Rekomenduojami pranešimai

Sukurta (redaguota)
  Citata

Beyond the Wire is a large scale multiplayer first-person shooter immersing players in the frantic and bloody Western Front of the Great War. In battles with up to 100 real-world combatants, players will have to contend with large open maps and tight claustrophobic trenches. Utilizing both period-appropriate guns and a more tactical close-quarters melee combat system, the action in Beyond the Wire is more comprehensive than anything seen in a WW1 game to date.

Soon entering Closed Alpha, Beyond the Wire will have an Early Access release in 2020. Wishlist now for development updates and information about release!

Tense & Chilling Trench Warfare

It’s muddy, it’s bloody, it’s gruesome. Tight corners, waves of bayonets on all sides, and limited vision - this game shows off Trench Warfare at its worst. Are you up to the challenge?


night_optimized.gif?t=1585160754

Massive Multiplayer Action

100 players at a time face off in 50v50 tactical combat, with an emphasis on methodical bolt action rifle combat and the brutal scale of action soldiers faced on the front lines of the Great War.

A Unique Melee System

Weapon type and player stamina both have an impact on feel and effectiveness of Melee attacks. Bayonet charges add one last brutal option to the arsenal of choices players have at their disposal. All of this adds to the realistic portrayal of World War 1 combat.


melee_optimized.gif?t=1585160754

Team-focused Gameplay

Co-ordinate and chat with your fellow soldiers-at-arms! Beyond the Wire places an emphasis on team collaboration. Players succeed only when their teammates do.

Cinematic Vistas

Beautifully crafted maps provide a rich playing environment that helps to further emphasize tactical and strategic challenges.


maps_optimized.gif?t=1585160754

ss_98f4ae2da658865e52ea9119a882bc92af7a9

ss_ab3f2d6f9268b626f8544785db64668bbaac0

ss_18ad349ca2acf6bbf688beea392a7bc127a04

ss_159a5010cb3311e0d4f5118cf975f39c224b2

ss_b985a48e79c01177c5fc262303dbe0842535b

Zaidimas kol kas EA stadijoje. Pilna jo versija turetu pasirodyti kitais arba dar kitais metais.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Penktadienį per Summer Game Fest bus atskleistas IOI kuriamas Bondo žaidimas
    • Šiais laikais developeriai labai stipriai priklausomi nuo leidėjų. yra duodami terminai kurių reikia laikytis ko pasekoj į diskus patenka stipriai neįšbaigtos žaidimų versijos. kas dėl laikmenos kainos: tai leidėjas va vistiek turi susimokėt. (Sony gamina ir jiem priklauso bluray, reiškias leidejas norėdamas išleisti žaidimą diske turi susimokėt tuos "centus" o kai partija didelė tai ir kaina susidaro). Va ir prieinam prie to, kad skaitmeną išleisti pigiau. Kas dėl Microsofto tai jie moka sony už leidimą naudoti bluray. automatiškai jiem labiau apsimoka skaitmena Viskas būt gerai su diskais, bet bėda ta, kad juos galima peržaidus parduoti, o tai labai nepatinka ir sony ir ms, nes taip jie praranda pinigus. ko pasekoj po truputį pereisim prie visiškai skaitmenos. daėjom iki to, kad net pirkdamas collectors edition gauni tik tuščią žaidimo dėžutę
    • Taip taip, jau sunkiai rasi naują žaidimą, kuris Day 1 patch negauna, bet ką aš norėjau pasakyti, kad didžioji dauguma žaidimų veikia puikiai ir be tų Day 1 patch'ų, tiesiai iš disko, ko pasekoje yra verta juos kolekcionuoti  Pavadinčiau developer'ius tinginiais tiesiog, nes nematau priežaščių neįdėti pilną žaidimo build'ą į diską, kai jau yra priduodama spausdinti juos, čia tiesiog yra didelė šių dienų nesamonė žaidimų pasaulyje. O su Nintendo visai kita situacija yra, nes su naujuoju Switch 2 leidėjams yra siūloma labai pigi tik licenzijos tipo kortelė, kur žaidimą reikės atsisiūsti ir daug brangesnė 64GB kortelė, kurios vieneto kaina leidėjui yra apie ~$16, kas yra kosmosas, todėl dauguma leidėjų pasirinks taupyti tiesiog. Pilni žaidimai dėžutėje (64GB) kol kas patvirtinti tik Nintendo eksliuzyviniams žaidimams, šios problemos nėra pas Sony, nes jie patys gamina BD-XL 100GB diskus, kurie kainuoja centus lyginant su Nintendo kortelėmis. Pas Microsoft truputi labiau problematiška, nes jie patys negamina diskų, tai žaidimų build'ų spausdinimas keliauja per kompanijas tuom užsiimančias, kas truputį pakelia diskų kainą, bet toli gražu iki tokių kainų, kaip pas Nintendo. O aplamai, Microsoft strategija pirmoje vietoje yra gamepass, tai ten tiesiog žaidėjų rinkai tie diskai mažai kam įdomus aplamai, ko pasekoje vis mažiau ir mažiau matome fizines versijas žaidimų iš Xbox Game Studios.
    • tikrai ne vienas. gal pats ziauriausiai nedadirbtas, bet dabar beveik visi zaidimai gauna day 1 patcha. o kas del disku tai kuo toliau tuo labiau visi eis link to, kad diske bus tik leidimas atsisiusti zaidima.  pvz: nintendo jau net oficialiai pasake, kad kai kurios fizines laikmenus tures tik licenzijos rakta.
    • Taip, šis Doom, Indiana bei paskutinieji CoD žaidimai tikrai tik licenzijos failai diskuose, bet čia gal tik ir tokie <1% iš visų žaidimų. Būtent, kad tik ir toks vienas.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos