reDzyss

Blur

Rekomenduojami pranešimai

Skirtumas tarp konsoliu netoks jau ir didelis, PC žinoma karaliauja. X360 turi geresni AA, daugiau skirtumu reikia ieskoti su padidinamuoju stiklu. Tik įdomu kaip performance skiriasi tarp platformu?

Ne į temą

asmeniskai skirtumas ten toks prizoominus, kad esmes paciam zaidimui jokios nesudaro.bent jau man.kiek pc gali,tai cia jis nieko negali.labai mazai tegeresnis siaip jau,..is toliau pazejus be jokio zoomo,jokio skirtumo nera..aisku ziurint kaip del efektu ,bet tikrai niekas blur spec netaike pc...ir siaip pc grazums nepadarys zaidimo nei geresniu nei blogesniu.
Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

asmeniskai skirtumas ten toks prizoominus, kad esmes paciam zaidimui jokios nesudaro.bent jau man.kiek pc gali,tai cia jis nieko negali.labai mazai tegeresnis siaip jau,..is toliau pazejus be jokio zoomo,jokio skirtumo nera..aisku ziurint kaip del efektu ,bet tikrai niekas blur spec netaike pc...ir siaip pc grazums nepadarys zaidimo nei geresniu nei blogesniu.
Ne į temą

Visiškai sutinku blizgučiai nepadarys žaidimo geresnio.
Redagavo Gdeon

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

PC tiesiog rezoliucija didesnė nei konsolių ir viskas. Konsoliniai screenshotai, kaip scalman minėjo, labai priartinti. Xbox360 tradiciškai kažkiek aštresnis (AA vs kažkokią ps3 naudojamą blur techniką). Nebūtų tiek priartinti screenshotai, iš vis beveik nesijaustų skirtumo, o dar jei žaidi ne nosį į televizorių įrėmęs tai iš vis neverta kalbėt apie grafikos skirtumus.

Xbox360 versija galėtų turėti apčiuopiamą pranašumą tik jeigu išlaikytų aukštesnį/stabilesnį fps (frames per second).

Redagavo fLn

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pass..

kodel? gameplay nepatinka? bent jau isgrafikos puses mane tenkina zaidimas. o gameplay gal irgi nieko kol neatitruksi nuo kitu. bet faktas yra - zaidimas kaip ir split-second grynai MP eina

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va šiandien perėjau ant ps3.Galbūt eisiu iki platinos , nors nzn kaip iseis..Žaidimas labai idomus ,reikalaujantis suskaupimo.bet dar turbut reiks padirbėti nes noriu visas švieseles gauti , o jų yra 450 , o esu surinkes ~320.Bet sakyciau zaidimas ganėtinai trumpas ,bet gal dėl to kad važiavau ant Easy:).Power ups pakanakmai jie visi reikalingi , ir geri , ant zaidimo galo , ismokau atakuoti su minomis .Jas galima issauti tiesiog priekin ir tada PABAKST ir priesas apsivertes:) .Mp tiek telosiau kokias penkias lenktynes ,bet tai sudare teigiama ispudi.Patiko tai kad , yra tie power-up ,nes tai prideda zaidimui intensyvumo , azartiskumo:)Si zaidima gavau keisdamas i modern warfare 2 , ir visiškai nesigailiu , nes kai ji perėjau maziau nei per 5 valandas , tai zaiuriai nusivyliau:(O bluro negaleciau palyginti su nieko nes nera nieko panasaus sukurto:)Vertinciau 9/10.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bizarre Creations' ambitious racer Blur failed to find an audience because the basic 'cars with weapons' concept scared off gamers, so says former design manager Gareth Wilson.

 

Speaking at the annual Develop conference in Brighton, as reported by Edge, Wilson explained that it is part of a developer's job to "reduce people's fear of buying your product" – a job that Bizarre apparently failed to do.

 

According to Wilson, consumers have three different reactions to a product: comfort, stretch and panic.

 

He explained that a basic breakfast cereal like cornflakes falls under 'comfort'. Chocolate cornflakes, on the other hand, are a bit of a stretch and ask the customer to take a risk. Cornflakes with bacon, however, would inspire 'panic' – as was the case with Blur – forcing the customer to take their cash elsewhere.

 

"Fear is a bigger driver for consumers than desire," he said. "They're not going to buy something they haven't tried before, because it might be crap.

 

"Licensing is a good way to go, but you have to be careful because licensing costs money. You have to balance it. With Project Gotham Racing 3 we spent millions getting Ferrari but it worked. People saw that on the cover.

 

"But with Blur, the licensing maybe worked against us: real cars and weapons. Bacon with cornflakes."

 

Despite the game attracting considerable critical acclaim, Blur's poor performance at retail was one of the final nails in Bizarre's coffin, with owner Activision closing the studio last year.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.