
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.297 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
what? dėl žurnalų ar kitu klausimu?
-
@Suveln kaip tau situacija su tais žurnalais? Pavyko atsiskenuoti?
-
@tymbarkFM sveikinimai gimtadienio proga!
-
RETRO SUVAŽIAVIMAS 2020.07.19
Impaler pakomentavo REITAVSV nuotrauką galerijoje Narių įranga ir žaidimai
-
RETRO SUVAŽIAVIMAS 2020.07.19
Impaler pakomentavo REITAVSV nuotrauką galerijoje Narių įranga ir žaidimai
-
Any ideas @GMR?
-
Tik PS2, o ir kainos abiejų jau labai mažos šiai dienai. Nesigailėsi PS2 pasiėmęs.
-
-
Turbūt visi pamenate, kokį fiasko 2012 metais patyrė Konami išleisdama Silent Hill HD Collection? Fanai buvo labai nepatenkinti šio HD perdarinio kokybe. Prastai upscale'inti video, netinkamai perdarytas rūkas, problemos su garso efektais ir aibė kitų problemų ko "dėka" originali žaidimo atmosfera nebebuvo tinkamai perteikta. Sunku suprasti, kodėl Konami patikėjo šią HD Collection daryti nepatyrusiai studijai, kuriai net nesuteikė galutinės originalios Silent Hill 2 žaidimo versijos kodo, nes jos tiesiog nesugebėjo surasti. Žemiau rasite du video, kurie labai taikliai ir šmaikščiai išvardina bene viską, kas su šia kolekcija yra negerai. Tačiau šis straipsnis yra ne apie tai, kaip Konami pasišiukšlino su šiuo žaidimu, o kaip saujelė tikrų Silent Hill 2 žaidimo fanų, po penkių metų, padarė išskirtinio dėmesio vertą Silent Hill 2: ENHANCED EDITION. Kadangi Silent Hill 2 žaidimas man yra vienas mėgstamiausių visų laikų žaidimų, tai nieko nelaukęs išbandžiau šiuos patobulinimus ir likau labai maloniai nustebintas jų pasiektu rezultatu. Šį žaidimą nuo 2017 metų iki pat dabar vis tobulina nedidelė talentingų žmonių grupė. Daug daugiau informacijos apie šį projektą galite rasti anglų kalba jų puslapyje - www.enhanced.townofsilenthill.com/SH2 Silent Hill 2: Enhanced Edition yra perdaryta Silent Hill 2 žaidimo PC versija, kuri yra suderinama su moderniomis operacinėmis sistemomis, joje padarytas viasapusiškas 16:9 widescreen palaikymas, pagerinti vizualai (šriftai, 2D paveiksliukai, šešėliai, rūkas, filtrai), garso efektai, muzika bei ištaisytos klaidos ir dar labai daug visko. Kviečiu pažiūrėti pristatomąjį šios modifikacijos video. Daugiau video su atnaujinimais galite pamatyti paspaudę žemiau Rašydamas šį straipsnį noriu ne vien tik pasidalinti šiuo gėriu, bet ir padėti jums patiems jį įdiegti ir tai padaryti kur kas paprasčiau. Visus Enhanced Edition pataisymus aš surinkau į vieną archyvą ir patalpinau parsisiuntimui. Spauskite čia, kad jį parsisiųstumėte. Galbūt klausiate iš kur gauti Silent Hill 2: Director's Cut PC žaidimo versiją? Juk šis žaidimas yra nepasiekiamas Steam, GOG ar kitose oficialiose skaitmeninėse žaidimų platinimo platformose.. O kas tada belieka? Spauskite čia (magnet nuoroda) arba čia. Nors Silent Hill 2 žaidimas buvo išleistas 2001, tačiau jo siužetas, veikėjai, atmosfera, muzika ir kt. yra nesenstanti klasika, visiškai nepavaldi laikui, todėl aš LABAI REKOMENDUOJU išbandyti šią versiją ir tiems žaidėjams, kurie niekada anksčiau savo laiku nežaidė šios dalies ar apskritai nėra žaidę jokios Silent Hill dalies. Aptarti šį žaidimą bei jo patobulinimus kviečiame šioje temoje Laukite tęsinio su daugiau informacijos apie šį žaidimą
-
-
Gi matos iš fotkės, kad naujutėlaitis ? Nice spalva.
-
Pasidalinu informacija, kaip galite priduoti seną ar sugadintą auto, kurio neapsimoka remontuoti bei gauti už tai 1000 eurų. Informacija APVA puslapyje - https://www.apva.lt/uz-sunaikinta-tarsu-automobili-metinis-bilietas-dviratis-paspirtukas-mopedas-ar-motociklas/ D.U.K. APVA puslapyje - https://www.apva.lt/duk-visuomeninio-transporto-ir-kitu-alternatyviu-maziau-tarsiu-judumo-priemoniu-gyventojams-skatinimas/ Svarbu yra, kad auto būtų paskutinius metus laiko registruotas jūsų vardu, kad būtų galiojusi technikinė iki 2019 m. spalio 17 d. ar ilgau, auto priduoti reikia į laužyną gaunant ENTP pažymą, išregistruoti auto iš regitros, apsiprekinti žalių transporto priemonių ir su PVM-S-F pildyti paraišką APVA puslapyje. Kompensuojami daiktai: ne daugiau 400 eurų už paprastą dviratį ar elektrinį paspirtuką; ne daugiau 700 eurų už elektrinį dviratį; ne daugiau 1000 eurų už elektrinį (L1e klasės) mopedą ar (L3e klasės) elektrinį motociklą; ne daugiau 310 eurų už Vilniaus miesto metinį bilietą; ne daugiau 275 eurų už Kauno miesto metinį bilietą; ne daugiau 260 eurų pareiškėjui už Klaipėdos miesto metinį bilietą. Pats sėkmingai pasinaudojau šiuo reikalu ir nusikračiau jau nebevažiuojančio automobilio į kurio remontą būtų tekę sukišti 2 kart tiek, kiek jis vertas. Jei kas turi klausimų mielai pakonsultuosiu. Naudokitės gera proga.
-
-
Čia nuo WWE 2K20 įkvėpimo pasisėmė pridėdami ring'ą su kobrom apsuptą.. Linkiu, kad WWE 2K20 bugų tik neperimtų
-
Vienišas keliautojas atvyksta į didžiulį miestą ieškodamas pagalbos. Šičia triūsia tūkstančiai žmonių, nuo galinčių suteikti reikiamą pagalbą iki užsukusių trumpam, tačiau keliauninko jėgos sparčiai senka, jam gresia nenumaldoma mirtis. Staiga pilnas gyvybės miestas ima tuštėti. Gatvėse vien mirusieji. Siaubo filmą primanantis veiksmas išties įvyko, visa laimė, kad tai tebuvo kompiuteriniame žaidime. Į istoriją patekęs įvykis atsitiko palyginti gūdžiais 2005 metais. Visi, kuriems pabodo žaisti pagal numatytą kūrėjų scenarijų atsirado galimybė žaisti taip kaip patys nori. Jau buvo galima įsidiegti vieną iš daugelio internetinį žaidimą vaidmenimis (MMORPG). Tuomet karaliavo „World of Warcraft“, žaidimas kurį kasdien žaisdavo daugiau nei 2 milijonai žmonių visame pasaulyje. Vos išleistas žaidimas tapo dideliu hitu, o jį sukūrusi kompanija „Blizzard Entertainment“ pajuto atradusi aukso gyslą. Žmonės įmonei mokėjo pinigus vien už žaidimo paskyros buvimą aktyvia. Tereikėjo rasti būdų užlaikyti žaidėjus kuo ilgiau. Geriausiai tam tiko vis nauji tyrinėjimams atveriami pasauliai. Spalio 13 dieną buvo išleistas žaidimo papildymas atvėręs kelią į Zul‘Gurubo pasaulį, kuriama buvo galima rasti stiprų oponentą: Hakkar the Soulflyer. Didžiulė skraidanti gyvatė buvo sugalvota kaip sunkiai įveikiamas oponentas. Nelauktai įsisiautėjo chaosas Patys aktyviausi žaidėjai norėjo stiprių, jų jėgas atitinkančių iššūkių. Be didelio gyvybės taškų skaičiaus Hakaro gyvatei buvo priskirtas ypatingas žalą darantis įgūdis - „Corrupted Blood“ (liet. Užkrėstas kraujas“). Paleidus jį, žaidėjas pradėdavo reguliariai prarasti gyvybės taškus, nuo ko galėdavo net mirti. Vaidmenų žaidimuose panašūs ypatingieji įgūdžiai aptinkami jau daugelį metų. Vis tik šįsyk viskas buvo kiek kitaip. „Užkrėstas kraujas“ buvo ne nuodai apninkantys tik tą kuris susidūrė su baisiuoju padaru. Nuo susirgimo nepadėjo joks stebuklingas eleksyras. Be to tai buvo virusas, pastarasis galėjo plisti nuo vieno žaidėjo prie kito, užteko būti netoli vienas kito. Plitimo potencialas didelis, nes bosą atakuodavo dešimtys ar net šimtai kovotojų. Kiekvienas stengdavosi smogti gyviui. Užtekdavo vos vieno užkrėstojo, kad greit susirgtų kone visi dalyvaujantys puolime. Pasklidęs iškart imdavo silpninti puolančiųjų gretas. Viskas veikė pagal planą, išskyrus vieną dalyką, užkratas neturėjo paplisti už šio virtualaus pasaulio ribų. Tačiau jis ištrūko, įsisuko į didžiuosius miestus, kuriuose rinkosi tiek žaidimo veteranai tiek pradedantieji. Naujokai turėdavo nedaug gyvybės taškų, todėl užkratas kone akimirksniu nužudydavo. Miestai tapo vaiduokliais. Žaidėjų bendruomenė nustojo žaisti įprastą žaidimą. Daugelį mirtis ištikdavo labai greitai. Kiti būdavo sužeisti ir nebegalėdavo vykdyti užduočių. Ištikimiausi žaidimo fanai bandė kurti savotiško karantino zonas už miestų. Žaidimo kūrėjai bandė įvesti karantiną labiausiai paveiktose teritorijose, bet virusas vis plito. Kelių laisvam keliavimui buvo ne vienas. Taip pat sergantieji galėdavo išsiregistruoti iš žaidimo, bet kai kitą kartą prisijungdavo, jį, sergantį, vėl įkeldavo į prieš tai buvusią vietą. Taip epidemija prasidėdavo iš naujo. Viską sukomplikavo palikta vienintelė klaida Po daugelio metų prisimindamas buvusią krizę, programinės įrangos inžinierius Kolinas Murėjus (Collin Murray), portalui pcgamer.com sakė, kad „Užkrėstas kraujas“ buvo neišvengiamas, nes žaidimo kūrėjai paliko didelę klaidą leidusią virusui nevaldomai plisti. Žaidėjas galėdavo turėti pagalbininką kovoje. Turimą gyvūnėlį buvo galima išsikviesti bet kada. Sistema veikė be priekaištų. Tiek sukurti tiek pašalinti iš žaidimo buvo galima bet kuriuo metu. Tačiau atšaukimo momentas buvo pražiūrėtas išleidžiant naująjį papildymą. Augintinis galėjo užsikrėsti virusu, bet nepersirgdavo iki galo, jei būdavo patraukiamas iš kovos. Tad vos tik jį paleisdavo kitakart, virusas iškart paplisdavo aplinkui. Įprastas „World of Warcraft“ žaidimo gyvenimas buvo sutrikdytas. Vieniems tai buvo tragedija, kitiems būdas patrolinti kitus žaidėjus. Buvo dar ir trečioji kategorija apie kurią niekas žaidžiančiųjų nežinojo. Gretose buvo ir mokslininkų, kurie į prasidėjusią sumaištį pažvelgė kitu kampu. Žaidimuose gali slypėti mokslą dominantys tyrinėjimai Aukštus mokslus studijuojantys jauni specialistai, Erikas Lofgrenas (Eric Lofgren), būsimas epidemiologijos mokslų daktaras ir biologė matematikė Nina Fefferman laisvalaikiu žaisdavo „World of Warcraft“. Jiems tai buvo pirmoji realiu laiku vykstančios ligos protrūkio stebėjimas. Analizuodami nesuvaldomą ligos protrūkį. Pridėję savo mokslo srityse įgytas žinias, jiedu 2007 metais parašė mokslinį straipsnį gerbiamame medicinos žurnale „The Lancet“. Taip pirmą kartą kompiuteriniame žaidime įvykusi epidemija tapo mokslą sudominusiu dalyku. Vienas pagrindinių ligos išplitimo už numatytų ribų faktorius buvo žmogiškasis veiksnys. Nors nuodingoji gyvatė Hakkan buvo prieinama tik stipriems žaidėjams, šis susirgimas atimdavo tik nedidelį kiekį gyvybės taškų, tad jie nekreipė dėmesio į užkrečiamumo faktą. Vis dar sirgdami persikeldavo į kitus pasaulius. Masiškais „miestų žudikais“ tapdavo susirgę liga be akivaizdžių simptomų. Įprastus sergančiuosius išduodavo reguliariai iš jų trykštantis kraujas, tačiau taip sirgo ne visi. Žaidime veikė tvarką ir žaidimo eigą palaikantys kompiuterio valdomi nežaidėjų charakteriai: įvairūs amatininkai, užduočių skyrėjai, pardavėjai. Jie, kaip svarbi žaidimo dalis, negalėjo būti nužudyti, nes jų netekimas būtų neleidęs žaidimui veikti sklandžia eiga. Tad nors jie nemirdavo, užsikrėtęs žaidėjas galėjo tokiam herojui perduoti ligą. Taip atsirasdavo besimptomis sergantysis nuo kurio užsikrėsdavo visi kas tik prieidavo. Žmonės ėmė vengti esminių žaidimo detalių, nes nežinojo ar jiems saugu šalia jų. Analizuoti galima tikrų žmonių reakcija, nes buvo galima skaityti gyvai reiškiamas emocijas, vertinti priimtą sprendimą mesti žaidimą ar skundai interneto forumuose. Visa tai buvo įvertinta kaip traumuojanti patirtis. Protrūkis nutraukęs įprastus santykius paveikdavo žmones psichologiškai. Net jei suprantame, kad tai tik žaidimas, reguliariai tam skirdami savo laiką, žaidėjai bendrauja vieni su kitais. Taip atsiranda bendri interesai vykdyti užduotis drauge. Galima bendrauti realiu laiku. Visa tai požymiai į skaitmeninę draugystę bei bendruomeniškumą. Žaidime buvo ir tokių veikėjų, kurie specialiai užsikrėsdavo, vėliau bandydavo užkrėsti kuo daugiau žmonių. Pradžioje taikydavosi į didžiuosius miestus, kur daug žmonių, o vėliau ir į karantinuojamas teritorijas kur bėgdavo norintieji neužsikrėsti. Tokius ligos plitimo atvejus reikia vertinti rimtai, nes ir realiame pasaulyje pilna neracionalių žmonių, kurie elgiasi tik pagal save. Autoriai rašydami straipsnį atkreipė dėmesį, kad vertinant realius ligų atvejus, reikia nepamiršti pagalvoti apie esančius greta mūsų, bet negalinčius pasiskųsti. Tai augintiniai, kurie dažnam artimi kaip šeimos nariai. Mylimi, globojami, bet gali apsikrėsti ligomis. Gali būti ligų nešiotojai. Išvadose skelbiama, kad toks ligų simuliavimas gali būti daug tikslesnis nei atrodo. Žmonės žaidime elgiasi panašiai kaip elgtųsi realiose situacijos. Labiausiai atsižvelgiama į tai ką jie gaus ar kaip bus nubausti. Pamokos kurias turime įsisavinti Kompiuteriniame žaidime pasirodžiusį žmonių elgesį galima atpažinti Civid-19 epidemijoje. Dalis žmonių, netikinčių liga arba manančių, kad jiems ji nepavojinga, sąmoningai nesilaiko numatytų saugumo priemonių. Kartais net gi specialiai bando susirgti liga. Teritorijų karantinavimas susidūrė su ne vienu atveju, kuomet žmonės bandė iš jos ištrūkti. Vieniems svarbiausia jų reikalai ir jie manė neturį laiko karantinui, kiti net gi jausdami simptomus, bandė maskuotis ir bėgti į ligos nepaveiktas teritorijas. Vyriausybėms šiomis dienomis sekasi ne ką geriau nei „Blizzard“ anuomet. Pandemijos nepavyksta užgesinti kliaunantis žmonių sveiku protu. „Socialinės distancijos laikymas padėjo sulėtinti epidemiją, tačiau taip jos nesustabdysime. Tai ką dabar darome, bandome nusipirkti papildomo laiko, kurio metu galėsime padidinti ligoninių pajėgumus, taip pat suteikti daugiau laiko tyrinėtojams ieškantiems vakcinos arba gydymo“, taip pakomentavo dabar Vašingtono valstijos universitete dirbantis Erikas Lofgrenas vykstančią situaciją. „World of Warcraft“ pandemiją išsprendė sunkiuoju būdu. Teko daryti programinius pakeitimus, kuriais buvo atšaukta galimybė kuo nors užkrėsti augintinius. Liga galėjo veikti tik konkrečiam pasauliui skirtame serveryje. Viską įdiegti pavyko tik perkrovus visus žaidimo serverius atsikratant paplitusios ligos. Savojo gyvenimo neperkrausime. Realiu laiku žaidžiami žaidimai gali padėti suprasti kokius būdus atsiradusioms kliūtims įveikti renkasi žmonės, tai gali būti būdas padėsiantis priimti efektyviau veiksiančius sprendimus. Ne visi žmonės elgiasi atsakingai. Kliautis, kad tai pasikeis, dar naiviau nei tikėtis, kad niekas niekada nepasikeis.
-
Testas: 90-ųjų žaidimai – pasitikrinkite, ar atpažinsite juos?
Impaler pakomentavo Impaler straipsnį Įvairios naujienos
easy indeed -
„Microsoft“ prieš kelias dienas pranešė, jog uždarys savo transliavimo platformą „Mixer“ ir sujungs pajėgas su „Facebook Gaming“. „Mixer“ labiausiai buvo siejamas su tokiais transliuotojais kaip „Ninja“ ir „Shroud“, tad nenuostabu, jog internete prasidėjo spėlionės dėl šių žvaigždžių kontraktų. Pasak pranešimų, šiems transliuotojams buvo išmokėta visa kontraktų suma, o „Shroud“ ir „Ninja“ galės pradėti derybas su kitomis platformomis. Tai reiškia, kad nė metų su „Mixer“ nepraleidę „Ninja“ ir „Shroud“ namo atitinkamai išsiveš 30 ir 10 mln. dolerių. „Mixer“ oficialiai užsidarys liepos 22-ą dieną, o „Microsoft“ prisidės prie „Facebook Gaming“ platformos vystymo ir plėtojimo. „Darbą pradėjome jau stipriai atsilikdami nuo kitų populiariausių platformų. Manau, jog buvusiems „Mixer“ vartotojams tikrai patiks nauja partnerystė su „Facebook Gaming“ platforma“, – apie nesėkmingą „Mixer“ laikotarpį ir naują etapą kalbėjo „Microsoft“ žaidimų skyriaus vadovas Philas Spenceris Nuo liepos 22 visi „Mixer“ paieškos įrankiai nukreips tiesiai į „Facebook Gaming“. „Mixer“ partneriai tą patį statusą išsaugos ir naujoje platformoje, o ištikimiausi žiūrovai gaus „Xbox“ dovanų korteles.
-
Testas: 90-ųjų žaidimai – pasitikrinkite, ar atpažinsite juos?
Impaler patalpino straipsnį Įvairios naujienos
Sinoptikai žada šaltesnį nei dabar įprasta liepos mėnesį, tad kelis vėsesnius vasaros vakarus galima paskirti legendiniams žaidimams prisiminti. Tą padaryti dabar nesunkiai leidžia išmaniosios technologijos – daugelį žinomiausių senųjų žaidimų nesunkiai galima rasti internete. Bet ar tikrai pažįstate ir prisimenate visus juos? Pasitikrinti padės šis trumpas testas. „Dabar žaidimų kompiuteriams ir telefonams galime rasti begales. Be to jų grafika, mechanika, veikėjai, istorija ir intensyvumas gerokai skiriasi nuo jų pirmtakų. O štai anksčiau žaidėjai tenkindavosi tik keletu geriausių žaidimų, kuriuos pažindavo ir išnaršydavo nuo pradžios iki pabaigos. Prisiminti smagias vaikystes dienas ar susipažinti su žaidimų istorija padės šis trumpas testas – ar atpažinsite žaidimus tik iš jų pristatymo? Kviečiame pabandyti atspėti, kurie legendiniai žaidimai slepiasi po jais. Viskas, ką turite padaryti – perskaityti žaidimo aprašymą ir pabandyti atspėti, apie ką čia kalbama. Teisingus atsakymus ir nuorodas į žaidimus rasite teksto apačioje, testui pasibaigus. 1. Legendinis šoklusis italas Šiame žaidime valdome turbūt žinomiausią italų kilmės veikėją žaidimų pasaulyje. Jo tikslas – sėkmingai keliauti per žaidimo pasaulį ir pasiekti trasos pabaigoje esančią vėliavą, o sudėtingesniuose lygiuose ir išgelbėti pilyje esančią princesę. Ją pasiekti nebus lengva, nes kelią pastos piktieji grybukai „Goombas“ ir augalai „Piranhas“. Garsūs ne tik žaidimo veikėjai, bet ir muzika – čia nuolat girdima paprasta, bet itin įsimintina polifoninė melodija. 2. Viską ryjantis rutulys 2015 m. Holivude išleistas fantastinis filmas, kuriame Žemę užpuola šio žaidimo pagrindinis veikėjas – geltonas rutulys, ryjantis viską, kas pasitaiko jo kelyje. Legendiniame žaidime geltonąjį rutuliuką gali išgąsdinti tik po labirintą lakstantys vaiduokliai. Įdomu, kad suvedę šio žaidimo pavadinimą „Google“ paieškos laukelyje, turėsite galimybę čia pat jį ir sužaisti. Koks tai žaidimas? 3. Garsiausia pasaulio dėlionė Šiame žaidime iš ekrano viršaus krentančius spalvotus blokelius reikia suguldyti ekrano apačioje taip, kad tarp jų būtų kuo mažiau tuščios erdvės. Sudėjus tuščių ertmių neturinčią eilę, ji išnyksta ir dėlionę galima dėlioti toliau. Jei elgsimės neatsargiai, visos iš dangaus krentančios figūros greit užpildys ekraną ir žaidimą pralaimėsime. Esme tikri, kad žaidimo pavadinimą atspėti visiškai nesudėtinga, nes jis – puikiai pažįstamas ir itin populiarus – per visą laiką parduota virš 170 milijonų jo kopijų. 4. Saugiausias kelias namo Čia aprašomo žaidimo tikslas – padėti veikėjui saugiai pereiti judrią, automobilių pilną gatvę ir pavojų kupiną sraunią upę, kurios kitame krante laukia saugus žolėtas krantas. Nedidelis pasufleravimas – žaidimo veikėjas yra ne žmogus, o gyvūnas, kurio modifikuotu vardu ir pavadintas šis žaidimas. 5. Sparčiausias pasaulio ežys Šiame žaidime su turbūt žinomiausiu pasaulio ežiuku skubate į trasos finišą, pakeliui rinkdami auksinius žiedus ir įveikdami įvairiausias kliūtis – motovabalus, aštrių spyglių pilnas duobes ir bedugnes. Žaidimo franšizė itin populiari – dar šių metų kovo mėnesį kinuose pasirodė pagrindinio žaidimo veikėjo filmas, kuriame vieną pagrindinių vaidmenų atliko legendinis Holivudo aktorius Jim Carrey. 6. Pirmoji sporto šaka kompiuteriuose Pirmoji šio žaidimo versija laikoma ir pirmuoju kompiuteriniu žaidimu pasaulyje. Vėliau įvairios jo formos taip pat sulaukė didžiulio susidomėjimo. Jame su draugais galite susirungti vienoje iš Olimpinių sporto šakų, kuri Lietuvoje tikrai nėra tokia populiari kaip krepšinis, tačiau dažnai žaidžiama sporto klubuose, mokyklų ar universitetų koridoriuose. Tiesa, įvairios žaidimo variacijos dabar gerokai labiau pažengusios, tačiau ir senosiose versijose jau buvo galima varžytis prieš žiūrovų pilną salę, ar pastebėti trijų dimensijų vaizdo (3D) užuomazgas. 7. Žinomiausios kosmoso kovos Šiame žaidime sklendžiate kosmoso platybėmis ir kovojate su ten esančiomis būtybėmis. Žaidimo mechanika atrodo taip: ekrano apačioje valdote kosminį laivą ir šaudote jo viršuje esančius priešus. Tuo pat metu turite vengti ir priešų atakų, tad vienoje vietoje stovėti nepavyks ir teks sparčiai judėti įvairiomis kryptimis. 8. Žaidimo aparatas – kompiuteryje Šis žaidimas dažniausiai siejamas ne su kompiuterinėmis versijomis, bet fiziniu žaidimų aparatu. Įvairias jo formas dar ir šiandien galime rasti kavinėse ir baruose, tačiau žaidimo esmė nesikeičia – keliomis rankenėlėmis reikia mušinėti švininį kamuoliuką taip, kad atsitrenkdamas į reikiamas vietas jis žaidėjui rinktų kuo daugiau taškų. Gerokai atnaujinta ir modifikuota šio žaidimo versija buvo gamykliškai įrašyta ir pirmosiose „Windows“ operacinės sistemos versijose. 9. Žinomiausias karo laukas Žaidimo žemėlapyje, primenančiame labirintą, turėsite galimybę vadyti tanką ir susikauti su priešininko pajėgomis. Žaidimą galima žaisti tiek prieš kompiuterį, tiek prieš kitą žaidėją. Šis legendinis žaidimas buvo itin populiarus Lietuvoje ir dažnai mielai vadinamas „tankiukais“, nes čia vyksta kovos būtent tarp šių priemonių. 10. Kova prieš ateivių invaziją Žaidime du specialiųjų pajėgų kariai (angl. commandos) keliauja į misiją, kurioje turi kovoti prieš priešiškai nusiteikusias jėgas. Japoniškoje žaidimo versijoje istorija vyksta tolimoje ateityje Naujoje Zelandijoje ir kaunamasi prieš Žemę užpuolusius ateivius. JAV rinkai skirtoje versijoje „komandosai“ Bill Rizer ir Lance Bea kaunasi „šių laikų“ Amazonės miškuose. Teisingi atsakymai: Jei teisingai atspėjote visus 10 žaidimų, jūs – absoliutus istorinių legendinių žaidimų profesionalas. Jei teisingai atspėjote 8 – 9 žaidimus, esate užkietėjęs žaidėjas, kurio atmintį kiek sumaišyti galėjo tikrai nemažas praėjusio laiko tarpas. Jei teisingai atspėjote 6 – 8 žaidimus, tikrai drąsiai galite laikyti save žaidimų žinovu – kai kurių žaidimų galbūt tiesiog nespėjote išbandyti? Jei teisingai atspėjote 4 – 5 žaidimus, su jų rinka tikrai esate neblogai susipažinęs, o spragas užpildyti nesudėtingai galėsite ir šiais laikais. Jei teisingai atspėjote 1 – 3 žaidimus, reikėtų kiek pasitempti – verta išbandyti visus šiuos legendinius žaidimus. -
Sveikiname PlayManija.lt gimtadienio viktorinų nugalėtojus!
Impaler pakomentavo Impaler straipsnį Projekto naujienos
@fotobich galvojau kur pradingęs, gero žaidimo!