Rekomenduojami pranešimai

apie zaidimo pristatyma ir i ka kurejai koncentruojasi .atrodo kad stengsis papasakot kuo geresne story , ka ir parode puikiausiai per video.ta pati demo yra zaidziama GDC parodoj..laisves nera daug , bet viskas taip kaip treileri..

According to EA Games vice-president Patrick Soderlund, Battlefield 4 signals a new era in interactive entertainment.

“We helped define multiplayer for the FPS genre, and today, we are still passionate about what defining gaming really is,” he said after the presentation was over.

“With a new class of technology at our fingertips, it is never a better time to be a game developer. We build Frostbite 3 to be state of the art – a world class engine that is more powerful than anything we have every created for. It is apiece of technology that really challenges us to use new ideas, iterated and create new ways to entertain people.

“The power of Frostbite leaves us with no excuses. There is really nothing holding us back any more. As you all know, the best games out there are not about polygons or shaders – it is the emotional connections we make with players.

“Technology has helped us become better storytellers. With BF4 we are creating experiences which are dramatic, believable. The stress of the moment, the feel of imminent danger. The connection you have to the characters. It is all real, and very human.”

Executive producer for Battlefield 4, Patrick Bach, said you’ll play what you see. The story is not about the tech, but the concept of human interaction – something more human, dramatic and believable that combines elements from the multiplayer. Tonight was just a slice of what is coming with the single-player.

Yes, the game is about war – but it is also about the people inside it and the drama arising from the player’s experiences. For the first time in the series, it will also contain elements of social persistence to increase re-play value – again, with dramatic moments and making you “feel” as though you are in a warzone.

“We are asking you, as a player to participate in these dramatic movements,” said Bach. “Movies always create believable scenes. We too want you to feel you are really there.

“BF4 is a seminal moment for the series. We will be bringing more of the dynamic moments from the multiplayer into the single-player. It is a directed gaming experience, but it much more open – just like our multiplayer.

“We also increased the depth by being able to direct your squad mates, use vehicles and destruction, and huge environments that give you more tactical choice. We will have a lot more to tell you and show you as the year goes on.”

na next gen konsoles vistiek apsieis pigiau nei geras pc ,tai ...ir atrodo toks ..medal honoriskas ..koncentruojamasi i tai kas salia , su kuo zaidi ir kuo gali pasikliaut. is kitos puses bent jau demo tai tai labai suscriptintas..na jei turi flankint ,reiskia kitu budu ir negali pereit tos vietos ir pan. na zaidziant vienam svarbiausia kaip giliai gali isitraukt i visa story ir kur ji tave nuveda..

bent jau galejo parodyt animacija is kur jis gavo 125 sovinius , kai buvo nulis pries sekunde .. :open: ir kare mes nesirenkam ka norim daryt ..mes vykdom isakymus ..greiciausiai :working:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

I mean really..va čia tai next - gen visu gražumu. Kartais net atrodo, kad čia ne žaidimas..Jeigu ir ant naujų konsolių bent 80% taip gerai atrodys kaip šituose filmukuose tai bus puiku :omg:

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

I mean really..va čia tai next - gen visu gražumu. Kartais net atrodo, kad čia ne žaidimas..Jeigu ir ant naujų konsolių bent 80% taip gerai atrodys kaip šituose filmukuose tai bus puiku :omg:

Ne į temą

jei abejoji del next gen ..paziurek naujos Killzone PS4 gameplay treileri pilnam HD... nemanau kad yra abejoniu del next gen

aisku iki pilnos laimes truktu tik next gen buildo palyginimo..nes kiek girdejau uz uzdaru duru dar seniau rode siaip ir PS4 builda.

interviu siek tiek paaiskina tai ka matem demo treileri..jie idejo MP dalykus i SP :working:

http://www.gamespot.com/events/gdc-2013/video.html?sid=6406027

..single playeris tures kaip matem social stuff ..nors nepasake apie tai daugiau,bet matyt be to dabar ne vienas naujas zaidimas jau neapsieis..tu zaidi vienas ..aisku ne offline ..ir visokie social pranesimai vis islenda ekrano kampe..

ir siaip is tokio interviu ...tai na dvipuse nuomone gali susidaryt ..MP integracija i SP, social aspects,kas reiskia jie tik online veiks aisku..gali buti spastai .. :spiderp:

bet gera puse del 400lt xbox ,kuris irgi ves visa tai, tures apsvietima, seselius, sprogimus, desktrukcijas..viskas pagerinta,tik su prastesnem teksturom..ir jei paemus MOH warfighteri,tai visai ne baisiai turetu ir atrodyt ..

..tu mane pridengsi taip? ...

Nuotrauka

..aisku as geriausias pridengejas ..tai koja nupjaunu,tai nuskandinu masina ..tu saugi .. :melvin:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Ne į temą

Atrodo taip pat kaip ir BF3 tik grafika geresne. BF1942, BF Vietnam, BF2, BF2142, BF3 (Bad Company neminesiu, nes man isvis ten ne kaip Battlefield zaidimas atrode) visi turejo kazka naujo, atrode kitaip. O dabar BF4 atrodo identiskas BF3.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

paaiskinimas kodel BF4 nebus ant WiiU. nes na specai tai laisvai leistu.

Battlefield 4 is a cross-generation project though, meaning the Wii U should be able to handle the first-person shooter just fine. So why will the Wii U be missing out on the game?

Creative director Lars Gustavsson explained to VideoGamer:

“I think overall for me as creative director, number one is to deliver a really great game and experience. Sometimes, at least for us, it’s focus on what you do well and what you know well, and ensure that you deliver something good than trying a bit too much, stretching yourself too thin and risking it. I’d rather play it safe, deliver something really good and then look at the future and what could possibly be done than trying a bit too hard and [failing].”

uzklausti del next gen..kazkodel negali to komentuot..cia tipo kol naujo xbox nepaskelbs..ar kad per xbox 3 pristatyma rodys gal ir video ..na gali but ivairiu priezasciu aisku..

“I can’t comment on next gen consoles,” is Troedsson’s diplomatic response, an involuntary grin creeping across his face. “What I can say is we’re super excited – we’re starting a new era of Battlefield but also a new era of interactive entertainment. It’s a very interesting time moving forward, but you’ll have to wait and see…”

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Na tai kol nelaskelbs nieko apie konsoles, konsolininkai tikrai pre-orderio nedarys.

Sent from my Galaxy Nexus

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Ne į temą

Atrodo taip pat kaip ir BF3 tik grafika geresne. BF1942, BF Vietnam, BF2, BF2142, BF3 (Bad Company neminesiu, nes man isvis ten ne kaip Battlefield zaidimas atrode) visi turejo kazka naujo, atrode kitaip. O dabar BF4 atrodo identiskas BF3.

Nu čia Single Player'is, tai labai daug naujo neprikursi. Aišku galima kažką originalesnio sugalvoti, bet manau, kad DICE didesnį dėmesį skyrė Multiplayer'iu, o SP bus toks kaip ir priedas. Reikia sulaukti MP gameplay'ėjaus ir tada galėsim spręst ar pridėjo ką naujo, ar nelabai.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

na kad visko daugiau ,geriau ir graziau..tai kas dar turi but ..ar kardinaliai pakeista kas nors ? :npoker: kai kurie matyt nezino ko patys nori is zaidimu,tai prisigalvoja lempu kokiu ..viskas cia gerai ..papasakos story idomia, pabegiosim, pasaudysim, pasisocialinsim

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Man pasirodė ar čia žaista su joystick'u?

Tai visąlaik per tokius parodomuosius gameplay lošia taip, lyg taikytis nemokėtų.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

“It’s hard to say. The demo today, for example, on PC ran in 60fps. We’re still finding out what this engine can do and pushing the boundaries, so while I’m sitting here the people are hard at work at the studio.”

- Battlefield 4 Creative Director Lars Gustavsson

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Sq9U2N4zKnQ

su Frostbite 2 engine , jie pirma suskure engine , po to kurejai jau galvojo koki zaidima sukurt ant to engine ,ir sukure BF3, dabar Frostbite3 engine jie pirma galvojo koki nori zaidima kurt,ir tada engine kure pagal tai ka nori gaut zaidime.

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=EkL2L8KxIRs

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

BF4 ant esamu konsoliu gali atrodyt netgi geriau nei BF3 atrode ant ju,nes naujas engine skirtas ne tik hi-end pc.tai galima tiketis labai grazaus PS3/X360 zaidimo. na crysis 3 parode kad ir konsoles dar gali stulbint

DICE’s Patrick Bach spoke about the importance of form over function, practical gameplay over pretty visuals following the reveal of the single-player campaign at this year’s GDC. It is interesting to know whether the frame rate has been improved for the Xbox 360 and PS3 versions or if 30 frames per second would be the norm again.

Bach replied that, “Frostbite 3 engine is not only about high-end. It’s also about workflows. So it’s easier for us to optimize and create better experiences on consoles, due to the fact we’re pushing the bar and simplifying and creating easier ways for the developers to build the games in general.

“30 or 60 frames per second on consoles is a discussion on fidelity, still. What is most important right now? Are you willing to cut down on features to get it to run? If you remove destruction and vehicles of course we could increase the frame-rate.

“But that’s a core part of the game experience. We still have 24 players on the Xbox 360 and the PS3, which still is a high number compared to other games. There aren’t that many shooters with a higher number, and those games don’t have destruction and vehicles”, he said in a recent interview with EG.

“It’s a balance. I would never sacrifice the core Battlefield experience to get higher frame-rate. But then again, higher frame-rate is something positive. So, we’ll see what happens.”

ta BF4 demo buvo leidziama ant naujausios AMD dual gpu 7990 . :megusta:

AMD has unveiled that its upcoming dual-GPU card, HD 7990, codenamed ‘Malta’ was used to demonstrate Battlefield 4.

As AMD stated:

“AMD and EA DICE are proud partners in gaming, with a recent history that includes the award-winning Battlefield 3 in 2011. That relationship continues today with the world’s first public demonstration of Battlefield 4, powered by the AMD Radeon HD 7990—the world’s fastest graphics card! Today’s unveiling not only demonstrates the commitment EA DICE makes to state-of-the-art PC graphics, it stands as further proof that the critically-acclaimed Graphics Core Next architecture in the AMD Radeon HD 7000 Series is the best choice for truly advanced PC games.”

AMD has showcased the HD 7990 during this year’s GDC.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Pradedu galvoti, kad BF4 bus tik dabartiniams žaidimų kompiuteriams. Jei jau žada, kad BF4 atodys geriau, nei BF3 ant esamų xbox360 ar ps3. Jei ir išleis BF4 naujos kartos kompiuteriams, tai, nujaučiu, atrodys taip pat, kaip ir dabartiniuose.

Sent from my Galaxy Nexus

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.