scalman

El Shaddai: Ascension of the Metatron

Rekomenduojami pranešimai

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

UTV Ignition Entertainment Announces El Shaddai: Ascension of the Metatron

 

 

An adventure that transcends Heaven and Earth to grace the PlayStation®3 and Xbox 360™ in 2011

 

LONDON and GLENDALE, Calif., June 10 /PRNewswire/ -- UTV Ignition Entertainment has been very pleased to see the global support and interest in our upcoming title El Shaddai: Ascension of the Metatron following its recent Japanese debut. We are now proud to announce the game for both the North America and Europe gaming markets.

 

El Shaddai: Ascension of the Metatron is a 3rd person fantasy action title inspired by events in the Old Testament, in particular the apocryphal 'Book of Enoch'. Enoch, a brave and just human, is caught up in a pivotal battle raging between Heaven and the Fallen Angels. Though lacking their monstrous powers, he must overcome the Fallen Angels in order to save humankind from a great flood ordered by Heaven to wash away their twisted empire on Earth. In order to succeed, he must use his natural combat skills and master a range of powerful Heavenly weapons under the guidance of four watchful Archangels. Heaven's true wild card is Lucifel, the enigmatic red-eyed angel, who is always in Enoch's ear with a word of advice and a line in dry wit. The tale combines adventure, humor, and horror, along with breathtaking beauty and heart-tugging emotion.

 

We are taking enormous care to ensure that the game is presented in a manner that preserves its creators' vision so that, no matter who plays the game or where they are from, this unique creative impulse shines through. We are sure that El Shaddai will capture the imagination of gamers, just as it has captivated the 100-plus strong team who has spent the last few years bringing it to life.

 

Our Tokyo-based studio has amassed a hugely talented and visionary team, headed by Sawaki Takeyasu (Game Director, Character Designer) and Masato Kimura (Producer), both of whom have experience of bringing stunning games to market, with credits including Devil May Cry, Okami and Viewtiful Joe. They have been working diligently to create something truly original and iconic for the gaming community in El Shaddai. "When developing this title, it was imperative that we give these immensely talented game designers total artistic freedom," says Ignition Entertainment Chairman Hassan Sadiq. "And they have truly risen to the occasion by forging an adventure that combines a compelling, universally relatable story line with deep gameplay and a uniquely expressive visual style."

 

El Shaddai: Ascension of the Metatron will be available for Xbox 360™ and PlayStation®3 in 2011, and Ignition Entertainment will be sharing further information directly following our official unveiling at the Electronic Entertainment Expo in Los Angeles next week.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

na zaidimo stilius ir vizualinis atlikimas tai tikrai orginalus.. :D

Looks AWSOME, like a true anime :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

nu labai grazu..tik tikiuosi tai nebus vien begiot ir taskytis su priesais. o fonai tai tikras meno kurinys,bei visokie efektai... ;)

bei tos vietos kur zaidimas tampa 2D sidescroleriu isvis unreal... :unsure:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Dar keletas gandų - naujienų apie PS6. Nors tie gandai tokie sąlyginiai darosi, nes Sony visgi oficialiai patvirtino kad jau kurį laiką dirbama ties naują konsolių kartą ir kad jie toliau tiki konsolių ciklais ir fizinėmis konsolėmis, o ne tik Cloud gamingu ir XBox anywhere (skaityk "nowhere"). Tik aišku oficialiai to neįvardino kaip Playstation 6. Tai va gali būti kad PS6 sulauksim dar negreitai ir PS5 gali būti viena iš ilgiausiai gyvuojančių konsolų kartų. PS6 paleidimas gali būti tik 2028 pabaigoje.
    • Labai įtikinamai atrodo. Manau preorder, ypač kai dabar turiu PS5 Pro☺️
    • Pasakojimas apie tai kaip Sony visgi pardavė man savo brangiausia konsolę. Tai va, apie PS5 Pro pirkimą galvojau praktiškai nuo pat jos anonsavimo pradžios, tačiau vis save bandžiau atkalbinėti kad man jos nereikia, kad sudėjus visus priedus kaina siekia vos ne 1K eurų ir kad tikrai išsiversiu su Fat PS5 iki pat 6 Serijos atėjimo. Bet neparėjo😄 Kas mane privertė apsigalvoti - ogi tas kad po tam tikrų pranešimų supratau kad Sony toliau aktyviai vystis tik Pro konsoles versija. Taip, vanilinė PS5 bus puikiai palaikoma, jai išeis visi updaitai, tiks visi išleisti žaidimai iki pat gyvavimo ciklo pabaigos, bet sena versija ne bus vystoma, nieko naujo, tik palaikymas. O Pro vystys ir gerins toliau. Project "Amethyst" - kitais metais Pro išeis didelis updaitas. kuris pakeis dabartine PSSR į dar progresyvesnę ir geresnė upskailo technologija, taigi su Pro žaidimai atrodys dar geriau, negu dabar, palaikymas tik didės ir vis didesniame žaidimu skaičiuje, tas kokybės skirtumas atrodys dar ryškesnis ir apčiuopiamas. Geras pavyzdys galėtu būti naujas Death Stranding - skirtumas tarp Pro ir paprastos versijos yra akivaizdus - taip su sena PS5 tu gausi puikia vaizdo kokybe, kaip ir Pro, bet...tik 30 fps. Kai su Pro 60 ir baigtas kriukis. Arba gali žaist ir 60, bet vaizdo kokybė tikrai suprastėja. Taigi apsisprendžiau. Ką galiu pasakyti apie pačią konsolę -kol kas įspūdžiai tik teigiami. Per tos praėjusius beveik 5 metus nuo originalios versijos išleidimo Sony daug ko išmoko ir padarė išvadų. Pirmas dalykas - konsole atrodo labai gražiai ir medžiagų kokybė tikrai gera, nėra prie ko prisikabinti. Keista, nors skirtumas dydyje nėra labai ryškus, bet Fat versija po Pro pradeda atrodyti tikrai pernelyg didelė ir griozdiška, nors ankščiau taip visiškai neatrodė. Džiugu kad konsole labai tyli, jeigu su sena aš turėjau minimalu neerzinanti coil wine, tai šitos nesigirdi, išvis, (na girdisi aušintuvo "šlamesys" esant apkrovai, bet idle mirtina tyla. Pats atnaujinimas ir failų profilių perkėlimas pavyko sklandžiai - aišku kaip visada iš antro karto😄, nes kažkaip tai sugebėjo išsinarinti ethernet laidas, bet iš antro viską sklandžiai perkėlė. Su Fat turėjau 1Tb M2 diską, tai sukeliau į jį max ką galėjau žaidimų ir per laidą kėliau tik profilį, saivus bei galerijos failus. Kaip ir sakau viskas sklandžiai persikėlė, taigi finale gavosi kad padarej senai konsolei vaizdo plokštės upgraida. Viskas vietoje ir taip pat lyg nieko nebuvai keitęs. Sunkiausias darbas eilinį kartą buvo nuimti Fato nugarėlės plokšte, nes ją vistiek reikia "lupti". Skirtingai Pro plokštės nusiima stebėtinai lengvai. Taigi dabar ramiai galėsiu laukti PS6 atėjimo, žinant kad visada gausiu Max grafikos kokybė. Visiems geros dienos ir geros vasaros. Chill!🎮😎
    • XBOX Series X|S Rugpjūtį  
    • Tą aš ir supratau, kad nieko nesutiksi, bet kitų žaidėjų ženklus kad jie čia buvo matai viso žaidimo metu, kad  nesi tu čia vienas mes ir gi čia nešiojam  
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos