• Pranešimai

    8.261
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    435
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. Kai neturi ką veikti... Viskas prasidėjo nuo to, kai aš, @Impaler, vieną savaitgalio popietę nuobodžiavau ir nutariau po keletos metų pertraukos užeiti į vietinę Plungės miesto kompiuterinę pažiūrėti kokius žaidimus šiomis dienomis žmonės bežaidžia... ? Kadangi esu didžiulis pro-wrestling'o žaidimų mėgėjas, žaidimų kataloge pradėjau ieškoti WWE serijos žaidimų (juos įtin mėgau dar nuo Sega Mega Drive laikų) ir man pasisekė! Radau žaidimą WWE SmackDown! Here Comes the Pain! Išbandom! Po poros valandų žaidimo aš buvau tiek sužavėtas šio žaidimo, apimtas tokių stiprių emocijų, kad nutariau čia ir dabar, kad privalau įsigyti šią konsolę. Nežinojau už kokius pinigus, bet privalau! ? Man pasisekė Jei gerai pamenu, nepraėjus nei savaitei iš tos pačios kompiuterinės savininko aš nupirkau naudotą sudrožtą PlayStation 2 Fat konsolę ir jau mėgavausi šiuo ir kitais žaidimais savo kambaryje, nebežiūrėdamas į laikrodį, kada baigsis žaidimui skirtas laikas. ? Vėliau smalsaudamas paėmiau PlayStation 2 Fat konsolę į rankas ir pradėjau ją atidžiau tyrinėti. Kam skirtos šios USB jungtys? Kam skirta ši didžiulė ertmė konsolės gale? Ar galima PS2 sujungti su PC? Čipavimas? Žaidimų kopijavimas? Šie ir daug kitų klausimų kilo mano galvoje į kuriuos man nepavyko rasti atsakymų. ? Vien smalsumo neužteko Prieš kelias savaites, dar prieš įsigyjant PS2 konsolę, lankiausi pas draugą, kuris ką tik įsteigė web hosting'o įmonę ir man padovanojo talpinimo planą, tiesiog šiaip sau, kad turėčiau, nes maža ką sugalvosi. Nors tuo metu aš su puslapių kūrimu visiškai neturėjau jokių reikalų. Tai gavosi taip, kad jis pirma man suteikė vietą kur talpinti, o aš nepraėjus daug laiko sugalvojau ką talpinti. Jeigu ne tai, aš nesu tikras ar būčiau žengęs tuos papildomus žingsnius link forumo įkūrimo įsigyjant hosting'ą. ? Pradedam! Sprendimą įkurti savo forumą paskatino ir tai, kad pats aktyviai dalyvavau keliuose lietuvos bei užsienio forumuose. Buvau susipažinęs su forumų administravimo principais ir apskritai mėgau tokį diskusijų formatą. Todėl vieną šiltą ir saulėtą pavasario dienos rytą aš sėdau prie kompiuterio ir pradėjau darbus, o vakarop forumas jau buvo paleistas. ? Tai buvo 2006 metų kovo 30 diena ir ji yra oficialiai laikoma PlayManijos gimtadieniu! ?? Forumo adresas tada buvo www.PlayStation2.Naujas.com, o pavadinimas - Viskas Apie PlayStation. Pabaiga? Praėjus vos keletui mėnesių, dėka naujai sukurto forumo narių bei informacijos rastos internete, apie PlayStation 2 konsolę jau žinojau užtenkamai. Tikslas pasiektas. Sužinojau viską, ką norėjau ir forumą galėjau tiesiog išjungti prieš tai padėkojęs visiems už jų indėlį. Rašant šį tekstą 2021 m. apima labai keistas jausmas, kad taip galėjau tada galvoti... ? Kadangi pačiam labai patiko matyti, kaip kiti nariai irgi sužino daug naujų dalykų, kaip diskutuoja apie žaidimus, o ir man pačiam patiko prižiūrėti forumą, sisteminti informaciją, rašyti gidus ir t.t. nutariau priešingai - forumą kaip tik reikia plėtoti. ? Taip praėjo visa 2006-ųjų metų vasara, forumas vis augo, plėtėsi, buvo paskirti pirmieji forumo moderatoriai (vienas visko sužiūrėti nebespėdavau), teko kurti naujas diskusijų skiltis, temas, talpinti failus bei diegti forumo modifikacijas, kad forumas būtų dar funkcionalesnis. ? Tada naudojome phpBB 2 versijos forumą. Vėliau 2006 m. gruodžio mėn. įvyko hostingo keitimas ir adresas pasikeitė į www.PlayStation2.Puikiai.lt. Įrašo pabaigai noriu pakviesti visus susipažinti kaip atrodė pirmoji projekto versija. Kai kurie iš jūsų bus matę šią versiją ir gyvai. ? Artimiausiomis dienomis bus talpinami vis nauji įrašai, kuriuose pamatysite ir kitas projekto versijas. ? Galerija Trupas ir aiškus prisistatymas, kurį lankytojai pamatydavo pirmojo vizito metu Pagrindinis forumo puslapis Dizainas, įkvėptas PlayStation 2 konsolės PlayStation 2 forumo skilties temų sąrašas Forumo temos peržiūra Projekto pirmojo gimtadienio sveikinimų tema Naujos temos kūrimas Laikai, kai dar BBKodų (Bulletin Board code (BBCode)) naudojimas buvo norma Pranešimo redagavimas Paieška Laikai, kai dar forumo paieška veikdavo ne prasčiau už Google paiešką Paieškos rezultatai Narių sąrašas Štai matome 50 pirmųjų PlayManų Narių grupės V.I.P. grupės nariai, kurie parėmė PlayManiją prieš daugelį metų Profilis Taip atrodė viešas PlayManija įkūrėjo @Impaler profilis Paskyros nustatymai Asmeninių žinučių sąrašas Asmeninės žinutės peržiūra Renkama informacija Gidui apie XBOX 360 atrišimą Prisijungimas Administravimo zona Nors šių vaizdų niekas išskyrus @Impaler ir nematė, tačiau įdomumo dėlei pažiūrėkite kaip atrodė ano meto administravimo panelė Šypsenėlės Rangai Forumo skilčių administravimas Pagrindiniai nustatymai
  2. Sukurtas naujas ir modernus dizainas, kuris nuo šiol bus pagrindinis PlayManija.lt projekto dizainas. Puslapio apačioje visada galite persijungti norimą dizainą. Laukiame komentarų apie naująjį dizainą šioje temoje:
  3. Sveiki, PlayManai, ilgokai nesimatėme, nebendravome. Kaip gyvuojate? Kaip praėjo jūsų vasara? Kokiomis nuotaikomis pasitikote rudenį? Aš asmeniškai visos vasaros metu pirmą kartą gyvenime padariau visišką atsijungimą nuo darbų ir birželį išvykau gyventi į Palangą. Beveik trys mėnesiai be kasdienių darbų, puikaus oro, linksmybių ir pramogų išvalo galvą kaip niekas kitas. Kai triukšmas galvoje nutyla, tai gan lengvai išsigrynina norai, kyla mintys, sumanymai, sužinai ko nori iš tikrųjų ir su atsinaujinusia energija ir motyvacija gali versti kalnus. ? Minčių ką PlayManijoje nuveikti per šį rudenį netrūksta, todėl pradėkime nuo dalyko, kurį norėjau padaryti dar prieš du metus, kai buvo įvykdytas didysis PlayManijos atnaujinimas - sukurti naują unikalų dizainą, tačiau tam niekaip tuo metu neradau nei jėgų, nei įkvėpimo. Dariau kompromisą ir remake'inau seną dizainą sukurtą dar 2011 m., tačiau rezultatu iki galo nebuvau patenkintas, nes tokiam atnaujinimui reikėjo visiškai naujo dizaino, šviežių spalvų derinio, naujų šritfų ir pan. Geriau vėliau nei niekad. ? Pristatau jums šviesų, lengvą, su violetiniais akcentais dizainą, kartu su, mano nuomone, įtin akiai maloniu šriftų deriniu. Šį dizainą pradėjau kurti dar pavasarį, tačiau niekaip nesugebėjau užbaigti per mėnesį laiko. O pailsėjęs gryžau ir užbaigiau per tris dienas. ? Tikiuosi jis jums patiks tiek pat kiek patinka ir man pačiam! P.S. Naujas logotipas dar kuriamas! Senas logotipas paliktas tik laikinai. P.P.S. Kam nepatinka naujasis puslapio apačioje visada galite persijungti norimą dizainą. Norėčiau išgirsti kas jums dizaine patiko / nepatiko, gal kur palikau klaidelių? Pakomentuokite Artimiausiomis dienomis bus daugiau informacijos apie kitus atliktus ir numanomus atlikti darbus. And one more thing... Nuo šiol PlayManijos atnaujinimus aprašysiu naujai sukurtoje skiltyje - ATNAUJINIMAI. Vienas šios skilties išskirtinumas bus toks, kad aš ten talpinsiu ne tik būsimų atnaujinimų informaciją, bet ir apie senesnius, esminius įvykius iš PLM projekto. Grynai vedamas nostalgijos ir noro viską dokumentuoti, kad ne tik senbūviai, bet ir visi galėtų pamatyti kaip seniau atrodė projektas. Pirmąjį įrašą jau galite pamatyti apsilankę minėtame Atnaujinimų puslapyje. Special linkėjimai tiem, kas tokią PlayManiją yra matęs nors kartą!
  4. Rytoj bus pristatytas naujasis PlayManija v4.0 dizainas! :)

  5. Dirbtiniu intelektu paremtas požemių žaidimas tapo daug tamsesnis, nei planuota – žaidime naudojamas GPT-3 teksto generatorius pradėjo kurti nerimą keliančias istorijas, įtraukdamas sekso scenas su vaikais. Teksto generavimo technologija 2019 m. gruodį JAV Jutos valstijos startuolis „Latitude“ pristatė novatorišką internetinį žaidimą „AI Dungeon“, kuriame pademonstravo naują žmogaus ir mašinos bendradarbiavimo formą. Įmonė naudojo dirbtinio intelekto bendrovės „OpenAI“ teksto generavimo technologiją, kad sukurtų „Dungeons & Dragons“ įkvėptą nuotykių žaidimą „Pasirink pats“. Žaidėjui įvedus veiksmą ar dialogą, kurį jis norėjo, kad veikėjas atliktų, algoritmai sukurdavo kitą asmeninio nenuspėjamo nuotykio etapą. Tokia technologija, kaip „OpenAI“, gali kurti įvairių stilių tekstus, nes ji sukurta naudojant mašininio mokymosi algoritmus, kurie ištyrė statistinius kalbos vartojimo modelius milijarduose žodžių, surinktų iš interneto, įskaitant nepilnamečiams netinkamas dalis. Programinė įranga geba stulbinamai mėgdžioti, bet nesupranta socialinių, teisinių ar moralinių žodžiū aspektų taip, kaip žmonės. Tačiau šių metų pavasarį „OpenAI“ pateikė duomenis, kad „AI Dungeon“ parodė ir tamsiąją žmogaus ir AI bendradarbiavimo pusę. Nauja stebėjimo sistema atskleidė, kad kai kurie žaidėjai rašė žodžius, dėl kurių žaidimas generavo istorijas, vaizduojančias seksualinius santykius su vaikais. „OpenAI“ paprašė „Latitude“ nedelsiant imtis veiksmų. „Kai kuriais atvejais turinio moderavimo sprendimai yra sudėtingi, bet ne šiuo atveju“, – pareiškime sakė „OpenAI“ generalinis direktorius Samas Altmanas. „Tai nėra ta dirbtinio intelekto ateitis, kurios norėtų bet kuris iš mūsų.“ „Latitude“ įjungta nauja moderavimo sistema sukėlė naudotojų maištą. Kai kurie skundėsi, kad ji yra pernelyg jautri ir kad vartotojai negali naudoti jokio NSFW turinio. NSFW ( angl. „Not safe for work“) – yra sutrumpinimas išsireiškimo, apibrėžiančio visą informaciją, kurios vartotojas nenorėtų atidaryti darbo vietoje. Kitaip tariant, taip pažymėtame turinyje gali būti nekorektiškumo, keiksmažodžių, įžeidinėjimų, smurto, nuogybių ar kitų potencialiai trikdančių temų. Sulaukė dviprasmiškų reakcijų Akivaizdu, kad kai kurie žaidėjai greitai atrado ir pamėgo žaidimo algoritmo seksualinio turinio sklandumą. Tiesa, kiti skundėsi, kad dirbtinis intelektas seksualines temas iškeldavo nelauktai, pavyzdžiui, kai jie bandė keliauti įsitaisę ant drakono ir jų nuotykis pasisuko nenumatyta linkme. Vienas iš „Latitude“ įkūrėjų Nickas Waltonas pripažino šią problemą oficialioje žaidimo „Reddit“ bendruomenėje praėjus kelioms dienoms po žaidimo pasirodymo. Jis sakė, kad keli žaidėjai jam atsiuntė pavyzdžių, dėl kurių jie „jautėsi labai nepatogiai“, ir pridūrė, kad bendrovė kuria filtravimo technologiją. Pirmaisiais žaidimo mėnesiais žaidėjai taip pat pastebėjo – ir paskelbė internete, kad žaidimas kartais įtraukia vaikus į seksualinius scenarijus. Kai 2020 m. liepą „AI Dungeon“ pridėjo galingesnius komercinius „OpenAI“ rašymo algoritmus, rašymas tapo dar įspūdingesnis. Sistema tapo pastebimai kūrybiškesnė ir kalbant apie seksualinio pobūdžio temas. Praėjusiais metais žaidėjai pastebėjo, kad kurį laiką „Latitude“ eksperimentavo su filtru, kuris automatiškai pakeisdavo žodžio „išprievartavimas“ pasikartojimus žodžiu „pagarba“, tačiau šios funkcijos buvo atsisakyta. „Latitude“ atsisakė pasidalyti duomenimis apie tai, kiek nuotykių buvo seksualinio turinio. OpenAI svetainėje rašoma, kad AI Dungeon kasdien pritraukia daugiau nei 20 000 žaidėjų.
  6. Sveiki, vasarą buvau atitrūkęs nuo forumo ir tai matosi.. Liūdna, bet yra kaip yra, BET. Neretai būna tas "bet" ir šį kartą jis irgi yra. Daugiau informacijos pateiksiu rytoj. Tiesiog noriu, kad žinotumėte, kad aš kone kasdien čia lankausi ir naujų planų projektui turiu. :)

    1. Javelin

      Javelin

      Dalis mūsų (įskaitant ir mane pati) jau kuri laiką skundžiasi, kad kritęs Playmanijos aktyvumas. Kai kurie sako, kad va nėra žmonių, kurie rašytų naujienas todėl niekas ir nedalyvauja. Bet pagalvokit Mes visi ir esam Playmanija, visi galime buti jos kurejai, taigi visi pagal galimybe postinkime tas naujienas (ir nebūtinai apie žaidimus, nevertinu Playmanijos taip siaurai) ir diskutokime. Raginu visus. Jokios facebooko grupes nesusiligins su musu forumu, sielos ten nera, labiau "nupirk parduok" ir epizodinės patyčios iš žmonių kurie kažko paklausė kitų dalyvių, jeigu jiems pvz atrodo kad tai savaime aišku.

  7. Vaizdo žaidimai jau tapo beveik penktadalio gyventojų pramoga. Kaip rodo „Kantar“ tyrimas, juos žaidžia toli gražu ne vien jaunimas: kone pusė žaidėjų yra vyresni nei 40 metų, o kas trečias – peržengęs penkiasdešimtmetį. Pritraukia didelę moterų auditoriją Moterų vaizdo žaidimuose ne ką mažiau nei vyrų – nors pastarieji yra labiau įsitraukę. „Žvelgiant į statistiką, vaizdo žaidimai toli gražu nėra tik vyriškas reikalas. 4 iš 10 žaidėjų yra moterys. Bet tiesa ir ta, kad vyrai į žaidimus įnikę labiau – tam skiria dvigubai daugiau laiko nei moterys. Laikas taip pat labai susijęs ir su žaidėjų amžiumi: kuo jis jaunyn, tuo laikas ilgyn“, – sakė „Kantar“ media tyrimų vadovė Justina Dundulytė. Pasak jos, paaugliai ir jaunimas vidutiniškai žaidžia po pusantros valandos, tai yra triskart ilgiau, nei bendras šalies gyventojų vidurkis. Nuo trisdešimties metų šis rodiklis kelis kartus sutrumpėja ir siekia apie pusvalandį. Vyresni nei 60 metų žaidėjai žaidžia dar trumpiau – vidutiniškai keliolika minučių per dieną. Iš nišos į populiarumą Pasauliniais grupės duomenimis, vaizdo žaidimų entuziastų grupė paprastai sudaro apie dešimtadalį žaidėjų. Šie sunkiasvoriai kompiuteriniams ir vaizdo žaidimams skiria apie 5 val. per dieną. „Iš pasaulinių savo grupės duomenų matome, kad 4 iš 10 apklaustųjų žaidimo įpročiai per pandemiją pasikeitė. Karantino apribojimai lėmė stiprius laisvalaikio formų pokyčius ir šie buvo juntamesni tose šalyse, kuriose ribojimai ir izoliacija buvo griežtesni. Kartu su plačia išmaniųjų telefonu baze tai stumtelėjo kompiuterinius žaidimus iš nišinės į populiarią laisvalaikio formą, nepriklausančią nuo amžiaus, išsilavinimo ar pajamų“, – sakė ekspertė. Žaidžia ne vien vaikai Paplitęs įsivaizdavimas, kad žaidimus žaidžia daugiausia vaikai, gali būti nulemtas to, kad šioje grupėje išties yra mažiausiai nežaidžiančiųjų. „Žiūrint į keliolikmečių grupę, kone kas antras iš jų (apie 43 proc.) žaidžia vaizdo žaidimus, be to, skiria jiems daugiausia laiko. Tačiau žvelgiant į visą šalies žaidžiančiųjų auditoriją – kone pusę jos sudaro vyresni nei 40 metų žaidėjai, o trečdaliui yra sukakę 50 metų ir daugiau, tad tarp žaidėjų dominuoja vyresni“, – sakė J. Dundulytė. Vyrauja žaidimai per mobiliuosius Pusė laiko žaidžiant vaizdo žaidimus atitenka mobiliesiems įrenginiams – išmaniesiems telefonams ir planšetėms (50,1 proc.). Trečdalis skiriama žaidimams kompiuteryje, konsolėms tenka 15 proc. viso žaidimų laiko. Dažniausiai namuose turima žaidimų konsolė Lietuvoje šiuo metu yra „Playstation“ – ją nurodė turintys 12,8 proc. gyventojų, ją vejasi „Xbox“ – 11,4 proc., „Nintendo“ kol kas turi porą procentų. Beje, daugiau konsolių turėtojų yra tarp moterų nei tarp vyrų (52 prieš 48 proc.) – greičiausiai jų kiekį padidina moterys auginančios vaikus. Patraukli grupė reklamdaviams Pasauliniais „Kantar“ grupės duomenimis, vaizdo žaidimų entuziastai, palygintus su kitomis grupėmis, labiau įsitraukę į įvairias medijas – pavyzdžiui, dažniau tikrina „LinkedIn“, ilgiau žiūri mokamas video transliacijas, dažniau tampa muzikos įrašų platformų prenumeratoriais, dažniau naudojasi internetinių pažinčių ar lažybų programomis, labiau linkę pirkti spaudos leidinius. „Šios tendencijos aktualios ir reklamdaviams – kadangi vaizdo žaidimų vartotojai įprastai turi didesnę perkamąją galią, be to, pastebima, kad pandemijos metais daugelyje šalių reklama vaizdo žaidimuose buvo vertinama kaip labiausiai atitinkanti ir mažiausiai erzinanti vartotojus. Iš savo pasaulinių duomenų matome ir tai, kad šis segmentas labiau linkęs išleisti didesnes sumas technologijoms“, – apibendrino tyrimų vadovė.
  8. Impaler

    PS1

    Fighting Force a.k.a. turėjęs būti Streets Of Rage 4.
  9. Impaler

    PS2

    Silent Hill 2 CD?? Antram bonus video DVD?
  10. Impaler

    PS1

    Gražiai nufotkinta
  11. Impaler

    Krepšinio pasaulyje

    NBA Jam vienas geriausių žaidimų ever ant Sega Mega Drive. Labai profesionaliai nufotografuota, gražu žiūrėti
  12. Dėl manęs vos ne bet kurią gražią dieną @Altec128 visada pasiruošęs pramint kartu kokią trasą.
  13. Ar aš teisingai spėju, kad tie kas valdo tą Chivo (valdžia) - galės matyti kas ir kam pavadimus daro ir iš tos kryptovaliutos lieka tik kryptovaliuta?
  14. Pritariu tavo mintim, bet ne prieš ir klasikų perleidimą. Kam reiks, tas pirks, kam ne - tas ne. Kol apsimoka - tol ir daro. Prieš miegą pagalvojau, čia dar vanduo, o ką jeigu ateityje žaidimų visai nusipirkti nebegalėtum? Ta prasme žaidimas = subscription'as. Susimoki X Eur už X val. ir tiek valandų žaidimą gali pražaisti. Laikas baigiasi - žaidimas užsirakina ir taip su kiekvienu individualiu žaidimu. Jaučiu šlapią EA sapną čia pasakiau ?
  15. Žinia, kad tuoj galėsite įsigyti „Grand Theft Auto: Vice City“, GTA III ir „Grand Theft Auto: San Andreas“, neatrodo kaip naujiena. Bet yra. Nostalgija yra keista žmogiška savybė, bet ji iš tikrųjų motyvuoja žmonių sprendimus. Tikėtina, kad vien žodžiai „Vice City“ jums sukelia šiltus prisiminimus. Bet juk dabar tai - kampuotas žaidimas, išleistas 2002 metais. Tačiau yra naujiena - pranešama, kad „Rockstar“ ketina išleisti atnaujintas populiarios GTA serijos žaidimų versijas. Gražesni „Grand Theft Auto: Vice City“, GTA III ir „Grand Theft Auto: San Andreas“ žaidimai turėtų pasirodyti dar šį spalį ar lapkritį. Juos bus galima pasiekti pačiose įvairiausiose platformose - „Stadia“, PS4, PS5, „Xbox One“, „Xbox Series X“, „Nintendo Switch“. Žaidimų atnaujinimui bus naudojama „Unreal Engine“ sistema. Žaidėjai galės džiaugtis nauja grafika, naudotojo prieiga, sklandesnėmis animacijomis. Siužetas, žinoma, išliks toks pat, tik juo džiaugtis bus lengviau, nes žaidimai atrodys gražiau. Tai - labai geros naujienos senesnių kompiuterinių žaidimų mėgėjams. GTA VI greičiausiai pasirodys tik 2025 metais. Iki to laiko tikrai spėsite pasidžiaugti jau matytais „San Andreas“ ar „Vice City“ vaizdais. Be to, pranešama, kad panašiai bus atnaujintas ir originalus „Red Dead Redemption“. Visi šie atnaujinti žaidimai neatrodys kaip naujos kartos kūriniai. Jie bus gražesni ir sklandesni nei buvo, bet savo grafika neprilygs visiškai naujiems žaidimams. Bet niekas to ir neprašo. Taip atnaujinti jau keli žaidimai. „Crysis“, „Mafia“ ir „Mass Effect“ yra neblogi tokio atnaujinimo pavyzdžiai. Atnaujinimas geriau išnaudoja modernių kompiuterių galimybes, ištaiso kai kurias animacijos klaidas, pagerina žaidimų išvaizdą, bet išsaugo originalią dvasią ir siužetą. Žaidėjai šias naujienas priima labai teigiamai, nors daug kas norėtų tiesiog naujo GTA.
  16. Kinijos valdžia mano, kad šalyje siaučia rimta epidemija - priklausomybė nuo vadinamojo dvasinio opiumo. Taip apibūdinama tai, kas pas mus vadinama tik populiariu hobiu - kompiuteriniai žaidimai. Kinijoje jaunesni nei 18 metų amžiaus vaikai per savaitę dabar galės žaisti tik 3 valandas. Net nesvarbu, kokie tai žaidimai - draudimas galioja visiems elektronikos prietaisams, kurie gali būti naudojami vaizdo žaidimams. Tai reiškia, kad ir mobilieji žaidimai yra stipriai apriboti. Vaikai galės žaisti tik po 1 valandą per dieną ir tik penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais. Kitaip tariant, tie, kurie penktadienį neturės laiko, žais valanda trumpiau. Kiniją valdanti komunistų partija šį ėjimą apibūdino kaip bandymą apsaugoti šalies jaunimą nuo žalingo kompiuterinių žaidimų poveikio. Teigiama, kad ribojimai saugos fizinę ir psichinę vaikų sveikatą. Tai nėra pirmi tokie ribojimai - 2019 metais paskelbta, kad jaunesni nei 18 metų amžiaus asmenys galės žaisti tik po 1,5 valandas per dieną ir po 3 valandas švenčių dienomis. Vaikai galėjo žaisti kasdien. Dabar žais tik savaitgaliais ir tik po valandą per dieną. Reakcijos į šiuos draudimus buvo labai įvairios. Vieni juokėsi, kad dabar žaidėjais taps tėvai - vaikai naudos jų informaciją, kad galėtų prisijungti ir žaisti ilgiau. Tiesą sakant, kai kurie tėvai gali būti tuo suinteresuoti, nes kompiuteriai ir telefonai jau seniai atstoja aukles. Kiti mano, kad tai - geras pokytis, nes priklausomybė nuo kompiuterinių žaidimų gali būti rimta visuomenės sveikatos problema. Tačiau daugelis sutiko, kad nors riboti žaidimų laiką yra gera mintis, tai turėtų daryti tėvai, o ne komunistinė šalies valdžia. Bet yra ir kita šio sprendimo pusė - prieš ką tie draudimai iš tikrųjų nukreipti? Gali būti, kad Kinija siekia didinti įtaką IT sektoriuje. Kai viena politinė organizacija gali kontroliuoti milijardų žmonių darbą ir laisvalaikį, su ja teks diskutuoti. Žaidimų ribojimai Kinijoje stipriai apkarpo visą žaidimų rinką - kris ir žaidimų, ir konsolių, ir kompiuterių komponentų pardavimai. Bet kuriuo atveju, tai yra neblogas pavyzdys, kokią socioekonominio gyvenimo kontrolę turi Kinijos komunistų partija. Žaidimų laiko ribojimas ten ne tik yra įmanomas technologiškai, bet net nėra toks stebinantis.
  17. @gacas ar naudoji pačią naujausią CFW versiją 4.88.2? Neperseniausiai buvo atnaujinta, šią liepą. Manau burk su software pirmiausiai.
  18. Faktas. Aš nors turėjau numeriu 1438, tai turėjau būti gerokai prieky. Bet atvariau kiek pavėlavęs, tai stojaus kažkur 2000-2500. Tai normaliai pradėjau minti pilnu pajėgumu tik leidžiantis žemyn nuo antaklanio. Per visą Gedą, tai tik lagas ir kitų lenkimas.
  19. Ne, kažkaip nenaudoju Strava, realiai nieko nenaudoju paskutiniu metu. Yra spidometras padoresnis ir tiek žinių
  20. Man sekėsi geriausiai iš visų maratonų kiek buvau. Pasiekiau geriausią asmeninį rezultatą - 30 km per 1 val. 5 min. ?? Per vasarą dirbau ant lauko treniruoklių po kelis kartus per savaitę, tai ir rezultatas jautėsi kaip nikad. Dar iš vakaro sočią picą suvalgiau, tai jėgų netrūko.
  21. Impaler

    IKI Velomaratonas 2021

    Iš albumo: Mano dviračiai

    Po finišo. 30 km per 1 val. 5 min. ??
  22. Impaler

    Mano dviračiai

    Jei atrodo, kad iš niekur prasigirdo metalas ir kažkas pro jus pralėkė šviesos greičiu, vadinasi yra didelė tikimybė, kad tai buvau aš ??
  23. Šiandien vyks Velomaratonas. Ar bus dalyvaujančių? Pats šiemet dalyvausiu, tai jei kas paskutinę minutę pamatys linkiu gero ride'o ?
  24. nėra. gali dėti skelbimą apie dalis konsolių priedų kategorijose.