Skeith

Duke Nukem Forever

Rekomenduojami pranešimai

Štai kas iki šiol kaba 3D Realms oficialiame saite. Taip ir nesuprantu ar gamina jie ar kaip... Klaidina visus tik. Manau jeigu atšauktų projektą tai pašalintų visą tokią informaciją apie gamybą... Galvojame ir laukiame.

 

Nuotrauka

 

Štai paskutinieji Screeshotai padaryti prieš 28 December 2008. Tai beveik metus išskyrus Bryan video failą nieko negirdėtą. Dar vienas minusas 3D Realms.

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

Redagavo Skeith

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

It's not an ideal representation of 3D Realms' legendary project, but leaked footage is the only format in which Duke Nukem Forever is likely to reach the outside world following the studio's legal turmoil. A new fan-made compilation video, which has been uploaded to YouTube (and embedded after the break), provides a few new glimpses at Duke's never-ended extermination road trip across America.

 

In addition to the video, All Games Beta also hosts some alleged screenshots of the first-person shooter -- and odd third-person truck driver, apparently.

 

(Originalaus pranešimo autorius - narkata)

(Kadangi vienas negeras žmogus sukurė temą, nepasinaudojant paiešką - teko ją panaikinti ir vienintelį naudingą pranešimą perkelti čia.)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"i fell lucky this christmas" xD Killed me :)

 

Duke Nukem Forever has drawn a number of jokes related to its development timeline. The video gaming media and public in general have routinely suggested several names in place of Forever, calling it "Never", "(Taking) Forever", "Whenever", "ForNever", "Neverever", and "If Ever".[58] The game has also been ridiculed as Duke Nukem: Forever In Development, "the longest game ever in production" and "an elaborate in-joke at the expense of the industry".[64]

Beje sis zaidimas buvo kurtas ant Quake varikliuko, tada ant Quake 2, o poto perejo i Unreal, ir vel i Unreal 2. Nuo tada ir liko prie jo...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje sis zaidimas buvo kurtas ant Quake varikliuko, tada ant Quake 2, o poto perejo i Unreal, ir vel i Unreal 2. Nuo tada ir liko prie jo...

 

Iš kur tokia info?

 

Nes net akivaizdžiai matosi kad pirmame trailer variklis yra Lithtech, trečiame - Doom 3 varikliukas (deja neprisimenu antro variklio taip iškarto)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is screenu matau kad epic games unreal 2 engine ;] modifikuotas ? zinoma visi modina kas ji naudoja ;]. zinau atmintinai jo renderinima. gal jie ir moovino nuo vieno iki kot gi daug laiko jau jie shuda cia mala.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar man pasirode ar istikruju per ta klipa 3:29 atrodo kaip Xbox 360/PS3 mygtukas raudonas tik neryskiai. Parasyta: "Hold (Red Button) to pick up Pistol".

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar man pasirode ar istikruju per ta klipa 3:29 atrodo kaip Xbox 360/PS3 mygtukas raudonas tik neryskiai. Parasyta: "Hold (Red Button) to pick up Pistol".

Taip, ten buvo Xbox 360 mygtukai, dar vakar vakare maciau :) Taip pat ant 1:31, Hold (Red button) Shotgun, Redagavo G1edrius

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Valve to Purchase Duke Nukem Forever Source, Release Crossover Game: http://www.bbspot.com/News/2009/05/duke-nukem.html?from=rss

A couple of sites out there have news about another rumour, the question is if its true or not. Source engine 2? EA? T2? June 18th 2010? Figure it out for yourself, what do you think?

 

"We see this more as an IP or content acquisition rather than a source code or technology acquisition, if you will," stated Newell. "We're not interested in the technology of Duke Nukem so much as the intellectual property of Duke Nukem. We do have definite plans for the franchise, but I can't reveal too much about them at the moment."

 

Information from sources within the company hint at some of those plans. "I know there's a plan to create a crossover game with our main franchises. AVP was a big hit for Sierra, and I'm sure people would love to see Duke Nukem joining forces with Gordon Freeman," said a Valve employee, who did not wish to be named.

 

The player will have the ability to switch between the Gordon and Duke personas at will. In fact, most puzzles in the game can only be solved by using the right character. In the spirit of the side-scrolling platformer, the Duke Nukem persona will be used to solve all running and jumping puzzles, much like the original game. The Gordon Freeman persona will be used to solve puzzles of the Half Life 2 variety.

 

Nuotrauka

 

and what happens when the image gets changed a bit?

 

Nuotrauka

Cia ir pats tinklapis: http://www.valvesoftware.com/ Ir vis delto dar tik gandai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gandas: „GearBox“ prikelia „Duke Nukem Forever“

Šiandien pasklido gandai, kad „GearBox“ studija peremė „Duke Nukem Forever“ žaidimą iš „3D Realms“ studijos ir žaidimo Demo versija bus išleista dar šiemet.

 

„GearBox“ kol kas nenorėjo duoti jokios informacijos apie šitokius gandus. Tie patys gandai kalba, kad žaidimas bus išleistas „GearBox“ vardu. Taipogi, gandai teigė, kad žaidimo demo versija gali pasirodyti dar šiais metais. Pats „Duke Nukem Forever“ žaidimo kūrimas nutrūko 2009 metais, kai leidėja „Take-Two“ apkaltino „3D Realms“ studiją nesugebėjimu išleisti žaidimą laiku.

 

Kol kas informacijos nenorėjo suteikti ir „3D Realms“ vadovas, todėl gandai negali būti patvirtinti arba paneigti. Ką gi, telieka laukti informacijos ir sužinoti, ar pagaliau „Duke Nukem Forever“ išvys dienos šviesą.

Games.lt

 

Cia jau tik gameplay

 

Goodbye

 

Nuotrauka

 

Thanks for being fans and for all your support.

 

Edit: We've had numerous people inquire as to who is in the photo, so to that, here's a list of who is who in the photo:

 

SITTING/KNEELING L-R: Chris Cummings, Randy Forsyth, David Riegel, Pat Jones, Pete Knepley, Jay Brushwood, Dave Ratti, George Broussard, Allen Blum, Chris DeSimone, Brian Hook (pink tie), Quinn DelHoyo (GDC shirt), Scott MacLean, Rob "MacGuvyer" Faison, Andrew "Sonic" Kerschner, Bryan Turner, Steve Blackburn, Kaiser the dog.

 

STANDING L-R: Brian Lawson, John Pollard, James Houska, Andrew Baker, Eric Von Rothkirch, Chris Skelton, Mark Skelton, Gary Buchanan, Kevin Green, Joe Siegler, Rick Huenick, Chris Smith, Ben "Too Happy" Eoff, Trammell "T-ray" Isaac, David Carter, Bryan Brewer, Layne Johnson, Brad Jacobs, John Anderson.

What the fuc.k?! Redagavo G1edrius

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

LIVE BROADCAST NOW iš 2K Games:

 

http://www.ustream.tv/2kgameslive

 

Duke Nukem Forever leidėjas yra Gearbox ir 2K

 

PC, XBOX360 ir PS3 platformom.

Redagavo Skeith

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Pasakojimas apie tai kaip Sony visgi pardavė man savo brangiausia konsolę. Tai va, apie PS5 Pro pirkimą galvojau praktiškai nuo pat jos anonsavimo pradžios, tačiau vis save bandžiau atkalbinėti kad man jos nereikia, kad sudėjus visis priedus kaina siekai vos ne 1K eurų ir kad tikrai išsiversiu su Fat PS5 iki pat 6 Serijos atėjimo. Bet neparėjo😄 Kas mane privertė apsigalvoti - ogi tas kad po tam tikrų pranešimų supratau kad Sony toliau aktyviai vystis tik Pro konsoles versija. Taip, vanilinė PS5 bus puikiai palaikoma, jai išeis visi updaitai, tiks visi išleisti žaidimai iki pat gyvavymo ciklo pabaigos, bet sena versija ne bus vystoma, nieko naujo, tik palaikymas. O Pro vystys ir gerins toliau. Project "Amethyst" - kitais metais Pro išeis didelis updaitas. kuris pakeis dabartine PSSR į dar progresyvesnę ir geresnė upskailo technologija, taigi su Pro žaidimai atrodys dar geriau, negu dabar, palaikymas tik didės ir vis didesniame žaidimu skaičiuje, tas kokybės skirtumas atrodys dar ryškesnis ir apčiuopemas. Geras pavizdys galėtu būti naujas Death Stranding - skirtumas tarp Pro ir paprastos versijos yra akivaizdus - taip su sena PS5 tu gausi puikia vaizdo kokybe, kaip ir Pro, bet...tik 30 fps. Kai su Pro 60 ir baigtas kriukis. Arba gali žaist ir 60, bet vaizdo kokybė tikrai suprastėja. Taigi apsisprendžiau. Ką galiu pasakyti apie pačią konsolę -kol kas įspūdžiai tik teigiami. Per tos praėjusius beveik 5 metus nuo originalios versijos išleidimo Sony daug ko išmoko ir padarė išvadų. Pirmas dalykas - konsole atrodo labai gražiai ir medžiagų kokybė tikrai gera, nėra prie ko prisikabinti. Keista, nors skirtumas didyje nėra labai ryškus, bet Fat versija po Pro pradeda atrodyti tikrai pernelyg didelė ir griozdiška, nors ankščiau taip visiškai neatrodė. Džiūgu kad konsole labai tyli, jeigu su sena aš turėjau minimalu neerzinanti coil wine, tai šitos nesigirdi, išvis, (na girdisi aušintuvo "šlamesys" esant apkrovai, bet idle mirtina tyla. Pats atnaujinimas ir failų profilių perkelimas pavyko sklandžiai - aišku kaip visada iš antro karto😄, nes kažkaip tai sugebėjo išsinarinti ethernet laidas, bet iš antro viską sklandžai perkėlė. Su Fat turėjau 1Tb M2 diską, tai sukeliau į jį max ką galėjau žaidimų ir per laidą keliau tik profilį, saivus bei galerijos failus. Kaip ir sakau viskas sklandžai persikėlė, taigi finale gavosi kad padarej senai konsolei vaizdo plokštės upgraida. Viskas vietoje ir taip pat lyg nieko nebuvai keitęs. Sunkiausias darbas eilinį kartą buvo nuimti Fato nugarėlės plokšte, nes ją vistiek reikia "lupti". Skirtingai Pro plokštės nusiima stebėtinai lengvai. Taigi dabar ramiai galėsiu laukti PS6 atėjimo, žinant kad visada gausiu Max grafikos kokybė. Visiems geros dienos ir geros vasaros. Chill!🎮😎
    • XBOX Series X|S Rugpjūtį  
    • Tą aš ir supratau, kad nieko nesutiksi, bet kitų žaidėjų ženklus kad jie čia buvo matai viso žaidimo metu, kad  nesi tu čia vienas mes ir gi čia nešiojam  
    • Ateityje dar pamatysi, kad kartu su kitais žaidėjais tiesi kelius, zip lines ir t.t. Vienam nutiesti visus kelius būtų labai sudėtinga dėl didelio resursų kiekio. Bet kai prisijungęs pamatai, kad kol buvai offline tavo pradėtas kelias gerokai prailgėjo, kaip tik apima noras kuo daugiau resursų įnešti ir prisidėti prie bendro gėrio 😀 Čia gal taip pat galima įžvelgti potekstę, kad ne tik mirusiųjų ir gyvųjų pasauliai susiliejo, bet taip pat ir dalinai susijungia atskirų žaidėjų pasauliai, kai tu kito žaidėjo niekada nesutiksi savo pasaulyje, tačiau matai jo palliktus daiktus, įspėjamuosius ženklus, nutiestus kelius ir t.t.
    • @poka Manau išeis tuo pat metu su PC versija. Kas mane dar nustebino, tas naujas features kur gali naudotis kitų žaidėjų paliktais praėjimais ar net mocu, galėtų daugiau tokių žaidimų būti, kur nors jis SP ir story-driven, bet tas online motyvas kad kitų žaidėjų palikti daiktai ir pan pasiekiami tau tai tikrai super. 
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos