Džekeris

Saints Row

Rekomenduojami pranešimai

Saints Row

Saints Row

  • Platformos

    • PC
    • Xbox One
    • PlayStation 4
    • Google Stadia
    • +2
  • Kūrėjas

    • Deep Silver Volition, Inc.
  • Leidėjas

    • Deep Silver
  • Temos

    • Comedy
    • Crime
  • Išleidimo data


  • Apie žaidimą

    A reboot of the open-world action-adventure series of the same name, pulling away from the wacky over-the-top elements of previous games. It is Volition's final game.

Saints Row

Apie žaidimą

A reboot of the open-world action-adventure series of the same name, pulling away from the wacky over-the-top elements of previous games. It is Volition's final game.

Aprašymas

Overview

No Caption Provided

Saints Row, not to be confused with the original 2006 game of the same name, is a comedic open world action-adventure game developed by Deep Silver Volition and published by Deep Silver for the PlayStation 5, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 4, Google Stadia, and PC on August 23, 2022.

A reboot of the series of the same name, Saints Row features a new storyline that tones down the wacky over-the-top scenarios of Saints Row: The Third, Saints Row IV, and Saints Row: Gat Out of Hell, bringing it more in line with the first two games.

The game is set in the fictional southwest American city of Santo Ileso during a gang war between Los Panteros and the Idols, with the private military corporation Marshall Defense Industries working to eradicate them both. Players control a customizable character known as "The Boss", a former member of Marshall who, after being targeted by both gangs, forms their own gang (the "Saints") with their three friends (Eli, Kevin, and Neenah).

It is the last game in the Saints Row series and is Volition's final game, as they were shut down by their parent company one year after the game's release.

PC System Requirements

Minimum - 1080P 30 FPSRecommended - 1080P 60 FPSHigh - 1440P 60 FPSUltra - 4K 60 FPS
OS:Windows 10 64 bit

Windows 10 64 bit

Windows 10 64 bit

Windows 10 64 bit

DirectX:DX11DX12DX12DX12
CPUIntel Core i3-3240 / AMD Ryzen 3 1200Intel Core i7-6700K / AMD Ryzen 5 1500XIntel Core i7-10700K / AMD Ryzen 5 5600XIntel Core i5-12600 / AMD Ryzen 7 5800X
RAM8GB12GB16GB16GB
GPUGeForce GTX 970 4GB / Radeon RX 480 4GBGeForce GTX 1070 8GB / Radeon RX 5700 8GBGeForce RTX 2080 8GB / Radeon RX 6700XT 8GBGeForce RTX 3080Ti 12GB / Radeon RX 6800XT 12GB
Storage50GB Available50GB Available - SSD50GB Available - SSD50GB Available - SSD
Daugiau...

Nuotraukos


Panašūs žaidimai

opapa! gaujos teritorijos pletimas ir vystymas..kazkas nuostabaus.

labai patiko godfather ir gta-sa del sio aspekto, ziuresim!

Redagavo Lauras

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Aš dėl šito sutinko, kad patenka build'ai į diskus, kuriuos galima žaisti be jokių atnaujinimų, tačiau jie yra bugovi ir/ar turi problemu su performance. Aš turėjau omenyje atvejus, kai papuola į diskus net ne žaidimo buildas, o tiesiog licenzija užimanti keliasdešimt megabaitų pvz. CoD Black Ops 6, čia va yra visiška nesamonė ir tinginystė, nes nematau, jokios priežasties kodėl negali įdėti geriau bugovo žaidimo buildo į 100GB diską, kuris nors ir neįdealus, vis tiek bus veikiantis. O dėl kainų, tai faktas, kad skaitmena yra žymiai pigesnė, čia net nebuvo įtrauktos eksporto/importo išlaidos, o kame dar tai, kad parduotuvės turi uždirbti nuo parduodamos kopijos.  Dėl žaidimo diskų perpardavimo, tai nemanau, kad čia yra problema leidėjams, nes didžiausia apyvarta yra iš išankstinių užsakymų bei žaidimų išleidimo dienos, kai dar nėra galimybės nusipirkti naudotą diską. Čia kodėl egzistuoja DRM blogybė ant PC žaidimų, bet čia dar kita tema.
    • Penktadienį per Summer Game Fest bus atskleistas IOI kuriamas Bondo žaidimas
    • Šiais laikais developeriai labai stipriai priklausomi nuo leidėjų. yra duodami terminai kurių reikia laikytis ko pasekoj į diskus patenka stipriai neįšbaigtos žaidimų versijos. kas dėl laikmenos kainos: tai leidėjas va vistiek turi susimokėt. (Sony gamina ir jiem priklauso bluray, reiškias leidejas norėdamas išleisti žaidimą diske turi susimokėt tuos "centus" o kai partija didelė tai ir kaina susidaro). Va ir prieinam prie to, kad skaitmeną išleisti pigiau. Kas dėl Microsofto tai jie moka sony už leidimą naudoti bluray. automatiškai jiem labiau apsimoka skaitmena Viskas būt gerai su diskais, bet bėda ta, kad juos galima peržaidus parduoti, o tai labai nepatinka ir sony ir ms, nes taip jie praranda pinigus. ko pasekoj po truputį pereisim prie visiškai skaitmenos. daėjom iki to, kad net pirkdamas collectors edition gauni tik tuščią žaidimo dėžutę
    • Taip taip, jau sunkiai rasi naują žaidimą, kuris Day 1 patch negauna, bet ką aš norėjau pasakyti, kad didžioji dauguma žaidimų veikia puikiai ir be tų Day 1 patch'ų, tiesiai iš disko, ko pasekoje yra verta juos kolekcionuoti  Pavadinčiau developer'ius tinginiais tiesiog, nes nematau priežaščių neįdėti pilną žaidimo build'ą į diską, kai jau yra priduodama spausdinti juos, čia tiesiog yra didelė šių dienų nesamonė žaidimų pasaulyje. O su Nintendo visai kita situacija yra, nes su naujuoju Switch 2 leidėjams yra siūloma labai pigi tik licenzijos tipo kortelė, kur žaidimą reikės atsisiūsti ir daug brangesnė 64GB kortelė, kurios vieneto kaina leidėjui yra apie ~$16, kas yra kosmosas, todėl dauguma leidėjų pasirinks taupyti tiesiog. Pilni žaidimai dėžutėje (64GB) kol kas patvirtinti tik Nintendo eksliuzyviniams žaidimams, šios problemos nėra pas Sony, nes jie patys gamina BD-XL 100GB diskus, kurie kainuoja centus lyginant su Nintendo kortelėmis. Pas Microsoft truputi labiau problematiška, nes jie patys negamina diskų, tai žaidimų build'ų spausdinimas keliauja per kompanijas tuom užsiimančias, kas truputį pakelia diskų kainą, bet toli gražu iki tokių kainų, kaip pas Nintendo. O aplamai, Microsoft strategija pirmoje vietoje yra gamepass, tai ten tiesiog žaidėjų rinkai tie diskai mažai kam įdomus aplamai, ko pasekoje vis mažiau ir mažiau matome fizines versijas žaidimų iš Xbox Game Studios.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos