scalman

Milo and Kate

Rekomenduojami pranešimai

Milo and Kate

Milo and Kate

  • Platformos

    • Xbox 360
  • Kūrėjas

    • Lionhead Studios Ltd.
  • Leidėjas

    • Xbox Game Studios
  • Temos

    • Abstract
  • Apie žaidimą

    Peter Molyneux's cancelled Kinect-based project. It features a young boy who interacts with the player by recognizing facial features and the tone of the player's voice.

Milo and Kate

Apie žaidimą

Peter Molyneux's cancelled Kinect-based project. It features a young boy who interacts with the player by recognizing facial features and the tone of the player's voice.

Aprašymas

Overview

Originally code-named "The Dimitri Project" and developed by Lionhead Studios Ltd., Milo and Kate was announced at 2009's E3 as a launch game for Project Natal. The game was not present at E3 2010 in any form, but shortly after, Lionhead Studios assured the press that the game was still in development. Milo and Kate resurfaced at TEDGlobal, where Peter Molyneux gave a demonstration shown through screenshots. However, in September of 2010, news surfaced that the game had indeed been cancelled. Molyneux has cryptically hinted since the game's cancellation that Milo would be returning in some form, with rumors ranging from the cancellation merely being a publicity stunt to the inclusion of Milo as a sidekick in the next Fable game.

Gameplay

Milo and Kate is a simulation in the same vein as titles such as Seaman, Nintendogs, and Hey You, Pikachu!. In it, the game player interacts with a boy called Milo with tone and gesture recognition. At E3 2009, Lionhead demonstrated a player drawing a picture on a real piece of paper and showing it to the camera, with Milo then "taking" the picture from her and producing a virtual piece of paper with an identical drawing on it. Later, Milo threw a pair of goggles to the player and showed her how to put them on, with Peter Molyneux mentioning in interviews that Milo was so lifelike that almost all the playtesters instinctively moved to 'catch' the imaginary thrown goggles. He also said that to discourage deviant behavior towards Milo, the game was programmed not to react in any way to lewd suggestions, not even with sarcasm or jokes.

Later reports indicated that much of the game's demonstration at E3 was staged, though to what extent may never be known.

Plot

Most of the information released to the press focused on the interaction between Milo and the player, and on the abilities of the new Kinect hardware, so not a great deal of story information about Milo and Kate was revealed; not even who "Kate" was. The game is about an ordinary little boy named Milo who goes to school and does other normal things. He moves to a new town and learns that another child in his school has gotten a new bike. Milo would like a bike just like it, and the player must help him complete activities and earn enough money to purchase one.

Daugiau...

Nuotraukos


manau visi prisimenam ta Milo teh demo.bet cia bus real game ,su real time engine ,tik valdomas vien kinectu. jeigu nebus aisku atsauktas, nes jau kaip ir buvo,po to vel prikele lyg, neaisku krc, bet i video vistiek idomu pazet.

ir tai realus engine kuris leidzia jiem sukurt pasauli ia 100 bill poly. na tas engine buvo pristatomas ant dienu GDC 2011. taigi manau verta tiketis sulaukti sio geimo vis del to. o gal ir daugiau zaidimu su siuo engine.

taigi zaidimas bus normalesnis kaip zaidimas nei buvo galima pagalvot is pirmu pristatymo per E3. tiesiog tu zaisi kaip berniukas arba mergaite ir valdysi ji su kinect pagalba. bet engine tai tikrai ispudingas kaip pats grafinis engine.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Dar keletas gandų - naujienų apie PS6. Nors tie gandai tokie sąlyginiai darosi, nes Sony visgi oficialiai patvirtino kad jau kurį laiką dirbama ties naują konsolių kartą ir kad jie toliau tiki konsolių ciklais ir fizinėmis konsolėmis, o ne tik Cloud gamingu ir XBox anywhere (skaityk "nowhere"). Tik aišku oficialiai to neįvardino kaip Playstation 6. Tai va gali būti kad PS6 sulauksim dar negreitai ir PS5 gali būti viena iš ilgiausiai gyvuojančių konsolų kartų. PS6 paleidimas gali būti tik 2028 pabaigoje.
    • Labai įtikinamai atrodo. Manau preorder, ypač kai dabar turiu PS5 Pro☺️
    • Pasakojimas apie tai kaip Sony visgi pardavė man savo brangiausia konsolę. Tai va, apie PS5 Pro pirkimą galvojau praktiškai nuo pat jos anonsavimo pradžios, tačiau vis save bandžiau atkalbinėti kad man jos nereikia, kad sudėjus visus priedus kaina siekia vos ne 1K eurų ir kad tikrai išsiversiu su Fat PS5 iki pat 6 Serijos atėjimo. Bet neparėjo😄 Kas mane privertė apsigalvoti - ogi tas kad po tam tikrų pranešimų supratau kad Sony toliau aktyviai vystis tik Pro konsoles versija. Taip, vanilinė PS5 bus puikiai palaikoma, jai išeis visi updaitai, tiks visi išleisti žaidimai iki pat gyvavimo ciklo pabaigos, bet sena versija ne bus vystoma, nieko naujo, tik palaikymas. O Pro vystys ir gerins toliau. Project "Amethyst" - kitais metais Pro išeis didelis updaitas. kuris pakeis dabartine PSSR į dar progresyvesnę ir geresnė upskailo technologija, taigi su Pro žaidimai atrodys dar geriau, negu dabar, palaikymas tik didės ir vis didesniame žaidimu skaičiuje, tas kokybės skirtumas atrodys dar ryškesnis ir apčiuopiamas. Geras pavyzdys galėtu būti naujas Death Stranding - skirtumas tarp Pro ir paprastos versijos yra akivaizdus - taip su sena PS5 tu gausi puikia vaizdo kokybe, kaip ir Pro, bet...tik 30 fps. Kai su Pro 60 ir baigtas kriukis. Arba gali žaist ir 60, bet vaizdo kokybė tikrai suprastėja. Taigi apsisprendžiau. Ką galiu pasakyti apie pačią konsolę -kol kas įspūdžiai tik teigiami. Per tos praėjusius beveik 5 metus nuo originalios versijos išleidimo Sony daug ko išmoko ir padarė išvadų. Pirmas dalykas - konsole atrodo labai gražiai ir medžiagų kokybė tikrai gera, nėra prie ko prisikabinti. Keista, nors skirtumas dydyje nėra labai ryškus, bet Fat versija po Pro pradeda atrodyti tikrai pernelyg didelė ir griozdiška, nors ankščiau taip visiškai neatrodė. Džiugu kad konsole labai tyli, jeigu su sena aš turėjau minimalu neerzinanti coil wine, tai šitos nesigirdi, išvis, (na girdisi aušintuvo "šlamesys" esant apkrovai, bet idle mirtina tyla. Pats atnaujinimas ir failų profilių perkėlimas pavyko sklandžiai - aišku kaip visada iš antro karto😄, nes kažkaip tai sugebėjo išsinarinti ethernet laidas, bet iš antro viską sklandžiai perkėlė. Su Fat turėjau 1Tb M2 diską, tai sukeliau į jį max ką galėjau žaidimų ir per laidą kėliau tik profilį, saivus bei galerijos failus. Kaip ir sakau viskas sklandžiai persikėlė, taigi finale gavosi kad padarej senai konsolei vaizdo plokštės upgraida. Viskas vietoje ir taip pat lyg nieko nebuvai keitęs. Sunkiausias darbas eilinį kartą buvo nuimti Fato nugarėlės plokšte, nes ją vistiek reikia "lupti". Skirtingai Pro plokštės nusiima stebėtinai lengvai. Taigi dabar ramiai galėsiu laukti PS6 atėjimo, žinant kad visada gausiu Max grafikos kokybė. Visiems geros dienos ir geros vasaros. Chill!🎮😎
    • XBOX Series X|S Rugpjūtį  
    • Tą aš ir supratau, kad nieko nesutiksi, bet kitų žaidėjų ženklus kad jie čia buvo matai viso žaidimo metu, kad  nesi tu čia vienas mes ir gi čia nešiojam  
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos