Jonis

Kokias auto vairuojate?

Rekomenduojami pranešimai

Taip, skonis draugu neturi, bet daug kas sutiks juodi ratai nesiziuri. Juodi ratai, juodos padangos, vizualiai sumazeja ratlankiai, nebesimato dizaino. Poto dar padangos issipurvina, pagelsta, tai vaizdo jokio. Kita tema, o kaip valdosi masina pakelus 5cm ? Kaip keliasi jos, amortikus keist reikia ? Ar spyruokles ? Ar su gumom keliasi. Turiu patirties tik zeminant.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apsiprekinau ir aš, viską nutariau aprašyti blogo įraše.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2020-09-06 14:46, Impaler parašė:

Apsiprekinau ir aš, viską nutariau aprašyti blogo įraše.

Manau teisingą sprendimą padarei, kad nusipirkai Toyotą, nes tai ko gero yra vienos patikimiausių mašinų rinkoje kartu su Hondomis ir dar keliomis japoniškomis markėmis. Draugas turi Toyota Corolla Verso, kas yra absoliučiai ta pati Toyota Verso tik viena karta senesnis modelis. Toyota Corolla Verso yra gamintas ne ant Corollos bazės ir yra atskiras modelis, tiesiog sekančiam modeliui Toyota nusprendė ištrinti Corolla vardą ir paliko tik Verso. Tai automobilis yra labai patikimas, apart dyzelio purkštukų ir dyzelio kietųjų dalelių filtro problemos, kuri buvo žinoma prieš perkant mašiną. Mašiną turi 5 metus ir daugiau nebuvo jokių bėdų, mašina praėjo 3 technikines iš pirmo karto.

Paskutiniu metu pats ieškausi automobilio pirkimui, noriu pasikeisti savo seną Opel Vectra 2000 metų 2.0 L 74 kw dyzelį. Šią mašiną turiu 6 metus, ir jos patikimumas yra tiesiog stulbinamas, per 6 metus nebuvo taip, kad neužsikurčiau, net prie -25 Celsijaus, važiuoklės per visus 6 metus remontuoti neteko, apart visų naujų stabdžių diskų ir kaladėlių, rankinio stabdžio troso ir kaladėlių ir stabdžių vamzdelių, ir tai būtinumo nebuvo, bet nauji geri stabdžiai yra svarbiausias dalykas mašinoje, bet to iš principo net neskaitau kaip remonto, man tai yra panašiai kaip kurą užsipilti ar tepalus keisti. Variklis veikia puikiai, kaip pirmą dieną nusipirkus. Tačiau paskutiniu metu supratau, kad mašina, gal dar važiuotų, bet tiesiog neapsimokės Vasarį varyti technikinės, nes kėbulas jau aprudyjes smarkiai, gal labai baisiai nėra, bet prisidėda prie nenoro investuoti, dar stiklas skilęs priekinis, technikinei reikėtų keisti ir jau pradeda kažkas lengvai barškėti važiuoklėje kartais tiek gale, tiek priekyje, dar nežymiai, bet manau turiu apie pusmetį laiko iki kol reikės investuotį, o kadangi 6 metus nieko daryti neteko, tai manau, kad jau tiesiog ateina laikas. Todėl aš noriu kažko panašiai patikimo, tad galvoju pirkti Toyota Corolla Verso, nes mašina yra didelė, bet tuo pačiu nėra pernelyg didelė, toks idealus variantas. Mašina patogi, nes yra ir 7 vietų variantų, kas gali būti patogu. Taip pat visos sėdynės užsilekia taip, kad pasidaro visiškai lygios grindys, tad kai reikia galima daug ką sutalpinti bagažinėje. Kartu didelis pliusas, jog sėdima vieta yra aukščiau, nei standartinio sedano ar universalo.

Juokinga, bet dar viena priežasčių kodėl ketinu pakeisti Opelį yra ta, kad pas mane yra absoliučiai pilna komplektacija. Iš pažiūros gerai, odinis salonas, šildomos sėdynės, klimato kontrolė, oro kondicionierius žinoma, kruizo kontrolė (greičio palaikymo sistema), visi elektriniai langai, galinis langas turi net ruletą/užuolaidą, yra pilnas borto kompiuteris, kokių funkcijų neturi net Toyotos 2008 metų. Bet problema dėl komplektacijos yra Xenon žybintai, kurie kai pirkau švietė stulbinamai, tačiau praeitą žiemą pastebėjau, kad jau sunkiai matosi naktį, išdegę reflektoriai, kuriuos pakeisti normaliais kainuoja apie 70 eurų už vieną. Kitų žybintų naudotų pirkti neapsimoka, nes kaina tokia pati, o reflektoriai bus tokie patys, be to Xenon lemputės normalios eina bent po 60 eurų, tad man atstatyti Opelį iki geros būklės kainuotų visos mašinos kainą, gal ir viršytų, tad jau laikas pasikeisti.

Tiek iš draugų, pažįstamų atsiliepimų, kad dabar tokių kokybiškų mašinų Europoje nelabai gamina, nes viskas komercializavosi, kad automobiliai išlaikytų tik garantinį laikotarpį, tad jų resursas yra žymiai mažesnis, kartu ir tų pačių Opelių naujesnių modelių. Tačiau pas japonus yra kitoks verslo mentalitetas, nei pas europiečius ar amerikiečius. Pas juos logika yra tokia, kad jeigu vieną automobilį padarysi gerą, tada kitą automobilį tas pats žmogus norės pirkti ir dėl patikimumo bus geras vardas. Gali būti, kad tai tiesa, nes kažkada universitete turėjau nespecialybines vadybos paskaitas, ten dėstytojai minėjo, jog Japonijoje tikrai kitoks verslo mentalitetas ir europiečiams bei amerikiečiams juos kartais sunku suprasti dėl to.

Redagavo Mldc

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 valandas, Mldc parašė:

Manau teisingą sprendimą padarei, kad nusipirkai Toyotą, nes tai ko gero yra vienos patikimiausių mašinų rinkoje kartu su Hondomis ir dar keliomis japoniškomis markėmis. Draugas turi Toyota Corolla Verso, kas yra absoliučiai ta pati Toyota Verso tik viena karta senesnis modelis. Toyota Corolla Verso yra gamintas ne ant Corollos bazės ir yra atskiras modelis, tiesiog sekančiam modeliui Toyota nusprendė ištrinti Corolla vardą ir paliko tik Verso. Tai automobilis yra labai patikimas, apart dyzelio purkštukų ir dyzelio kietųjų dalelių filtro problemos, kuri buvo žinoma prieš perkant mašiną. Mašiną turi 5 metus ir daugiau nebuvo jokių bėdų, mašina praėjo 3 technikines iš pirmo karto.

Paskutiniu metu pats ieškausi automobilio pirkimui, noriu pasikeisti savo seną Opel Vectra 2000 metų 2.0 L 74 kw dyzelį. Šią mašiną turiu 6 metus, ir jos patikimumas yra tiesiog stulbinamas, per 6 metus nebuvo taip, kad neužsikurčiau, net prie -25 Celsijaus, važiuoklės per visus 6 metus remontuoti neteko, apart visų naujų stabdžių diskų ir kaladėlių, rankinio stabdžio troso ir kaladėlių ir stabdžių vamzdelių, ir tai būtinumo nebuvo, bet nauji geri stabdžiai yra svarbiausias dalykas mašinoje, bet to iš principo net neskaitau kaip remonto, man tai yra panašiai kaip kurą užsipilti ar tepalus keisti. Variklis veikia puikiai, kaip pirmą dieną nusipirkus. Tačiau paskutiniu metu supratau, kad mašina, gal dar važiuotų, bet tiesiog neapsimokės Vasarį varyti technikinės, nes kėbulas jau aprudyjes smarkiai, gal labai baisiai nėra, bet prisidėda prie nenoro investuoti, dar stiklas skilęs priekinis, technikinei reikėtų keisti ir jau pradeda kažkas lengvai barškėti važiuoklėje kartais tiek gale, tiek priekyje, dar nežymiai, bet manau turiu apie pusmetį laiko iki kol reikės investuotį, o kadangi 6 metus nieko daryti neteko, tai manau, kad jau tiesiog ateina laikas. Todėl aš noriu kažko panašiai patikimo, tad galvoju pirkti Toyota Corolla Verso, nes mašina yra didelė, bet tuo pačiu nėra pernelyg didelė, toks idealus variantas. Mašina patogi, nes yra ir 7 vietų variantų, kas gali būti patogu. Taip pat visos sėdynės užsilekia taip, kad pasidaro visiškai lygios grindys, tad kai reikia galima daug ką sutalpinti bagažinėje. Kartu didelis pliusas, jog sėdima vieta yra aukščiau, nei standartinio sedano ar universalo.

Juokinga, bet dar viena priežasčių kodėl ketinu pakeisti Opelį yra ta, kad pas mane yra absoliučiai pilna komplektacija. Iš pažiūros gerai, odinis salonas, šildomos sėdynės, klimato kontrolė, oro kondicionierius žinoma, kruizo kontrolė (greičio palaikymo sistema), visi elektriniai langai, galinis langas turi net ruletą/užuolaidą, yra pilnas borto kompiuteris, kokių funkcijų neturi net Toyotos 2008 metų. Bet problema dėl komplektacijos yra Xenon žybintai, kurie kai pirkau švietė stulbinamai, tačiau praeitą žiemą pastebėjau, kad jau sunkiai matosi naktį, išdegę reflektoriai, kuriuos pakeisti normaliais kainuoja apie 70 eurų už vieną. Kitų žybintų naudotų pirkti neapsimoka, nes kaina tokia pati, o reflektoriai bus tokie patys, be to Xenon lemputės normalios eina bent po 60 eurų, tad man atstatyti Opelį iki geros būklės kainuotų visos mašinos kainą, gal ir viršytų, tad jau laikas pasikeisti.

Tiek iš draugų, pažįstamų atsiliepimų, kad dabar tokių kokybiškų mašinų Europoje nelabai gamina, nes viskas komercializavosi, kad automobiliai išlaikytų tik garantinį laikotarpį, tad jų resursas yra žymiai mažesnis, kartu ir tų pačių Opelių naujesnių modelių. Tačiau pas japonus yra kitoks verslo mentalitetas, nei pas europiečius ar amerikiečius. Pas juos logika yra tokia, kad jeigu vieną automobilį padarysi gerą, tada kitą automobilį tas pats žmogus norės pirkti ir dėl patikimumo bus geras vardas. Gali būti, kad tai tiesa, nes kažkada universitete turėjau nespecialybines vadybos paskaitas, ten dėstytojai minėjo, jog Japonijoje tikrai kitoks verslo mentalitetas ir europiečiams bei amerikiečiams juos kartais sunku suprasti dėl to.

Nusiperki auto, tai arba turi problemų dahuja arba išvis neturi jokių problemų.  Mitas čia su tais "kad atlaikytų garantinį", jau 20 metų tą pačią gaidelę girdžiu, bet praktika rodo visai ką kita. Kaip draugelis sakė apie japonkes, negenda nes nėra kam gesti. Europinės, tiksliau vokiškos pirmos kurios diegė naujoves/technologijas automobiliuose, ne veltui premium segmentas, kai tuo tarpu kiti sugeba tik po 20-ies metų naudoti tai ką vokiečiai jau senų senovėj naudojo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, Mldc parašė:

Manau teisingą sprendimą padarei, kad nusipirkai Toyotą, nes tai ko gero yra vienos patikimiausių mašinų rinkoje kartu su Hondomis ir dar keliomis japoniškomis markėmis. Draugas turi Toyota Corolla Verso, kas yra absoliučiai ta pati Toyota Verso tik viena karta senesnis modelis. Toyota Corolla Verso yra gamintas ne ant Corollos bazės ir yra atskiras modelis, tiesiog sekančiam modeliui Toyota nusprendė ištrinti Corolla vardą ir paliko tik Verso. Tai automobilis yra labai patikimas, apart dyzelio purkštukų ir dyzelio kietųjų dalelių filtro problemos, kuri buvo žinoma prieš perkant mašiną. Mašiną turi 5 metus ir daugiau nebuvo jokių bėdų, mašina praėjo 3 technikines iš pirmo karto.

Aš irgi manau taip :)

Domėjausi ir Corolla Verso, tačiau aš labai norėjau automato, o automatas Corolla Verso yra tas vadinamo Roboto tipo, žodžiu prasčiausias variantas koks iš automatų gali būti. Visi meistrai ragino tokio tikrai nepirkti, todėl vien dėl to jau atkrito CV modelis.

Paprastas Verso yra asmeniškai ir gražesnės išvaizdos, yra dar truputį talpesnis, salonas irgi gražesnis ir vairavimo komfortas dar didesnis jaučiasi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 valandas, cheburator parašė:

Nusiperki auto, tai arba turi problemų dahuja arba išvis neturi jokių problemų.  Mitas čia su tais "kad atlaikytų garantinį", jau 20 metų tą pačią gaidelę girdžiu, bet praktika rodo visai ką kita. Kaip draugelis sakė apie japonkes, negenda nes nėra kam gesti. Europinės, tiksliau vokiškos pirmos kurios diegė naujoves/technologijas automobiliuose, ne veltui premium segmentas, kai tuo tarpu kiti sugeba tik po 20-ies metų naudoti tai ką vokiečiai jau senų senovėj naudojo.

Nežinau dėl tų technologijų diegimo, Hondos ar Toyotos nelabai ir atsilieka ypač variklių srityje, japonai anksčiau pradėjo masiškai gaminti DOHC variklius, Hondos padarė VTEC ir kitas technologijas. O tas europiečių naujoves ar technologijas tai čia skaityčiau minusas ypač pas mersus nuo 2000 m., kai pridėta daviklių ar elektrinių blokų tris kart daugiau negu reikia, po to visi genda ir kainuoja daug, tai čia tiesiog yra naujovės dėl naujovių, kurios tik žalą padaro vairuotojui, nes patikimumą sumažina ir ženkliai. Kai japonai padaro kažką naujo, bent jau taip baisiai negenda. Aišku čia kiek stereotipinis požiūris, tačiau manau tiesos tame yra. O dėl garantijos, tai manau, kad čia logiška, koks jiems tikslas gaminti mašiną su dideliu resursu, kai tokią pagaminti  kainuoja žymiai brangiau, ko jiems nereikia po to. Bet aišku sunku tą patikrinti, tačiau mersai gaminti kokiais 1980 metais buvo žymiai patikimesni negu dabar.

 

prieš 2 valandas, Impaler parašė:

Aš irgi manau taip :)

Domėjausi ir Corolla Verso, tačiau aš labai norėjau automato, o automatas Corolla Verso yra tas vadinamo Roboto tipo, žodžiu prasčiausias variantas koks iš automatų gali būti. Visi meistrai ragino tokio tikrai nepirkti, todėl vien dėl to jau atkrito CV modelis.

Paprastas Verso yra asmeniškai ir gražesnės išvaizdos, yra dar truputį talpesnis, salonas irgi gražesnis ir vairavimo komfortas dar didesnis jaučiasi.

Dėl Corolla Verso automatų tai girdėjau, kad ten nieko gero. Man tiek Corolla Verso tiek Verso yra panašūs, tik Verso naujoviškensis dizainas, ir geriau žiūrisi. Aš gal ir pats svarstyčiau Verso, bet man dar kiek per brangūs yra, o visiškai nuvažinėtos mašinos nesinori. Dėl Verso mane domina tik vienas dalykas, kuris man kliuva, kaip yra dėl spydometro esančio šone, o ne priekyje? Ar jis yra patogus vairuojant, nekliuva, kad šone? Ar čia tiesiog priprasti tereikia? 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Mldc Patikimesni, nes nebuvo kam sugest tais metais, buvo tik važiuoklė ir rūdys. Komfortas turi savo kainą. Net nėra ko lygint, atsisėdi į naują ir caro pimpalo laikų geldą ir supranti kad tik nostalgija likus. Kaip sako, prie ruso buvo geriau, nes buvai jaunesnis, daugiau nieko.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man spidometras iš karto prilipo, tikrai nėra problematiška ar nepatogu į jį žiūrėti. Man asmeniškai patinka toks paįvairinimas dizaine.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va tokį va pavadelioju :D 

imgpsh_fullsize_anim (8).jpg

imgpsh_fullsize_anim (6).jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne auto, bet nuo pavasario pradesiu vadelioti sita zirga :D , jau laukiu kada sniegas nutirps :)

IMG_8A95025952A0-1.jpeg

3949755C-FC8B-4954-8281-3586422D9BFB.JPEG

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Linksmi ratai atrodo, @Eiviokas :D

Su tokiais orais, kaip dabar, matyt ilgai laukti neteks. Vienas važinėji ar kokiam klubui priklausai ir pan.?

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Impaler Pirmas moto, nėra pats galingiausias 650 cc ir tik 53 kw :) na bet kiek mačiau 100 km/h pasiekia per 4 sec :D 
Išmoksiu normaliai važiuoti reikės kažką rimtesnio prigriebti :D 
Jeigu orai laikysis tokie kaip šiandien (plius 3-4) tai tikrai greitai į gatves išlysiu :) 
Pakolkas nepriklausau jokiam klubui, bet kažkaip nelabai ir traukia ten bandomis važinėti, turiu keletą draugų kurie moto manjakai tai teks su jais :D 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.