Impaler

Administratorius
  • Pranešimai

    30.765
  • Užsiregistravo

  • Laimėta dienų

    278
  • Atsiliepimai

    100%

Impaler paskutinį kartą laimėjo Spalio 29

Impaler patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Reputacija

3.834 Puiki

Apie Impaler

  • Rangas
    King of PlayManija
  • Gimimo data 1985.12.27

Kontaktai

  • Discord
    Impaler#2812
  • Skype
    Impaler-ion

Profilio informacija

  • Miestas
    Twin Peaks, Netherealm
  • Pomėgiai
    XBOX 360 / PlayStation 1-2-3 / Pro-Wrestling'as / IT / Brendis
  • Lytis
    Vyras

Žaidėjo informacija

  • Turimos konsolės
    PS3, PS2, PS1, PSP, XBOX 360
  • PlayStation Network ID
    ImpalerPLM
  • XBOX Live ID
    Impaler PLM
  • Steam ID
    TheImpalerion
  • Origin ID
    ImpalerPLM

Asmeninis kompiuteris

  • Pagrindinė plokštė
    Gigabyte Z390 AORUS Ultra
  • Procesorius
    Intel i7-9700K 3.60 GHz
  • Operatyvioji atmintis (RAM)
    Corsair Vengeance LPX Black DDR4 16GB CL15
  • Vaizdo plokštė
    Intel Coffee Lake-S GT2 Integrated
  • Garso plokštė
    ALC1220-VB Enhance
  • Maitinimo blokas
    Corsair RM850x
  • Aušintuvas
    Noctua NH-D15
  • Monitorius
    Dell S2240L
  • Klaviatūra
    Chicony KB-7903
  • Pelė
    Razer Mamba Tournament Edition
  • Kietasis diskas
    Samsung PRO 950 256GB SSD + 3TB WD HDD
  • Korpusas
    Fractal Design - Define R6 Blackout

Paskutiniai lankytojai

25.878 profilio peržiūros
  1. What-could-go-wrong-playing-horror-games-in-class.mp4
  2. aš irgi panašiai galvoju, lootboxes pagal mane yra tolygu azartiniam žaidimui, iš principo ne ką kitaip nei slot'ai kazinkėje. Tokie, sakyčiau, net pavojingi dalykai žaidimuose neturi būti sutinkami. Tikiuosi, kad jie bus uždrausti visuose žaidimuose. Iš principo jokiam žaidime to nepirkčiau. Mokamas DLC yra mokamas DLC, žinai kiek moki ir ką gauni.
  3. @MaFetas o tu prieš įrašydamas parsiųstą ISO failą į DVD patch'ini su ESR Patcher? Ar žaidimas irgi PAL regiono, kaip ir tavo konsolė?
  4. @Mantinijo kai galėsi įmesk link'ą į APK, o aš įkelsiu į failus.
  5. Dienos atradimas - nemokamai iš Deezer platformos parsiunčia MP3 arba FLAC formato dainas - https://free-mp3-download.net/
  6. Žymiosios JAV žaidimų kompanijos „Electronic Arts“ (EA) laukia dar vienas bylinėjimasis teismuose dėl už realius pinigus perkamų dėžių žaidimuose, kas, į teismą juos padavusių Kanados teisinininkų teigimu, yra nelegali lažybų forma. Perkamos daiktų dėžės su EA žaidimais asocijuojasi jau kurį laiką, tad nenuostabu, jog kompanija pastaraisiais metais dėl to tampa reguliaria viešnia teismuose. Šių metų pradžioje kompaniją į teismą padavė amerikietis Kevinas Ramirezas, teigęs, jog FIFA žaidimo „Ultimate Team“ režime egzistuojančios daiktų dėžės pažeidžia Kalifornijos lažybų įstatymus. Dabar EA laukia dar vienas kova teisme – šįkart Kanadoje. „The Patch Notes“ praneša, jog „Electronic Arts“ bylą šįkart iškėlė du kanadiečiai. Skelbiama, jog du asmenys iš Kanados ieškinį iškėlė rugsėjo 30, o juos atstovaujantys teisininkai Markas Sutherlandas ir Shawnas Moore’as tikina, kad EA vykdo „nelegalią lažybų veiklą“, kuri pažeidžia baudžiamąjį kodeksą ir kelis kitus statutus. Anot teisininkų, kadangi kompanija nepraneša apie rizikas perkant daiktų dėžes, ji taip pat pažeidžia įvairius įstatymus ir vartotojų teises. „Electronic Arts“ dėl savo „Ultimate Team“ režimo sulaukia aštrios kritikos iš esporto bendruomenės. Žaidėjus labiausiai pykdo tai, jog neperkant daiktų dėžių neįmanoma greitai progresuoti ir mesti iššūkį kitiems pinigus išleidusiems žaidėjams. Koks jūsų požiūris į loot box'us? Pasidalinkite komentaruose ar esate jų pirkę? Kokiuose žaidimuose?
  7. Ruošiantis naujų konsolių pasirodymui „Ubisoft“ nusprendė atsinaujinti. Prieš kurį laiką įmonė sukūrė dvi internetines platformas, tai yra „Uplay“ ir „Ubisoft Club“. Žinoma, kad jos abi nebuvo tobulos ir turėjo keltą klaidelių, vadinamųjų „bug‘ų“, nes pavyzdžiui kurį laiką „Uplay“ vartotojams neleido žaisti „Watch Dogs“. Bėgant laikui visos klaidos buvo ištaisytos palaipsniui, tačiau nepaisant to, „Ubisoft“ nusprendė sukurti naują platformą pavadinimu „Ubisoft Connect“, kuri apjungs abejas dabartines versijas. „Ubisoft Connect“ bus naujesnė ir geresnė „Uplay“ ir „Ubisoft Club“ versija, kurioje virtuali platforma apjungs konsoles ir asmeninius kompiuterius. Kaip yra teigiama žaidėjai galės dalintis žaidimų progresija tarp įvairių prietaisų transliavimo pagalba. Tai yra „Xbox“ ir „Playstation“ ar asmeninių kompiuterių vartotojai galės toliau tęsti žaidimų progresą kitose platformose. Kaip teigia „Ubisoft“ atstovai, jų tikslas yra palengvinti ir pagerinti vartotojams teikiamas paslaugas, nepaisant kokiu prietaisu jie žaidžia žaidimus. Kompanijos atstovai Stephanie Perroti („Ubisoft“ internetinių paslaugų vadovė) ir Charles Huteau („Ubisoft Connect“ kūrimo proceso vadovas) teigia, kad naujoji platforma buvo kuriama daugiau nei 10 metų ir joje bus gausu įvairių naudingų funkcijų visiems vartotojams. Pavyzdžiui, bus sukurta nauja „Smart Intel“ sistema, kuri pateiks kiekvienam vartotojui individualiai pritaikytas rekomendacijas bei vaizdo įrašus žaidimo metu bei atitinkamas naujienas, be to bus atnaujinta išvaizda bei apdovanojimų ir lojalumo sistemos. „Ubisoft“ planuoja išleisti naująją platformą kartu su naujuoju „Watch Dogs: Legion“, tai yra spalio 29 dieną. Savaime suprantama, kad be jo ir būsimus kitus kompanijos flagmanus „Assassin‘s Creed: Valhalla“ ir „Far Cry 6“ išvysime jau „Ubisoft Connect“ programoje. Yra teigiama, kad ji bus prieinama asmeninių kompiuterių, „Playstation“, „Xbox“, „Nintendo Switch“, „Google Stadia“ ir „Amazon Luna“ vartotojams. Be to, pažymėdami šią progą „Ubisoft“ dovanoja 1000 „Ubisoft Club“ taškų iki naujosios platformos pasirodymo.
  8. Lapkričio 10 dieną pasirodo naujos kartos „Xbox“ konsolės, tačiau pagrindinis klausimas yra ar jų vartotojams užteks žaidimų. Iki šiol buvo žinomi vos keletas projektų, kuriuos išvysime iš karto po pardavimų pradžios, tai yra „Watch Dogs: Legion“, „Assassin‘s Creed: Valhalla“, „Forza Horizon 4“ ir dar keletas kitų. O vakar „Microsoft“ paskelbė pilną sąrašą žaidimų, kurie bus prieinami „Series X/S“ pirkėjams jau lapkričio 10. Iš 31 žaidimo sąrašo, o net 20 iš jų bus nemokamai pritaikomi naujajai konsolei, jeigu prieš tai buvo įsigyta „Xbox One“ versija. Žemiau pateikiame sąrašą plačiau žinomų projektų, tarp kurių yra ir senesnių bei dar net nepasirodžiusių prekyboje projektų: „Assassin’s Creed: Valhalla“ „Borderlands 3“ „Dead by Daylight“ „Devil May Cry 5: Special Edition“ „DIRT 5“ „The Falconeer“ „Fortnite“ „Forza Horizon 4“ „Gears 5“ „Gears Tactics“ „Maneater“ „Manifold Garden“ „NBA 2K21“ „Ori and the Will of the Wisps“ „Sea of Thieves“ „Tetris Effect: Connected“ „War Thunder“ „Warhammer: Chaosbane Slayer Edition“ „Watch Dogs: Legion“ „WRC 9 FIA World Rally Championship“ „Yakuza: Like a Dragon“ Visi šie projektai ir dar daugelis kitų bus prieinami kartu su naujausiais „Microsoft“ žaidimų kompiuteriais. Pilną sąrašą galite pamatyti „Microsoft“ oficialiame puslapyje, kuriame yra nurodoma kurie iš jų bus automatiškai atnaujinti iš „Xbox One“ į „Xbox Series X“. Savaime suprantama, kad šie žaidimai bus optimizuoti konsolės išleidimo dieną, o ateityje turėtume išvysti ir daugiau projektų, skirtų naujiesiems „Xbox‘ams“. Be to yra dar šimtai šios ir senesnės kartos žaidimų, kurie kartas nuo karto yra atnaujinami ir pritaikomi naujajai įrangai, tačiau jų dar neišvysime lapkričio 10-tą dieną, o šiek tiek vėliau. Taigi „Xbox Series“ konsolių savininkai neturėtų ilgai laukti kol juos pasieks ir daugiau puikių projektų.
  9. Šių metų pabaiga kompiuterinių žaidėjų gerbėjams bus išties ypatinga. Būtent tada pasirodys naujausi dviejų populiariausių žaidimo konsolių gamintojų modeliai – „Sony PlayStation 5“ ir „Microsoft Xbox Series X“, rašoma pranešime spaudai. Modernus konsolių dizainas ir atnaujinti valdymo pulteliai Dizaino sprendimuose šįkart nustebino „Sony“ – praėjus septyneriems metams nuo „PS4” išleidimo, „Playstation“ kūrėjai sugrįžo su netikėto, futuristinio dizaino „PS5“ konsole. Vos atskleistas, jos dizainas buvo plačiai aptarinėjimas – vieni jo nesuprato, kiti gyrė, tačiau abejingų „Playstation 5“ tikrai nepaliko. Tuo tarpu „Xbox Series“ modeliai daug nuosaikesnio, minimalistinio dizaino. Abi kompanijos atnaujino ir konsolių valdymo pultelius. „PS5“ klasikinį pultelį „DualShock“ keičia naujasis „Dual Sense“. Vietoj anksčiau taikytų vibracijos sprendimų, šiame pultelyje bus naudojami haptiniai jutikliai „Haptic feedback“. Tai, pasak „Sony“, leis žaidėjams fiziškai pajusti tokius dalykus, kaip „lėtas automobilio vairavimas per purvą“, kai tai vyksta ekrane. Dar realistiškesnei patirčiai sukurti bus pasitelkti ir prisitaikantys „Adaptive Triggers“ mygtukai. „Xbox Series“ inovacijos ne tokios ryškios – naujieji pulteliai pasižymės ergonomiškesniu dizainu, taip pat juose bus atnaujinti judėjimo krypčių „D-pad“ ir dalinimosi mygtukai. Naujos kartos konsolių tipai Intriguoja tai, kad tiek „Sony“, tiek „Microsoft“ pristatys net po dvi naujas konsolių versijas. Tiesa, pastarosios konsolės skirsis minimaliai. Šalia standartinės „PS5“ gerbėjams bus pasiūlyta ir „Digital Edition“ versija. Savo parametrais ji niekuo nenusileis pagrindinei konsolės versijai. Pagrindinis skirtumas bus tik tas, kad „Digital“ versija neturės diskų skaitytuvo, tad visus žaidimus reikės atsisiųsti skaitmeniniu būdu. Numatoma, kad ši versija bus šiek tiek pigesnė, todėl ji gali tapti patrauklesne daliai vartotojų. „Xbox“ konsolės gerbėjai taip pat galės rinktis iš dviejų variantų – „Xbox Series X“ ir „Xbox Series S“. Šių konsolių skirtumai didesni – jos skirsis savo galia ir atmintimi bei vaizdo atkūrimo galimybėmis. „Xbox Series X“ vaizdą geba atkurti aukščiausia 4K raiška, o „Xbox Series S“ – 1440p raiška. Biudžetinė „Series S“ patiks norintiems sutaupyti, o „Series X“ skirta norintiems maksimalios galios ir pasiryžusiems ilgalaikei investicijai. Naujųjų konsolių galios savybės Vieni svarbiausių kriterijų renkantis naują žaidimų konsolę yra itin aukšta grafika, spartus veikimas ir naujausios technologijos. „Playstation 5“ modeliai drąsiai gali pasigirti visais šiais privalumais. Konsolėje įdiegtas naujos kartos, itin greitas SSD diskas užtikrins ypač spartų duomenų perdavimą ir dar tobulesnę grafinę patirtį. Čia bus palaikoma ir speciali „Ray Tracing“ apšvietimo technologija, kuri padės modeliuoti tikrovišką šviesos, atspindžių ir šešėlių judėjimą 3D aplinkoje. Be to, naujoji konsolė išsiskirs 8K vaizdo raiška ir kokybišku 3D garsu. Dar viena svarbi inovacija – pasikeitimai atminties procesuose. „PlayStation 5“ savininkai galės parsisiųsti tik vieną žaidimo režimą (pavyzdžiui, „Single Player“ arba „Multiplayer“) arba laikyti konsolėje tik tam tikrus jo lygius, taip taupant jos atmintį. „Xbox Series X“ modeliai taip pat naudos SSD technologiją, kuri papildomai bus patobulinta unikaliu „Xbox Velocity Architecture“ sprendimu. Jis žaidimų kūrėjams leis dar efektyviau išnaudoti konsolės resursus. Žaidėjai tai pajus atkreipę dėmesį į reikšmingai sutrumpėjusią žaidimų krovimosi delsą. Naujosios „Xbox Series X“ konsolės žaidėjams taip pat pasiūlys „Microsoft DirectX 12 Ultimate“ grafinę sistemą, kuri leis žaisti 4K raiška naudojant 120 fps dažnį. Konsolės kūrėjai teigia, kad naujos kartos „Xbox Series X“ bus net keturis kartus galingesnė už 2013 m. išleistą „Xbox One“ versiją, o su kiekvienu programinės įrangos atnaujinimu jos galimybės turėtų dar labiau išsiplėsti. Išskirtiniai žaidimai Geros naujienos tiek „Playstation“, „Xbox“ fanams – abiejų konsolių gamintojai pažadėjo, kad visi žaidimai, kurie buvo sukurti praėjusiai ar dar ankstesnei konsolių kartai, puikiai veiks ir su naujosiomis sistemomis. Pirmaisiais metais nereikėtų tikėtis daug originalių žaidimų naujoms konsolėms – jie vis dar bus kuriami ir ankstesniems konsolių modeliams. Tikėtina, kad kai kurie populiarūs žaidimai kitąmet išleis ir patobulintas, naujai kartai pritaikytas versijas. Pavyzdžiui, bene labiausiai laukiamas metų žaidimas „Cyberpunk 2077“ jau lapkritį pasieks „PlayStation 4“ ir „Xbox One“ savininkus, o pavasarį galimai bus išleista atnaujinta žaidimo versija. Šalia to jau paskelbtas ir sąrašas žaidimų, kuriamų išskirtinai naujos kartos „PlayStation 5“ ar „Xbox Series X“. Pirmosios savininkai galės mėgautis „Final Fantasy XVI“, „God of War: Ragnarok, Hogwart‘s Legacy“ ir kitais. O „Xbox“ fanai gali laukti „As Dusk Falls“, „CrossFireX“, „Fable“ ir dar daugybės kitų žaidimų.
  10. Nvidia-thoughts-about-2080ti-owners.mp4
  11. Kai atrodo nebegali niekuom nustebint - prašom Kitam DLC laukiam Rocky'io
  12. Rain'o fatality tai suvarė kaip Kercheris ant maximum spaudimo
  13. Pirmoje dalyje aptarėme pačias „Counter-Strike“ žaidimo užuomazgas ir iššūkius, su kuriais susidūrė „Source“ versija. Šįkart plačiau pažvelkime į žymųjį CS:GO. „Counter-Strike: Source“ suskaldžius žaidimo bendruomenę į dvi stovyklas, rodės, jog „Valve“ privalo imtis veiksmų, nes CS ateitis nieko gero nežadėjo ne tik kaip esporto disciplinai, bet ir kaip kompiuteriniam žaidimui. Todėl, artėjant prie prarajos, 2012 metais pasirodė trečioji versija „Counter-Strike: Global Offensive“ – žaidimas, kuris galiausiai tapo viena mėgstamiausių ir populiariausių esporto disciplinų pasaulyje. Žinant tai, kokį pasidalijimą pasėjo „Source“, CS:GO daugeliu dalykų atrodė tarsi paskutinis šiaudas visai „Counter-Strike“ ateičiai. Tačiau CS:GO netruko nustebinti. Praėjus maždaug šešiems mėnesiams nuo pasirodymo, žaidimas ir jo atnaujinimai tobulėjo šviesos greičiu. Prie žaibiškai kylančio populiarumo, matyt, prisidėjo žaidėjų skirstymas pagal lygius (angl. skill-based matchmaking). Dar vienas pokytis, itin traukęs žaidėjus, buvo dabar daugeliui šaudyklių įprasta ginklų dizainų sistema. Nors pačio žaidimo tai nekeitė ir nesąžiningų pranašumų žaidėjams neteikė, galimybė laimėti ar įsigyti naujus kamufliažus traukė „Counter-Strike“ fanus sugrįžti. Šiuo metu CS:GO žaidimas turi kiek daugiau nei 760 atskirų dizainų, tačiau tikrasis jų skaičius būtų žymiai didesnis, jeigu įskaičiuotume ir penkis jų „nusidevėjimo“ lygius. Tokie, atrodytų, maži pakeitimai kaip ginklų dizainai ar galimybė pačiam kurti žemėlapius tarsi iš naujo sujungė susiskaldžiusią „Counter-Strike“ bendruomenę. Todėl, žinoma, atsivėrė platesnės durys ir esporto vystymui. Žiūrovus traukia paprastas žaidimo konceptas, kai abi pusės turi labai paprastas užduotis ir priemones pergalei pasiekti, tuo tarpu pačius žaidėjus, norinčius tapti profesionalais, traukia paprasta sistema, kaip reikia tapti geriausiu savo šalyje, regione arba pasaulyje. Dėl šių priežasčių „Counter-Strike: Global Offensive“ nuo pat savo atsiradimo sistemingai judėjo link tapimo pagrindine esporto disciplina. Iš kitų jis išsiskiria ne tik savo paprastumu, bet ir tuo, jog jį žaidžia beveik visas pasaulis. Tokia globali auditorija suteikia progą turnyruose pamatyti tarpusavyje rungtyniaujančias Kinijos, Švedijos, JAV, Vokietijos, Prancūzijos, Danijos, Ispanijos ir kitų šalių komandas, kuriose, beje, savo vietą atranda ir talentingi lietuviai. Nors jų užsienio komandose tikrai yra nemažai, šiuo metu turbūt žymiausi yra „c0ntact“ atstovaujantis Rokas „EspiranTo“ Milašauskas ir pakankamai neseniai prie „mousesports“ prisijungęs 17-metis Aurimas „Bymas“ Pipiras. Toks CS:GO populiarumas didžiausiuose turnyruose pritraukia ne tik milijonus žiūrovų, bet ir komandas, kurios varžosi dėl tokio paties dydžio prizinių fondų.