC Gamer Lietuva – pirmas rinkai pateikia žaidimų naujienas, išsamias apžvalgas, techninės įrangos pristatymus bei įvairius kitus su kompiuterinių žaidimų pasauliu susijusius įvykius.
  16. 19 parsisiuntimų

    PC Gamer Lietuva – pirmas rinkai pateikia žaidimų naujienas, išsamias apžvalgas, techninės įrangos pristatymus bei įvairius kitus su kompiuterinių žaidimų pasauliu susijusius įvykius.
  17. 20 parsisiuntimų

    PC Gamer Lietuva – pirmas rinkai pateikia žaidimų naujienas, išsamias apžvalgas, techninės įrangos pristatymus bei įvairius kitus su kompiuterinių žaidimų pasauliu susijusius įvykius.
  18. Bendrovė „Valve“ jau pradėjo bandyti biologinio atsako technologijas, kurios reaguoja į žaidėjo prakaitavimo lygį ir akių judėjimą – žaidimų kūrėjai tokiu būdu stengiasi į žaidimą įtraukti ir žmogaus emocijas. „Valve“ konsultuojantis eksperimentinės psichologijos specialistas Mike‘as Ambinderis apie žaidimų pasaulio laukiančias permainas praėjusią savaitę pasakojo „NeuroGaming“ konferencijoje San Franciske. Pasak M. Ambinderio, „Valve“ jau atlieka prakaitavimo tyrimus žaidžiant „Left 4 Dead“ žaidimą, o mokslininkai nustatinėja prakaitavimo ryšį su žaidėjo susijaudinimu. Tuomet duomenys perduodami žaidimui ir atitinkamai pakoreguojamas žaidimo veiksmas. Pavyzdžiui, jeigu žaidėjas per susišaudymą išlieka ramus, žaidimas vystysis įprasta vaga. Bet jeigu jis susinervins, virtualaus laiko tėkmė pagreitės, o jau ir taip stresą patiriančiam žaidėjui bus duodama mažiau laiko užduočiai atlikti. Ta pati bendrovė kuria ir „Portal 2“ žaidimo versiją, kurią galima žaisti veiksmą valdant vien akimis. „Tai vis dar eksperimentinis variantas, bet jis suveikė gana gerai. Mes juo patenkinti“, - sakė psichologas. „Valve“ neslepia ambicijų į žaidimus įtraukti ir žaidėjo biometriją, ir emocijas. Praėjusiais metais bendrovė paskelbė, jog samdo psichologus, o bendrovės generalinis direktorius šių metų pradžioje vykusioje parodoje „Consumer Electronics Show“ (CES) pabrėžė biologinio atsako svarbą. Kol kas nesama informacijos apie tai, kada šios technologijos bus paruoštos rinkai, tačiau M. Ambinderis teigia, kad gilesnė fiziologinė integracija padės peržengti dabartines žaidimo valdymo ribas. „Įdomiausia tai, ką galima padaryti, kai į žaidimo procesą įtraukiami fiziologiniai signalai. Jeigu pradėtume rinkti tokius duomenis, tai būtų tikrų tikriausiais informacijos lobynas“, - sakė psichologas.
  19. su gimtadieniu streloka, vienas is nedaugelio PLM'anų, su kuriuo teko sedet prie vieno stalo. ;D
  20. sveiki, norėjau jūsų paklausti į ką dar atkreipti galėčiau pirkdamas monitorių? pagrinde bus perkamas darbui ir kažkiek žaidimams. dydis. manau užteks 21-22 colio. ar yra prasmės pirkti didesnį? aišku full HD 1920x1080. didesnės rezos ar yra prasmės imti didesnį? kažkokia technologija prisiskaičiau, kad IPS geriausia. ir pats tipas LED, o ne LCD. o kaip su reakcijų laikais ir firmomis? kažko traukia link samsung mane. jungčių VGA ir HDMI užteks. į ką dar vertėtų atkreipti dėmesį, kad neapsišauti? laukiu patarimų arba linkų į konkrečias prekes. ačiū paskui šią temą sujungsiu su bendrąją tema - http://www.playmanija.lt/forumas/t6246/perkurenkuosi-monitoriu-bendra-tema/
  21. net joystickas retro, nuo ps1 be ds2
  22. Pasiklausome Mortal Kombat repo ir pasijuokiam iš kitų paveiksliukų.