BadBoyyy

Veteranai
  • Pranešimai

    622
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    16
  • Atsiliepimai

    100%

BadBoyyy paskutinį kartą laimėjo Vasario 21 2019

BadBoyyy patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Reputacija

406 Itin gera

Apie BadBoyyy

  • Rangas
    Arkisound
  • Gimimo data 1986.08.17

Profilio informacija

  • Miestas
    Klaipeda
  • Pomėgiai
    Keliauti nepažintais keliais, bendrauti (daugiau klausytis) įdomių žmonių, žiūrėti Anime, skaityti knygas (tarp jų ir Manga), važinėti longboard'u, klausytis džiazinio hip-hop'o ir be abejo žaisti žaidimus, a ir dar vis mokytis, ko dar nemoku : )
  • Lytis
    Vyras

Žaidėjo informacija

  • PlayStation Network ID
    badboyyy
  • Steam ID
    badboyyy444

Paskutiniai lankytojai

7.915 profilio peržiūros
  1. Ieškau Game Boy Advance SP, gal kas turite pardavimui? :)

  2. Gamelement pristato pirmąjį (tikimes ir ne paskutinį) "Liepos mėnesio challenge!" Žinote, kaip tame žaidimų pasaulyje būna, perki perki, o žaisti nėra kada. Ogi laikas juos prisiminti ir pagaliau išbandyti!!! Taigi narsuoliai, ar Jūsų pasiruošę atiduoti liepą savo žaidimų katalogo valymui? Jei TAIP! Junkites prie mūsų ir be gailesčio kovosime su pamirštais, nugulusiais, bei dulkes renkančiais žaidimais liepos mėnesį! Pirmiausią neskubėkite ir išsirinkite žaidimų konsolę (kuo senesnė tuo geriau), su kurią norėsite leisti laiką visą mėnesį. Tik savęs neapgaudinėkite, šio iššūkio tikslas išvalyti susikaupusį "backlog", tad "turgiaus perliukus" meskite į šalį, nes scenoje pasirodys tik originalai. Kai pagaliau ištraukėte tą vienintelę, laikas peržvelgti žaidimų sąrašą. (Rekomendacija) Čiupkite įvairių žanrų žaidimus, tik neapsistokite ties RPG žaidimais, nes žinote kaip su jais būna, pradedi liepą baigi gruodį (per švelniai pasakyta). Iki 10 žaidimų į valias, nebent Jums vasaros atostogos ir laikas yra Jūsų sąjungininkas. Tada pasiruoškite visą aparatūrą, kad lemputės šviestų, kolonėlės skambėtų, pultelis klausytų, na ir žaidimai suktųsi. Ir ką Jūs jau pasiruošę leistis į liepos mėnesio challenge, gale mėnesio susumuosime pereitus žaidimus ir apžvelgsime bendrai visą mėnesį. Tik nesukčiauk, nes viska daroma Tavo/Mūsų labui, čia ne kontrolinis, o bandymas priminti, kad turi žaidimų daugiau nei proto. Gamelement komentaras: Aš asmeniškai rašysiu "Liepos mėnesio challenge" asmeninius įrašus, kaip man sekasi įveikti mano užsigulėjusią Playstation 2 kolekciją. Žaidimų sąrašą jau turiu, viskas pajungta, tik trūksta manęs, kad pradėčiau kelionę po neatrastą žaidimų biblioteką. Įdomu bus pamatyti kaip man ir kitiems dalyviams seksis žaisti, tik su viena žaidimų konsolę ištisą mėnesį. Kokius žaidimus įveiksiu, o kuriuos mesiu vos tik pradėjęs? Ar susitvarkysiu su pagundomis? Ar pulteliai atlaikys liepos karštį? Ar lazeris prisimins ką reiškią nuskaityti žaidimą? Į visus atsakymus bandysiu atsakyti asmeniniuose įrašuose. Armand Kiauleikis aka BadBoyyy - Gamelement
  3. Per tokius, kurie nebalsuoja dažniausiai ir girdim "kaip negerai tas, kaip negerai anas", Tau suteiktas balsas ir Tu mano galvą privalai pareikšti savo nuomonę, o ne pareikšti "nesidomiu politika..". Įsijunkit Delfi prieš dieną balsavimų, ten dažniausiai būna valandos debatai, kur susėdę politikai argumentuoja, dėl ko vienas iš jų turėtų būti valstybės vadovu. Jei Tau rūpi kaip gyvens Tavo artimieji (Mama, Tėvas, broliai, seserys, draugai, Tavo vaikai ir t.t.) tai tikrai pasidomėsi ir nuėjęs prabalsuosi, nes lengviausias kelias ignoruoti, nei galimybė kažką keisti.
  4. Nintendo" vaikystėje man suteikė daug įsimintinų akimirkų. Nors ir apie šią žaidimų kompaniją būdamas vaikas nieko nežinojau, tačiau jos "vaisiai" nuguldavo mano namuose. Kadangi "Nintendo Entertainment System" (Sutrumpintai "NES) nė vienas neturėjome, tai "klonai" mums suteikė tą patį džiaugsmą, ką 90-ųjų laikų vaikams, kurie turėjo originalias NES konsoles. Kadangi buvome pypliai, tai disketės keliaudavo iš vienų rankų į kitas, taip supažindinant mus su vis didesnę "Nintendo" žaidimų biblioteka. Tuo metu apie žaidimų vertimus irgi nieko nebuvome girdėję, tad svarbiausia buvo įstatyti disketę ir pliekti viską iš eilės. O kartą eilė atėjo nuotykių žaidimui "Moon Crystal". "Moon Crystal" dienos šviesą išvydo 1992 metais, kai NES konsolė jau keliavo "į pavėsį". Kūrėjas "Hector" išleidęs šį nuotykių žaidimą Japonijoje, tikėjosi jį išleisti ir Vakaruose, tačiau jų planams nebuvo lemta išsipildyti. Vakaruose NES žaidimų kompiuteris greičiau nuėjo užmarštyn, nei Japonijoje (prie to labiausiai prisidėjo žaidimų kompiuteris SNES). Todėl įvertinus rinka, buvo prieita, kad "Moon Crystal" lokalizacija nebus pradėta, o žaidimas liks "tekančios saulės šalyje". "Moon Crystal" siužetas prasideda dar nepaspaudus "START" mygtuko. Jame pasakojama apie Mėnulio kristalą, kuris turi antgamtiškų galių, o jo pagalba galima prikelti numirėlius. Tai žinodamas piktasis grafas Krimsonas pasiunčia nindzes, kurios ne tik pavogia minėtą brangakmenį, bet ir pagrobia pagrindinio personažo žaliaplaukio jaunuolio Riki Sleiterio šeima. Ir be abejo jaunuolis leidžiasi į nuotykių kelią, norėdamas sužinoti kas už viso to slepiasi. Įdomu tai, kad po kiekvieno lygio istorija tęsiasi ir joje susipažįstame su dar kitais veikėjais, kurie atskleidžia naujų detalių apie kitus personažus. Iš pikselių sukurti vaizdo intarpai šiame žaidime atrodo labai gerai. Naudojama ryškios spalvos, kurių pagalba kūrėjas "Hector" bando perteikti siužeto emocijas. Puikiai nupiešti personažų portretai, sukuria 90-ųjų anime (japonų animacija) laikotarpio dvasia. Iš viso mūsų lauks šeši lygiai, kurie skirsis ne tik savo išdėstymu, bet ir priešais, bei galvosūkiais. Grafiškai šio žaidimo varikliukui, tikrai neturiu priekaištų, nes gerai padirbėta su spalvų palete, o ir lygių detalizacija verta dėmesio. Visgi, kai kurie priešai atrodo labai blankiai. O pirmajame lygyje (pavadinimu "Evil Forest") patirsite efektą vadinama "kraujuojančios akys". Skamba linksmai, bet šis efektas yra akims "peilis". Būkite atsargūs, nes mirguliuoja kaip reikalas. Kūrėjai žaidimo lygius išmėtė per kelis skirtingus "langus", to pasekoje mes nematome kas mūsų laukia, kai lipame į viršų ar leidžiames į apačią. Aišku kaip ir daugelyje NES žaidimų, priešai visada atsiranda iš naujo. Šio žaidimo taip lengvai neįveiksite, jei neišmoksite priešų judėsių, lygių dizaino. Kartais atrodo neįmanoma pereiti tam tikros vietos nepraradus gyvybės. Tačiau pritaikius tam tikra taktika, Jus prabėgsite vietas, kurios anksčiau atrodė sunkiai įveikiamos. Todėl nenustebkite, kad teks kartoti tam tikras vietas, ne kartą ir ne du kartus. Tikriausiai tai žinodami, kūrėjai sukūrė nesibaigianti "continue", kurio pagalba tęsime kelionę šiame pasaulyje. Įdomi žaidimo savybė (kurią teks naudoti...ir naudoti) yra "grab the ledge". Dažnai šokinėjant teks kabarotis nuo atbrailų, tai darysite dažniau nei kovosite su priešais. Į pagalbą mums ateis skrynelės, kuriose bus įmanoma rasti įvarių bonus daiktų, pvz. geresnis ginklas, dvigubas šuolis ar papildoma gyvybė. Tikriausiai pati keisčiausia savybė bus nemirtingumas, kurios pagalba turėtume "bėgti ir nieko nebijoti", tačiau dėl žaidimo klaidos, dažniau Jus tapsite nematomas, ne tik priešams, bet ir sau. O dar keisčiau, kad pradėjus naują lygį, visi Jūsų "užtarnauti" bonus atributai dingsta kaip į vandenį. Garso takelis puikiai dera prie žaidimo pasaulio atmosferos. Vienas tinkamiausių pavyzdžių yra ketvirtas "kambarys", kai Riki skuba pasiekti salą. MIDI garsų kratinys savotiškai skubina žaidėją savo greita melodija. Vienas pastebėjimas, "NES laikais", Japonijos žaidimų industrija kūrdavo vienus "skaniausių" garso takelių. Faktas ^^ Apibendrinant "Moon Crystal" žaidimą, jis tikrai vertas žaidėjų dėmesio. Nors ir nėra sunkiausias savo klasėje, bet norint jį įveikti, turėsite išmokti ir perprasti žaidimo pasaulį. Kadangi originali versija yra be vertimo, visgi žaidimą galima žaisti ir jį pereiti. Istorijos galbūt pilnai nesuprasite, tačiau siužetą ir jo vingius "pagausite". Bet norintiems pilnai išnarplioti žaidimą, siūlau užsukti čia. Rasite fanų pilna anglišką vertimą, kurio pagalba žaidimas taps prieinamesnis ir įdomesnis. Smagaus p.s. Jei Jums patiko šis įrašas, prašau pasidalinkite savo Facebook ar Twitter paskyrose. BadBoyyy aka Sumanytojas - Gamelement.lt
  5. Jei apie metus, tai 1983 metais pasirodė NES konsolė, o 1985 metais pasirodė "tankiukai"
  6. Tankiukus būtent žaidžiam su NES klonu o jei apskritai tai per emu ir prie TV su Xbox One pulteliu.
  7. Tikriausiai daugelis prisimena laikus, kai imdavom baltą popieriaus lapą ir jame žaisdavome su draugais žaidimą "Laiveliai". Nors, tai daugiau sėkmės žaidimas, tačiau jo paprastumas, ji darė unikaliu ir prieinamu žaidimu kiekvienam norinčiam jį išbandyti. Tad nieko keisto, kad pirmieji "Nintendo Entertainment System" žaidimai buvo kuo paprastesni ir prieinami visų amžių žmonių grupėms (Reikėjo kažkaip gi sudominti visuomenę kompiuteriniais žaidimais). Būtent vienas iš tokių žaidimų yra "Battle City" apie kurį maniau niekada nerašysiu, tačiau kaip sako posakis, "niekada nesakyk niekada". Tad prikandu liežuvį ir kviečiu keltis į mūšio lauką. "Tankiukai" - šis žodis užkoduotas, kiekvieno žaidžiančio lietuvio pąsamonėje (prašom nemaišyti su naujadaru "World of Tanks"). Jei pasakėte šį žodį, viskas aišku apie ką "eina" kalba. Ir pąsamonėje nuvilnija nespalvoti televizoriai, perlituoti pulteliai ir geltonos kaip citrina disketės. "Tankiukai" pirmą kartą žengė į sceną 1980 metais, kai Japonų kompanija "Namco" išleido žaidimą "Tank Batallion", skirta žaidimų arkadoms. Tačiau 1983 metais pasirodęs "Šeimos kompiuteris" (ang. Family Computer) suteikė žaidimų kūrėjams galimybę perkelti arkadinius žaidimus tiesiai į žaidžiančių namus. Taip pasaulį išvydo žaidimas "Battle City", kuris yra pirmos kartos pusbrolis, mano jau minėtam "Tank Batallion" žaidimui. Šio žaidimo primityvumas yra pats didžiausias pliusas. Jūs valdote tanką, o prieš Jus ekrane matomas visas būsimas lygis, o užduotis paprasta kaip niekada - sunaikinti visus kitus tankus esančius televizoriaus ekrane ir apsaugoti simbolį/herbą - ERELĮ. Kiekvienoje "lentelėje" lukuriuos 20 šarvuočių, kurie stengsis savo ribotomis galimybėmis mus įveikti. "Battle City" žaidime priešų tankai skirstomi į trys kategorijas: įprastas tankas (juda lėtai, šaudo lėtai, šarvų neturi), greitasis tankas (super greitas, šaudo greičiau, šarvų neturi ir labiausiai nervina) ir storulis T (juda lėtai, šaudo lėtai, tačiau storiausi šarvai). Į pagalbą žaidėjams ateis papildomi bonusai, gaunami kai nukaunamas blykčiojantis tankiukas. Tai papildomos gyvybės, laikinas nemirtingumas, neperšaunama apsauga ERELIO, bet visų mėgstamiausias bonus daikčiukas bus "Žvaigždė". Paprastai šnekant, be jų žaidimą įveikti yra labai labai ir labai labai sunku. Ir jei surinksite žaidimo pradžioje trys "Žvaigždes", tapsite ne tik greitesnis ir efektyvesnis, bet ir storesnis (savotiška plastinė operacija). Bet esmė yra emocijos, jos auga ir keičiasi kartu su žaidimo intensyvumu. Besikeičiant lygiams ir jų dizainui, tenka priimti strateginius sprendimus, kur teisingai atsistoti lygyje, kur manevruoti ir kaip čia nepataikyti į savo draugą/draugę kitoje pusėje. O jei dar partneris "atstovi" savo kraštą, tai pasitikėjimas tik auga, o lygius pereiti daug lengviau, nes nereikia dirsčioti į kitą pusę ir šūkalioti "daryk tą!!!", "važiuok ten!!!". Komandinis darbas yra "Battle City" žaidimo pasidžiavimas, jei Jus sugebate iš pusės žodžio suprasti vienas kitą, tai žaidimą žaisti bus dar smagiau. Tačiau jokiu būdu nepradėkite šio žaidimo žaisti vienas pats, nes pasijusite nejaukiai arba nesmagiai. Kodėl? Ogi pirma, šis "tankiukų" žaidimas yra skirtas dviems žaidėjams, kitaip tariant "co-op" prie vieno ekrano. Antra, žaidimas vienam yra absoliučiai neįveikiamas (nepradėkite čia burbėti "emuliatoriai" ir t.t.). O trečia neišsigąskite, nes kai dar "internetas" buvo "Mamos įsčiose", visi žaidimus (leidžančius žaisti dviese) žaisdavo prie vieno televizoriaus. O žinokite kaip smagu su draugais žaisti šį žaidimą, patikėkite praleisite labai linksmai laiką, nes azartas pasiekti kuo aukštesnį žaidimo lygį, Jus užvaldys nuo pirmo prisilietimo. O dar tas draugų burnojimas "Oij kaip Tu čia žaidi....", "Ateik Antanai, parodyk kaip čia reikia žaisti", "Imk Imk žvaigždutę!!!" - emocijos liejasi per kraštus, taip galima apibūdinti šio žaidimo atmosfera. O jei neturi su kuo žaisti "Battle City", tai ką daryti tada? Blogiausiu atveju pasikviesk mane, nepažadu kad pasieksim 35 lygį, bet Antano pagalbos tikrai mums neprireiks. Smagaus p.s. Jei Jums patiko šis įrašas, prašau pasidalinkite savo Facebook ar Twitter paskyrose. BadBoyyy aka Sumanytojas - Gamelement.lt
  8. Jo šitie priklauso Eurogamer, jie tikrai ir bus kažkurioje dalyje
  9. Ką gi vakar gavau Platinum trofėją "Assassins Creed Odyssey", dabar pradėsiu DLC. Tai žaidimas, kurio pasaulio niekaip nesinori palikti. Ta proga labai susidomėjau pabandyti "Assassins Creed Unity" nes labai žavi Prancūzijos istorinė tematika ir ten labai gerai kūrėjai susuko žmonių sambūrius ir pan., dar per Switch suku click-n-point žaidimą "Earthworms" - seniai bežaidžiau tokio stiliaus žaidimą, labai paprastas ir ganėtinai nesunkus (bent po kol kas), tai 15-20 minučių laisvam laikui pats tas.
  10. Žinok man jie niekada kažkodėl nepatiko, keisti kartais sprendimai, tokie kaip su "Kingdome Come Deliverance" žaidimu ir pan.
  11. pataikei į daugybę kanalų, kuriuos planuoju ateityje aprašyti, gal atrasiu dar ko nesi užsiprenumeravęs
  12. "Youtube" tai platforma, kuri sugebėjo pakeisti mūsų gyvenimo įpročius ir tapti daugeliui televizoriaus atmaina. Jei anksčiau, norint pažiūrėti mėgstamą laidą "Kompiuterių stebuklai" (angl. "Cybernet") per Tele3, turėdavau laukti tam tikros dienos, tai šiandien viskas daug paprasčiau, nes galime žiūrėti savo mėgstama turinį, kada mums patogu ir per daugelį skirtingų įrenginių. Tuo pačiu "Youtube" kanalas sugebėjo pritraukti daugybę talentingų ir nepriklausomų kūrėjų, kurių siūlomas turinys yra daug įdomesnis ir aktualesnis, nei senasis televizijos formatas. Tad šį kartą noriu pasidalinti "Youtube" žaidimų kanalais, kurie mano manymu kūria kokybiška turinį ir daugeliui gali būti pavyzdys, kai pastovumas ir originalumas padaro kanalą patrauklų žiūrovui. Kas seka žaidimų industrija ne pirmus metus, žino (girdėjo) tokį puslapį kaip Gametrailers. Šis puslapis geriausiais savo laikais, buvo tikras "skanėstas" žaidėjams. Nes čia buvo apstu medžiagos apie žaidimus, ne tik apžvalgos, naujausi treileriai, bet ir daug kokybiškų laidų su daugybę įdomių asmenybių. Kadangi puslapis buvo parduotas, o vėliau ir uždarytas, buvę darbuotojai susibūrė ir sukūrė projektą pavadinimu "Easy Allies". Kompanija sudaro: Brandon Jones (Gametrailers įkūrėjas ir apžvalgų balsas), Daniel Bloodworth, Ben Moore, Kyle Bosman, Michael Damiani, Michael Huber, Ian Hinck, Bradley Ellis ir Don Casanova. Šiame kanale galite išvysti žaidimų apžvalgas, savaitės "podcast", laidą "Frame Trap" (kurioje šnekama plačiau apie išėjusius žaidimus), Friend Code (išskirtinė laidą apie Nintendo naujienas), Huber Syndrome (žmogus, kuris su dideliu užsidegimu papasakos apie "Shenmue" ir ne tik) ir dar daugybę skirtingų laidų (apie stalo žaidimus, apie knygas, apie anime ir t.t.). Puslapis Youtube Tai vienas iš ne daugelio mano manymu žmonių Youtube platformoje, kurio pozityvus mąstymas, bei charizma prikausto žiūrovą prie ekrano. Susipažinkite su Johnny Millenium. Jo kanalas "sukasi" jau virš 10 metų, o papasakoti jis visada turi ką. Jo kanale galėsite susipažinti su retro žaidimais, konsolėmis, old-school anime, komiksais (jis beje juos pats ir paišo), bei filmais. Johnny dažniausiai visada trykšta energija ir jo pasakojimų labai įdomu klausytis, nes daugiausia tai pasakojimai iš jo asmeninio gyvenimo susijusio su žaidimais ar kitais nuotykiais. Jo kanale dažnai rasime ir naujų žaidimų apžvalgų, kurias jis apžvelgia be jokių "SPOILER'ių". Būdamas dideliu žaidimų fanu, šis žmogus sukūrė net filmą "Happy Console Gamer: The Movie". Tad jei mėgstate klasikines konsoles ir žaidimus, Jums nelieka kito pasirinkimo, kaip tik prisijungti prie šio kanalo. Youtube Šis kanalas labiausiai žinomas, dėl "Angry Video Game Nerd" video serijų. James Rolfe sukūręs šios laidos pagrindinį personažą, tapo labai garsia persona žaidimų entuziastų akyse. Šis vyrukas "Cinemassacre" kanalą sukūrė, nes labai mėgsta filmus, o iš didelio entuziazmo šis kanalas tapo ne tik filmų, bet ir žaidimų kanalu. Jei James daugiausiai šneka apie filmus (ypač siaubo), tai Mike Matei daugiausiai pamatysite laidose su pulteliu rankose. Šis žmogus yra užkietėjęs retro žaidimų žaidėjas, dažnai darantis "gyvas" transliacijas Youtube/Twitch platformose. Šis kanalas, tai klasikinių filmų ir žaidimų savotiška meka. Ši, kelių žmonių komanda "kepa" video jau 13 metų ir tikrai nežada sustoti. Puslapis Youtube "Kinda Funny" susikūrė panašiai kaip ir "Easy Allies". Vedama projekto įkūrėjo Greg Miller, susibūrė komanda, kurios didžioji dalis yra atkeliavusi iš "IGN" puslapio. Šiame kanale, dažnai galima išvysti žaidimų visuomenės ikonas, tad visada yra įdomu pasiklausyti ką pasakoja patyrę žaidimų "vilkai". Penkis kartus per savaitę yra leidžiama laidą "Games Daily", kurioje galime sužinoti karščiausias prieš tai buvusios dienos žaidimų naujienas. O kartą į savaitę paleidžiama į eterį laidą "Kinda Funny Gamecast", kuri apžvelgia pasirodžiusius žaidimus ir svarbiausia savaitės naujieną. Be apžvalgų, kartą į savaitę išleidžiama laidą "Party mode", kurioje susirenka visas "Kinda Funny" kolektyvas ir žaidžia kokį nors vakarėlių žaidimą. Verta paminėti ir įspūdingai praėjusi "Kinda Funny Games Showcast", kuris subūrė daugybę žaidimų kūrėjų, kurie pristatė daugybę naujų žaidimų. Šis šou žada pasirodyti ir 2019 metais. "Kinda Funny" turi ir antrą Youtube kanalą, tad jame galite pamatyti daugybę skirtingų laidų, kuriose kalbama apie kiną, interneto platybes ir daugybę skirtingų populiarių temų. Puslapis Youtube#1 Youtube#2 p.s. Jei Jums patiko šis įrašas, prašau pasidalinkite savo Facebook ar Twitter paskyrose. BadBoyyy aka Sumanytojas - Gamelement.lt
  13. Klasika. Šis terminas dažnai priskiriamas 80-ųjų ir 90-ųjų animaciniems "Disney" filmams. Pasakos, kurias kiekvienas žiūrėdavome per nespalvotus televizorius savaitgalio rytais. Tuo pačiu metu "Nintendo" buvo "ant bangos". Prasidėjo pažintis su namų žaidimų konsolėmis. Ir toks "mažytis" žaidimų kūrėjas "Capcom", ėmė ir sudarė sutartį su animacinių filmų gigantu "Disney". Gavę licenzija kurti žaidimus pagal populiariausių pasakų personažus, "Capcom" išleido visa krūva dabar nostalgija keliančių žaidimų. Tokie žaidimai, kaip "Darkwing Duck", "Duck Tales", "Chip 'n Dale", "Disney's Aladdin", "Disney's Magical Quest" serija ir daugelis kitų tapo pavyzdžiu, kaip tinkamai išnaudoti animacinių filmų adaptacijas žaidimuose. Šį kartą Jūsų dėmesiui mažosios undinėlės nuotykiai "Nintendo Entertainment System" pasaulyje Įsijungus žaidimą mus pasitinka žavus MIDI garsų intro. Užtenka kelių sekundžių muzikinio garso takelio, kad suprastume, kad tai raudonplaukės undinėlės žaidimas. Prieš leidžiantis į nuotykius, mums trumpai nupasakojamas siužetas. Undinėlė Arielė įsimyli princą, ir paprašo tetulės Ursulos, kad ji magijos pagalba ją paverstu žmogumi. Ji išpildo Arielės norą. Ir dar nespėjus džiaugsmo akimirkai išb*ėsti, undinėlė sužino, kad piktoji tetulė Ursula nori užvaldyti vandenyno karalystę. Išgirdusi šią naujieną, ji išskuba į pagalbą, atgal į platųjį vandenyną. Kai pirmą kartą žaidžiau "The Little Mermaid" žaidimą, jis man atrodė kaip gražios pasakos inkarnacija į žaidimą. Pirmiausiai tai "Disney" veikėjų puiki vizualizacija, dėl kurios reikėtų pagirti "Capcom" meistrus. Jie sukūrė labai gerą grafikos varikliuką, kuris puikiai perteikė "Disney" pasaulius, todėl jose netrūksta detalumo ir spalvų. Kiekvienas priešas atrodo taip, lyg būtų nupieštas animaciniame filmuke. Garso takelis puikiai įsilieja į žaidimo pasaulį, ar tai undinėles rausiamas smėlis, ar tai kova su vandenyno blogiukais. Visur vyrauja smagūs MIDI garsai, kurie puikiai dera šiame žaidime. Pats žaidimo valdymas yra labai supaprastintas. Naudojame vos kelis pultelio mygtukus, vienu plaukiame greičiau, kitu leidžiame burbulus (taip galime pagauti priešus). Nors žaidimas ir yra labai lengvas, visgi ir čia turime maža bėdelę. Ji susijusi su kadrų skaičiumi, jie yra nepastovūs, dėl ko kartais tenka pasijusti, lyg sulėtintame kine. Tačiau šis "negalavimas" neatbaido nuo žaidimo, o jausmas, kad dalyvauji pasakoje išlieka. "The Little Mermaid" iš viso turi penkis lygius, kurie yra suskirstyti į kelias sekcijas. Matomai kūrėjai stengėsi per save perlipti, ir vietoje ilgesnio žaidimo, pasiūlyti žaidėjui daugybę skirtingų žaidimo savybių. Apie jas šiek tiek plačiau. Lygiuose galėsime atrasti kriaukles, su kuriomis galėsime atrakinti skrynias. Jas atrakinus dažniausiai rasime dviejų spalvų perlus, kurie leis pagerinti Arielės leidžiamų burbulų savybes. Priešai atsidūrę burbuluose, taps mūsų ginklu prieš kitus vandenyno blogiukus. Mėgstantiems rinkti taškus, jų pagalba galėsime atrasti daugiau lobių t.y. šakučių, pypkių (tikriausiai jos sidabrinės arba auksinės). Kartais galėsime atsidurti sausumoje, ir šokinėti ant žvininės papilvės. Tačiau šios savybės nublanksta, dėl trumpų žaidimo lygių. Iš vienos pusės "The Little Mermaid" šių laikų mąstais yra labai trumpas žaidimas. Greitesni žaidėjai gali jį užbaigti per 15 minučių. Tačiau iš kitos pusės, šis nuotykis turi visas geriausias platformerių savybes. Tikriausiai, tai vienas geriausių būdų supažindinti jaunuosius žaidėjus su kompiuteriniais žaidimais. "The Little Mermaid" yra įvairus, spalvingas ir trumpas žaidimas, kuris neturėtų atbaidyti pradedančiojo žaidėjo dėmesio. Istorija pateikiama aiškiai ir paprastai, o gražūs personažai suteikia šiai pasakai puikų motyvą žaisti žaidimą toliau. Tad jei norite supažindinti savo mažąjį su kompiuteriniais žaidimais, tai puikus pirmas žingsnis link to. Smagaus p.s.s. Jei Jums patiko šis įrašas, prašau pasidalinkite savo Facebook ar Twitter paskyrose. BadBoyyy aka Sumanytojas - Gamelement.lt
  14. Ne, kalbu apie nemokama turinį. Paskutinis atnaujinimas vėl visko nemažai pridėjo + Lost Tales naujos misijos. O Season pass dar net ne neinstaliavęs.