
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.297 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
„Xbox“ konsolių savininkams gerai pažįstamas „Xbox Live“ skaitmeninių pramogų ir paslaugų tinklas yra laisvai prieinamas per skirtingus „Microsoft“ įrenginius, tačiau nusprendę apsiriboti tik nemokamomis „Xbox Live“ funkcijomis vartotojai gali naudotis tik ribotu kiekiu visų šios platformos galimybių. Alternatyva? Skirtingos „Xbox Live“ prenumeratos tokios kaip „Xbox Live Gold“, „Xbox Game Pass Ultimate“ ir „EA Access Pass“, tačiau kurią iš jų rinktis tikrai verta? Atsižvelgiant į „Xbox Live“ prenumeratų įvairovę, naujiems „Xbox One“ konsolės savininkams priimti sprendimą gali būti gan sudėtinga, todėl norėdami palengvinti pasirinkimą, žaidėjai turėtų pirma apsvarstyti ir įvertinti šių paslaugų privalumus ir trūkumus. Užuot įsigijus kiekvieną „Xbox One“ žaidimą atskirai, „Microsoft“ konsolių mėgėjai turi galimybę iš karto įgyti prieigą prie milžiniškos, nuolat augančios skaitmeninių žaidimų bibliotekos, įtraukiančios naujausius „AAA“ žaidimus, bei mėgautis aibe papildomų privalumų. Narystės užsakymas su „Xbox Live“ dovanų kortele Žinoma, bet kurią iš minėtų narysčių įmanoma įsigyti tiesiogiai iš „Microsoft“ parduotuvės, tačiau šiuo atveju būsimieji prenumeratoriai privalo mokėti pilną paslaugos kainą. Alternatyvus sprendimas yra įsigyti pageidaujamą narystę naudojantis „Xbox“ dovanų kortele. Perkant skaitmeninius kodus, pastarieji „Xbox Live“ papildymai neturi vienos, apibrėžtos kainos, o tai reiškia, kad dovanų kortelę įmanoma įsigyti už pigesnę sumą nei kortelės suteikiama vertė „Xbox Live“ platformoje. Todėl užsisakyti norimą „Xbox Live“ prenumeratą naudojant dovanų kortele įgytas santaupas apsimoka kur kas labiau, nei įsigyti vieną iš narysčių tiesiai iš „Microsoft“ asortimento. Negana to – „Xbox Live“ papildymai (dovanų kortelės) pasižymi savais privalumais. Pavyzdžiui, „Xbox Live“ dovanų kortelės neturi nustatytos galiojimo datos, todėl net jeigu „Xbox Live“ paskyros šiuo metu papildyti nereikia, radus ir įsigijus šią prekę už patrauklią kainą, gautą kodą visada galima pasilikti ateičiai. Dovanų kortelės santaupos taip pat gali būti panaudotos įsigyti bet kurioms kitoms prekėms prieinamoms „Xbox Live“ platformoje: kompiuteriniams žaidimams, jų atsisiunčiam turiniui (DLC), filmams, muzikai arba įvairioms aplikacijoms. Norint sklandaus apsipirkimo svarbiausia įsitikinti, jog įsigyjamos „Xbox Live“ dovanų kortelės regionas sutaptų su tuo regionu, kuriame užregistruota jūsų naudojama „Xbox Live“ paskyra. Na, o sekantis žingsnis – standartinė „Xbox Live Gold“ prenumerata. Ką suteikia „Xbox Live Gold“ narystė? „Xbox Live Gold“ prenumerata yra analogiška „PS Plus“ narystei „PlayStation Network“ platformoje arba „Nintendo Online“ prenumeratai siūlomai „Nintendo eShop“ tinkle. Tai dažniausias „Xbox One“ ir „Xbox 360“ konsolių savininkų pasirinkimas, visų pirma todėl, kad „Xbox Live Gold“ narystė yra būtina visiems norintiems žaisti „Xbox“ žaidimus tinkle su draugais, tačiau prenumerata neapsiriboja tik šia funkcija. Su „Xbox Live Gold“ „Microsoft“ konsolių savininkai gali mėgautis ne tik daugelio žaidėjų režimu ar nuotoline kooperacija – kiekvieną mėnesį „Xbox Live Gold“ prenumeratoriai gali atsiimti nuo 2 iki 4 „Xbox One“ žaidimų visiškai nemokamai! Žinoma, tam yra taikomos papildomos sąlygos: žaidimai bus prieinami tik tol, kol „Xbox Live Gold“ prenumerata bus aktyvi. Prenumeratai pasibaigus žaidimai išliks susieti su „Xbox Live“ paskyra, tačiau jais mėgautis bus įmanoma tik atnaujinus „Xbox Live Gold“ narystę. Sekantis „Xbox Live Gold“ privalumas yra specialūs „Xbox Live“ pasiūlymai, bei išskirtinės prenumeratoriams taikomos nuolaidos apsiperkant „Microsoft“ parduotuvėje. Net ir naujausi „AAA“ žaidimai „Xbox Live Gold“ vartotojams reguliariai siūlomi su 50% ar net 75% nuolaidomis, o perkant šiuos žaidimus „Xbox Live“ dovanų kortelės santaupomis galutinė šių prekių kaina sumažėja net dar labiau. Tai neblogas būdas pigiai išplėsti savo žaidimų kolekciją, tačiau atnaujinus „Xbox Live Gold“ prenumeratą į „Xbox Game Pass Ultimate“ „Xbox One“ entuziastams atsiveria net dar platesni horizontai. „Xbox Game Pass Ultimate“ privalumai Paprasta „Xbox Game Pass“ paslauga „Xbox One“ konsolių savininkams suteikia prieigą prie nuolat augančios, skaitmeninės kompiuterinių žaidimų bibliotekos įtraukiančios daugiau nei 100 pasirinkimų. Besinaudojantys šia paslauga turi galimybę nevaržomai mėgautis „Microsoft“ ekskliuzyvais tokiais kaip „Forza Horizon 4“, „Sea of Thieves“, „Halo 5: Guardians“, bei „Gears of War“ franšizės šaudyklėmis ar išbandyti daugelį kitų žymių „Xbox“ konsolių flagmanų. Skaitmeninė biblioteka apima ne tik „Xbox One“ žaidimus, tačiau ir klasikas iš ankstesnių „Xbox“ konsolių, kurios puikiai veikia ir aštuntosios kartos „Microsoft“ žaidimų sistemoje. Tuo tarpu „Xbox Game Pass Ultimate“ įtraukia tiek „Xbox Game Pass“, tiek „Xbox Live Gold“, tad žaidėjai užsisakę šią narystę gali mėgautis pilnu „Xbox Live“ platformos funkcijų ir paslaugų komplektu. Greta to, „Xbox Game Pass Ultimate“ puikiai pasitarnaus ir PC žaidėjams naudojantiems „Windows 10“ operacinę sistemą. Nesvarbu ar „Xbox Game Pass Ultimate“ paslauga buvo įsigyta atskirai, ar atnaujinus „Xbox Live Gold“ – dalis „Windows 10“ operacinei sistemai išleistų „Xbox Game Pass“ žaidimų tampa prieinami ir asmeninių kompiuterių savininkams susikūrusiems „Xbox Live“ paskyrą. „EA Access Pass“ – geriausias pasirinkimas EA fanams Daugeliu atžvilgiu „EA Access Pass“ paslauga savo funkcionalumu yra panaši į „Xbox Game Pass Ultimate“. Įsigydami šią paslaugą „Xbox One“ savininkai taip pat gauna prieigą prie augančios skaitmeninės žaidimų bibliotekos, tačiau šiuo atveju tai yra žaidimai išleisti amerikiečių kompanijos „Electronic Arts“. Čia galima rasti hitų iš tokių EA priklausančių serijų kaip „Need for Speed“, „Battlefield“, „Dead Space“, „Mirror’s Edge“ ar „Plants vs. Zombies“. Tai ypač geras pasirinkimas sporto simuliatorių mėgėjams, kadangi kolekcija taip pat įtraukia žymius „EA Sports“ žaidimus iš „FIFA“, „NBA“, „UFC“, „NHL“ ir „Madden NFL“ serijų. Žaidžiant bet kurį iš šios kolekcijos žaidimų žaidėjo progresas yra išsaugomas, todėl nusprendus žaidimą įsigyti ilgesniam laikotarpiui nei numatytas „EA Access Pass“ prenumeratos galiojimas įmanoma tęsti savo vieno žaidėjo kampaniją ar karjerą nieko neprarandant. „EA Access Pass“ taip pat suteikia 10% nuolaidą kiekvienam „Xbox Live“ platformoje parduodam „Electronic Arts“ leidiniui, įskaitant atsisiunčiamą turinį (DLC). Vienu didžiausiu „EA Access Pass“ privalumu taip pat galima laikyti „Play First Trials“ – išskirtinę paslaugą leidžiančią iki 10 valandų mėgautis naujausias EA žaidimais likus vos kelioms dienoms iki jų išleidimo datos! Paslaugos lengvai atsiimamos „Xbox Live“ sistemoje įvedus skaitmeninį raktinį kodą, prieš tai įsitikinus, kad įsigytas prekės regionas atitinka tą, kuriame užregistruota jūsų naudojama „Xbox Live“ paskyra. Ko gero nėra geresnio būdo tinkamai susipažinti su pilnu „Xbox“ žaidimų asortimentu. Šios narystės kiekvienai žaidėjų grupei suteikia galimybę išnaudoti pilną „Microsoft“ sukurtos platformos potencialą, o naujieji „Xbox“ konsolių savininkai gali efektyviai išmėginti visas šių paslaugų funkcijas ir greitai tapti bendruomenės dalimi.
-
Oficialu: PlayStation 5 konsolė išleidžiama lapkričio mėnesį
Impaler patalpino straipsnį Sony naujienos
„Sony“ pagaliau nutraukė ilgai trukusią tylą – patvirtinta, jog „PlayStation 5“ ir „Digital Edition“ konsolės pasirodys lapkričio mėnesį. Pirmiausia, lapkričio 12 d., „PlayStation 5“ pasirodys JAV, Japonijoje, Kanadoje, Meksikoje, Australijoje, Naujojoje Zelandijoje ir Pietų Korėjoje. Likusi pasaulio dalis konsoles gaus lygiai po savaitės. Rugsėjo 16 d. pristatyme kompanija atskleidė, jog PS5 ir „Digital Edition“ atitinkamai kainuos 499 bei 399 dolerius. Lygiai tokia pati kaina nustatyta ir pagrindiniam PS5 konkurentui „Xbox Series X“. Išankstinius užsakymus naujosioms konsolėms „Sony“ pradėjo priiminėti jau šiandien, rugsėjo 17 d. Išankstiniai užsakymai itin traukė PS fanus, kai žiniasklaidoje pasirodė pranešimai, jog „Sony“ ketina sumažinti gamybą net keturiais milijonais vienetų. Visgi netrukus kompanija šiuos gandus paneigė ir atskleidė, jog iki 2021 kovo ketina pagaminti 15 milijonų PS5 vienetų. Kartu su „PlayStation 5“ „Sony“ atskleidė ir papildomos konsolės įrangos, įskaitant bevielio pultelio „Dualsense“ ir bevielių ausinių „Pulse 3D“ kainas: „DualSense“ pultelis – 69.99 USD „Pulse 3D“ – 99.99 USD HD kamera – 59.99 USD „DualSense“ įkrovimo stotelė – 29.99 USD Naujos kartos žaidimams teks ir geriau pakrapštyti kišenes. Skelbiama, kad standartinių žaidimų kainos prasidės nuo 69,99 JAV dolerių. Nors bus žaidimų ir už 50 ar 60 dolerių, populiariausių kainos turėtų prasidėti nuo 70-ies. Kartu su PS5 pasirodysiantys žaidimai: „Astro’s Playroom“ – bus jau instaliuotas „Demon’s Souls“ – 69.99 USD „Destruction All Stars“ – 69.99 USD „Marvel’s Spider-Man: Miles Morales“ – 49.99 USD „Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition“ – 69.99 USD „Sackboy A Big Adventure“ – 59.99 USD -
CS:GO istorija: nuo Counter-Strike iki Source (I dalis)
Impaler patalpino straipsnį Žaidimų naujienos
„Counter-Strike“ yra ne tik vienas populiariausių žaidimų visame pasaulyje, bet ir viena pagrindinių elektroninio sporto disciplinų. Prasidėjęs kaip kito žaidimo modifikacija, dabar „Counter-Strike“ dėl lengvai suvokimo ir nuolatinio veiksmo yra mylimas ir žaidėjų, ir esporto žiūrovų. „Counter-Strike“ 1999 metais pasirodė kaip vienas iš „Half-Life“ režimų/modifikacijų, kurią buvo galima atsisiųsti. Jo autoriai – du JAV studentai Minh „Gooseman“ Le ir Jessas „Cliffe“ Cliffe’as. „Tuo metu mane labai domino kariuomenė, teroristų ir antiteroristų temos, kalbant tiek apie strategijas, tiek apie jų naudojamus ginklus. Pamaniau, kad tai būtų puiki tema ir kompiuteriniui žaidimui, juolab kad tuo metu nieko panašaus nebuvo“, – apie CS:GO kūrybos procesą kalbėjo M.Le. Kūrėjai neslepia, jog iš pradžių netgi turėjo maldauti žaidėjų, kad šie išbandytų jų modifikaciją, tad po kurio laiko šiek tiek nuleido rankas ir paliko jį „kaboti“ tinkle tikėdamies, kad jis patiks bent keliems šimtams žmonių. Tačiau „Counter-Strike“ po truputį traukė vis daugiau žaidėjų ir maždaug po pusmečio M.Le bei J.Cliffe’as suprato, jog žaidimas pradėjo gerokai viršyti jų lūkesčius. Pamažu „Counter-Strike“ fanų būrys plėtėsi, o žaidėjai ne tik žaidė, bet ir su šimtais naujų žemėlapių siūlymų įsitraukė į jo plėtrą. Kadangi „Counter-Strike“ tuo metu vis dar veikė kaip „Half-Life“ modifikacija, augantys žaidėjų skaičiai patraukė ir pastarojo žaidimo kūrėjų „Valve“ dėmesį. „Vos pasirodžius „Counter-Strike“, didžiausias vienu metu jį žaidusių žaidėjų skaičius pasiekė 8 tūkst., po savaitės – 12 tūkst., po mėnesio – 16 tūkst. Matėme, jog kažkas vyksta, todėl nusprendėme, kad reikėtų bendradarbiauti su tais dviem vyrukais“, – CS istoriją prisiminė „Valve“ rinkodaros vadovas Dougas Lombardi. 2000 metais „Valve“ M.Le ir J.Cliffe’ui pasiūlius darbą ir įsigijus jų intelektinę nuosavybę, „Counter-Strike“ oficialiai tapo šios kompanijos dalimi ir netrukus, tų pačių metų rugsėjį, pasirodė kaip atskiras žaidimas. Nuo tada „Counter-Strike“ populiarumas pradėjo augti žaibiškai. Taip žaibiškai, kad netrukus jis tapo viena pagrindinių esporto disciplinų. Pirmuosius žingsnius link esporto „Counter-Strike“ žengė 2000-ųjų Kiberatletų profesionalų lygoje (CPL), kuomet jo varžybos pasitarnavo kaip apšildomasis renginys prieš pagrindinį „Quake“ žaidimo turnyrą. Tačiau nepraėjus nė metams, CS tapo pagrindiniu CPL renginiu. Pagrindinis „Counter-Strike“ pranašumas prieš kitas disciplinas buvo tai, jog jis labai greitai išplito pasauliniu mastu. Jis tapo viena pirmųjų esporto disciplinų, kurią žaidė ne tik tam tikros šalys ar tam tikri regionai, o didžioji dalis pasaulio. Rodės, jog vienintelė „Counter-Strike“ problema tuo metu buvo susijusi su atnaujinimais. Žaidimui tapus „Valve“ nuosavybe, šios problemos sprendimas tapo viena pagrindinių užduočių, kurią visiškai įgyvendinti pavyko tik 2003 metais, kai „Valve“ išleido „Steam“ platformą. Iki to laiko žaidimų atnaujinimai tapdavo tikru žaidėjų galvos skausmu. Sužinoję apie atnaujinimus, žaidėjai „Counter-Strike“ kartais negalėdavo žaisti ir kelias dienas – ir taip netrumpai truksiantį siuntimąsi ilgino ir tas faktas, jog visas pasaulis atnaujinimą siunčiasi iš vieno serverio. Tačiau visa tai išsprendė „Steam“ – platforma, automatiškai atnaujinanti žaidimus. Kitas svarbus „Counter-Strike“ istorijos etapas prasidėjo 2004 metais, kuomet pasirodė „Counter-Strike: Condition Zero“, japonų spin-off’as „Counter-Strike Neo“ ir „Counter-Strike: Source“. Nors tai buvo trys atskiri žaidimai, visų dėmesys krypo būtent į pastarąjį. Ir, deja, dėl ne visai malonių priežasčių. „Counter-Strike: Source“ CS fanai apskritai yra linkę ištrinti iš žaidimo istorijos metraščių. Taip nutiko dėl kelių priežasčių. Pirma, pasirodymo metu „Source“ turėjo nemažai techninių ir mechaninių problemų. Tai žaidėjus automatiškai atgrasė nuo naujos versijos, juolab kad ankstesnę, puikiai visiems pažįstamą ir tobulai veikiančią vis dar žaidė didžioji dalis bendruomenės. Nepaisant to, pats žaidimas sulaukė pozityvios kritikų nuomonės. Atsižvelgiant į 9 kritikų atsiliepimus, „Metacritic“ svetainėje „Counter-Strike: Source“ buvo įvertintas 88 balais iš 100 galimų. Kritikų nuomone, žaidimas turėjo daug daugiau įdomių detalių ir rodė akivaizdų grafinį progresą. Tačiau antroji ir turbūt pagrindinė „Source“ bėda buvo susijusi būtent su esportu. Ši „Counter-Strike“ dalis buvo žaidžiama turnyruose beveik nuo pat jos pasirodymo, tačiau žaidimas sulaukė labai stiprios kritikos iš profesionalų, kurie teigė, jog šiame žaidime sugebėjimų ir įgūdžių lubos yra kur kas žemiau nei „Counter-Strike 1.6“. „Valve“, rėmėjai ir turnyrų organizatoriai bandė įtikinti žaidėjus žaisti „Source“, tačiau didžioji dalis profesionalų dėl akivaizdžių trūkumų tą daryti atsisakė. Šis konfliktas „Counter-Strike“ esporto sceną nugramzdino į dugną iki pat CS:GO žaidimo pasirodymo, apie kurį pakalbėsime kitoje dalyje. -
Joe Rogan: Kompiuteriniai žaidimai yra labai rimta problema
Impaler patalpino straipsnį Įvairios naujienos
JAV įžymybė ir vienos populiariausių pasaulio tinklalaidžių autorius Joe Roganas naujausioje laidoje rėžė, kad kompiuteriniai žaidimai yra didelė šiuolaikinės visuomenės problema. Kompiuterinių žaidimų tema J.Rogano tinklalaidėse iškyla pakankamai dažnai, ir nors pats neslepia, kad mėgsta juos žaisti, amerikietis pabrėžia, kad tai nėra pats geriausias hobis. „Kompiuteriniai žaidimai yra labai rimta problema, – naujausioje tinklalaidėje su fitneso guru ir verslininku Joe De Sena pareiškė J.Roganas. – Jie yra problema todėl, kad yra beprotiškai smagūs. Žaisdamas juos gerai praleisi laiką, tačiau jie tavęs niekur nenuves.“ Netrukus J.Roganas kompiuterinius žaidimus palygino su džiudžitsu. Pasak jo, po trejų metų kovos menų treniruočių žmogus gali tapti profesionaliu kovotoju, dalyvauti turnyruose arba galvoti apie savo mokyklos atidarymą. Tuo tarpu „žaisdamas kompiuterinius žaidimus, po trejų metų tu būsi tas pats vaikas, tuščiai švaistantis laiką.“ Nors amerikietis pripažino, kad kai kurie iš žaidimų sugeba nemenkai pasipelnyti, J.Rogano nuomone, normalios karjeros iš to nepasidarysi, o praprasti gali tikrai daug. „Kai kurie vaikai iš to uždirba krūvas pinigų, tačiau jie turi nuolat prisitaikyti prie naujovių, gerai žaisti kelis žaidimus, nes nėra jokių garantijų, jog tas žaidimas, kuriame tau sekasi, bus populiarus po penkerių metų.“ Tiesa, ši J.Rogano nuomonė akimirksniu sulaukė ir kritikos. Žaidimų transliuotojas Benjaminas „DrLupo“ Lupo „Twitter“ paskyroje rašė, kad „šios tinklalaidės klausymas yra toks pats laiko švaistymas, jeigu visą dieną tik tą ir darysi bei lauksi naujos laidos“. Tuo tarpu turbūt žymiausias transliuotojas Tyleris „Ninja“ Blevinsas teigė, kad karjerą kompiuterinių žaidimų rinkoje galima pasidaryti ne tik tampant profesionalu. -
Su Kinijos „Tencent Holdings“ kompanija susijusios kompiuterinių žaidimų įmonės pateko į Donaldo Trumpo ir Pekino akistatos įkarštį. Pasak „Bloomberg“, JAV Užsienio investicijų komitetas (CFIUS) išsiuntė laiškus „Fortnite“ kūrėjams „Epic Games“, „League of Legends“ autoriams „Riot Games“ ir kitoms žaidimų kompanijoms, kurių paprašyta informacijos apie jų saugumo nuostatus tvarkant amerikiečių asmeninę informaciją. Kol kas nei „Epic Games“, nei „Riot Games“, nei CFIUS situacijos nekomentuoja. Didžiausia pasaulio žaidimų kompanija „Tencent“ 2011 metais sumokėjo 400 milijonų dolerių už Los Andžele besibazuojančios „Riot“ 93 proc. akcijų. 2015 metais perimta ir likusi dalis ir visa „Riot Games“ galutinai pateko į „Tencent“ rankas. 2012-aisiais „Tencent“ sumokėjo 330 mln. dolerių už 40 proc. „Epic Games“ akcijų. Jai taip pat priklauso 5 proc. „Call of Duty“ kuriančios „Activision Blizzard“ kompanijos. „PC Gamer“ duomenimis, „Tencent“ yra atlikusi daugiau nei 300 didelių investicijų. Antro 2020-ųjų ketvirčio ataskaitoje „Tencent“ pelnas iš kompiuterinių žaidimų išaugo 40 proc. D.Trumpo administracijos konfliktas su „Tencent“ prasidėjo dėl populiariųjų socialinių tinklų „WeChat“ ir „TikTok“, kurie neva vogė asmeninę amerikiečių informaciją.
-
„Microsoft“ su „Sony“ jau kuris laikas lenktyniauja ir vis stengiasi prieš ką nors garsiai pareikšdami - įvertinti konkurentų žingsnius. Žaidimų gerbėjai su nekantrumu laukia kompanijų naujausių žaidimų konsolių ir dabar darosi dar įdomiau. „Microsoft“ pristatė dvi konsolių versijas, jų specifikacijas bei kainas. Kiek anksčiau rašėme apie tai, kad „Sony“ pristatė naujausią „PS5“ žaidimų konsolę ir čia daugelį nustebino, kad turėsime dvi jų versijas. Skirtumas tarp jų yra toks, kad viena „PS5“ konsolė palaikys „Ultra HD Blu-Ray“ diskus, o kita – ne. Tad įsigijus pastarąją „PS5“ versiją – visus žaidimus reikės atsisiųsti iš „PlayStation Store“ parduotuvės. Taip pat pastaroji „PS5“ versija atrodo šiek tiek plonesnė ir galima tikėtis, kad bus truputi pigesnė. „Sony“ kompanija kol kas oficialiai dar nepatvirtinusi kada pristatys savo konsoles, tačiau manoma, kad „PS5“ versija turėtų oficialiai pasirodyti lapkričio 13 dieną - prieš didžiųjų metų šventes. Taip pat oficialiai kainos neįvardytos, bet ekspertai mano, kad pagrindinė „PS5“ turėtų kainuoti $499. Plonesnioji jos versija turėtų kainuoti mažiau. Tad „Microsoft“ aplenkė „Sony“ ir paskelbė daugiau informacijos. Ji oficialiai pristatė naujausias žaidimų konsoles ir jau turbūt mažai ką nustebino, kad čia turime du Xbox'us: „Xbox Series X“ ir kiek mažesnę bei ne tokią galingą „Xbox Series S“. Ir kaip manote, kada rinkoje pasirodys šios žaidimų konsolės? Ogi lapkričio 10 dieną - trimis dienomis anksčiau nei turėtų pasirodyti „PS5“. Gana juokinga, bet tokia arši konkurencija žaidimų mėgėjams tikrai išeis į naudą. Abi kompanijos prisižadėjo, kad jų žaidimų konsolės bus pigesnės nei konkurentų ir dabar teks tą pažadą įgyvendinti. Tikėtina, kad iš to ir gimė kiek techniškai apkarpytos konsolių versijos. Beje, lapkričio 10 dieną pasirodys „Xbox Series S“ ir kainuos vos $299. Tikėtina, kad po kelių dienų išvysime ir „Xbox Series X“, kuri kainuos $499. Kuo pasižymi „Microsoft“ konsolės? „Xbox Series X“: CPU: 8-nių branduolių AMD Ryzen Zen 2, 3.8 GHz; GPU: AMD Radeon RDNA 2, 12 teraflopų - „PS5“ atveju 10,28 teraflopų. Ir šiuo atveju naujasis GPU yra 8 kartus galingesnis nei Xbox One ir dukart nei Xbox One X; Talpa: 1 TB (SSD), 2.4 GB/s nuskaitymo greitis; Papildoma atmintis: 1 TB atminties kortelė, USB 3.1 HDD; RAM: 16 GB GDDR6 SDRAM; Jungtys: HDMI 2.1 (pakuotėje bus reikalingas laidas); Palaiko diskus: UHD Blu-ray, Blu-ray, DVD, CD „Xbox Series X“: CPU: 8-nių branduolių AMD Ryzen Zen 2, 3.6 GHz; GPU: AMD Radeon RDNA 2, 4 teraflopai - 3 kartus galingesnis GPU nei turi Xbox One; Talpa: 512 GB (SSD), 2.4 GB/s nuskaitymo greitis; Papildoma atmintis: 1 TB atminties kortelė, USB 3.1 HDD; RAM: 10 GB GDDR6 SDRAM; Jungtys: HDMI 2.1 (pakuotėje bus reikalingas laidas); Diskų nepalaikys: žaidimus reikės parsisiųsti arba žaisti tiesiogiai. Iš esmės parametrai labai panašūs į „PS5“ konsoles. Čia tik ryškiau išsiskiria duomenų nuskaitymo greitis. „Sony“ teigia, kad dėka patentuoto SSD sprendimo, „PS5“ jis sieks 5.5 GB/s. „Microsoft“ konsolių atveju turime 2.4 GB/s. Na, bet kaip yra iš tikrųjų, parodys tik laikas. Įdomu ir tai, kad „Microsoft“ konsolės taip pat palaikys HD, Full HD, 4K, 8K (tik „Xbox Series X“) bei 60 ir 120 kadrų per sekundę. Kokie žaidimai bus skirti tik „Microsoft“ konsolėms? Jau žinomas sąrašas žaidimų, kurių negalėsime žaisti su „PS5“, o tik su „Xbox Series S“ ir „Xbox Series X“ konsolėmis. Taip pat šiuos žaidimus bus galima žaisti su „Xbox One“ ir/ar PC: Halo Infinite Gears 5 Scorn Bright Memory Infinite Call of the Sea Chorus Scarlet Nexus Senua's Saga: Hellblade II State of Decay 3 S.T.A.L.K.E.R. 2 The Medium The Ascent Second Extinction The Medium Orphan of the Machine Yakuza: Like A Dragon O štai šiuos daugelio laukiamus žaidimus bus galima žaisti ant PC ir įvairių žaidimų konsolių: Assassin's Creed Valhalla The Lord of The Rings: Gollum Cyberpunk 2077 Call of Duty: Black Ops Cold War Destiny 2 Resident Evil Village Immortals: Fenyx Rising Hitman 3 Outriders Fortnite Far Cry 6 Microsoft Flight Simulator Lego Star Wars: The Skywalker Saga Tom Clancy's Rainbow Six: Quarantine Tom Clancy's Rainbow Six Siege Watch Dogs: Legion Ultimate Fishing Simulator 2 Dirt 5 Madden NFL 21 Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 Warframe WRC 9
-
Bailys katinas tai
-
Vienas iš stambiausių vaizdo plokščių gamintojų gerokai įtvirtina savo pozicijas puslaidininkių rinkoje Vaizdo plokščių gamintoja NVIDIA nutarė įsigyti ARM procesorių gamintoją. Sandorio suma – $40 mlrd. Apie tai pranešė Japonijos korporacija SoftBank Group, kuriai dabar priklauso Arm. NVIDIA svetainėje irgi atsirado pranešimas apie sandėrį, kur kompanijos vadovybė pasidalino smulkmenomis apie ateitį. Аrm taps kompanijos padaliniu, išlaikys savo būstinę Didžiojoje Britanijoje ir „toliau naudos savo atviro technologijų licencijavimo modelį, išlaikydama neutralitetą savo klientų atžvilgiu“. Duodamas interviu Forbes, NVIDIA vadovas Jensen Huang pareiškė, kad, visų pirma, jo kompanijai teks integruoti savo technologijas „į platų Am tinklą“. SoftBank Group pareiškė, kad Arm – vienas iš svarbiausių kompanijos aktyvų, tačiau korporacija mano, kad NVIDIA sugebės geriau atskleisti lustų gamintojo potencialą. Remiantis sandėrio detalėmis, sudarius kontraktą, Arm bus sumokėta $2 mlrd. SoftBank Group gaus $10 mlrd. pinigais, ir dar apie $21 mlrd. – NVIDIA akcijomis. Be to, dar $5 mlrd. bus sumokėti, priklausomai nuo būsimų Arm finansinių rezultatų. Pagal susitarimą, Japonijos kompanija ir jos fondas Vision Fund gaus 8% NVIDIA akcijų. Įsigydama Arm, NVIDIA siekia paspartinti dirbtinio intelekto skverbimąsi į žmonių kasdienybę. Dabar kompanijos vaizdo plokštes tiekia duomenų centrams, kuriuose vykdomas kalbos ir atvaizdų atpažinimas. Ateityje planuojama tiekti visą elektroniką, kurioje veikia Arm lustai. 2020 metai dabar tikrai įsimins dviem istoriniais įvykiais, susijusiais su ARM architektūra. Be šio sandėrio, dar, be abejo, kalba apie Apple sprendimą MacBook kompiuteriuose naudoti efektyviau energiją naudojančius nuosavos gamybos ARM lustus. Galutinis pirkimo sutarties pasirašymas tarp NVIDIA ir SoftBank Group įvyks po 18 mėnesių. Per šį laiką Europos Sąjungos, Didžiosios Britanijos, JAV ir Kinijos reguliatoriai turės nuspręsti, ar šis susitarimas nepažeidžia antimonopolinių įstatymų. SoftBank Group nupirko Arm 2016 metais už $32 mlrd. Žinoma, per pastaruosius ketverius metus Arm pajamos išaugo nuo $1,2 mlrd. 2016 metais iki $1,9 mlrd., tačiau šis rezultatas nublanksta, palyginus su per tą patį laiką trigubai išaugusiomis NVIDIA pajamomis. Pastarieji metai NVIDIA buvo itin sėkmingi – kompanijos akcijų kaina išaugo 107%, ir dėl to pavyko aplenkti Intel ir tapti stambiausiu lustų kūrėju ($300 mlrd. NVIDIA, $210 mlrd. Intel). Kodėl šis sandoris toks svarbus? Arm – vienas iš pagrindinių mobiliųjų lustų kūrėju, kurie naudojami daugumoje šiuolaikinės elektronikos. Kaip pažymi Bloomberg, Arm lustai veikia ne tik milijarduose išmaniųjų telefonų, bet ir daugybėje kitų įrenginių, tarp kurių ir prietaisai daugelyje Kinijos gamyklų. Be to, kompanijos sėkmę užtikrino nepriklausomybė nuo Softbank Group (Japonijos korporacija neužsiima lustų pardavimu ir gamyba). Pelną nešė licencijų pardavimas stambiems elektronikos rinkos žaidėjams (Apple, Samsung, Qualcomm, Intel ir Huawei). Įsigydama Arm, NVIDIA siekia paspartinti dirbtinio intelekto skverbimąsi į žmonių kasdienybę. Dabar kompanijos vaizdo plokštes tiekia duomenų centrams, kuriuose vykdomas kalbos ir atvaizdų atpažinimas. Ateityje planuojama tiekti visą elektroniką, kurioje veikia Arm lustai. 2020 metai dabar tikrai įsimins dviem istoriniais įvykiais, susijusiais su ARM architektūra. Be šio sandėrio, dar, be abejo, kalba apie Apple sprendimą MacBook kompiuteriuose naudoti efektyviau energiją naudojančius nuosavos gamybos ARM lustus. Galutinis pirkimo sutarties pasirašymas tarp NVIDIA ir SoftBank Group įvyks po 18 mėnesių. Per šį laiką Europos Sąjungos, Didžiosios Britanijos, JAV ir Kinijos reguliatoriai turės nuspręsti, ar šis susitarimas nepažeidžia antimonopolinių įstatymų.
-
-
Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v2820/gamers-challenge-transliacija-mario-cart-tekken-3-turnyrai/ Trumpa ištrauka: https://www.playmanija.lt/video/v2821/playmanijalt-retromaniak%C5%B3-vasaros-suva%C5%BEiavimas-2020/ -
PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Impaler įkėlė nuotraukų į galerijos albumą Laisvalaikis
-
Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v2820/gamers-challenge-transliacija-mario-cart-tekken-3-turnyrai/ Trumpa ištrauka: https://www.playmanija.lt/video/v2821/playmanijalt-retromaniak%C5%B3-vasaros-suva%C5%BEiavimas-2020/ -
Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v2820/gamers-challenge-transliacija-mario-cart-tekken-3-turnyrai/ Trumpa ištrauka: https://www.playmanija.lt/video/v2821/playmanijalt-retromaniak%C5%B3-vasaros-suva%C5%BEiavimas-2020/ -
Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v2820/gamers-challenge-transliacija-mario-cart-tekken-3-turnyrai/ Trumpa ištrauka: https://www.playmanija.lt/video/v2821/playmanijalt-retromaniak%C5%B3-vasaros-suva%C5%BEiavimas-2020/ -
Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v2820/gamers-challenge-transliacija-mario-cart-tekken-3-turnyrai/ Trumpa ištrauka: https://www.playmanija.lt/video/v2821/playmanijalt-retromaniak%C5%B3-vasaros-suva%C5%BEiavimas-2020/ -
Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v2820/gamers-challenge-transliacija-mario-cart-tekken-3-turnyrai/ Trumpa ištrauka: https://www.playmanija.lt/video/v2821/playmanijalt-retromaniak%C5%B3-vasaros-suva%C5%BEiavimas-2020/ -
Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v2820/gamers-challenge-transliacija-mario-cart-tekken-3-turnyrai/ Trumpa ištrauka: https://www.playmanija.lt/video/v2821/playmanijalt-retromaniak%C5%B3-vasaros-suva%C5%BEiavimas-2020/ -
Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v2820/gamers-challenge-transliacija-mario-cart-tekken-3-turnyrai/ Trumpa ištrauka: https://www.playmanija.lt/video/v2821/playmanijalt-retromaniak%C5%B3-vasaros-suva%C5%BEiavimas-2020/ -
Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v2820/gamers-challenge-transliacija-mario-cart-tekken-3-turnyrai/ Trumpa ištrauka: https://www.playmanija.lt/video/v2821/playmanijalt-retromaniak%C5%B3-vasaros-suva%C5%BEiavimas-2020/ -
Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v2820/gamers-challenge-transliacija-mario-cart-tekken-3-turnyrai/ Trumpa ištrauka: https://www.playmanija.lt/video/v2821/playmanijalt-retromaniak%C5%B3-vasaros-suva%C5%BEiavimas-2020/ -
Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v2820/gamers-challenge-transliacija-mario-cart-tekken-3-turnyrai/ Trumpa ištrauka: https://www.playmanija.lt/video/v2821/playmanijalt-retromaniak%C5%B3-vasaros-suva%C5%BEiavimas-2020/ -
Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v2820/gamers-challenge-transliacija-mario-cart-tekken-3-turnyrai/ Trumpa ištrauka: https://www.playmanija.lt/video/v2821/playmanijalt-retromaniak%C5%B3-vasaros-suva%C5%BEiavimas-2020/ -
Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v2820/gamers-challenge-transliacija-mario-cart-tekken-3-turnyrai/ Trumpa ištrauka: https://www.playmanija.lt/video/v2821/playmanijalt-retromaniak%C5%B3-vasaros-suva%C5%BEiavimas-2020/ -
Iš albumo: PlayManija.lt RetroManiakų vasaros suvažiavimas 2020
Stream'o įrašas: https://www.playmanija.lt/video/v2820/gamers-challenge-transliacija-mario-cart-tekken-3-turnyrai/ Trumpa ištrauka: https://www.playmanija.lt/video/v2821/playmanijalt-retromaniak%C5%B3-vasaros-suva%C5%BEiavimas-2020/