Prototype

Pirmasis automobilis

Rekomenduojami pranešimai

Jo, aš irgi nesuprantu, kaip netikėtoj situacijoj chebra žaibiškai sugeba papypsinti. Man refleksas iškart stabdžius spaudžia ir apie jokius pypsikus neturiu laiko pagalvoti ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man lygiai taspats nors ir vairuoju moto, stabdis arba gazas automatiskai, o gestai debila** uz vairo lieka kitam kartui...

 

Beje ziurineju kokia galetu but pirmoji masina, ka manot apie sitas tris : Opel calibra, Ford probe, Honda prelude(4 kartos) ? Jusu siulomas variantas taipogi domintu, taciau tik ne AUDI, beje BMW arba vw nelabai patinka vien del pilkos mases.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man lygiai taspats nors ir vairuoju moto, stabdis arba gazas automatiskai, o gestai debila** uz vairo lieka kitam kartui...

 

Beje ziurineju kokia galetu but pirmoji masina, ka manot apie sitas tris : Opel calibra, Ford probe, Honda prelude(4 kartos) ? Jusu siulomas variantas taipogi domintu, taciau tik ne AUDI, beje BMW arba vw nelabai patinka vien del pilkos mases.

Tavo ieskomu geram stovyje jau sunku rasti. Pats pries keleta metu sitas ziurinejau tai visos uzvaikytos buvo neimanomai. Siaip jei coupe domina pasiziurinek peugeot 406 :) rudziu nebijo, remontas tikrai nera brangus, benzininiai varikliai patvarus :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na lietuvoj dauguma uzvaikytu, o seip imciau is ussienio. tas 406 mano akiai gan patraukus jei dar pora pakeitimu kebulo tai isviso butu idealu... reiks prakratyt forumus apie atsiliepimus sitos masinites dekui uz dar viena galima varianta :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei renkantis iš tų trijų variantų, tai siūlyčiau honda vien dėl variklių patikimumo. Dėl to tikrai niekas nepasiginčis. O kėbulai pas ketvirtukus bus pavargę jau..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad ir Prelude kėbulo stiprumu nelabai pasižymi, sunkiai dabar rast būtų gerą variantą. Asmeniškai man imponuoja Volvo C70

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad ir Prelude kėbulo stiprumu nelabai pasižymi, sunkiai dabar rast būtų gerą variantą. Asmeniškai man imponuoja Volvo C70

 

 

Volvo kaina perdidele mano nuomone kaip pirmai masinai..tad iskarto atkrenta bent jau sis modelis..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepasižymi tie senesni japonai tikrai, bet svarbiausia kokio stovio nusipirksi. Tada dar galima užkonservuoti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man lygiai taspats nors ir vairuoju moto, stabdis arba gazas automatiskai, o gestai debila** uz vairo lieka kitam kartui...

 

Beje ziurineju kokia galetu but pirmoji masina, ka manot apie sitas tris : Opel calibra, Ford probe, Honda prelude(4 kartos) ? Jusu siulomas variantas taipogi domintu, taciau tik ne AUDI, beje BMW arba vw nelabai patinka vien del pilkos mases.

Is tavo isvardintu variantu imciau Honda, maziausia tikimybe kad bus lavonas, o kalibru ir probiu dar yra lietuvoj?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na honda mano buvo pirmasis variantas, taciau veliau ieskodamas atradau ir kitas... visgi kodel siulot honda imt ? Nes kiek liaudis sako tai jos labai rudyt megsta, kas mano nuomone nera labai gerai nes orai pas mus tikrai masinom neteikia naudos...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zinok ir 2005 toyotos rudyta, tai nezinau ko tu tikiesi ir 95 preludes, seniau gal ir buvo galima pasibaidyk japonu kaip nebuvo daliu ar brangios buvo, dabar ner ko , jos yra patikimos, vaziuosi ir vaziuosi, na o probes ir kalibros manau bus uzgainiotos ir pavargusios labiau , o del rudyjimo tai vienos markes rudyja labiau kitos maziau, ir nieko cia nepadarysi, nori kad nerudytu imi audi, ju kebulai jau nuo tu laiku cinkuoti ejo kaip dar gimes nebuvai turbut :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as masina ir ziema plaunu bent jau ant savaites karta tai minimum su karcheriu, nes druskos kaupiasi visuuose tarpeliuose ir ten pradeda rudis kelt, siaip zmones naudoja purskiama vaska bet man jis nepatiko, jeigu nori auto be rudziu imk prancuziska (italiskos irgi be rudziu bet jos jau 5 metu senumo buna "uzmustos" ka jau bekalbet apie senas auto), nepatarciau imt belgiskos ir austriskos (buna isimciu bet retokai), nes jie pila grina druska o ne kaip mus zvira :D bet tavo vietoj as pirma masina imciau kazka is siu golf4, audi a3 arba audi a4, sutinku kad jos pasene moraliskai bet maziausiai problemu turincios auto, detaliu kainos bevertes, varykliai nebira, kuro valgo dvigubai maziau nei japonas, o kas svarbiausia uz 5000lt dar gali nusipirkt tikrai normalios bukles, o ir rudziu nebijo vokiskos skardos tiek kiek japoniskos, nereiks sau galvos sukt, pora metu atvazinesi ir issirinksi geresne, as tai uz tokia nuomone, mano pirmas auto buvo audi a3 ir tikrai dziaugiuosi kad tokia issirinkau, 2 metus atvazinejau o investicijos buvo tokios: 2 kartus tvarkiau pakaba, 3 kartus keiciau tepalus ir filtrus - islaidos apie 800 - 900 litu per 2 metus :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 - islaidos apie 800 - 900 litu per 2 metus  :)

 

 su senesne audi butum ir su 5-10 kart maziau issisukes...

 as su 88m vokieciu 2m issisukau su 8lt remontui, aisku teko kelias detales pakeisti kurios man nekainavo, nu ir aisku tepalo keitimas nekainavo nes to nedariau, seni varikliai kantrus, ir 110 laipsniu temp nebijo  :P , tik 98 markes bendzo nemegsta, kas patinka man jose tai vaziuokles ipatybe padilti bet galutinai nesubirti, t.y. problematiskas vietas gali arba taisyti arba dar ilgai vaziuoti netaises :troll: , kalbu ne apie viena tureta masina, o bendrai apie senus vokietukus, kurius turejau 5vnt, perichoda, dvi bultas ir du golfukus.

Redagavo tadasas99

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 su senesne audi butum ir su 5-10 kart maziau issisukes...

 as su 88m vokieciu 2m issisukau su 8lt remontui, aisku teko kelias detales pakeisti kurios man nekainavo, nu ir aisku tepalo keitimas nekainavo nes to nedariau, seni varikliai kantrus, ir 110 laipsniu temp nebijo  :P , tik 98 markes bendzo nemegsta, kas patinka man jose tai vaziuokles ipatybe padilti bet galutinai nesubirti, t.y. problematiskas vietas gali arba taisyti arba dar ilgai vaziuoti netaises :troll: , kalbu ne apie viena tureta masina, o bendrai apie senus vokietukus, kurius turejau 5vnt, perichoda, dvi bultas ir du golfukus.

Tepalo nekeisti per 2 metus tai ka as zinau :DDDDD , absurdas kazkoks, tu gal nei vienai nekeiti? :D Ji reikia keisti kas ~ 1metus, nesvarbu kad nepravaziavai 15t km. As isivaizduoju kokia ten kose viduj turejo buti, tau dar pasiseke kad indeklu neprasuke ir tepalo kanalai neuzsikimso, ka jau sneketi apie turbinos tepima. Zodziu susidariau nuomone kaip tu "priziuri" auto, neturiu ka daugiau su tavim diskutuoti, su 8lt prasisukti 2 metus, tai cia ziauriau nei suvalku suvalkas ar italas cigonas :) nesupyk bet cia tik mano nuomone apie tokius automobiliu gadintojus...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.