Ateityje dar pamatysi, kad kartu su kitais žaidėjais tiesi kelius, zip lines ir t.t. Vienam nutiesti visus kelius būtų labai sudėtinga dėl didelio resursų kiekio. Bet kai prisijungęs pamatai, kad kol buvai offline tavo pradėtas kelias gerokai prailgėjo, kaip tik apima noras kuo daugiau resursų įnešti ir prisidėti prie bendro gėrio 😀
Čia gal taip pat galima įžvelgti potekstę, kad ne tik mirusiųjų ir gyvųjų pasauliai susiliejo, bet taip pat ir dalinai susijungia atskirų žaidėjų pasauliai, kai tu kito žaidėjo niekada nesutiksi savo pasaulyje, tačiau matai jo palliktus daiktus, įspėjamuosius ženklus, nutiestus kelius ir t.t.
@poka Manau išeis tuo pat metu su PC versija.
Kas mane dar nustebino, tas naujas features kur gali naudotis kitų žaidėjų paliktais praėjimais ar net mocu, galėtų daugiau tokių žaidimų būti, kur nors jis SP ir story-driven, bet tas online motyvas kad kitų žaidėjų palikti daiktai ir pan pasiekiami tau tai tikrai super.
Man tai vienas geriausių visų laikų geimų tiek istorijos, tiek ir gameplay atžvilgiu. Tik manau, kad ne visi jį geba suprasti, nes jame daug simbolizmo, intertekstualumo, dideli plotai interpretacijoms. Kitaip sakant, juo mėgautis gali tik subrendęs žmogus.
Antros dalies dar nežaidžiau, visada palaukiu kol sutvarkys klaidas, išeis dlc ir t.t. Kaip ir pirmos dalies atveju, sužaidžiau tik kai išėjo Director's cut. Tikiuosi neužtruks išleist ir antrai daliai.
Superinis geimas 46/70 Orders for Sam užbaigta, jau sakyčiau į galą, bet žaidimas kuo tolyn tuo geryn ir tas nešiojimas pasidaro daug lengvesnis ir greitesnis.
Pati istorija įtraukianti ir stumianti į priekį kas kaip ir kodėl įvyko ši katastrofa kuri sujungė du pasaulius į vieną, gyvųjų ir mirusiųjų.
Tikiuosi paaiškės šioje dalyje kas nutiko.
Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su Privatumo politika.