• Pranešimai

    8.261
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    435
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. Impaler

    #20 - RetroManiakai

    Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2021

    Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v8252/2021-gamers-challenge/ Apdovanojimai: https://www.playmanija.lt/video/v8398/apdovanojimai/
  2. Impaler

    #01 - RetroManiakai

    Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2021

    @Impaler, @REITAVSV, @LFXiksas, @EcoDoge, @Rayman, @Regisz, @mtr, @busted, @SalmaDauzys, @Mason13 ir kiti. Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v8252/2021-gamers-challenge/ Apdovanojimai: https://www.playmanija.lt/video/v8398/apdovanojimai/
  3. PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2021: Gamer's Challenge apdovanojimai
  4. 2021-07-31 vykusio PlayManija.lt RetroManiakų suvažiavimo Gamer's Challenge stream'o įrašas.
  5. Kone kiekvienas kompiuterinių žaidimų mėgėjas pažįsta situaciją, kai stipriau nei įprastai spaudžia klaviatūros ar pultelio mygtukus, nevalingai tikėdamasis, jog tai žaidime stipriau pasuks vairą ar suduos stipresnį smūgį. Pasak Edinburgo universiteto mokslininkų tyrimo, kompiuterio dalys, kuriomis valdomi žaidimų veikėjai – tarsi mūsų rankų tęsinys, leidžiantis patirti žaidimą savo, o ne personažo, kailiu. Akivaizdu, kad žaidėjai dažnai taip įsijaučia į žaidimą, jog kone visiškai atitrūksta nuo realaus pasaulio. Tikėtina, jog prie to prisideda ne tik motoriniai veiksmai, tokie kaip pelės, klaviatūros ar žaidimų pultelio valdymas, bet ir medijos kokybė, išvaizda. Šiandieniniai žaidimai savo spalvine gama, aplinka ir detalėmis kartais pranoksta net mus supantį pasaulį: Žaidimai yra ne kas kitas kaip meno kūriniai, kurie yra autoriaus fantazija, tad kartais, tokie žaidimai gali atrodyti net įspūdingiau už realybę. Žaidimų kūrimo bendrovės „Epic games“ įkūrėjas bei vadovas Tim Sweeney dar 2013 metais teigė, kad po dešimtmečio kūrėjai jau galės naudoti fotorealistinę grafiką žaidimuose. Šiandienos virtualūs kūriniai rodo, kad tobulėti dar yra kur, tačiau esamas proveržis – neįtikėtinas. Ne visada siekiama imituoti realybę Žaidimo aplinkos ir personažų realistiškumą dažnu atveju lemia rinkos poreikiai: Žaidėjai nori matyti personažus ir aplinką, su kuria galėtų savitai susitapatinti. Tačiau, net ir didelio biudžeto žaidimuose ne visada siekiama fotorealizmo. Nors kompiuterinių žaidimų vizualizacijos yra individualios ir dažniausiai priklauso nuo menininkų užmačių, šiandien vis dažniau pastebimas „grįžimas į praeitį“ – šiuolaikinę, realistišką 3D grafiką keičia 8 ar 16 bitų grafika. Tai ypač pastebima smulkių kūrėjų (angl. indie) kuriamuose žaidimuose. Manau, kad toks sugrįžimas yra sąlygojamas jaučiamų sentimentų pradžiai; klasikai, nuo kurios viskas prasidėjo. Svarbu pažymėti, jog vartotojas žaidime gali pats nusistatyti grafinius parametrus; juos suprastinti ar pakelti. Akivaizdu, jog realybę siekiantis atvaizduoti žaidimas įspūdingiausiai atrodys tik veikdamas režimu, kuris reikalauja daugiausiai skaičiavimo galios ir atminties. Tačiau, pasak docento, tam reikalingi ir atitinkami įrenginiai. Techniniai parametrai – ne vienintelė kliūtis Kompiuterinių žaidimų, taip pat kaip ir kitų interaktyvių multimedijos kūrinių, atvaizdavimas priklauso ne tik nuo menininko pasirinkto dizaino, bet ir nuo vartotojų naudojamos techninės įrangos. Grafinių elementų kompleksiškumas neatsiejamas nuo įrangos gebėjimo apdoroti duomenis: Žaidimai paprastai būna paruošti veikti skirtingais režimais. Pažangios vaizdo plokštės, galinčios vienu metu apdoroti daugiau duomenų, sugeneruos detalesnį vaizdą praturtintą efektais. Vartotojai, naudojantys senesnes ar pigesnes vaizdo plokštes, turės tenkintis paprastesniu vaizdu. Tuo tarpu pažangios įrangos apdorojamas vaizdavimo dažnis bus aukštesnis. Tai reiškia, kad vartotojui nereikės taikytis su nuolat stringančiu vaizdu. Čia pastebima akivaizdi sintezė tarp menininko užmačių ir technologinių galimybių. Žaidimų turinio kūrėjai nurodo atitinkamus modelių parametrus bei apibrėžia sąveikos galimybes, o žaidimų variklis, pasitelkdamas įvairius algoritmus, reaguoja į naudotojo įvestį ir pateikia atitinkamą rezultatą.ir pateikia atitinkamą rezultatą. Nėra vieno konkretaus atsakymo kada kompiuterinio žaidimo aplinkos nebus galima atskirti nuo realybės, nes tai priklauso ne tik nuo dizaino galimybių, tačiau ir nuo turimų technologinių sprendimų. Fotorealizmas žaidimuose yra imlus skaičiavimo ir atminties resursams: „Visų pirma, norint pasiekti realizmą, turi būti suteiktos techninės (aparatinės ir programinės) galimybės, o visa kita priklauso nuo dizainerių/modeliuotojų – kaip jie tomis galimybėmis pasinaudoja. Žaidimų kūrėjai visada stengsis iš techninės įrangos išspausti viską, ką tik įmanoma, tačiau dar nėra pilnai išnaudojamas ir virtualiosios bei pridėtinės realybės potencialas. Čia kyla ir klausimas koks būtų visiškas realizmas. Tikriausiai, jei perduotume kompiuterinius signalus tiesiai į žaidėjo smegenis, taip stimuliuojant ne tik regos ir klausos, bet ir uoslės, lytėjimo, temperatūros, inercijos bei kitas jusles. Dabar paprastai koncentruojamės į vaizdą ir garsą, tačiau šių dviejų signalo formų nepakanka „pilnam realizmui“. Tokios technologijos dar teks palaukti. Kita vertus, ar atsiras žaidėjų, norinčių išgyventi tokią tikrovišką patirtį? Kompiuterių ekranų, virtualios realybės įrankių dydis bei jų raiška, dirbtinio intelekto varoma animacija taip pat lemia virtualybės kokybę, o pastarosios technologijos tik neseniai imtos tirti plačiau. Spekuliuojama, kad 2030 metais žaidimai bus neatsiejama nuo virtualios realybės bei atsiras unikalių technologinių sprendimų, kurie leis pasiekti žaidimų patirtį, beveik neatsiejamą nuo realaus pasaulio.
  6. Na tikiuosi, kad į Steam atkeliaus bent po kažkurio laiko, o ne, kad visai nebus Steam'e. Taip pat labai pritariu @Mldc. Man irgi nesuvokiama, kodėl jie užmiršo Liberty City Stories ir Vice City Stories žaidimus. Gi jie tikrai niekuo neprastesni, už pagrindines serijos dalis. Ypač VCS labai gerai suėjo pradžioje, nes tiek kiek davė Vice City buvo negana ir negana. P.S. prabalsuojam, kas labiau patiko LCS ar VCS?
  7. Kompiuterinėse teko pražiūrėti tik TM3 iki skausmo. Net TM2. Bet kai jau dagyvenau iki to, kad noriu palošt Twisted'ą, tai jau išėjo 4 dalis. Tai ant jos ir užjudėjau. Patiko tas fps atidirbimas, geresnė grafika, o jau OST tai buvo kažkas tokio. Susipažinkit su ROB ZOMBIE, vaikigalei
  8. Na nori nenori teks žiūrėt. Daug nesitikiu, bet fone per šventes užsidėsiu tikrai
  9. O snukelis piktas tai oj oj oj ?
  10. Failų aptarimo skiltis panaikinta, esamos temos išskirstytos po kitas atitinkamas forumo skiltis, o viena svarbiausių temų iškelta į bendrąją PlayManijos projekto skiltį.
  11. Versija 5.2

    2 parsisiuntimai

    Ši programa iš esmės pakeičia visą PSP grafinę vartotojo sąsają į visiškai naują "Windows Vista" sąsają. Ji palaiko 1.5 firmware, visas OE versijas, išskyrus 3.30, taip pat "Team M33" CFW iki 5.00 M33-6 ir 5.50 GEN, taip pat gali veikti 1.5 ir 2.71 emuliacijoje pagal DevHook PSP Phats (1000s). Tai alternatyva paleidikliui, kokį matome Androiduose. Ji leidžia pasiekti ir tvarkyti kompiuteryje esančius failus, įskaitant muzikos grotuvą, paveikslėlių peržiūrą ir daugybę kitų patogių funkcijų. Joje taip pat yra daugybė išplėstinių funkcijų, kurios paprastam naudotojui gali būti sunkiai perprantamos.
  12. Smalsumo dėlei pabandžiau po daugybės metų paleisti šią programą ant Windows 10, tačiau nepavyko. Programa taip ir nestartuoja, matyt reikia senesnės OS. Comatibility mode nepadėjo.
  13. Šimtas metų, jau tiek ilgai tempė Sony, kad negaliu. Vadinasi jau šį rudenį/žiemą galės imti X95J arba X90J modelį
  14. Sweet! Vat ir aišku kodėl Take-Two targetino GTA III ir GTA VC remake'us - reVC ir re3, kuriuos padarė GitHube esanti chebra. Pats šią vasarą žaidžiau reVC remake'ą (vadinkit kaip norit), tai buvo super viskas: išgerinta grafika, padarytas 16:9 palaikymas, grafikos nustatymai pagerinti, pagerintas valdymas, viskas ko gali norėt. Buvo super, ateinančiom dienom ta tema parašysiu straipsnį apie patį projektą ir kaip jį pasileisti pačiam
  15. Po gerų dešimties su puse metų šią rangų sistemą (kaip ir dizainą :D) irgi išleidžiu į užtarnautą pensiją. Valomės PLM UI. Kuo mažiau nebereikalingų ir dar svarbiau - neintuityvių distrakcijų - tuo geriau. Ką kol kas dar palieku - RANGAI. Rangas tai yra toks laukelis profilyje, kurio tekstas yra rodomas virš avataro. Seniau savo rangą užsidėti galėdavo narys parašęs 950 pranešimų. Šiandien šią ribą sumažinu iki 50. Užsidėkite pageidaujamą rangą dabar!
  16. Toliau tvarkau forumą ir šį kartą pagaliau pavyko įgyvendinti seniai suplanuotą dalyką - perkelti Failų aptarimo forume sukurtas failų temas su pranešimais į atitinkamo failo komentarų skiltį pačiuose Failuose. Tikslas yra išskirstyti likusias temas į kitas forumo skiltis ir panaikinti Failų aptarimų skiltį. Tas pats laukia ir su Gidais. Diskusijos persikėlė pvz.
  17. Tikrai taip, GoT koks jau buvo toks.., bet buvo ir gerų momentų, vien dėl to negalima nurašyti viso serialo. Na o šis, tai bus puikus tęsinys, veikiausiai dirbs prie jo tie - kas dirbo ir prie GoT, tai kokybės atžvilgiu tikiuosi ne prastesnio rezultato.
  18. "Twitch" naudotojams patariame pasikeisti slaptažodžius ir įjungti dviejų veiksnių autentifikavimą po to, kai šią savaitę, buvo įsilaužta į Twitch.tv. Anoniminis įsilaužėlis nutekino visą "Twitch", įskaitant jo išeities kodą ir turinio kūrėjų išmokų informaciją, ir trečiadienį 4chan tinkle išplatino 125 GB vietos užimantį torrent'ą. Nors neatrodo, kad pirminiame nutekėjime būtų pateikiama kokia nors asmeninių paskyrų informacija, "Twitch" naudotojams primygtinai rekomenduojama jas vis tiek pasikeisti, nes, pasak įsilaužėlio, tai tik pirmoji nutekėjimo dalis. Vartotojai taip pat turėtų įjungti dviejų veiksnių autentifikavimą, jei to dar nepadarė. Net jei vėlesniame nutekėjime bus pateikta slaptažodžių informacija, ji greičiausiai bus užšifruota. Tačiau tai nereiškia, kad jos neįmanoma iššifruoti. Kad būtumėte visiškai saugūs, verta pasikeisti "Twitch" slaptažodį jau dabar, kad, jei slaptažodžiai iš tiesų kada nors bus nutekinti, jūsų slaptažodis jau bus atnaujintas. Kaip pasikeisti "Twitch" slaptažodį? eikite į "Twitch" ir prisijunkite naudodami esamą vartotojo vardą ir slaptažodį. viršutiniame dešiniajame viršutiniame kampe spustelėkite savo avatarą ir pasirinkite Nustatymai. eikite į parinktį Security and Privacy (Saugumas ir privatumas), tada raskite parinktį "change password" (pakeisti slaptažodį). Slaptažodžis bus saugesnis, jei jis yra ilgas, juose naudojamos ir didžiosios, ir mažosios raidės, yra skaičių ir naudojami specialieji simboliai (pvz., $ arba &). Pranešama, kad nutekintuose "Twitch" duomenyse yra: visas "Twitch" išeities kodas (nuo pat pirmosios jo versijos); kūrėjų išmokų ataskaitos nuo 2019 m.; "Twitch" mobilieji, PC ir konsolių klientai (programos); "Twitch" naudojami nuosavi SDK ir vidinės AWS paslaugos; "Twitch" priklausančios paslaugos, įskaitant IGDB ir CurseForge; "Amazon Game Studios" dar neišleistas "Steam" konkurentas kodiniu pavadinimu "Vapor"; "Twitch" vidinės "raudonosios komandos" įrankiai (skirtos saugumui pagerinti, kai darbuotojai apsimeta įsilaužėliais).
  19. Šiandienos darbas - A.I. ir I.I* pagalba sutvarkyti daugumos narių avatarai, kurie neatitiko minimalių dydžio reikalavimų. * Impaler's intelligence Kadangi mėgstu, kad viskas būtų tvarkinga ir gražu, todėl, net ir tokia smulkmena, kaip per maži ar neryškūs avatarai man nepatinka. Pradėjau dar prieš vasarą domėtis kaip galėčiau išspausti geresnę avatarų kokybę, o šiandien po pertraukos galutinai užbaigiu. Galbūt pastebėjote, kad po didžiojo atnaujinimo, matėsi, kad kai kurie avatarai yra tarsi išplaukę arba ryškiai per maži. Prieš vasarą rankiniu būdu (taip, einant į Google Images ir surandant analogišką avataro paveikslėlį geroje kokybėje, jį apkerpant ir įkeliant jums nepastebint ). Taip atnaujinau kelis šimtus aktyviausių ir daugiausiai pranešimų parašiusių narių avatarų. Na o šiandien, po daugybės bandymų visus likusius avatarus pavyko urmu atnaujinti juos prieš tai upscale'inus per A.I. naudojančią programą bei proporcingai apkarpius ir vėl sumažinus. Jei kur pamatytumėte netvarkingų avatarų - praneškite.
  20. Šiandien aptvarkiau informaciją rodomą po avatarais + pridėjau Twitch bei YouTube kanalų profilio laukus. Juos galite nusistatyti Nustatymuose -> Redaguoti profilį. Seniau buvo taip: Dabar užvedus pele ant atitinkamo logo pasirodys gamertag'as, o ant jo paspaudus - nukreipiamą į trofėjus ir taškus skaičiuojantį puslapį (ne visur). Kaip jums šis kosmetinis atnaujinimas ir ar užtenka vien iššokančios info kur nurodomas tik gamertag'as? Galvoju gal reiktų tiksliau nurodyti popup'e pvz. "Steam ID: TheImpalerion"? Taip pat nutariau leisti daugiau grupių naudoti papildomas reakcijas, kurios anksčiau buvo prieinamos tik aukštesnių grupių nariams. However, reakcijos, kurios gali reputaciją numažinti - paliktos aukštesnių grupių nariams. Prisiminti grupių privalumus galite šiame puslapyje. Mobilioje versijoje buvo toks bug'as, kai neaiškiai budavo rodomi tekstų redaktoriaus mygtukai. Dabar jau sutvarkyta. Sutvarkyta pagrindinio meniu nuoroda Mano skelbimai (kažkuriuo metu ji nustojo veikti). Dabar tai nepasikartos. Seniau padarytas dalykas, bet apie jį nebuvo pranešta - Online indikatorius. Matysite ar narys, kurio pranešimą skaitote yra prisijungęs.
  21. Impaler

    sony WH-1000XM3

    Geros Sony ausinės, man patinka turiu 10-RBT modelį. Maloniau ausų niekas nėra apėmęs
  22. Sujuokinai su lenkų žurnalais. pats turiu patirties su tokia pat situacija. buvo tie geri laikai, kai 8 klases baigus išėjo Final Fantasy VIII ir tai buvo visai kito lygio ir sudėtingumo žaidimas, nieko panašau iki tol nebuvo tekę žaisti. Pasitaikė taip, kad susipažinau su vienu biču kompiuterinėje, kuris tą žaidimą irgi žaidė ir turėjo lenkišką walk-thru guide'ą. Išprašiau jo, kad leistų pasidaryti tos knygutės kopiją, tai tą knygutę garbingoj vietoje tebeturiu po šiai dienai pasidėjęs. O kai lenkų kalbos 0, tai tiesiog skaitai, ieškai panašiai skambančių žodžių ir bandai sujungt taškus ką daryti perskaitant tik žaidime esančias lokacijas ir itemų pavadinimus, kurie į lenkų kalbą nebuvo verčiami. Tai to pilnai užteko, kad susigaudyt ko man trūksta ir sėkmingai užbaigti žaidimą. prie progos dar įmesiu foto O dėl žaidimų, tai nesigėdyjau to, žaidžiu nuo 2 klasės ir žaisiu, kol tik galėsiu. Žaidimai yra naujos kartos laisvalaikio forma, grynai kaip ir bet kuri kita veikla, tik, kad neigiamai pradėta priešti senosios kartos nuo pat atsiradimo. Aišku labai lengva "prasižaisti" ir tam skirti nebeprotingą laiko kiekį, tikiu lengva ant to pasimauti. Asmeniškai ypač pačioj pradžioje man irgi buvo lygiai tas pats, žaisdavau ryškiai per daug, bet metams bėgant tiesiog suvokiau, kad taip nėra sveika ir žaidimo valandas susireguliavau. O dėl to ką pagalvos kiti - tai mažiau į tą kreipti dėmesį, reikia daryti tuos dalykus, kurie teikia džiaugsmo ir viskas tuo pasakyti.
  23. Tikrai taip, to aš irgi nenorėjau, kad vargintų, o pats po ilgesnio laiko supratau, kad senasis dizainas mane vargina, erzint net pradėjo su laiku. Old design, kad ir koks mielas ir nostalgiškas būtų, needed to go. Kiek prigesinau spalvų ryškumą. PlayMan'ų akys man rūpi, kaip kitaip matysi ką žaidi?
  24. Šiandien į galvą šovęs pun'as - kaip vadinasi batų neprižiūrintis asmuo? - Anti-švakseris ?

    1. scalman

      scalman

      jie batu tepala bent yra mate kaip atrodo ir sepeti ? dabar nano danga padengs tau batus ir eisi kaip jesus busi per vandeni ir sniegus. 

    2. Impaler

      Impaler

      taip atsakei, kad net neįsivaizduoju ką daugiau bepridėt.. ar beatimt :sit:

    3. scalman

      scalman

      norejau eiles parasyt ... 

  25. Taip, aš irgi negaliu nieko kito naudoti - tik naująjį. Pamenu vien kol šriftus išrinkau ir suderinau trukau virš pusės savaitės (neskaitant bandymų priprast prie galimų kandidatų). Kiek teko peržiūrėt šimtų šriftų ir jų kombinacijų, kiek lyginau su kitais pasaulio populiariausiais pasaulio portalais ir forumais ką jie naudoja, kaip modifikuoja ir t.t. buvo labai atsakingas momentas išrinkti gerą šriftą. Pvz. savaitę naršai PLM naudodamas vieną šriftą - žiuri nelimpa, vėl ieškai kito, vėl naudoji kelias dienas ir vėl žiūri feels right ar dar tęsti paieškas reikia ir galiausiai, manau, man puikiai pavyko. P.S. senasis 3.5 Reboot dizainas naudoja Reddit'o šriftą, tik vienu dydžiu mažesnį.