Magnitas

Unreal Engine 5 / Unity / CryEngine

Rekomenduojami pranešimai

Aha.. Jeigu nebutum pasakes tai nebutu i galva sovusi tokia mintis. Dabar pasiguuglinus panasu, kad taip gali nutikti. Mano atveju butu labai gerai nes nesu bandes nei vienos dalies.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

b***** jei apie Crysis kalbame tai būtina išbandyti jei mėgsti šaudyklės. Aš gal kokius 4-6 kartą perėjas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

naujas Luminous Engine Ray tracing tech Demo su Nvidia pagalba . Jei ka Luminous tai cia Square Enix FF 15 zaidimo engine.


paemus kad cia tik tech demo ir nieko su zaidimo vizualais bendro, kazkaip as galvoju kad Last of Us 2 jau tures zaidime paciam toki lygi

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  Citata

Quixel’s 3D artist and Art Lead, Wiktor OhmanPRO, has shared some really cool screenshots from a remake of the Silent Hill 2 bathroom scene in Unreal Engine 4. What’s really cool here is that Wiktor used Ray Tracing in order to bring life to this scene. As such, this project showcases what a next-gen Silent Hill 2 remake could look like.

In case his name sounds familiar, Wiktor was  the man behind a recent Counter-Strike remake in Unreal Engine 4.

Wiktor used Quixel’s Megascans, something that is quite obvious from the gorgeous textures that accompany this map. Furthermore, the artist used Raytracing for the Global Illumination and Reflections.

The end result is spectacular, and will give you a glimpse at a next-gen version of Konami’s classic game. Konami does not have any plans to remake Silent Hill 2, so don’t expect to be playing such a remake anytime soon. Still, it’s really cool witnessing artists remaking classic games in newer engines.

Alongside the following screenshots, Wiktor has also released a video showcasing this fan remake. We strongly suggest watching the video as it goes into details about remaking this scene.

yHXwI5q.jpg

FVpik88.jpg

8M3s3jM.jpg

u21iQhS.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gaila bet dazniausia ir turbut visada tokie ale kazkiek remeikai buna pasmerkti kad niekad realiai neisvys dienos sviesos nu nes jei megintu butu nucancelinti tu kam priklauso sito zaidimo vardas kaip ir . o siaip grazu aisku koki trumpa video paziuret kaip galetu but. bet to niekad nebus .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aha.. Tikrai gaila. Anksciau buvau rases, kad pirma karta istorijoje fano sukurtas modas, Far Cry zaidimui, buvo oficialiai pripazintas Ubio. Ten buvo istaisyta klaida kuri leido priesams saudyti is palapiniu lyg ju ten nebutu.

Istikro tai gaila, manau ne vienas zmogus apsiimtu chaltura ir perdarytu i toki vaizdeli, kad butu grazu ziureti. Nes kurejai ir toliau daro visokius shit remasterius/remeikus kurie ne is tolo neprimena kas buvo padaryti su RE2 zaidimu. Na, bet gal kada Konamis ir pabus is sapno.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

todel geriau jau zmones uzsiimtu nauju projektu kurimu del ko prie ju niekas neprisikabins, tai gali daryt ka nori . problema kad vienas ar keli zmones gali padaryt grafika , teksturas , judesius, sita galima ir grazu treileri galima padaryt , bet zaidimas turi turet ir kazkokia story dialogus , zmoniu balsus, ir va cia jau yra tai vienas ar keli zmones padaryt negali. nzn daugiau rizikuot reikia daryt kazka nematyto kaip kad no mans sky padare, kazka tokio. Nes desimtys ar net simtai tu vadinamu survival zaidimu kuriuos padaro keliu zmoniu grupe nu yra tokie nuobodus kad nesinosi ju megint arba pameginus po keliu valandu numeti ir daugiau negryzti. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Unity releases the full length version of its The Heretic tech demo, showing what is possible in Unity Engine

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Here are some truly next-generation photorealistic environments, created in Unreal Engine 4

Enjoy!

dekogon-studios-4-150x150.jpgdekogon-studios-highresscreenshot00002-1dekogon-studios-highresscreenshot00008-1dekogon-studios-highresscreenshot00000-1dekogon-studios-19-150x150.jpgdekogon-studios-highresscreenshot00001-1dekogon-studios-9-150x150.jpgdekogon-studios-highresscreenshot00006-1dekogon-studios-highresscreenshot00017-1dekogon-studios-highresscreenshot00003-1dekogon-studios-highresscreenshot00014-1dekogon-studios-7-150x150.jpgdekogon-studios-10-150x150.jpgdekogon-studios-55-150x150.jpgdekogon-studios-6-150x150.jpgdekogon-studios-highresscreenshot00006-1dekogon-studios-highresscreenshot00007-1dekogon-studios-highresscreenshot00009-1dekogon-studios-17-150x150.jpgdekogon-studios-highresscreenshot00001-1dekogon-studios-highresscreenshot00008-1dekogon-studios-highresscreenshot00005-1dekogon-studios-highresscreenshot00013-1dekogon-studios-highresscreenshot00014-2dekogon-studios-highresscreenshot00015-1dekogon-studios-highresscreenshot00016-1dekogon-studios-subwaytunnel-screenshot0dekogon-studios-subwaytunnel-screenshot0dekogon-studios-subwaytunnel-screenshot0dekogon-studios-subwaytunnel-screenshot0dekogon-studios-subwaytunnel-screenshot0dekogon-studios-subwaytunnel-screenshot0dekogon-studios-highresscreenshot00009-1dekogon-studios-highresscreenshot00007-1dekogon-studios-highresscreenshot00011-1dekogon-studios-highresscreenshot00012-1dekogon-studios-highresscreenshot00014-1dekogon-studios-highresscreenshot00018-1dekogon-studios-subwaytrain-screenshot-0dekogon-studios-subwaytrain-screenshot-0dekogon-studios-subwaytrain-screenshot-0dekogon-studios-subwaytrain-screenshot-1

Cia jau kazkas panasesnio i Next Genu vaizda.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Ateityje dar pamatysi, kad kartu su kitais žaidėjais tiesi kelius, zip lines ir t.t. Vienam nutiesti visus kelius būtų labai sudėtinga dėl didelio resursų kiekio. Bet kai prisijungęs pamatai, kad kol buvai offline tavo pradėtas kelias gerokai prailgėjo, kaip tik apima noras kuo daugiau resursų įnešti ir prisidėti prie bendro gėrio 😀 Čia gal taip pat galima įžvelgti potekstę, kad ne tik mirusiųjų ir gyvųjų pasauliai susiliejo, bet taip pat ir dalinai susijungia atskirų žaidėjų pasauliai, kai tu kito žaidėjo niekada nesutiksi savo pasaulyje, tačiau matai jo palliktus daiktus, įspėjamuosius ženklus, nutiestus kelius ir t.t.
    • @poka Manau išeis tuo pat metu su PC versija. Kas mane dar nustebino, tas naujas features kur gali naudotis kitų žaidėjų paliktais praėjimais ar net mocu, galėtų daugiau tokių žaidimų būti, kur nors jis SP ir story-driven, bet tas online motyvas kad kitų žaidėjų palikti daiktai ir pan pasiekiami tau tai tikrai super. 
    • Žaidimas buvo atšauktas.
    • Man tai vienas geriausių visų laikų geimų tiek istorijos, tiek ir gameplay atžvilgiu. Tik manau, kad ne visi jį geba suprasti, nes jame daug simbolizmo, intertekstualumo, dideli plotai interpretacijoms. Kitaip sakant, juo mėgautis gali tik subrendęs žmogus. Antros dalies dar nežaidžiau, visada palaukiu kol sutvarkys klaidas, išeis dlc ir t.t. Kaip ir pirmos dalies atveju, sužaidžiau tik kai išėjo Director's cut. Tikiuosi neužtruks išleist ir antrai daliai.
    • Superinis geimas 46/70 Orders for Sam užbaigta, jau sakyčiau į galą, bet žaidimas kuo tolyn tuo geryn ir tas nešiojimas pasidaro daug lengvesnis ir greitesnis. Pati istorija įtraukianti ir stumianti į priekį kas kaip ir kodėl įvyko ši katastrofa kuri sujungė du pasaulius į vieną, gyvųjų ir mirusiųjų. Tikiuosi paaiškės šioje dalyje kas nutiko.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos